YK kielti Cemtrails lennot

Pärnä

9

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 25

Etkö sinä mielenhäiriöinen retardi jo tajua, ettei tuollaisia kemikaalivanoja ole olemassakaan, vaan ne on ihan lentokoneen moottorit tuottamia päästöjä.
      Syö lääkkeesi!

• Kyllägai

Miksi YK kieltää sellaisen mitä ei ole ?

• Kastenato

• 125cc

• Tsaiiiöööns

Uusimmassa Tiede lehdessä oli jotain ilmaston (ilmastonmuutos) säätämisestä kylvämällä ilmakehään lentokoneista tiettyjä kemikaaleja, joiden vaikutuksesta auringonsäteily heijastuu paremmin takaisin avaruuteen. Tämä siis oli jokin tulevaisuuden visio.

En kuitenkin pitäisi niin mahdottomana, etteikö tätäkin jo testailtaisi jossain määrin. Syynä sitten joko tieteelliset tarkoitukset, tai tieteellisten mittausten vääristely (tms), että voitasiin jatkaa rahankäärimistä ja saastuttamista pidempään.

• hamilo4evaaa

Tiede-lehti

• aöwelrjpewoi

Itäsuomessahan oli tossa loppu kesästä kielto, ettei ole terveellistä mennä marjastaa, kun olivat jotain ainetta sinne mettään viskonut koneesta.

Noi maanomistajat ei kans ajattele yhtään mitään, raha noussut niin hattuun, ettei jakseta odottaa että puut tai pellot kasvaa omia aikoja, pakko se on kaikki myrkyttää niillä lannotteilla ja saastuttaa metsät ja joet. Pohjavedetki on niin myrkkyä että pakko on hakee puhdasta vettä kaupasta ja se on ihan tutkittu juttu.

• sääripoke

etkö tiedä että ei ole olemassa mitään cemtrailseja? typerää internet-salaliittohuhhaahaata... hommaisit sinäkin tietosi jotain muita kuin Disneyn satukanavan kautta!

• Viäräraha

Aivan on olemassa Suomessa hyvä Hallitus johon me vankasti luotamme, sekä Hesari johon me luotamme.
        Seuraamme Maikkarin uutisia, jottemme jäisi mistään paitsi.
        Uskomme kun virkavalta meille jotakin sanoo.
        Internet on vain valhetta, jossa muokataan tietoa mielihalujen mukaan. Television uutisissa sentäs tarkastetaan että uutinen on oikea.
        Minä urhoollisena seisoin suomen intissä pyssy kourassa asennossa seisoen ja odottaen jos käsky kävisi tappamaan. Minä niinpaljon kunnioitan demokratiaa ja oikeusvaltiotamme jossa asumme, että asennossa seison ja kyselemättä uskon mitä mulle sanotaan, mutten internettiin kun se on noita salaliittoteorioita täynnä.
        Kun aikoinaan istuin lantakasalla ja luin Neuvosto Karjalaa ja mietin että noi ulkomaankieliset laulut ovat soopaa, kun nehän voivat laulaa mitä vain, vaikka haista paska, kun ei niitten kieltä ymmärrä.
        Minä olen onnellinen aikamisepoika savosta ja mulla on mopo sekä ikkuna mehteenpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3760
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      177
      2949
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2926
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2411
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      362
      2190
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1870
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1565
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      30
      1401
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1378
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1352
    Aihe