Hirveää toimintaa

greeeeen

Joidenkin toiminta tällä palstalla on aivan uskomatonta! Täytyy ihmetellä todella sitä, että aikuiset, uudestisyntyneeksi itseään sanovat ihmiset käyttäytyvät noin.

Täällä näyttäisi hallinnoivan kolme miestä, Semper.Fidelis, Jonah ja Jukka.finland, jotka ovat päättäneet kukin tahoillaan, että juuri heidän oppinsa on oikea. Käsittääkseni näidenkin kolmen opit eroavat toisistaan, mutta kolmikko näyttää lyöttäytyneen samoin toimivina yhteen. Heidän tapanaan näyttää olevan kaikkien muiden tuomitseminen, nälviminen ja syytteleminen mitä erilaisemmilla tavoilla.

Nyt viimeisimmässä Semperin tekemässä aloituksessa toimintaa näytetään selittelevän 'henkien koettelemisella'. Raamattu siis kieltää tuomitsemisen ja käskee rakastaa lähimmäistään ja kohdella häntä hyvin, mutta lähimmäisiä kohtaan tehdyn pahuuden voikin sitten selittää 'henkien koettelemisella'. Kauheaa!

Tuotako on todellakin uskovaisuus? Tuotako on todellakin uudestisyntyminen? Tuollaiseksiko ihminen tulee uudelleensynnyttyään?!

Tämän kolmikon hampaissa näyttää olevan erityisesti jotkut kirjoittajat, jotka eivät ilmeisesti uskalla enää edes kirjoittaa jatkuvasti samalla nimimerkillä, mutta eipä näytä toiminnaltaan säästyvän kukaan muukaan, joka ei sano juuri heidän olevan oikeassa. Minunkin kimppuuni hyökättiin täällä Semperin toimesta välittömästi, kun menin vastauksia hakevana ilmaisemaan sen, että minusta hänen toimintansa ja oppinsa ei tunnu oikealta. Minua on syytetty mm. harhaoppisuudesta ja kieroilusta, sekä siitä, että olisin joku pitkäaikainen eksyttäjä. Minulle on kirjoitettu henkioppaista ja perkeleen sikiöstä, sekä muusta pahasta.

Noinko Jeesus käski toimia? Tunnen itse melko vähän Raamattua, mutta sen verran tunnen kuitenkin, että enpä usko, että käski.

28

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jatkat samalla "hirveän kauhealla" linjalla, josta viattoman oloisesti toisia syytät.

Jumala minua armahtakoon, jos erehdyn, mutta minulla on käsitys, että sinä olet
      kokenut peluri, monella nimimerkillä näitä uskonnollisia palstoja kolunnut konkari.

Mutta, lupaan tutkia joka päivä vaikuttimiani ja korjata suuntaa sen mukaan kuin
      Jumalan Henki minua ohjaa. Haluan vilpittömällä sydämellä ja kuuliaisena Jumalan
      Sanalle tehdä parannusta kaikesta siitä, mikä ei ole Hänen tahtonsa mukaista.

Sinun tekohurskaita purkauksiasi en lupaa korkealle noteerata. Niiden takana ei ole
      rehellinen hyvää tarkoittava ihminen. Jumala sinua joka tapauksessa siunatkoon!

PS.
      Tulen mukaan uusimpaan aloitukseesi vain, mikäli rakentava keskustelu edellyttää.
      Sinun kaksimieliseen kuulustelutenttiisi en ole velvollinen vastaamaan.
      Olen kertonut palstalla monissa yhteyksissä oman näkemykseni uudestisyntymisestä.

PPS.
      On valitettavaa, että urakoit aloituksia minun, SF:n, päänmenoksi noin kiivaasti.
      Pysähdy miettimään palstan aihetta ja ennen kaikkea evankeliumin sanoman arvoa.

.

• Tänäänkin

aloittajaa? Minä hän en ole, jos niin luulet ja siksi etsivää ihmistä syytät ja tuomitset. Jumala tietää sinun tekosi, valheet ja tuomioit joita jakelet etsiville ja uskovaisille. Osaat verhoutua Jumalan Sanan taakse, mutta hedelmättömyytesi osoittaa mistä hengestä olet. Vaikka kirjoittaisit kuinka kauniita kosiokirjeitä muutamille, ei ne tee sinun pahoja tekojasi tyhjiski. Tee parannus ennen, kuin on liian myöhäistä.

• greeeeen

Syytät ja tuomitset minua todellakin väärin! EN OLE mikään peluri, enkä todellakaan nikää kokenut peluri näillä palstoilla!

TAAS syytät minua myös uusilla tavoilla - tällä kertaa siis tekohurskaudesta ja kaksimielisyydestä!

Muistaakseni muuten teit aikaisemmat syytöksesi siitä, että olisin kokenut peluri, eri nimerkin takaa - et Semperinä. Teetkö siis paljonkin sitä, mistä (kaiken muun lisäksi) muita syytät, eli esiinnytkö paljonkin eri nimimerkeillä?

Minä todellakin mietin evankeliumin sanomaa ja arvoa, mutta en usko enää ollenkaan, että se on sitä, mitä sinä julistat: tuomiota, syyttelyä, nälvintää...

• tosikko.
        greeeeen kirjoitti:

Syytät ja tuomitset minua todellakin väärin! EN OLE mikään peluri, enkä todellakaan nikää kokenut peluri näillä palstoilla!

TAAS syytät minua myös uusilla tavoilla - tällä kertaa siis tekohurskaudesta ja kaksimielisyydestä!

Muistaakseni muuten teit aikaisemmat syytöksesi siitä, että olisin kokenut peluri, eri nimerkin takaa - et Semperinä. Teetkö siis paljonkin sitä, mistä (kaiken muun lisäksi) muita syytät, eli esiinnytkö paljonkin eri nimimerkeillä?

Minä todellakin mietin evankeliumin sanomaa ja arvoa, mutta en usko enää ollenkaan, että se on sitä, mitä sinä julistat: tuomiota, syyttelyä, nälvintää...

sairastuneet uskonnollisuudesta, eikä heidän kirjoitelmia pidä kenenkään ottaa todesta. Kunhan kirjoittelevat soopaa.

• greeeeen
        tosikko. kirjoitti:

sairastuneet uskonnollisuudesta, eikä heidän kirjoitelmia pidä kenenkään ottaa todesta. Kunhan kirjoittelevat soopaa.

Eivät varmaan sairastuneet, mutta jotenkin sokeutuneet omalle toiminnalleen kyllä.

• Jospa nyt vain
        greeeeen kirjoitti:

Eivät varmaan sairastuneet, mutta jotenkin sokeutuneet omalle toiminnalleen kyllä.

kukin katsoisi enemmän sinne oman nuttunsa sisään, mitä sieltä löytyy
        ja päättää kohdaltaan tälläisten uusien arvostelu-aloitusten sarjan tähän.

• greeeeen

NYT, Semper, vastaapa rehellisesti tähän(kin) vanhaan keskusteluketjuun liittyviin kysymyksiin, jotka esitin sinulle eilen aloituksessani, joka kuitenkaan ei jollekin kelvannut...

Myönnät tuossa olevasi minua kohtaan esitettyjen moninikki ja peluri -syytösten takana, ja toivot Jumalan armahtavan sinua, jos olet väärässä.

Kerrohan, kirjoititko nuo kyseiset kommentit minusta/minulle eri nimimerkin/-kkien suojista?

Minä muistan saaneeni nuo kommentit eri nimimerkeiltä, eivätkä ne tosiaankaan olleet varustettu Semper.Fidelis -nimimerkillä, mutta kerrohan oma versiosi asiasta. Katsellaan sitten, ajan kanssa, niitä alkupään keskustelujani ja tarkistetaan asia.

• greeeeen
        greeeeen kirjoitti:

NYT, Semper, vastaapa rehellisesti tähän(kin) vanhaan keskusteluketjuun liittyviin kysymyksiin, jotka esitin sinulle eilen aloituksessani, joka kuitenkaan ei jollekin kelvannut...

Myönnät tuossa olevasi minua kohtaan esitettyjen moninikki ja peluri -syytösten takana, ja toivot Jumalan armahtavan sinua, jos olet väärässä.

Kerrohan, kirjoititko nuo kyseiset kommentit minusta/minulle eri nimimerkin/-kkien suojista?

Minä muistan saaneeni nuo kommentit eri nimimerkeiltä, eivätkä ne tosiaankaan olleet varustettu Semper.Fidelis -nimimerkillä, mutta kerrohan oma versiosi asiasta. Katsellaan sitten, ajan kanssa, niitä alkupään keskustelujani ja tarkistetaan asia.

Samalla voisit, Semper, kertoa, onko mm. 'uskonnollinen pelle' -nimitys sinusta asiallinen!?

• täh ?
        greeeeen kirjoitti:

Samalla voisit, Semper, kertoa, onko mm. 'uskonnollinen pelle' -nimitys sinusta asiallinen!?

miten tää keskustelu liittyy helluntalaisuuteen? ?O_O?

• totta...
        tosikko. kirjoitti:

Aivan samaa mieltä, eikä noin sekavia viestejä edes jaksasi lukea , eikä niissä ole mitään järkeä...Ei missään nimessä pidä todesta ottaa kenekään, ekä noissa mitään järkeä olekaan.

• greeeeen
        greeeeen kirjoitti:

Semper, voisitko olla ystävällinen ja vastata viimeinkin tähän asiaan!?

• Tänäänkin

kiinnostunut uskosta. Lue Raamattua ja etsi seurakunta yhteys rukouksen kanssa. Älä ala inttämään ihmisen kanssa, joka epäilee kaikkien olevan vain valehtelijoita. Ihminen, jolla ei ole mitään lakia, ei tule kunnioittamaan sinun sanoja, vaan tekee lihanuskomuksella sinusta milloin mitäkin. Jos ei ole Jumalan pelkoa, silloin voi syyttää ja panetella ja valehdella mielensä mukaan.

• tervetuloa 2012

lähteä vänkäämään "uskovaisia" vastaan, tulee vaan paha mieli. On sula mahdottomuus päästä
        mielipiteitten vaihtoon kun vastassa on aina joku raamatun eikä siitä muuta näytä seuraavan
        kuin älytöntä juupas eipäs leikkejä. Henkisillä foormeilla mielipiteitten vaihtoon on paljon
        suurempi mahdollisuus.
        Itse olen täällä sen vuoksi että ystäväni hupsahti tähän joukkoon kun vastassa oli valintatilanne,
        avioliitto tai ero. Ihan vakaata rakkautta vaikuttaa olevan. Halusin oppia ymmärtämään miten
        asioita käsitellään.
        Mutta kylläpä tulee paha olo. Totisesti tässä tapauksessa uteliaisuus ei ole hyvä asia.
        Tietämättömänä on parempi. Hulluksi totisesti usko tekee : ))

• Tänäänkin
        tervetuloa 2012 kirjoitti:

lähteä vänkäämään "uskovaisia" vastaan, tulee vaan paha mieli. On sula mahdottomuus päästä
        mielipiteitten vaihtoon kun vastassa on aina joku raamatun eikä siitä muuta näytä seuraavan
        kuin älytöntä juupas eipäs leikkejä. Henkisillä foormeilla mielipiteitten vaihtoon on paljon
        suurempi mahdollisuus.
        Itse olen täällä sen vuoksi että ystäväni hupsahti tähän joukkoon kun vastassa oli valintatilanne,
        avioliitto tai ero. Ihan vakaata rakkautta vaikuttaa olevan. Halusin oppia ymmärtämään miten
        asioita käsitellään.
        Mutta kylläpä tulee paha olo. Totisesti tässä tapauksessa uteliaisuus ei ole hyvä asia.

uhreja on paljon. Tuomitsijat ja syyttävät saavat herkät mielentasapainot järkkymään. Jeesus ei lähettänyt ketään julistamaan syitä ja tuomioita, vaan lähetti tarjoamaan evankeliumia, joka on Ilosanoma. Ihminen pitää opastaa Sanan äärelle, sillä silloin hän on saanut tulla Jeesuksen luokse. Oli ihminen sitten kuinka sairas ja syntinen tahansa kenelläkään ei ole lupaa tuomita häntä. Jeesus käski antaa tiedon siitä, että Hän on mennyt ristille juuri sairaiden ja syntisten takia, jotka tietävät tarvitsevansa apua. Mitä avun antoa on se, että etsiviä ihmisiä syytetään ja tuomitaan? Se on sitä, että portilla on vartiota, jota eivät ole itse menneet sisään, eivätkä sallisi kenenkään menevän.

• greeeeen

Jotenkin olisi vain helpompaa, ainakin näin aluksi, etsiä keskusteluyhteyttä täältä netistä, mutta ilmeisesti näillä palstoilla jotkut tekevät tyhjäksi mahdollisuuden kysellä ja keskustella rakentavasti. Ilmeisesti on siis mahdotonta keskustella ja kyseenalaistaa eräiden, kuten Semperin oppia, ja hakea asiallisen keskustelun kautta vastauksia ja totuutta. Ainoa tie, jolla ei joutuisi tuomituksi ja syytetyksi, olisi ilmeisesti niellä heidän oppinsa purematta ja perusteluja kyselemättä.

• greeeeen
        tervetuloa 2012 kirjoitti:

suurempi mahdollisuus.
        asioita käsitellään.

Itse en oikeastaan edes lähtenyt vänkäämään tätä Semperiä vastaan, vaan ilmaisin vain rehellisesti sen, ettei hänen oppinsa ja toimintansa tunnu oikealta. En voi käsittää sitä hyökkäystä, jonka sain osakseni.

Olisi ilmeisesti pitänyt vain niellä heti kaikki, eikä kyseenalaistaa mitään. Nyt olen tuomittu harhaoppiseksi eksyttäjäksi, vaikka olin vasta tunnustelemassa oppien sisältöä ja sitä, mikä tuntuu oikealta.

• Tänäänkin
        greeeeen kirjoitti:

Jotenkin olisi vain helpompaa, ainakin näin aluksi, etsiä keskusteluyhteyttä täältä netistä, mutta ilmeisesti näillä palstoilla jotkut tekevät tyhjäksi mahdollisuuden kysellä ja keskustella rakentavasti. Ilmeisesti on siis mahdotonta keskustella ja kyseenalaistaa eräiden, kuten Semperin oppia, ja hakea asiallisen keskustelun kautta vastauksia ja totuutta. Ainoa tie, jolla ei joutuisi tuomituksi ja syytetyksi, olisi ilmeisesti niellä heidän oppinsa purematta ja perusteluja kyselemättä.

Kehoitankin sinua menemään ensi alkuun vaikkapa kirkkoon. Kirkossa on kirkollislaki, jonka mukaan papin on opetettava joka sunnuntai Raamatusta Jumalan Sanaa. Älä mene sinne arvostelu mielessä, vaan mene kuuntelemaan mitä Raamattu minäkin sunnuntaina sinulle opettaa. Jos paikalla on palkka pappi, niin huomaat sen helposti siitä, että hän ei opeta sen mukaan, mitä juuri luki Raamatusta. Kirkossa on paimenia, jotka tekevät oikeaa työtä ja opettavat oikein.

Pääasi on ensin oppia tuntemaan Jeesus. Jeesus ei aja ketään etsivää pois, eikä syytä ja tuomitse yhtäkään syntistä, vaan opettaa ihmisen valvomaan itseään Sanansa kautta.

Kirkko on lakinsa takia turvallisempi paikka, kuin joku vain paikka, jossa joku vain opettaa. Jumala tulee kyllä johdattamaan sinulle lopullisen hengellisen kodin, mutta aloita kirkon piirissä.

• greeeeen
        Tänäänkin kirjoitti:

Kehoitankin sinua menemään ensi alkuun vaikkapa kirkkoon. Kirkossa on kirkollislaki, jonka mukaan papin on opetettava joka sunnuntai Raamatusta Jumalan Sanaa. Älä mene sinne arvostelu mielessä, vaan mene kuuntelemaan mitä Raamattu minäkin sunnuntaina sinulle opettaa. Jos paikalla on palkka pappi, niin huomaat sen helposti siitä, että hän ei opeta sen mukaan, mitä juuri luki Raamatusta. Kirkossa on paimenia, jotka tekevät oikeaa työtä ja opettavat oikein.

Pääasi on ensin oppia tuntemaan Jeesus. Jeesus ei aja ketään etsivää pois, eikä syytä ja tuomitse yhtäkään syntistä, vaan opettaa ihmisen valvomaan itseään Sanansa kautta.

Kirkko on lakinsa takia turvallisempi paikka, kuin joku vain paikka, jossa joku vain opettaa. Jumala tulee kyllä johdattamaan sinulle lopullisen hengellisen kodin, mutta aloita kirkon piirissä.

En oikein tiedä, olenko vielä valmis lähtemään kirkkoon tai minnekään. Nämä palstat olisivat hyviä paikkoja etsiä totuutta ja 'tunnustella' sanaa, mutta näyttää olevan mahdotonta tehdä sitä, jos uskaltautuu kyseenalaistamaan näiden jonkinlaisiksi valtiaiksi itsensä nostaneiden oppia. Taktiikka näyttää olevan: niele purematta tai tule tuomituksi harhaoppisena. Huh.

• Tänäänkin
        greeeeen kirjoitti:

En oikein tiedä, olenko vielä valmis lähtemään kirkkoon tai minnekään. Nämä palstat olisivat hyviä paikkoja etsiä totuutta ja 'tunnustella' sanaa, mutta näyttää olevan mahdotonta tehdä sitä, jos uskaltautuu kyseenalaistamaan näiden jonkinlaisiksi valtiaiksi itsensä nostaneiden oppia. Taktiikka näyttää olevan: niele purematta tai tule tuomituksi harhaoppisena. Huh.

Lue itse Raamattua ja rukoile. Älä missään tapauksessa niele sellaisia opetuksia, joissa sinut tullaan tuomitsemaan, tai joissa sinua syytetään. Sen tarkoitus on ajaa sinut kauas Jeesuksesta. Jumala on armo ja jos Hän ei sitä olisi ei kukaan pelastuisi. Jumalan Sana on Jeesus ja Jeesus puhdistaa Sanallaan ihmisen. Hän sanoo, "Te olette puhtaat sen Sanan takia, minkä olen teille puhunut." Ei ihmistä puhdista hänen oma viisautensa, vaan vain Jumalan Sana, jonka Pyhä Henki kirkastaa.

• 4+20
        Tänäänkin kirjoitti:

Lue itse Raamattua ja rukoile. Älä missään tapauksessa niele sellaisia opetuksia, joissa sinut tullaan tuomitsemaan, tai joissa sinua syytetään. Sen tarkoitus on ajaa sinut kauas Jeesuksesta. Jumala on armo ja jos Hän ei sitä olisi ei kukaan pelastuisi. Jumalan Sana on Jeesus ja Jeesus puhdistaa Sanallaan ihmisen. Hän sanoo, "Te olette puhtaat sen Sanan takia, minkä olen teille puhunut." Ei ihmistä puhdista hänen oma viisautensa, vaan vain Jumalan Sana, jonka Pyhä Henki kirkastaa.

Että täällä on uudestisyntyneitä ja vieläpä henkeytettyjä uskovia? En ole huomannut mitään siihen viittaavaa edes.Kivittäjiä täältä löytyy sitäkin enemmän ja tekohurskaita joilla ei ole alkeellisintakaan raamatun Jeesuksen ja Jumalan tuntemusta.Keskenään nämä tyhjäntoimittajat muka keskustelevat henkevästi joka on pelkästään lapsellista räpiköintiä.Jos joku käväisee sitten näillä sivustoilla ja yrittää opettaa heille edes alkeita,se käy niin heidän kunnian päälle että he käyttävät raakaa henkistä väkivaltaa ja tervemenoa toivotuksen helvettiin.Säälin näitä raukkoja joilla ei ole näköjään mitään muuta tekoa täällä maailmassa kuin vuorokaudet ympäriinsä höpistä olemattomia sen sijaan että tekisivät vaikka sitä vapaaehtoistyötä ja näyttäisivät edes käytännössä mitä se lämimmäisen rakkaus on.Käykääpä välillä muilla uskonnollisilla sivuilla ihmiset niin huomaatte mikä valtava ero tämän ja niiden sivustojen välillä on kaikessa.Täällä ei ole oikeita hengen hedelmiä.

• tervetuloa 2012
        4+20 kirjoitti:

Että täällä on uudestisyntyneitä ja vieläpä henkeytettyjä uskovia? En ole huomannut mitään siihen viittaavaa edes.Kivittäjiä täältä löytyy sitäkin enemmän ja tekohurskaita joilla ei ole alkeellisintakaan raamatun Jeesuksen ja Jumalan tuntemusta.Keskenään nämä tyhjäntoimittajat muka keskustelevat henkevästi joka on pelkästään lapsellista räpiköintiä.Jos joku käväisee sitten näillä sivustoilla ja yrittää opettaa heille edes alkeita,se käy niin heidän kunnian päälle että he käyttävät raakaa henkistä väkivaltaa ja tervemenoa toivotuksen helvettiin.Säälin näitä raukkoja joilla ei ole näköjään mitään muuta tekoa täällä maailmassa kuin vuorokaudet ympäriinsä höpistä olemattomia sen sijaan että tekisivät vaikka sitä vapaaehtoistyötä ja näyttäisivät edes käytännössä mitä se lämimmäisen rakkaus on.Käykääpä välillä muilla uskonnollisilla sivuilla ihmiset niin huomaatte mikä valtava ero tämän ja niiden sivustojen välillä on kaikessa.Täällä ei ole oikeita hengen hedelmiä.

Pitää oppia Jeesus !!?? Miten Jeesuksen voi oppia tuntemaan kun ei häntä ole enää täällä.
        Enkä totisesti jaksa kuulla aina samaa virttä sanan ja kirkon kautta. Kunnia Jeesukselle
        mestarina, kaikki sen jälkeen mitä on seurannut on niin vääristynyttä.
        Jeesus on varmaankin ollut avaramielinen, hyväksyvä ihminen eikä ihmisten kirjoittaman
        vallankirjan esikuva.
        Seuraan mieluummin Buddhaa kuin tätä ahdistavaan laatikkoleikkiä.

• greeeeen
        Tänäänkin kirjoitti:

Ilmeisesti täytyy sitten lukea itse. Olisi vain ollut jo alunperin hyvä saada keskustella, kysyä ja kyseenalaistaa asioita. Täällä se ei näköjään kuitenkaan onnistunut, tulematta syytetyksi ja tuomituksi.

En uskokaan haluavani hakeutua uskovaisten yhteisöihin, koska sieltä voi olla odotettavissa samanlaisia hyökkäyksiä.

• ei ikinä..

Sairasta touhua, ihan sairasta porukkaa, täysin maallikot vouhottavat muka jotain tietävinään uskonasioista. En ikinä liittyisi helluntai seurakuntaan, näkeehän noista aloituksista jo miten sekoa porukkaa siellä on..riitelevätkin joka paikassa keskenään.

• Joskus!

Suurin osa näistä vouhottajista ei ole helluntailaisia, ja ne, jotka ovat, eivät elä seurakuntansa yhteydessä. Fiksut helluntailaiset eivät viitsi pyöriä täällä.

Niin täällä kuin muuallakin nettikeskusteluissa muutama huonosti käyttäytyvä torailija pilaa yhteisönsä, työpaikkansa tai muun lähipiirinsä maineen. Älä siis yleistä näiden torailijoinen kautta koko helluntaiyhteisöä.

• nyrkkikyllikki

Ja sinä itsekö olet sitten ikäänkuin se "täydellinen puhdas pulmunen", jota ei kenenkään ole syytä moitiskella mistään mielipiteestäsi.

• rassukat

sairasta keskustelua......voi-voi mitäs nuo sairaat ukkelit täällä oikein riitelee ja todistelee , menkää tekemään niitä hyviä tekoja joilla itseänne mainostatte.Näyttäkää ukot uskonne toteet jossain , niin teitä uskotaan. Älkää tänne jääk jankaa maan sairaita uskomuksianne....Luulevat olevansa suuriakin Profeettoja nämä kotitekoisjulistajat,

• *jukka.finland

>>Täällä näyttäisi hallinnoivan kolme miestä, Semper.Fidelis, Jonah ja Jukka.finland, jotka ovat päättäneet kukin tahoillaan, että juuri heidän oppinsa on oikea. Käsittääkseni näidenkin kolmen opit eroavat toisistaan, mutta kolmikko näyttää lyöttäytyneen samoin toimivina yhteen

• Kirjoitat hallinnoimisesta ja mainitset siinä yhteydessä nimimerkkejä.

Mitä tulee hallinnoimiseen ja vallitsemiseen, niin Jumalan sanasta löytyy toivotus ja hyvä kehotus, joka sopii kaikille Jeesuksen seuraajille:

"Ja vallitkoon teidän sydämissänne Kristuksen rauha, johon te olette kutsututkin yhdessä ruumiissa, ja olkaa kiitolliset." Kol.3:15

Tuohon Paavalin toivotukseen voi jokainen Jeesuksen oma yhtyä.
      Kuinka hyvältä kuulostaakaan Kristuksen rauha ja kiitollisuus Hänen Nimeänsä kohtaan. Antakoon Jumala meille lisää armoa niin, että voimme kokea Hänen siunauksiaan yhä enemmän elämässämme.

"Runsaasti asukoon teissä Kristuksen sana; opettakaa ja neuvokaa toinen toistanne kaikessa viisaudessa, psalmeilla, kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten kiitollisesti Jumalalle sydämissänne.
      Ja kaikki, minkä teette sanalla tai työllä, kaikki tehkää Herran Jeesuksen nimessä, kiittäen Isää Jumalaa Hänen kauttansa."
      Kol.3:16-17

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      182
      3685
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      514
      2853
    3. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      39
      1681
    4. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      106
      1458
    5. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      50
      1320
    6. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      22
      1281
    7. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      52
      1182
    8. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      344
      1181
    9. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      125
      1098
    10. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      41
      1029
    Aihe