volvolandia.com

ex-volvo

Mitä mieltä olette kyseisestä sivustosta?

Mun mielestä mennyt jutut aika ala-arvoiselle tasolle vuosien mittaan. Harvemmin puhutaan asiaa. Höpö ja mutu miehet vauhdissa. Moderointi ei tunnu toimivan, varsinkaan sisäpiirin perseennuolijoihin. Ne harvat asioista tietävät ovat kadonneet sivustolta tai sitten muuten vaan pysyvät hiljaa? Monet mielenkiintoiset projektit ovat myöskin hävinneet tai sitten niitä ei jakseta päivittää kun aina joku välkky heittää jotain vähemmän järkevää kommenttia, suomeksi vittuilua.

Jonkun verran tulee tuota sivustoa päivittäin selattua mutta taso on kyllä aika alhainen mielestäni? Jos ei taso parane niin taas kohta on yksi "landialainen" vähemmän. Toivoisin totaalista uudistusta ja modejen vaihtoa koko foorumille.

40

4908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elikkä

      Landiassa on näitä liian suurella egolla olevia irvistelijöitä ja sitten sieltä on siirtynyt tuonne pikkukakan puolelle(finssi)niitä jotka siellä(isokakka) sai bannia ja eivät voineet itsestään ikonia kasvattaa.Niin se vaan on nykyään että enemmän siellä on näitä murkkuikäisen aivoilla olevia kuin aikuisia.

    • Älämölööö.

      Ottaen huomioon, että asiaa kirjoittavatkaan eivät saa palkkaa kirjoitelmistaan, vaan hyvää hyvyyttään kirjoittavat, niin mitä sinulla on oikein siinä valittamista? Perustappa sinä itse vain asiaa sisältävä vastaava sivusto ja yötä päivää siivoilet sen sisältöä. Jään odottamaan toimintaasi.

      Moni on saanut tarvitsemansa tiedon ongelmiinsa volvolandiasta ihan ilmaiseksi. Ehdottoman hyvä juttu omatarvekirjaajille ja huono juttu autokorjaamoille. Oletkohan jonkun korjaamon dirikan poikanen?

    • volvo..;;;

      Yleinen ilmapiiri tuntuu siellä olevan hyvin vanhakantainen. eli kaikki uudet innovaatiot ja korimallinuudistukset ym. ovat enemmistön mielestä potaskaa. Vain se vanha, oma auto suurella bensasyöppökoneella on se ainoa oikea Volvo.
      Tuntuu että kateus on alkanut paistamaan kirjoitusten läpi. Noin 90 % on lukukelvotonta tekstiä, jota ei viitsi edes vilkaista alkusanoja pitemmälle.
      Mutta eipä siellä ole pakko vierailla....Ultimatevw on kyllä aivan eri luokkaa...

      • öriöri

        Sen olen myös itse huomannut että uusi volvo on paska, vanha on hyvä. Etuveto on paska, takaveto on hyvä. Dieseli on paska, bensa on hyvä. Pikku-volvo on paska, iso-volvo on hyvä jne jne.

        Siis aivan älytöntä käyttäytymistä saman merkin harrastajilta ja ylläpito vielä sallii tuon aloittamalla tappelutopickeja ym. turhuuksia. Tuleeko kenellekkään mieleen jotain muuta foorumia jossa touhu olisi yhtä typerää ja lapsellista? Ja edelleen kuuluttaisin sitä valvojien vastuuta. Miksei typeryyksiä lopeteta heti alkuunsa ja tehdä selväksi että tällä foorumilla ei noin tehdä.

        Ja sitten vielä päälle ne pnuolijat ja pnussijat... hohhoijaa, soppa on valmis!


      • Hyvä Auto
        öriöri kirjoitti:

        Sen olen myös itse huomannut että uusi volvo on paska, vanha on hyvä. Etuveto on paska, takaveto on hyvä. Dieseli on paska, bensa on hyvä. Pikku-volvo on paska, iso-volvo on hyvä jne jne.

        Siis aivan älytöntä käyttäytymistä saman merkin harrastajilta ja ylläpito vielä sallii tuon aloittamalla tappelutopickeja ym. turhuuksia. Tuleeko kenellekkään mieleen jotain muuta foorumia jossa touhu olisi yhtä typerää ja lapsellista? Ja edelleen kuuluttaisin sitä valvojien vastuuta. Miksei typeryyksiä lopeteta heti alkuunsa ja tehdä selväksi että tällä foorumilla ei noin tehdä.

        Ja sitten vielä päälle ne pnuolijat ja pnussijat... hohhoijaa, soppa on valmis!

        Mutta siitä huolimatta bensalla toimiva V-Volvo on hiano kulukuneuvo,minä ainakin olen tykännyt siitä.


      • Älykääpiöitä
        Hyvä Auto kirjoitti:

        Mutta siitä huolimatta bensalla toimiva V-Volvo on hiano kulukuneuvo,minä ainakin olen tykännyt siitä.

        Siellä sun tuolla ja joka puolla mitäs vikaa on dieselissä(?) no iöri ilmeisesti antanu persettä ja nuollu todennäköisesti.


      • Ympärillesi
        Hyvä Auto kirjoitti:

        Mutta siitä huolimatta bensalla toimiva V-Volvo on hiano kulukuneuvo,minä ainakin olen tykännyt siitä.

        Ihan samanlaisia paskanjauhajaisia on joka auto foorumilla taitaa vaan Landia olla karannu liian isoksi kun eivät enää pysty hallitsemaan jäsenten käytöstä.


      • 'äölojuh
        öriöri kirjoitti:

        Sen olen myös itse huomannut että uusi volvo on paska, vanha on hyvä. Etuveto on paska, takaveto on hyvä. Dieseli on paska, bensa on hyvä. Pikku-volvo on paska, iso-volvo on hyvä jne jne.

        Siis aivan älytöntä käyttäytymistä saman merkin harrastajilta ja ylläpito vielä sallii tuon aloittamalla tappelutopickeja ym. turhuuksia. Tuleeko kenellekkään mieleen jotain muuta foorumia jossa touhu olisi yhtä typerää ja lapsellista? Ja edelleen kuuluttaisin sitä valvojien vastuuta. Miksei typeryyksiä lopeteta heti alkuunsa ja tehdä selväksi että tällä foorumilla ei noin tehdä.

        Ja sitten vielä päälle ne pnuolijat ja pnussijat... hohhoijaa, soppa on valmis!

        siis takaveto katuu kyljelleen romujen hitsaajat pilaa koko palstan.juu ne kestää,mut niin kestää ratakisko kun se on yhtä teknisesti kehittyny


      • Otan osaa
        'äölojuh kirjoitti:

        siis takaveto katuu kyljelleen romujen hitsaajat pilaa koko palstan.juu ne kestää,mut niin kestää ratakisko kun se on yhtä teknisesti kehittyny

        Mistä tuollainen kateus kumpuaa....työttömyydestäkö?


      • Olla myös
        Otan osaa kirjoitti:

        Mistä tuollainen kateus kumpuaa....työttömyydestäkö?

        Ettei enää erotiikka puoli ja seksielämä toimi niin kiukuttaahan se.


      • p i e r u
        öriöri kirjoitti:

        Sen olen myös itse huomannut että uusi volvo on paska, vanha on hyvä. Etuveto on paska, takaveto on hyvä. Dieseli on paska, bensa on hyvä. Pikku-volvo on paska, iso-volvo on hyvä jne jne.

        Siis aivan älytöntä käyttäytymistä saman merkin harrastajilta ja ylläpito vielä sallii tuon aloittamalla tappelutopickeja ym. turhuuksia. Tuleeko kenellekkään mieleen jotain muuta foorumia jossa touhu olisi yhtä typerää ja lapsellista? Ja edelleen kuuluttaisin sitä valvojien vastuuta. Miksei typeryyksiä lopeteta heti alkuunsa ja tehdä selväksi että tällä foorumilla ei noin tehdä.

        Ja sitten vielä päälle ne pnuolijat ja pnussijat... hohhoijaa, soppa on valmis!

        "Tuleeko kenellekkään mieleen jotain muuta foorumia jossa touhu olisi yhtä typerää ja lapsellista?"

        Suomi24


      • timovaan-turuust
        öriöri kirjoitti:

        Sen olen myös itse huomannut että uusi volvo on paska, vanha on hyvä. Etuveto on paska, takaveto on hyvä. Dieseli on paska, bensa on hyvä. Pikku-volvo on paska, iso-volvo on hyvä jne jne.

        Siis aivan älytöntä käyttäytymistä saman merkin harrastajilta ja ylläpito vielä sallii tuon aloittamalla tappelutopickeja ym. turhuuksia. Tuleeko kenellekkään mieleen jotain muuta foorumia jossa touhu olisi yhtä typerää ja lapsellista? Ja edelleen kuuluttaisin sitä valvojien vastuuta. Miksei typeryyksiä lopeteta heti alkuunsa ja tehdä selväksi että tällä foorumilla ei noin tehdä.

        Ja sitten vielä päälle ne pnuolijat ja pnussijat... hohhoijaa, soppa on valmis!

        VRCF foorumi on parempi sillä voit kannella modelle heti kun näet sellaisen viestin josta et tykkää. Näin olen tehnyt ja samalla saanut yhdestä modesta kaverin.


      • Apinoiden planeetta
        timovaan-turuust kirjoitti:

        VRCF foorumi on parempi sillä voit kannella modelle heti kun näet sellaisen viestin josta et tykkää. Näin olen tehnyt ja samalla saanut yhdestä modesta kaverin.

        Olihan ja liekkö vieläkin Volvolandiassa Turkkusest pässi joka tyrkytteli toisille ihme liemiä moottoriin ja vaihdelaatikkoon.Sitten kun joku ei tykännyt eikä ihastunut tähän mukamas kaiken korjaavaan velliin alkoi irvistely ja hymiöillä lärväily.Ihme tyyppi muuten ei tiennyt autoista mitään eikä ole kun olen vilkaissut sivustoa käynyt siellä taisi olla joku Volvolandia harakka liekkö maksaneet sille bonusta.VRCF:ssa taas on ne omat minä,minä apinat jotka tyrmää kirjoituksesi jos se ei heitä miellytä semmosia lapsen tasolle jääneitä mukamas aikuisia.


      • timovaan-turuust
        Apinoiden planeetta kirjoitti:

        Olihan ja liekkö vieläkin Volvolandiassa Turkkusest pässi joka tyrkytteli toisille ihme liemiä moottoriin ja vaihdelaatikkoon.Sitten kun joku ei tykännyt eikä ihastunut tähän mukamas kaiken korjaavaan velliin alkoi irvistely ja hymiöillä lärväily.Ihme tyyppi muuten ei tiennyt autoista mitään eikä ole kun olen vilkaissut sivustoa käynyt siellä taisi olla joku Volvolandia harakka liekkö maksaneet sille bonusta.VRCF:ssa taas on ne omat minä,minä apinat jotka tyrmää kirjoituksesi jos se ei heitä miellytä semmosia lapsen tasolle jääneitä mukamas aikuisia.

        Missä ketjussa olet nähnyt apinoiden kirjoituksia? Olen huomannut ettei väärin saa virittää. Kun tekee kuten itse haluaa ja viritys onnistuu, ei enää apinoita näy. Taitavat mennä takaisin puuhun. Kohta jos oppivat tabletin käytön tulee typeriä kirjoituksia kokoajan.


      • Apinoiden planeetta
        timovaan-turuust kirjoitti:

        Missä ketjussa olet nähnyt apinoiden kirjoituksia? Olen huomannut ettei väärin saa virittää. Kun tekee kuten itse haluaa ja viritys onnistuu, ei enää apinoita näy. Taitavat mennä takaisin puuhun. Kohta jos oppivat tabletin käytön tulee typeriä kirjoituksia kokoajan.

        Taidat olla se velli-Elli kun noin sattui ja kolahti.


      • timovaan-turuust
        Apinoiden planeetta kirjoitti:

        Taidat olla se velli-Elli kun noin sattui ja kolahti.

        En ole velli-Kari, vaan ihan joku muu. Mitään virittelyä tai tuunausta en harrasta koska en osaa. Älyllisesti koen olevani rajoittunut. Pahoitan aina mieleni kun näen kirjoituksia joita paheksun syystä tai muusta.

        Kysyn uudestaan, missä ketjussa olet nähnyt apinoiden kirjoituksia?


      • ???????????????
        timovaan-turuust kirjoitti:

        Missä ketjussa olet nähnyt apinoiden kirjoituksia? Olen huomannut ettei väärin saa virittää. Kun tekee kuten itse haluaa ja viritys onnistuu, ei enää apinoita näy. Taitavat mennä takaisin puuhun. Kohta jos oppivat tabletin käytön tulee typeriä kirjoituksia kokoajan.

        Ja Timo-apina meni takaisin puuhun ja veti vellit kätöseen.


      • assss
        Olla myös kirjoitti:

        Ettei enää erotiikka puoli ja seksielämä toimi niin kiukuttaahan se.

        Siihenkin tottuu vimeistään kun on yli 60v.
        Mennyttä aikaa, joka on jo kaukana menneisyydessä.


      • Anonyymi
        öriöri kirjoitti:

        Sen olen myös itse huomannut että uusi volvo on paska, vanha on hyvä. Etuveto on paska, takaveto on hyvä. Dieseli on paska, bensa on hyvä. Pikku-volvo on paska, iso-volvo on hyvä jne jne.

        Siis aivan älytöntä käyttäytymistä saman merkin harrastajilta ja ylläpito vielä sallii tuon aloittamalla tappelutopickeja ym. turhuuksia. Tuleeko kenellekkään mieleen jotain muuta foorumia jossa touhu olisi yhtä typerää ja lapsellista? Ja edelleen kuuluttaisin sitä valvojien vastuuta. Miksei typeryyksiä lopeteta heti alkuunsa ja tehdä selväksi että tällä foorumilla ei noin tehdä.

        Ja sitten vielä päälle ne pnuolijat ja pnussijat... hohhoijaa, soppa on valmis!

        Taidat olla itse just niitä ala arvoista paskaa kirjoittava.


      • Anonyymi
        Älykääpiöitä kirjoitti:

        Siellä sun tuolla ja joka puolla mitäs vikaa on dieselissä(?) no iöri ilmeisesti antanu persettä ja nuollu todennäköisesti.

        Niinpä.


      • Anonyymi
        timovaan-turuust kirjoitti:

        VRCF foorumi on parempi sillä voit kannella modelle heti kun näet sellaisen viestin josta et tykkää. Näin olen tehnyt ja samalla saanut yhdestä modesta kaverin.

        Vasikoimallaka meinaat ,et tulis järkeä ?Enpä usko ihmiset ovat vaan niin hiton omahyväisiä urpoja ,et pilaa kaikki asiat.


    • foorumin kuningas

      Todella lapsellinen foorumi. Pääasiassa siellä on valotuunaajia, kyselevät vaan kiinaksenonien perään, kun pakko saada ne loppuuanjetun V70:n kellastuneet umpiot häikäisemään vastaantulijoita, kun itse vanha volvo ei ketään häikäisekään.
      Sitten on tosiaan ne vanhojen paskakasojen hitsailijat, jotka eivät arvosta uutta, kun oma lompakko ei sellaista salli.

      Yksi surkeimpia foorumeja, mitä olen lueskellut, yhdessä peugeotfoorumin kanssa.

      • Kun niitä

        Sitten luet ja täällä valitat vai oletko puutteessa?Sulla ei varmaan ole kuin vanhat monot.


      • volvo_puranen
        Kun niitä kirjoitti:

        Sitten luet ja täällä valitat vai oletko puutteessa?Sulla ei varmaan ole kuin vanhat monot.

        Pysytään vaan täällä niin ei tarvitse ketään arvostella.Vanha intiaanisanonta on sellainen foorumi mitä käyttäjät ovat ja se varmaakin pitää paikkansa.Ei sitä modet luo ilmapiiriä jostain se muusta tulee.Kuten näkee täällä Suomi 24 .Jotkut puhuvat asiaa joku taas sen vierestä.Siitäkin huolimatta ajelkaa varovasti.


    • veeperi-setä

      No joo. Ei ole välttämättä halpaa hommaa harrastelle vanhoja Volvoja tai muitakaan autoja. Landiassa jokainen vanha volvo pitäisi turbottaa. Lähinnä sivusto on teinipoikien temmellyskenttä nykyyään. Tai sitten siellä huutelee poroporvarit jotka on saanu liisin volvon alleen. Harrastajalle nämä ovat nyykyään täysin turhat sivut. Enempi täällä vittuillaan, kun annetaan asiallisia vinkkejä toisille harrastelijoille. Teinipojat kerätköön fööniinsä painetta ja setämies menee jo kaukana... t. veeperi-setä :)

    • volvo

      volvo v70 2002 moottorivalo syttyy välillä 4päivää välillä menee 1kk kun kuittaa lamdat vaihettu orgis kamaa ja valo jää startista palamaan missä vika

    • viljo

      Volvo v40 Lämmityslaite ei käynisty kun jonkun matkan ajettua missä vika???

    • Hölmöläiset liikkeel

      Laita se päälle vai onko liian vaikea rasti.

    • Höpö poijjat

      Onhan siellä sitten myös nämä sivujen keisari(t) jotka joka juttuun työntävät mukamas tietoaan ja niillä hymiö irviöillä raakkuuvat, sekä samalla koittaavat kuninkaan titteliä itselleen ja pistesaldon kasvua mahdollisimman suureksi.

    • Bonjaaja

      Minkä pistesaldon?

    • nuppi jumissa???????

      Bonjaaja taitaa olla suurin pöllerö.

    • kasipätkälipasto

      Volvolandia.com sivusto ei toimi.....toimiiko muilla...vai tuliko bannia vain mulle :)

      • Totta se on

        Ne on antana kaikille Bannia.


    • herra huu

      ei se taida toimia vieläkään

    • kasipätkälipastoinen

      Ei toimi vieläkään....???

      • D 5

        Sivustohan suljettiin jo vuosia sitten lukuunottamatta korjaamo-osiota, nyt on vain tainnut ylläpitokin päättyä. Sivuston osoite näyttää olevan myynnissä.


    • 367
    • hyihyiTimo

      Timo turust tais vaihtaa Saab merkkiin kun luulee että sillä saa paremmin Suabillua onkohan laittanu vellit koneeseen.

    • volvoukko

      en tosiaan pääse kirjautuun volvolandiaaan..aina tulee virhe..ei hyväksy sitä kirjaimia...

    • Volvo940autoilija

      volvolandia.fi
      on osoite, toimi juuri äsken.
      Turha suomeen on uusia forumeita enää perustella samalle automerkille. Joskus tuo oli hyvä, nyt taas aika hiljainen.
      Kilpailija VRCF.FI
      meni ohi sillä välin kun volvolandia.fi oli pitkään poissa käytöstä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe