Viihdyt greeeen palstalla vaikka kukaan ei ole kanssasi samaa mieltä? Yritätkö opettaa jotain uutta oppia?
Miksi?
Vai onko tarkoituksesi vain hyökätä Semperin kimppuun. Et sinä Semperin uskoa horjuta. Hän on oikeamielinen ja totuuden mies. Ja samaan sarjaan lasken itsenikin. Joskin olemme eri mieltä joistakin asioista, mutta ei se pelastumiseen vaikuta.
Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu. Se on yksinkertainen totuus. Tosin monelle vaikea uskoa.
Kaikki, jotka uskovat, että Jeesus Kristus on sovittanut syntimme pelastuvat, armosta.
Muuta ei vaadita. Ei mitään muuta kuin armo, ei omia tekoja. Ei edes ratkaisua, joka sekin on oma teko.
Tämä oli minun käsitykseni pelastuksesta, joku muu voi tietenkin olla eri mieltä.
En ole ollut greenillä, golf?
1
255
Vastaukset
- misuliini
olet sitä mielte etteikö joku olisi jonkun kanssa samaa mieltä? Täällä on kuitenkin usempi jotka uskaltaa kyseenalaistaa jotakin mitä sinä edustat. He eivät ole sen vähempiarvoisia kuin sinä ja edustajasi. Jokaisella on oikeus olla täälläkin ja vaikka opettaisi uutta oppia. Mitä sitten? Eikö syötetty oppi kestäkään jos joku ravisuttaa taloasi? Semper ja muut ovat jotakin mieltä, jotkut muut toista.Voisiko siitä kantaa hedelmiä, omia ajatuksia? Koska viimeksi kyseenalaistit jotakin? Niin toivoisin itsesi kannalta että sanoisit tänään. Rakkaudella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221153
- 1171016
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97852- 110800
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa226640- 49569
- 40569
- 25525
