Itse kärsinyt ongelmista useamman vuoden ja kaikki keinot käytetty mm. roacutan. Ei vaan jaksa niitä sivuoireita mitä roa toi.
Nyt koitin natusan sinkkivoidetta, jolla on kyllä uskomaton vaikutus. Akneihoisuus katoaa ja kuivattaa kaikki parissa päivässä. Iha näyttää terveeltä. Suosittelen kokeilmaan. Hintaa alle 15€
Jos haluaa lisää tehoa, niin sitten zinkosal P - pasta apteekista ilman reseptiä. Itse en ole vielä ostanut, koska oli loppu. Hintaa alle 8€
Lactacyd + natusan sinkkivoide = akne parantuu
6
1713
Vastaukset
- ...
saako tätä sinkkivoidetta apteekista ilman reseptiä?
- uihiob
osaatko lukea? saa
- ...
uihiob kirjoitti:
osaatko lukea? saa
no pitääpä ihan miettiä osaanko...
- sivutyyppi
... kirjoitti:
no pitääpä ihan miettiä osaanko...
Niinpä. Tuossahan puhuttiin erikseen sinkkivoiteesta ja pastasta. Sinkkivoidetta saa ihan kaupasta, mutta joillakin sen sisältämä mineraaliöljy tukkii ihoa. Se on kuitenkin yksilöllistä.
- Hieno keksintö
estää myös sheivaamisen jälkeisen ihon ärtymisen. Sheivasin eilen bikinirajoja ja levitin yöksi päälle Natusan sinkkivoidetta. Puhdistin ihon ennen sheivaamista ja höylän Neoamiseptillä. Yllätys, ei minkäänlaista punoistusta aamulla :). Ihoni on todella herkkä ja nyt uskon että ole löytänyt ongelmaani ratkaisun.
Näppyihin pitänee myös kokeilla ko. voidetta. - ??
"Nyt koitin natusan sinkkivoidetta, jolla on kyllä uskomaton vaikutus. Akneihoisuus katoaa ja kuivattaa kaikki parissa päivässä. Iha näyttää terveeltä. Suosittelen kokeilmaan. Hintaa alle 15€"
- ostin eilen Prismasta Natusan sinkkivoidetta ja hinta oli vain 2,95 €. Mikä on tuo hinta mainitsemasi "alle 15 €"?
- Tai no, onhan tuo maksamani hinta alle 15 €..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673