Saako alle 18 vuotias ostaa spraymaalia?

_O_O_

Voiko tai saako teidän mielestänne alle 18 vuotias ostaaa spraymaalia? Jos alaikäinen ostaa spraymaalia niin yleisesti ennakoluuloisesti ajateltuna hän suihkuttaa sen seinään, mutta ei minun mielestäni. Kaverini poika yritti ostaa spraymaalipurkin kaupasta, ja hän on 12, sitä ei hänelle kuitenkaan myyty.

27

11379

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Outuu toimintaa mutta ota huomioon me elämme Eurosliitossa ja sehän selittää kaiken.

• Alaikäisjudut

Jostain halppis kaupoista ainakin alaikäisia olen nähnyt ostavan että kyllä ne sinakin luulelavt että saa

• punkg

Mistä kaupoista

• Anonyymi
        Alaikäisjudut kirjoitti:

Jostain halppis kaupoista ainakin alaikäisia olen nähnyt ostavan että kyllä ne sinakin luulelavt että saa

Jep

• bööpel

Älä älä käläkälä---------<

• Ohto.Kuusisto

16.v on kai se raja!

• Anonyymi

Saa ostettua Tokmannilt

• Anonyymi

Minkä ikäiset?

• Anonyymi

Töhrijät ovat kaikki vihervassareita 10-40v, joten täyskielto kaikille pultsarin näköisille.

• Anonyymi

Graffareiden kulttuuriin kuuluu että maalien pitää olla varastettuja. Aivan sama mitä ikärajoja asetetaan kun tuotteet hankitaan jokatapauksessa varastamalla.

• Anonyymi

Juuri näin!

• Anonyymi

Pitäs tuassa kavereijen kanssa pyörää alkaa tuunailee, nii iha samaa kysyn ja meille ei anneta omassa lähikaupassa. Kaissiihe sitte joku laki on.

• Anonyymi

80-luvun grafiittimaalauskulttuuriin kuului se että spraymaalit varastettiin kaupasta putkikassissa. Helppoa oli ja ei kun koulunseiniä sprayaamaan.

• Anonyymi

miks vittu kaikkien mammojen mielestä jos ala ikäinen ostaa spray maalia se on heti vandaali ja piirtelee koulun seiniin jotain kurpiä se on kyl totta mut puolet tyypeist ketkä on yrittäny ostaa ovat kiinnostuneet graffitin tekemisestä

• Anonyymi

ite taas tarttisin kaverin kans maaleja että saahaa manki tankki maalattua

• Anonyymi

Ne nutturapäämummelit on täysiä natseja ja haluavat kieltää ilmaisunvapauden..

• Anonyymi

Ite ainaki yritin ostaa maalei puuilost nii ei myyny vaikka aikasemmi oon saanu ilma ongelmii (oon siis 16v) sit menin keissaa seuraavana päivänä onnistu hyvin en jääny kiinni, sitte ku yritin ostaa solid markkerei nii silti myynny vaikka jotku 9v pennut ki vois niit ostaa ilman ongelmii. Oli varmaa sen takii ku näytän nii vitun paljon joltai homo narkkarilta joka käy pilaamas jotai koulu seinii yhelt aamul

• Anonyymi

Oon 9 enkä oo mikään pentu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon 9 enkä oo mikään pentu

Oot

• Anonyymi

Mammojen mielestä alaikäunen ei saa osraa kananmunia kun kuitenkin heittäö ne ikkunoihin

• Anonyymi

Kylhä sitä saa ostaa alle 18-vuotiaana. Riippuu toki myyjästä ja kaupasta. Mie olen 12-vuotias ja ostin sitä Tokmannilta tännää. Jos näytät joltain Veetiltä, joka töhrää koulun seinän klo 1.35am, nii ei sulle sitä myyä.

• Anonyymi

Jos käyt salilla niin käytät hormooneja

• Anonyymi

Vitun burgerkingi oot kateellinen.

• Anonyymi

Sotkijoiden vanhemmat pitää laittaa maksamaan pentujensa sottaamiset, eivätköhän ala oppimaan.

• Anonyymi

Oon 9v ja ostin Prismasta spraymaalin

• Anonyymi

Voihan vittu
        Menit töhrii sillä mastonin sprayllä

• Anonyymi

Saa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      80
      6552
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      148
      6087
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      501
      3916
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      123
      2371
    5. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      42
      1539
    6. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      420
      1458
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      74
      1265
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      47
      1094
    9. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      61
      1076
    10. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      143
      1033
    Aihe