Köyhäin ylpeys.

ihmettelijä.

Miten ihmeessä teillä köyhillä on varaa alkaa ylpeilemään?

Tarkoitan ihan konkreettisena esimerkkinä sitä kun itse olen useamman kerran tälläkin palstalla tarjoutunut auttamaan köyhiä esim siivouspalveluiden avulla.

Olen siis liikuntarajoitteinen ja tarvitsen siivoojaa/ruoan laittajaa kotiin muutaman kerran viikossa. Olen täällä tarjoutunut maksamaan kohtuu hyvää palkkaa ja plussaa on jos henkilö olisi kaunis nuori nainen ( 18- 40 vuotias) ja suostuisi joskus tulemaan kanssani myös suihkuun jossa samalla hoitaisi minun seksuaaliset tarpeeni. Siitä tulee tietenkin provisio.


Laitan heti yhteystietoni kun joku on asiallinen ja kiinnostunut tästä ko. tehtävästä.


T: Petteri

5

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19

      Kirjoituksesi puoliväliin asti olin minäkin ihmeissäni, miksi et muka löydä siivousapua, mutta tulihan se ratkaisu sieltä.

      Tiedoksesi, että ei köyhänkään tarvitse alentua myymään itseään sinun seksuaalisten tarpeidesi tyydyttämään.

      Ota köyhä siivoamaan ja laittamaan ruokaa, maksa vaikkapa 12 euroa tunti.

      Sitten otat Sihteeriopistosta huoran sitä suihkusessiotasi varten ja maksat 150 euroa.

      Kaikki ovat tyytyväisiä.

    • näin se on

      Ei ne mitään jaksa tehdä. Ovat patalaiskoja ja siksi köyhiä.

      • metall-leidi

        Pummillakin olkoon oikeus oman kehonsa itsemääräämis oikeuteen. Ei ole jaksamisesta kiinni jos ihminen ei halua tulla riistetyksi.
        Onko ihanteellista, että köyhät nuoret ja jopa lapsetkin joutuisivat myymään itseänsä?
        Suorastaan hävyttömän raadollista kirjoittaa tänne köyhyyspalstalle ja tarjota ns. apua ja työtä viihdytyslisällä.
        Kyllä köyhä tekisi työtä ja antais siivousapuakin, mutta köyhä ei ole mikään orja mitä voi riistää ja alistaa mielensä mukaan.
        Ylempänä viestiketjussa suositeltiin sihteeriopistoa ja sen puoleen voi kääntyä jos haluaa eroottisia palveluksia.
        Näin se on, vielä kysymys sulle ? Haukkuisitko silloinkin jos sulla olis köyhiä naissukulaisia ja ne eivät tarjoaisi seksipalveluita?


      • elliivo

        Pyydä äitiäs vaihtamaan vaippasi! Siinä sinulle vaihtoehto. Kumma kun räkänokat täälläkin viihtyvät niin hyvin köyhiä kyykyttämässä. Kieroon kasvanut sukupolvi!
        Ei normaali aikuinen ihminen tuollaisia edes mieti.


    • 3+9

      sinulla on näköjään korvien välissä. Tämä ei ole mikään seksin haku/myynti palsta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      99
      1863
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1410
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1307
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      84
      1263
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1114
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      455
      939
    7. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      908
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      842
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      826
    Aihe