Voi jestas mitä hiuksia lähtee

ja pakkaset kiristyy

Sipaisin hiuksia, mutta käteeni jäi paksu nippu karvoja. Jopas niitä on on joka puolelle levinnyt, koko näppäimisön päälinenkin täynnä.

9

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 33

tullut vanhuus. Tulee pyytämättä ja yllättäen.

• ja pakkanen tulee

Moneskohan sulkasato lie meneillään? Ja nyt lähtee kaikki karvat, silmäripsetkin ja ihokarvat.

• turri-ihminen
        ja pakkanen tulee kirjoitti:

Moneskohan sulkasato lie meneillään? Ja nyt lähtee kaikki karvat, silmäripsetkin ja ihokarvat.

Ei toi ihan normaalia ole, jos hiukset ja muutkin karvat lähtevät tukuttain. Aika monella tukka harvenee iän myötä, mutta se tapahtuu pikkuhiljaa, eivätkä hiukset yleensä kasva takaisin, jotta voisivat lähteä uudestaan. Mulla allergia aiheuttaa ripsien lähtöä, muttei koskaan hiusten lähtöä. Lilli Suomalaiselta on lähtenyt kaikki ihokarvat hiuksia ja ripsiä myöten. Se on jokin ilmiö, johon ei kai vielä ole lääkettä. Sun kantsii käydä lääkärissä, josko siihen löytyisi jokin syy, joka voidaan hoitaa.

• aika yleistä
        turri-ihminen kirjoitti:

Ei toi ihan normaalia ole, jos hiukset ja muutkin karvat lähtevät tukuttain. Aika monella tukka harvenee iän myötä, mutta se tapahtuu pikkuhiljaa, eivätkä hiukset yleensä kasva takaisin, jotta voisivat lähteä uudestaan. Mulla allergia aiheuttaa ripsien lähtöä, muttei koskaan hiusten lähtöä. Lilli Suomalaiselta on lähtenyt kaikki ihokarvat hiuksia ja ripsiä myöten. Se on jokin ilmiö, johon ei kai vielä ole lääkettä. Sun kantsii käydä lääkärissä, josko siihen löytyisi jokin syy, joka voidaan hoitaa.

on kaikki ihokarvat lähteneet. Kulmakarvat ja ripset sentään ovat jäljellä. Hiuksia on lähtenyt valtavasti melko lyhyellä aikavälillä. Olen käynyt lääkärissä ja minusta on otettu kakki mahdolliset kokeet. Vikaa ei ole löyutynyt joten syyksi jäi ikääntyminen. Kohta menen ostamaan peruukin ja muutun uudeksi naiseksi.

• ja pakkanen tulee
        turri-ihminen kirjoitti:

Hei, ei mitään hätää. Ei tarvitse lääkärissä käydä. Mulla on olemassa kamalan paksu tukka. Se on tällä kertaa syöpä ja sen hoito eli sytkyt = sytostaatit syyynä.
        Aivan ekana kaljuunnuin 5 vuotiaana. Äiti oli marjassa ja minä olin sillä aikaa herännyt, ja kun ketään ei ollut kotona, olin ottanut sakset, ja muistan sen äänen, kun lettiä leikkasin. Kuului vaan sellainen sirinä, kun letti leikkaantui poikki. Toisen puolen päätäni olin kalunnut saksilla. Ja kun äiti tuli marjasta, oli kauhuissaan, otti minut syliinsä ja itki hillittömästi. Minä en lainkaan ymmärtänyt, miksi itki.
        Äiti oli järkyttynyt, että huomenna mennään hautajaisiin, ja tyttö on tämän näköinen. Letti on toisella puolella, ja toinen puoli kynitty kuin rotta olisi syönyt. Ei siinä mitään, kuin hiustenleikkuukone esille, ja tyttö kaljuksi.

Seuraavan kerran kaljuunnuin 16 vuotiaana. Silloin eivät kaikki hiukset lähteneet muuta kuin edestä ja päälaelta. Kasvoi uudet hiukset. Syynä silloinkin rankka sairaus, ja sen kova lääkehoito.

Seuraavan kerran lähti hiuksia rankasti syövän ja sytostaatin ansiosta. Muttei ihan kaljuksi kuitenkaan, mutta jäljellä oleva tukka oli kuin 90 vuotiaan mummon hapsut 40:sellä ihmisellä. Taas kasvoivat takaisin.

Neljän vuoden kuluttua taas hiukset eivät pysyneet päässä. Sitten paljastui kilpirauhasen vajaatoiminta. Kilpirauhasen soluja oli tuhoutunut sädehoidossa joten se ei enää jaksanut toimimaan normaaliteholla.

Verenmyrkytys vei taas hiukset 2,5 vuotta sitten. Tilalle kasvoivat ihanat hiukset, aivan erilaiset kuin entiset olivat. Mutta vuosien mittaan hiukset taas muuttuivat samanlaisiksi hiirulaisen harmaiksi = maantien värisiksi, jotka ei oo mistään kotoisin. Ja katosi se ihan taipuvuus, ja muuttuivat taas hapsuiksi.

Seuraavaksi lähtvät hiukset, kun munuainen meni kuolioon ja jouduttiin poistamaan vuosi sitten. Hiuksia lähti, mutta ei kaikki, vaan harvenivat, ja mitä uusiakin kasvoi, ne olivat tappuramaisia kuin Jukolan Jussin takkupää. Ihmettelin, mikä on. Sitten paljastui, että syöpähän se taas kuppaa. Sama syöpä kuin nuorempanakin, on herännyt henkiin. On vaan sinnitellyt lepotilassaan.

Hoitaja sanoikin, että hiukset nyt lähtee kaikki ja antoivat maksusitoumuksen. Myös kaikki karvat aina silmäripsiä ja ihokarvoja myöden. Nyt olen ihan kalju. Maanataina pitää hakea perukki. Onhan tää totuttelemista, kun paksut hiukset ovat aina lämmittäneet, ja nyt pruukkaa kaljua palelemaan.

• ja pakkaset kiristyy
        aika yleistä kirjoitti:

on kaikki ihokarvat lähteneet. Kulmakarvat ja ripset sentään ovat jäljellä. Hiuksia on lähtenyt valtavasti melko lyhyellä aikavälillä. Olen käynyt lääkärissä ja minusta on otettu kakki mahdolliset kokeet. Vikaa ei ole löyutynyt joten syyksi jäi ikääntyminen. Kohta menen ostamaan peruukin ja muutun uudeksi naiseksi.

Aavot, on taas ihmisen näköinen. Minusta naisesti oli tullut aivan munkin näköinen, kuin Dlail laama, kun mulla oli vielä punainen hartiahuivi harteilla, täyhdestä munkista olisin emnnyt.
        Nyt sain kertakaikkiaan ihanan peruukin. Juuri sellaisen, jota olin ajatellutkin. Piti tehdä erikoistilaus, kun mullon niin "paksu pää", siis 60:nen ja taisi olla vähän enemmänkin numero. Mutta nyt olen oikein tyytyväinen

• aika yleistä
        ja pakkaset kiristyy kirjoitti:

Aavot, on taas ihmisen näköinen. Minusta naisesti oli tullut aivan munkin näköinen, kuin Dlail laama, kun mulla oli vielä punainen hartiahuivi harteilla, täyhdestä munkista olisin emnnyt.
        Nyt sain kertakaikkiaan ihanan peruukin. Juuri sellaisen, jota olin ajatellutkin. Piti tehdä erikoistilaus, kun mullon niin "paksu pää", siis 60:nen ja taisi olla vähän enemmänkin numero. Mutta nyt olen oikein tyytyväinen

Minäkin aion lähteä hankintahommiin heti, kun pakkaset pikkuisen helpottavat. En viitsi lähteä kauas, kun on diesel-auto ja niin pahuksen kylmät kelit. Tosi kiva, että olet nyt tyytyväinen. Kyllä se peruukki varmaan minullekin soveltuu. Olen katsellut jo vähän malleja netistä ja muotoillaanhan se sitten persoonallisuuden mukaan. Sulla varmaan nyt "tyttömäinen" olo!

• ja pakkaset tulee
        aika yleistä kirjoitti:

Minäkin aion lähteä hankintahommiin heti, kun pakkaset pikkuisen helpottavat. En viitsi lähteä kauas, kun on diesel-auto ja niin pahuksen kylmät kelit. Tosi kiva, että olet nyt tyytyväinen. Kyllä se peruukki varmaan minullekin soveltuu. Olen katsellut jo vähän malleja netistä ja muotoillaanhan se sitten persoonallisuuden mukaan. Sulla varmaan nyt "tyttömäinen" olo!

Mutta muuten olo on mukava. Joo, leikkaus ja muotoilu kuuluu peruukin hintaan. Sanoi, että kun pidän tätä vähän, sitten voin tulla uudelleen, ja se muotoilu ja leikkaus kuuluu peruukin hintaan.

• .............

lähtee minultakin. Aiemmin minulla oli tosi paksut hiukset, nyt päässä on jopa karvattomia länttejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      162
      2567
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      160
      2363
    3. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      55
      1993
    4. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1967
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      0
      1670
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1394
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      192
      1272
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1051
    9. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      207
      1012
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      334
      961
    Aihe