eli nämä salamavippi, jepavippi, x-vippi, g4-vippi, rentovippi, vippimania jne jne........firman omistajissa samoja tyyppejä kuin CELLPAY Oy:n takana. Ja tämä CELLPAY tarjoaa kännykkämaksamista esim.nakkikiskoille.
Onko kukaan saanut lainaa ko. paikoista lainaa? Näitä ACT- Rahoituksen alla toimivia firmoja tulee jatkuvasti lisää...ja joka paikassa pankkitunnistautuminen puuttuu. SIVUJEN MUKAAN KOODATAAN PARHAILLAAN. 4KK taittu koodata:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Laittakaa kokemuksia...onko tämä firma toiminut. Epäilykseni on jotain muuta...
MIELENKIINTOINEN TIETO ACT RAHOITUKSESTA!
19
2781
Vastaukset
- tjiehcoeh
firman takana oli alkuun Teemu...nyt Teemu on saanut kenkää ja Juho on ottanut puikot käsiin....kavereita kuitenkin ovat vielä facebookissa!!
ja tän jälkeen kummankin profiili menee salaiseksi:DDDDDDDDDDDD - ???????!!!!!!!!!!!!!
Onko kukaan koskaan saanut täältä mitään?
- huijausta
Laittakaa viestiä eteenpäin että cellpay on huijausta. Eivät myönnä laskuttaneensa minulta mitään vaikka sain viestin "edellinen puhelu maksoi 20,20e" tilattuani pizzat pizza-onlinesta kännykällä. Pizzat jäivät tilaamatta ja saldot menivät melkein nollille. Nyt saldoa sitten 3euroa jäljellä!
Tiedustelin asiaa sähköpostilla. He olivat kuulemma veloittaneet 0,10e. Eivätkä mitään muuta. Sen he olivat valmiit palauttamaan. En tiedä mistä moinen summa on edes tullut. Mutta mitään puhetta ei ollut tästä 20,20e:stä.
"Operaattorin sekä Meidän järjestelmien mukaan sinulta ei ole
veloitettu mitään muuta kuin 0,10eur jonka voimme palauttaa mikäli sen
haluatte?" terveisin cellpay
Vituttaa lähteä viemään tämmösiä asioita eteenpäin mutta eikai siinä muukaan auta.
Aikaisemminkin käynyt muutaman kerran moinen, mutta silloin ei ollut prepaid käytössä joka olisi ilmoittanut summan, jonka puhelu on maksanut. Olen vain ihmetellyt laskun suuruutta mutta en ole tajunnut sen johtuvan tästä.
Ärsyttävää. Jatkuvasti uudet yritykset yrittävät huijata ihmisiä. - IT-insinööri
huijausta kirjoitti:
Laittakaa viestiä eteenpäin että cellpay on huijausta. Eivät myönnä laskuttaneensa minulta mitään vaikka sain viestin "edellinen puhelu maksoi 20,20e" tilattuani pizzat pizza-onlinesta kännykällä. Pizzat jäivät tilaamatta ja saldot menivät melkein nollille. Nyt saldoa sitten 3euroa jäljellä!
Tiedustelin asiaa sähköpostilla. He olivat kuulemma veloittaneet 0,10e. Eivätkä mitään muuta. Sen he olivat valmiit palauttamaan. En tiedä mistä moinen summa on edes tullut. Mutta mitään puhetta ei ollut tästä 20,20e:stä.
"Operaattorin sekä Meidän järjestelmien mukaan sinulta ei ole
veloitettu mitään muuta kuin 0,10eur jonka voimme palauttaa mikäli sen
haluatte?" terveisin cellpay
Vituttaa lähteä viemään tämmösiä asioita eteenpäin mutta eikai siinä muukaan auta.
Aikaisemminkin käynyt muutaman kerran moinen, mutta silloin ei ollut prepaid käytössä joka olisi ilmoittanut summan, jonka puhelu on maksanut. Olen vain ihmetellyt laskun suuruutta mutta en ole tajunnut sen johtuvan tästä.
Ärsyttävää. Jatkuvasti uudet yritykset yrittävät huijata ihmisiä.Kuule ei varmasti voi pitää paikaansa... Mitä sekoilet.
CellPay maksut satavarmoja. Käyttäjässä nyt vika.. - Ninski51
huijausta kirjoitti:
Laittakaa viestiä eteenpäin että cellpay on huijausta. Eivät myönnä laskuttaneensa minulta mitään vaikka sain viestin "edellinen puhelu maksoi 20,20e" tilattuani pizzat pizza-onlinesta kännykällä. Pizzat jäivät tilaamatta ja saldot menivät melkein nollille. Nyt saldoa sitten 3euroa jäljellä!
Tiedustelin asiaa sähköpostilla. He olivat kuulemma veloittaneet 0,10e. Eivätkä mitään muuta. Sen he olivat valmiit palauttamaan. En tiedä mistä moinen summa on edes tullut. Mutta mitään puhetta ei ollut tästä 20,20e:stä.
"Operaattorin sekä Meidän järjestelmien mukaan sinulta ei ole
veloitettu mitään muuta kuin 0,10eur jonka voimme palauttaa mikäli sen
haluatte?" terveisin cellpay
Vituttaa lähteä viemään tämmösiä asioita eteenpäin mutta eikai siinä muukaan auta.
Aikaisemminkin käynyt muutaman kerran moinen, mutta silloin ei ollut prepaid käytössä joka olisi ilmoittanut summan, jonka puhelu on maksanut. Olen vain ihmetellyt laskun suuruutta mutta en ole tajunnut sen johtuvan tästä.
Ärsyttävää. Jatkuvasti uudet yritykset yrittävät huijata ihmisiä.Mulle kävi täsmälleen samalla lailla, kaksi kertaa jopa, Onnistuneita tilauksia on myös ollut.
"Operaattorin sekä Meidän järjestelmien mukaan sinulta ei ole
veloitettu mitään muuta kuin 0,10eur jonka voimme palauttaa mikäli sen
haluatte?" terveisin cellpay"
Saina saman vastausken cellpaylta, sekä ylimielistä arvostelua kyvystäni tilata.
Laitoin asian eteenpäin kuluttajavirastoon.
Katsotaan miten käy. - Susi_Jaska
ÄLKÄÄ VAAN OSTAKO NÄILTÄ KOIJJAREILTA MITÄÄN ! !
- voimaaaaaa
Juho kuoli kapinassa, ja Simo johtaa puljua nyt..
- 4tquwgfjsgare
Tämän lafkan paikoista ei muuten saa lainaa. Menettää vain tekstarikulut
- hitsit
ja mainoksia satelee joka helv...n päivä puhelimeen.
- piela
tarkista erittelystä onko mainokset myös maksullisia!!!!!!!!
- ahistaa
Mitä kautta tuonne ACTlle saa menemään tiedon markkinointikiellosta, ja onko kukaan koskaan onnistunut siinä?
viimeksi tänää tuli mainos jepa-vipistä, ja arvatkaapa kahdesti onko tuolla sivustolla mainittua
asiakaspalvelu at jepa-vippi.fi
osoitetta edes olemassa... - KOOPa3
Kaverit tekevät lomaosake busineztä balilla rakentavat tikkurilaan jäähallin kokoista asuntoa.SIMO OLIKIN BULVAANI
- rahaton
act on perseestä
- Tietenkin se
on paska rikollislafka, mutta uskomattominta on se, että se oli vielä ainakin joku aika sitten luotonantajarekisterissä.
uskomatonta jos on vieläkin.
Ainoastakaan ACT Rahoituksen paikaista ei kukaan ole koskaan saanut lainaa. - 9+2
Tietenkin se kirjoitti:
on paska rikollislafka, mutta uskomattominta on se, että se oli vielä ainakin joku aika sitten luotonantajarekisterissä.
uskomatonta jos on vieläkin.
Ainoastakaan ACT Rahoituksen paikaista ei kukaan ole koskaan saanut lainaa.Kaikki näin luulevat, koska näitä paikkoja taitaa olla n.15kpl ja vain yksi laina voi olla kerralla ACT-Rahoitukselle auki. Eli kun ihmiset hakevat niistä 14 muusta paikasta niin tulee sellainen olo että eihän tuolta saa lainaa, mutta tämä johtuu vain siitä että hakijalla on jo olemassa se laina. Kyllähän tuo on täysin tekstari rahastusta, vaikka he voivat kiertää ton syytteen sanomalla:"Meillä on siksi monta paikkaa että olisimme paremmin näkyvissä".
- 2+6
Miten helvetissä tällainen yritys voi toimia??Täyttä kusetusta!!
Ehdoton markkinointi -ja toimintakielto!!- 55+55
Mitäs laitonta tässä on ? Selkeästi ilmoitetaan että LAINAN HAKEMINEN MAKSAA X EUROA .
Ei kukaan mitään lainaa missään lupaa. Luvataan vain vastaanottaa hakemus vaikkapa 5 euron kulua vastaan. - Susi_Jaska
55+55 kirjoitti:
Mitäs laitonta tässä on ? Selkeästi ilmoitetaan että LAINAN HAKEMINEN MAKSAA X EUROA .
Ei kukaan mitään lainaa missään lupaa. Luvataan vain vastaanottaa hakemus vaikkapa 5 euron kulua vastaan.PERSEESTÄ KOKO LAFKA ! !
- Oraakkeli5
On myös aika suhteellisen hulppea villa kataloniassa..... Lainat on jaettu ja myyty ja myyty ja lainattu kukaan.... ei lainaa mitään enää. Huijausta tai ei, hölmöjen hommaa kuitenkin.En ymmärrä miten kukaan täyspäinen maksaa about 2 euroa jokaisesta bleddistä, Eikä edes omistajat saa todennäköisesti kun muutaman satatonnia th:tästä per vuos... tai emmää tiedä miten tää meneee.. Katsokaa niitä numeroita niin saatte laskettua kaiken..kusetusta tuskin kun pyörinyt jo useamman vuoden..osa näistä firmoista on tosin hävinnyt epr:stä ja loput todennäköisesti veroparateeseissa tai jotain, tietty tämä sama laki koski kaikkia ja muutos oli varsin hyvä mutta hyvä että loppui.. niin puhuin nyt lähinnä pienlainoista/vippejä ja tätä..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463