Mikä estää Kantolaa liittymästä Adventtikirkon (maksavaksi?) jäseneksi ja käymästä adventistinaispastorin suorittamalla kasteella?
Saako nainen kastaa Adventtikirkossa ylipäätänsä jos on seurakunnan johtaja?
Mikä estää Kantolaa
12
213
Vastaukset
- Jumala armahtakoon
Onko Kantolasta tullut kiihkoadventisti joka kiroaa sunnuntaina Jumalanpalveluksessa kävijöitä?
Todiste Kantolan kirjoituksesta ja kirouksesta:
##Kirotut sunnuntain pyhittäjät, hävetkää!
AnttiVKantola Käyttäjän viestit 1.4.2008 00:54##
Lepäis Kantola muulloinkin kuin sapattina (00:54) ja sunnuntainakin saa levätä eikä tarvitse tehdä yötä myöten töitä kuusipäiväistä työviikkoa niinkuin adventistit tekevät mielikuvitusmaailmassaan." Onko Kantolasta tullut kiihkoadventisti joka kiroaa sunnuntaina Jumalanpalveluksessa kävijöitä? "
Juu, Kantola näyttäisi kiroilevan sunnuntaina ja kiroavan sunnuntaina kirkossa käymisen.
Mutta kiitos Herralle, ainakaan adventistit eivät semmoiseen syyllisty!!! Sehän tässä nyt pääasia on.
Tri Flink:
* Pedon merkki ei ole sunnuntaina kirkossa käyntiä tai lepäilyä. Se on sotaa sapattia ja sapatin Herraa vastaan.
* Helvetti ei ole kaatopaikka. Se on syntiset hävittävä tulijärvi viimeisellä tuomiolla (Ilm. 20 & 21).
Kirjatoimen TUORE kirja Kolmen Enkelin Sanoma:
"PEDON MERKIN VÄÄRÄ SOVELTAMINEN" - Kolmen enkelin sanoma, sivu 57
"Ole kiltti äläkä ryntää tämän luvun luettuasi sunnuntaita viettävien naapuriesi luokse ja kerro heille,
että heissä on pedon merkki. Asia ei ole näin. Pyhien sinetöiminen ja petoa seuraavien ja kumartavien
merkitseminen on vielä tulevaisuuden asia. Ellen White tekee tämän täysin selväksi:
'Kukaan ei ole vielä saanut pedon merkkiä. Koetuksen aika ei ole vielä tullut.
Kaikissa kirkoissa on aitoja uskovia, myös roomalaiskatolisessa kirkossa.' "
Voimme käydä tarkistamassa asian täällä ihan face to face adventtiopettajilta ...
http://www.adventist.fi/events/10303
Ystävällisesti tervehtien,
Antti- ymmärrys hoi..
AnttiVKantola kirjoitti:
" Onko Kantolasta tullut kiihkoadventisti joka kiroaa sunnuntaina Jumalanpalveluksessa kävijöitä? "
Juu, Kantola näyttäisi kiroilevan sunnuntaina ja kiroavan sunnuntaina kirkossa käymisen.
Mutta kiitos Herralle, ainakaan adventistit eivät semmoiseen syyllisty!!! Sehän tässä nyt pääasia on.
Tri Flink:
* Pedon merkki ei ole sunnuntaina kirkossa käyntiä tai lepäilyä. Se on sotaa sapattia ja sapatin Herraa vastaan.
* Helvetti ei ole kaatopaikka. Se on syntiset hävittävä tulijärvi viimeisellä tuomiolla (Ilm. 20 & 21).
Kirjatoimen TUORE kirja Kolmen Enkelin Sanoma:
"Ole kiltti äläkä ryntää tämän luvun luettuasi sunnuntaita viettävien naapuriesi luokse ja kerro heille,
että heissä on pedon merkki. Asia ei ole näin. Pyhien sinetöiminen ja petoa seuraavien ja kumartavien
merkitseminen on vielä tulevaisuuden asia. Ellen White tekee tämän täysin selväksi:
'Kukaan ei ole vielä saanut pedon merkkiä. Koetuksen aika ei ole vielä tullut.
Kaikissa kirkoissa on aitoja uskovia, myös roomalaiskatolisessa kirkossa.' "
Voimme käydä tarkistamassa asian täällä ihan face to face adventtiopettajilta ...
Ystävällisesti tervehtien,
AnttiÄlkää nyt olko niin naisen Ellenin sanoissa kiinni, että joskus tulevaisuudessa on sunnuntai pedonmerkki.
Uskokaa MIEHISIÄ MIEHIÄ Ylifariseusta, Una-Fortunaa, Hermannia, Benedi-siunattua, ja muitakin jotka tietävät, että pedonmerkki on ollut pedonmerkkinä jo vuodesta 321 jKr.lähtien pedonmerkkinä.
Pedon kuolinhaavan täysin parantuessa peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi, ja peto myös käyttää valtaansa ja voimaansa. Sunnuntailakeja kiristetään lopun aikana rangaistuksien uhalla. ymmärrys hoi.. kirjoitti:
Älkää nyt olko niin naisen Ellenin sanoissa kiinni, että joskus tulevaisuudessa on sunnuntai pedonmerkki.
Uskokaa MIEHISIÄ MIEHIÄ Ylifariseusta, Una-Fortunaa, Hermannia, Benedi-siunattua, ja muitakin jotka tietävät, että pedonmerkki on ollut pedonmerkkinä jo vuodesta 321 jKr.lähtien pedonmerkkinä.
Pedon kuolinhaavan täysin parantuessa peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi, ja peto myös käyttää valtaansa ja voimaansa. Sunnuntailakeja kiristetään lopun aikana rangaistuksien uhalla.Tri R.S. Folkenberg Jr. kirjassaan Kolmen Enkelin Sanoma:
että heissä on pedon merkki. Asia ei ole näin.
Pyhien sinetöiminen ja petoa seuraavien ja kumartavien
merkitseminen on vielä tulevaisuuden asia.
Sapattikäskyn pitämisestä samainen miehinen mies toteaa näin ...
"Sapattikäskyn totteleminen, terveellisen ruokavalion noudattaminen ja alkoholin välttäminen eivät suojele
meitä tuholta, joka lähestyy petoa kumartavia. Valitettavasti myös monet sapatinviettäjät joutuvat 'juomaan
Jumalan vihan viiniä' ja kärsimään tulessa ja rikin katkussa! Miksi? Koska he eivät ole ymmärtäneet tärkeintä!
Käskyjen noudattaminen on merkityksetöntä, ellei niitä noudateta elävässä, elämää uudistavassa suhteessa
Jeesukseen Kristukseen."
Kolmen Enkelin Sanoma, s. 64 - Kirjatoimi 2010- pedon merkki
AnttiVKantola kirjoitti:
Tri R.S. Folkenberg Jr. kirjassaan Kolmen Enkelin Sanoma:
että heissä on pedon merkki. Asia ei ole näin.
Pyhien sinetöiminen ja petoa seuraavien ja kumartavien
merkitseminen on vielä tulevaisuuden asia.
Sapattikäskyn pitämisestä samainen miehinen mies toteaa näin ...
"Sapattikäskyn totteleminen, terveellisen ruokavalion noudattaminen ja alkoholin välttäminen eivät suojele
meitä tuholta, joka lähestyy petoa kumartavia. Valitettavasti myös monet sapatinviettäjät joutuvat 'juomaan
Jumalan vihan viiniä' ja kärsimään tulessa ja rikin katkussa! Miksi? Koska he eivät ole ymmärtäneet tärkeintä!
Käskyjen noudattaminen on merkityksetöntä, ellei niitä noudateta elävässä, elämää uudistavassa suhteessa
Jeesukseen Kristukseen."
Kolmen Enkelin Sanoma, s. 64 - Kirjatoimi 2010Raamatun kolmas enkeli ei kirjoista ja kartoista välitä, vaan Raamatun sanan mukaan lentää keskitaivaalla ja varoittaa pedosta ja pedonmerkistä.
"Mikä estää Kantolaa liittymästä Adventtikirkon (maksavaksi?) jäseneksi"
Varmaankin tämä estää:
http://www.youtube.com/watch?v=t4cnfclW2Gk
Sivumennen sanoen, menkäähän poijaat Toivonlinnaan kuun lopussa.
Siellä opettavat faktaa ajankohtaisesta adventismista hienot miehet Kai Arasola ja Kalervo Aromäki.
En olisi arvollinen edes heidän kengännauhojaan avaamaan - kovasti arvostan heidän kokemustaan ja
tietämystään, monessa muussakin asiassa kuin adventismissa.
Herra siunatkoon Teitä ja varjelkoon teitä, lukijat sekä Kai ja Kalervo!
Antti- Ellenin henkiopas
Toivonlinnasta:"onko kummituksii näkynyt"?
Kun tarpeeksi saa kunnella kyseisten kummitusten näkijöiltä mitä on tapahtunut,ei voi enää kiinnostaa adventtikirkko ja Toivonlinna. Ellenin henkiopas kirjoitti:
Kun tarpeeksi saa kunnella kyseisten kummitusten näkijöiltä mitä on tapahtunut,ei voi enää kiinnostaa adventtikirkko ja Toivonlinna.Sinä:
Kun tarpeeksi saa kunnella kyseisten kummitusten näkijöiltä mitä on tapahtunut,
ei voi enää kiinnostaa adventtikirkko ja Toivonlinna.
Minä:
Kun joku on katkeroitunut ja näkee hyväksi pilkata jopa Arasolaa ja Aromäkeä, en muuta osaa sanoa kuin
että katkeruushan on oma valinta. Ja taivaaseen ei pääse katkeroituneena, vaan on tehtävä parannusta.
Nyt on lukijat mahdollisuus tutustua ihanaan paikkaan, Piikkiön Toivonlinnaan ja ihanaan ihmisiin Kaihin ja
Kalervoon ... http://www.adventist.fi/events/10303- ON SE SYY
Ellenin henkiopas kirjoitti:
Kun tarpeeksi saa kunnella kyseisten kummitusten näkijöiltä mitä on tapahtunut,ei voi enää kiinnostaa adventtikirkko ja Toivonlinna.Tera - Kylmä kaveri
Ei en ole kuullut mitään
Mitään mikä koskettaisi
Mikä mitään muuttaisi
Ei, en ole kuullut mitään
Ei en ole nähnyt mitään
Mitään mikä kiinnostaisi
Mikä mitään avaisi
Ei, en ole nähnyt mitään
Mä olen kylmä kaveri
Mä olen kylmä kaveri
Mä olen kylmä kaveri
Mä olen kylmä kaveri
Ei en ole kokenut mitään
Mitään mikä kolahtaisi
Kohti osuisi
Ei, en ole kokenut mitään
En vielä tunne mitään
Mikä mitään liikuttaisi
Suuremmin sulattaisi
Ei en tunne mitään
Mä olen kylmä kaveri
Mä olen kylmä kaveri
Mä olen kylmä kaveri
Mä olen kylmä kaveri
Ei en ole kokenut mitään
Mitään mikä kolahtaisi
Kohti osuisi
En vielä tunne mitään
Mitään mikä liikuttaisi
Suuremmin sulattaisi
Ei en tunne mitään ON SE SYY kirjoitti:
Tera - Kylmä kaveri
Ei en ole kuullut mitään
Mitään mikä koskettaisi
Mikä mitään muuttaisi
Ei, en ole kuullut mitään
Ei en ole nähnyt mitään
Mitään mikä kiinnostaisi
Mikä mitään avaisi
Ei, en ole nähnyt mitään
Mä olen kylmä kaveri
Mä olen kylmä kaveri
Mä olen kylmä kaveri
Mä olen kylmä kaveri
Ei en ole kokenut mitään
Mitään mikä kolahtaisi
Kohti osuisi
En vielä tunne mitään
Mikä mitään liikuttaisi
Suuremmin sulattaisi
Ei en tunne mitään
Mä olen kylmä kaveri
Mä olen kylmä kaveri
Mä olen kylmä kaveri
Mä olen kylmä kaveri
Ei en ole kokenut mitään
Mitään mikä kolahtaisi
Kohti osuisi
En vielä tunne mitään
Mitään mikä liikuttaisi
Suuremmin sulattaisi
Ei en tunne mitäänOlen toki harkinnut lämminhenkisten adventistien pariin siirtymistä, jotta lämpiäisin minäkin.
Hengellinen työ pitää hengellisesti lämpimänä.
It's A Sin
Vaikken ole ketään murhannut,
olen verta vuodattanut usein, päivittäin.
Pahat sanat haavat viiltävät,
vain arvet jäljelle jäävät. Miksi aina käy näin?
Olen, olen, olen syntinen.
Syntiä teen teoin, sanoin, ajatuksin.
Päivin sekä öin, tavoin tuhansin. Oon syntinen, syntinen.
Vaikken toisen omaa anasta,
on aivot täynnä ahneutta, ennen kuin huomaankaan.
Menestystä toisille suo en,
olen niin kateellinen, mieleni mustaten.
Olen, olen, olen syntinen.
Päivin sekä öin, tavoin tuhansin. Oon syntinen, syntinen.
En istu linnatuomiota,
silti oon vankilassa, kaltereiden takana.
Oma minä hyvän pahentaa,
kaiken kauniin rumentaa, hapuilen kuin sokea.
Olen olen, olen syntinen.
Päivi sekä öin, tavoin tuhansin. Oon syntinen, syntinen.
(Pet Shop Boy's - http://www.youtube.com/watch?v=y7I5UaB7mx4 )
- ei hoputeta..
Nimenomaan naispastorit on esteenä monilla kirkossa käymiseen. Odotellaan kirkon ulkopuolella jos he naispastorit häipyisivät pois pastoriudestaan, koska se ei heille kuulu.
Älä nyt Anttia hoputtele, Anttikin voi olla uskossa kirkkojen ulkopuolellakin, niin ja voihan Antti kirkossa käydä vaikka ei kirkkoon liityisikään.Ainahan nainen on joutunut johtamaan, ettekö sitä ole huomanneet ja aina mies on naisen töistä kunnian itselleen ottanut. Mutta näin se homma etenee, ei mistään mitään muutoin tulisikaan. Mies saattaa rakentaa hengellisyyttä,
sen ulkokuoren, mutta nainen aina sisustaa sen, niinkuin kotonakin on, että mies pystyttää raakalaudat ja nainen
sitten suorittaa työt loppuun ja sisustaa viihtyisäksi ja ruokkii ja pesee ja siivoaa, synnyttää, kasvattaa, jne jne.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9459967/46715988
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot27718429Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110580Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai877563Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?4317165Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424678Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414271Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853484"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1243038Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972595Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit342392