MIELENKIINTOINEN TIETO ACT RAHOITUKSESTA!

SALAPOLLIIISI

eli nämä salamavippi, jepavippi, x-vippi, g4-vippi, rentovippi, vippimania jne jne........firman omistajissa samoja tyyppejä kuin CELLPAY Oy:n takana. Ja tämä CELLPAY tarjoaa kännykkämaksamista esim.nakkikiskoille.

Onko kukaan saanut lainaa ko. paikoista lainaa? Näitä ACT- Rahoituksen alla toimivia firmoja tulee jatkuvasti lisää...ja joka paikassa pankkitunnistautuminen puuttuu. SIVUJEN MUKAAN KOODATAAN PARHAILLAAN. 4KK taittu koodata:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Laittakaa kokemuksia...onko tämä firma toiminut. Epäilykseni on jotain muuta...

19

2781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tjiehcoeh

      firman takana oli alkuun Teemu...nyt Teemu on saanut kenkää ja Juho on ottanut puikot käsiin....kavereita kuitenkin ovat vielä facebookissa!!

      ja tän jälkeen kummankin profiili menee salaiseksi:DDDDDDDDDDDD

    • ???????!!!!!!!!!!!!!

      Onko kukaan koskaan saanut täältä mitään?

      • huijausta

        Laittakaa viestiä eteenpäin että cellpay on huijausta. Eivät myönnä laskuttaneensa minulta mitään vaikka sain viestin "edellinen puhelu maksoi 20,20e" tilattuani pizzat pizza-onlinesta kännykällä. Pizzat jäivät tilaamatta ja saldot menivät melkein nollille. Nyt saldoa sitten 3euroa jäljellä!
        Tiedustelin asiaa sähköpostilla. He olivat kuulemma veloittaneet 0,10e. Eivätkä mitään muuta. Sen he olivat valmiit palauttamaan. En tiedä mistä moinen summa on edes tullut. Mutta mitään puhetta ei ollut tästä 20,20e:stä.

        "Operaattorin sekä Meidän järjestelmien mukaan sinulta ei ole
        veloitettu mitään muuta kuin 0,10eur jonka voimme palauttaa mikäli sen
        haluatte?" terveisin cellpay

        Vituttaa lähteä viemään tämmösiä asioita eteenpäin mutta eikai siinä muukaan auta.
        Aikaisemminkin käynyt muutaman kerran moinen, mutta silloin ei ollut prepaid käytössä joka olisi ilmoittanut summan, jonka puhelu on maksanut. Olen vain ihmetellyt laskun suuruutta mutta en ole tajunnut sen johtuvan tästä.

        Ärsyttävää. Jatkuvasti uudet yritykset yrittävät huijata ihmisiä.


      • IT-insinööri
        huijausta kirjoitti:

        Laittakaa viestiä eteenpäin että cellpay on huijausta. Eivät myönnä laskuttaneensa minulta mitään vaikka sain viestin "edellinen puhelu maksoi 20,20e" tilattuani pizzat pizza-onlinesta kännykällä. Pizzat jäivät tilaamatta ja saldot menivät melkein nollille. Nyt saldoa sitten 3euroa jäljellä!
        Tiedustelin asiaa sähköpostilla. He olivat kuulemma veloittaneet 0,10e. Eivätkä mitään muuta. Sen he olivat valmiit palauttamaan. En tiedä mistä moinen summa on edes tullut. Mutta mitään puhetta ei ollut tästä 20,20e:stä.

        "Operaattorin sekä Meidän järjestelmien mukaan sinulta ei ole
        veloitettu mitään muuta kuin 0,10eur jonka voimme palauttaa mikäli sen
        haluatte?" terveisin cellpay

        Vituttaa lähteä viemään tämmösiä asioita eteenpäin mutta eikai siinä muukaan auta.
        Aikaisemminkin käynyt muutaman kerran moinen, mutta silloin ei ollut prepaid käytössä joka olisi ilmoittanut summan, jonka puhelu on maksanut. Olen vain ihmetellyt laskun suuruutta mutta en ole tajunnut sen johtuvan tästä.

        Ärsyttävää. Jatkuvasti uudet yritykset yrittävät huijata ihmisiä.

        Kuule ei varmasti voi pitää paikaansa... Mitä sekoilet.

        CellPay maksut satavarmoja. Käyttäjässä nyt vika..


      • Ninski51
        huijausta kirjoitti:

        Laittakaa viestiä eteenpäin että cellpay on huijausta. Eivät myönnä laskuttaneensa minulta mitään vaikka sain viestin "edellinen puhelu maksoi 20,20e" tilattuani pizzat pizza-onlinesta kännykällä. Pizzat jäivät tilaamatta ja saldot menivät melkein nollille. Nyt saldoa sitten 3euroa jäljellä!
        Tiedustelin asiaa sähköpostilla. He olivat kuulemma veloittaneet 0,10e. Eivätkä mitään muuta. Sen he olivat valmiit palauttamaan. En tiedä mistä moinen summa on edes tullut. Mutta mitään puhetta ei ollut tästä 20,20e:stä.

        "Operaattorin sekä Meidän järjestelmien mukaan sinulta ei ole
        veloitettu mitään muuta kuin 0,10eur jonka voimme palauttaa mikäli sen
        haluatte?" terveisin cellpay

        Vituttaa lähteä viemään tämmösiä asioita eteenpäin mutta eikai siinä muukaan auta.
        Aikaisemminkin käynyt muutaman kerran moinen, mutta silloin ei ollut prepaid käytössä joka olisi ilmoittanut summan, jonka puhelu on maksanut. Olen vain ihmetellyt laskun suuruutta mutta en ole tajunnut sen johtuvan tästä.

        Ärsyttävää. Jatkuvasti uudet yritykset yrittävät huijata ihmisiä.

        Mulle kävi täsmälleen samalla lailla, kaksi kertaa jopa, Onnistuneita tilauksia on myös ollut.

        "Operaattorin sekä Meidän järjestelmien mukaan sinulta ei ole
        veloitettu mitään muuta kuin 0,10eur jonka voimme palauttaa mikäli sen
        haluatte?" terveisin cellpay"
        Saina saman vastausken cellpaylta, sekä ylimielistä arvostelua kyvystäni tilata.
        Laitoin asian eteenpäin kuluttajavirastoon.
        Katsotaan miten käy.


      • Susi_Jaska

        ÄLKÄÄ VAAN OSTAKO NÄILTÄ KOIJJAREILTA MITÄÄN ! !


    • voimaaaaaa

      Juho kuoli kapinassa, ja Simo johtaa puljua nyt..

    • 4tquwgfjsgare

      Tämän lafkan paikoista ei muuten saa lainaa. Menettää vain tekstarikulut

    • hitsit

      ja mainoksia satelee joka helv...n päivä puhelimeen.

      • piela

        tarkista erittelystä onko mainokset myös maksullisia!!!!!!!!


    • ahistaa

      Mitä kautta tuonne ACTlle saa menemään tiedon markkinointikiellosta, ja onko kukaan koskaan onnistunut siinä?

      viimeksi tänää tuli mainos jepa-vipistä, ja arvatkaapa kahdesti onko tuolla sivustolla mainittua

      asiakaspalvelu at jepa-vippi.fi

      osoitetta edes olemassa...

    • KOOPa3

      Kaverit tekevät lomaosake busineztä balilla rakentavat tikkurilaan jäähallin kokoista asuntoa.SIMO OLIKIN BULVAANI

    • rahaton

      act on perseestä

      • Tietenkin se

        on paska rikollislafka, mutta uskomattominta on se, että se oli vielä ainakin joku aika sitten luotonantajarekisterissä.

        uskomatonta jos on vieläkin.

        Ainoastakaan ACT Rahoituksen paikaista ei kukaan ole koskaan saanut lainaa.


      • 9+2
        Tietenkin se kirjoitti:

        on paska rikollislafka, mutta uskomattominta on se, että se oli vielä ainakin joku aika sitten luotonantajarekisterissä.

        uskomatonta jos on vieläkin.

        Ainoastakaan ACT Rahoituksen paikaista ei kukaan ole koskaan saanut lainaa.

        Kaikki näin luulevat, koska näitä paikkoja taitaa olla n.15kpl ja vain yksi laina voi olla kerralla ACT-Rahoitukselle auki. Eli kun ihmiset hakevat niistä 14 muusta paikasta niin tulee sellainen olo että eihän tuolta saa lainaa, mutta tämä johtuu vain siitä että hakijalla on jo olemassa se laina. Kyllähän tuo on täysin tekstari rahastusta, vaikka he voivat kiertää ton syytteen sanomalla:"Meillä on siksi monta paikkaa että olisimme paremmin näkyvissä".


    • 2+6

      Miten helvetissä tällainen yritys voi toimia??Täyttä kusetusta!!
      Ehdoton markkinointi -ja toimintakielto!!

      • 55+55

        Mitäs laitonta tässä on ? Selkeästi ilmoitetaan että LAINAN HAKEMINEN MAKSAA X EUROA .

        Ei kukaan mitään lainaa missään lupaa. Luvataan vain vastaanottaa hakemus vaikkapa 5 euron kulua vastaan.


      • Susi_Jaska
        55+55 kirjoitti:

        Mitäs laitonta tässä on ? Selkeästi ilmoitetaan että LAINAN HAKEMINEN MAKSAA X EUROA .

        Ei kukaan mitään lainaa missään lupaa. Luvataan vain vastaanottaa hakemus vaikkapa 5 euron kulua vastaan.

        PERSEESTÄ KOKO LAFKA ! !


    • Oraakkeli5

      On myös aika suhteellisen hulppea villa kataloniassa..... Lainat on jaettu ja myyty ja myyty ja lainattu kukaan.... ei lainaa mitään enää. Huijausta tai ei, hölmöjen hommaa kuitenkin.En ymmärrä miten kukaan täyspäinen maksaa about 2 euroa jokaisesta bleddistä, Eikä edes omistajat saa todennäköisesti kun muutaman satatonnia th:tästä per vuos... tai emmää tiedä miten tää meneee.. Katsokaa niitä numeroita niin saatte laskettua kaiken..kusetusta tuskin kun pyörinyt jo useamman vuoden..osa näistä firmoista on tosin hävinnyt epr:stä ja loput todennäköisesti veroparateeseissa tai jotain, tietty tämä sama laki koski kaikkia ja muutos oli varsin hyvä mutta hyvä että loppui.. niin puhuin nyt lähinnä pienlainoista/vippejä ja tätä..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe