Uusi keskustelupalsta?

sdsa

Jatketaan keskustelua paremmin aiheeseen soveltuvan otsikon alla. Tässä katkelmia tuosta toisesta ketjusta.

"Itse olen kanssa etsinyt asiallista keskustelupalstaa, mutta hieman eri motiiveista. Aloittelevan taitoluistelijan (5v) vanhempana kaipailisin keskustelupalstaa, josta tavoittaisi lähinnä taitoluistelijoita ja taitoluistelijoiden tukijoukkoja eli henklöitä jotka ovat sisällä lajissa. Kaipailisin keskustelua harrastuksen käytännöllisistä asioista ja nimenomaan kansallisella tasolla. Tämänlaista keskustelupalstaa ei vaan tunnu olevat.

Meneekö kaikilla taitoluistelijoilla kaikki aika sitten harjoituksissa? Ehkäpä sitten kun harrastus etenee ja tutustuu omaan seuraan ei tällaista palstaa enää edes kaipaa. saa nähdä"

"Kaikki aina ulisee tästä samasta, mutta toki minäkin kaipaisin keskustelupalstaa jossa oikeasti keskusteltaisiin aktiivisesti luistelusta. Ei se ole sama asia keskustella jollain amerikkalaisella sivustolla kuin jos voi keskustella meitä lähellä olevista asioista täällä suomalaisten kesken. Mutta tämä sivusto on aina ihan kuollut, ainoat kirjoittelijat ovat juuri tuollaisia "voiko 15 vuotiaana aloittaa taitoluistelun?"-tyyppejä MUTTA EIHÄN NÄIN TARVITSE OLLA. Voisimme aktivoitua ja aloittaa keskusteluja ihan kunnon aihe piireistä. Ei siinä haittaa jos joku muu heittää välillä jotain asiatonta väliin, kunhan muuta syötettä kokoajan riittää.

Te rutisijat - aloittakaa keskustelu aiheesta josta haluatte keskustella, ja ryhdytään aktiivisesti mukaan!"

"eskustelupalstasta toki tulee juuri sellainen kuin sen käyttäjät siitä tekevät. En kuitenkaan ole vakuuttunut siitä että tämä suomi24:n keskustelupalstaformaatti palvelisi kovinkaan hyvin taitoluistelupiirejä. Paremmin tähän tarkoitukseen soveltuisi Simple Machines Forum (http://www.simplemachines.org/) tyyppinen palsta jossa aihepiirit voi jakaa jo alkujaan fiksusti. Ja lisäksi tämäntyyppiselle palstalle, jossa lajia seuraavat voivat vaihtaa mielipiteitä, on varmasti myös tilausta.

Ilmeisesti kuitenkin tätäkin palstaa seuraa jonkin verran lajin harrastajia sekä tukijoukkoja. Mitä mieltä muut ovat siitä olisiko taitoluistelupiirien omalle foorumille tilausta?"

6

705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ................

      Arvon palstalaiset, voisitteko kertoa harrastatteko taitoluistelu, kilpailette vai oletteko tukijoukoissa?
      - Satunnainen luistelu talvisin
      - Käyn yleisövuoroilla luistelemassa
      - Seuraan taitoluistelua televisiosta tai käyn kisoissa paikan päällä

      - Lapseni aloitti taitoluistelu/luistelukoulun
      - Lapseni kilpaluistelee, yksinluistelua tai muodostelmassa.
      - Kuulun tukijoukkoihin/ Olen valmentaja tai ohjaaja / Olen töissä tai vedän luisteluseuraa

      - Olen harrastanut pienestä pitäen taitoluistelua ja kilpaillut (ikä?)
      - Olen aloittanut luistelun aikuisiällä ja kilpailen (yksin vai muodostelma?)
      - Olen taitoluisteluharrastaja ja kuulun seuraan (en kilpaile enää/en ole koskaan kilpaillut)
      - Jotain muuta, mitä?

      • katselenvaan

        Seuraan taitoluistelua televisiosta ja käyn kisoissa paikan päällä.
        Olen seurannut jo yli 30 vuotta!


      • Nainen -83

        Olen aikuinen ja harrastan taitoluistelua seurassa. En kilpaile.


      • skatemom

        SM-tason yksinluistelijan äiti, mukana toiminnassa jo 15 vuotta.


      • ...

        Kahden aktiivisesti kilpailevan luistelijan äiti, itse mukana seuran toiminnassa.
        Vuosia lajin parissa vietetty noin kuusi.


    • Luistijan äiti

      Nostan tämän vanhan viestin. Itse entinen luistelija, nyt mukana tytön aloitettua tänä syksynä luistelukoulussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      788
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      646
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      628
    Aihe