Voiko tai saako teidän mielestänne alle 18 vuotias ostaaa spraymaalia? Jos alaikäinen ostaa spraymaalia niin yleisesti ennakoluuloisesti ajateltuna hän suihkuttaa sen seinään, mutta ei minun mielestäni. Kaverini poika yritti ostaa spraymaalipurkin kaupasta, ja hän on 12, sitä ei hänelle kuitenkaan myyty.
Saako alle 18 vuotias ostaa spraymaalia?
27
11379
Vastaukset
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Outuu toimintaa mutta ota huomioon me elämme Eurosliitossa ja sehän selittää kaiken.
- Alaikäisjudut
Jostain halppis kaupoista ainakin alaikäisia olen nähnyt ostavan että kyllä ne sinakin luulelavt että saa
- punkg
Mistä kaupoista
- Anonyymi
Alaikäisjudut kirjoitti:
Jostain halppis kaupoista ainakin alaikäisia olen nähnyt ostavan että kyllä ne sinakin luulelavt että saa
Jep
- bööpel
Älä älä käläkälä---------<
- Ohto.Kuusisto
16.v on kai se raja!
- Anonyymi
Saa ostettua Tokmannilt
- Anonyymi
Minkä ikäiset?
- Anonyymi
Töhrijät ovat kaikki vihervassareita 10-40v, joten täyskielto kaikille pultsarin näköisille.
- Anonyymi
Graffareiden kulttuuriin kuuluu että maalien pitää olla varastettuja. Aivan sama mitä ikärajoja asetetaan kun tuotteet hankitaan jokatapauksessa varastamalla.
- Anonyymi
Juuri näin!
- Anonyymi
Pitäs tuassa kavereijen kanssa pyörää alkaa tuunailee, nii iha samaa kysyn ja meille ei anneta omassa lähikaupassa. Kaissiihe sitte joku laki on.
- Anonyymi
80-luvun grafiittimaalauskulttuuriin kuului se että spraymaalit varastettiin kaupasta putkikassissa. Helppoa oli ja ei kun koulunseiniä sprayaamaan.
- Anonyymi
miks vittu kaikkien mammojen mielestä jos ala ikäinen ostaa spray maalia se on heti vandaali ja piirtelee koulun seiniin jotain kurpiä se on kyl totta mut puolet tyypeist ketkä on yrittäny ostaa ovat kiinnostuneet graffitin tekemisestä
- Anonyymi
ite taas tarttisin kaverin kans maaleja että saahaa manki tankki maalattua
- Anonyymi
Ne nutturapäämummelit on täysiä natseja ja haluavat kieltää ilmaisunvapauden..
- Anonyymi
Ite ainaki yritin ostaa maalei puuilost nii ei myyny vaikka aikasemmi oon saanu ilma ongelmii (oon siis 16v) sit menin keissaa seuraavana päivänä onnistu hyvin en jääny kiinni, sitte ku yritin ostaa solid markkerei nii silti myynny vaikka jotku 9v pennut ki vois niit ostaa ilman ongelmii. Oli varmaa sen takii ku näytän nii vitun paljon joltai homo narkkarilta joka käy pilaamas jotai koulu seinii yhelt aamul
- Anonyymi
Oon 9 enkä oo mikään pentu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon 9 enkä oo mikään pentu
Oot
- Anonyymi
Mammojen mielestä alaikäunen ei saa osraa kananmunia kun kuitenkin heittäö ne ikkunoihin
- Anonyymi
Kylhä sitä saa ostaa alle 18-vuotiaana. Riippuu toki myyjästä ja kaupasta. Mie olen 12-vuotias ja ostin sitä Tokmannilta tännää. Jos näytät joltain Veetiltä, joka töhrää koulun seinän klo 1.35am, nii ei sulle sitä myyä.
- Anonyymi
Jos käyt salilla niin käytät hormooneja
- Anonyymi
Vitun burgerkingi oot kateellinen.
- Anonyymi
Sotkijoiden vanhemmat pitää laittaa maksamaan pentujensa sottaamiset, eivätköhän ala oppimaan.
- Anonyymi
Oon 9v ja ostin Prismasta spraymaalin
- Anonyymi
Voihan vittu
Menit töhrii sillä mastonin sprayllä
- Anonyymi
Saa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806552- 1486087
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013916Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232371- 421539
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4201458- 741265
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471094Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan611076Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1431033