Viihdyt greeeen palstalla vaikka kukaan ei ole kanssasi samaa mieltä? Yritätkö opettaa jotain uutta oppia?
Miksi?
Vai onko tarkoituksesi vain hyökätä Semperin kimppuun. Et sinä Semperin uskoa horjuta. Hän on oikeamielinen ja totuuden mies. Ja samaan sarjaan lasken itsenikin. Joskin olemme eri mieltä joistakin asioista, mutta ei se pelastumiseen vaikuta.
Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu. Se on yksinkertainen totuus. Tosin monelle vaikea uskoa.
Kaikki, jotka uskovat, että Jeesus Kristus on sovittanut syntimme pelastuvat, armosta.
Muuta ei vaadita. Ei mitään muuta kuin armo, ei omia tekoja. Ei edes ratkaisua, joka sekin on oma teko.
Tämä oli minun käsitykseni pelastuksesta, joku muu voi tietenkin olla eri mieltä.
En ole ollut greenillä, golf?
1
185
Vastaukset
- misuliini
olet sitä mielte etteikö joku olisi jonkun kanssa samaa mieltä? Täällä on kuitenkin usempi jotka uskaltaa kyseenalaistaa jotakin mitä sinä edustat. He eivät ole sen vähempiarvoisia kuin sinä ja edustajasi. Jokaisella on oikeus olla täälläkin ja vaikka opettaisi uutta oppia. Mitä sitten? Eikö syötetty oppi kestäkään jos joku ravisuttaa taloasi? Semper ja muut ovat jotakin mieltä, jotkut muut toista.Voisiko siitä kantaa hedelmiä, omia ajatuksia? Koska viimeksi kyseenalaistit jotakin? Niin toivoisin itsesi kannalta että sanoisit tänään. Rakkaudella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465671Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki482915- 1832605
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92260- 272043
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121942törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151676- 1451295
- 131127
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2561109