Pitäis duunata autoon Rainbow 3 tie erkkasarjan kaveriks kunnon 12 tuumanen subi. Hintaa noin 500 euroo. Mikä olis oikein hyvä paine subi mieluiten refleksi laatikossa? Kuulin kavereilta että osta Spl tai Focal mutta ajattelin kysyä täältä mielialoja? Mun mielestä ainakaan en ole kuullu että Focal tekis kunnon paine subeja. Tehoo mulla antaa subille 1 ohmiin 1500 wattia digilankulla. Mikä hyvä subi?
Auttakaa mua nyt
12
289
Vastaukset
- etyruyruy
Älä nyt ainakaan mitään spl :län paskaa mee ostamaan.. 500 ekellä saa jo hyvän subin osta joku ground zero, pioneer , mtx tai vastaava...
- Painetta
Tehdä subbareita? Olen aina luullu että Pioneer on hyvä vain soittimien teossa. Mtx elementeistä ei ole kokemusta eikä tietoo. Gz pitäis olla hyvä merkki mutta mikä niistä? Mitä mieltä Jl audiosta tai Dls elementeistä? Onhan Spl pärjänny ainakin max boom kisoissa elementeillään aikas hyvin eli miten se on paska?
- fölkjhtdrgyrtgyh
Painetta kirjoitti:
Tehdä subbareita? Olen aina luullu että Pioneer on hyvä vain soittimien teossa. Mtx elementeistä ei ole kokemusta eikä tietoo. Gz pitäis olla hyvä merkki mutta mikä niistä? Mitä mieltä Jl audiosta tai Dls elementeistä? Onhan Spl pärjänny ainakin max boom kisoissa elementeillään aikas hyvin eli miten se on paska?
Olen nähnyt monet kerrat pioneerin subeja. Itsellä 12" mtx ja ihan kohtuu peli.
- Painetta
fölkjhtdrgyrtgyh kirjoitti:
Olen nähnyt monet kerrat pioneerin subeja. Itsellä 12" mtx ja ihan kohtuu peli.
Mutta minkälaisia ne on paine subeina? Olen käsittänyt että Pioneerit on etupäässä ääni ja hifi subeja kuin kunnon paine? Onko sulla suljettu vai refleksi ja minkälainen se on paine elementtinä?
- lowboom
Painetta kirjoitti:
pioneerien subbareista tulee aivan järkyttävä paine!! ja mtx elementit on mahollisimman halvalla tehdyistä aineista ja ovat ainakin kaiken ymmärryksen mukaan surkeita olen sellaisia purkanut joskus ja groundzero subeista ja vahvareista lähtee ääntä ja tehoa yllättävän paljon itsellä tämän hetkisissä asennuksissa gz mono lankku ja kicker l7 12 tuumane subi ja laatikon rakensin powersetin myyjän kanssa joka on 5kertanen suomen mestari että laatikko suunniteltu on hyvin ja se tekee jo suuren eron pelkästään että mihin refleksi putken laatikossa sijoittaa
- EMPHASER
Semmonen ku Em-Phaser, autostudion sivuilta löytyy. Juutuupista joitain videoitakin kyseisistä subeista. Niistä lähtee semmoset paineet että SPL:ät jää kakkoseks jo melkeinpä.
- Painetta
Valmiiks koteloitu Rainbow Tsunami? Netissä ja lehdissä kehutaan kovasti. Vaikka on 600 wattinen niin kestää kuulemma tehoo vaikka kuinka paljon. Äänen ja paineen pitäis olla just kohdallaan. Hinta noin 300 euroo. Olisko hyvä vai kannattaako katella muita? Tosta em-phaserista en tiä kyllä mitään.
- Dls Power
Painetta kirjoitti:
Valmiiks koteloitu Rainbow Tsunami? Netissä ja lehdissä kehutaan kovasti. Vaikka on 600 wattinen niin kestää kuulemma tehoo vaikka kuinka paljon. Äänen ja paineen pitäis olla just kohdallaan. Hinta noin 300 euroo. Olisko hyvä vai kannattaako katella muita? Tosta em-phaserista en tiä kyllä mitään.
Ei ole hyvä ainakaan tossa laatikossa. Ainoa hyvä siitä tulee 20 litrassesa suljetussa laatikossa muttei sittenkään hyvä. Valitse Dls elementti niin saat kunnon äänet. Oikein hyvät elementit.
- Cv
Dls Power kirjoitti:
Ei ole hyvä ainakaan tossa laatikossa. Ainoa hyvä siitä tulee 20 litrassesa suljetussa laatikossa muttei sittenkään hyvä. Valitse Dls elementti niin saat kunnon äänet. Oikein hyvät elementit.
Cervin vega vegalinet. Siinä maailman ainoat oikeat subbari elementit.
- temmu
Cv kirjoitti:
Cervin vega vegalinet. Siinä maailman ainoat oikeat subbari elementit.
Vai paine subeja ollaan etsimässä..... Eikähän sitä painetta saada ihan perus subeillakin. Jos halut hyvän ja kestävän niin sit hankit GZNW12SPL mikä kestää 4500Wrms. Tuolla sun 1.5kw digillä kun ei oikein soiteta mittän älyttömäm järeitä subeja. Ehdotan että hankit kaksi Tainbown 12" Ambossia ja teet niille yhteisen refleksikotelon.
- lowboomer
jos painetta haluat niin osta jbl:n power seriesin subeja 2 kpl maksaa 189 kipaleelta jjtuonti sivuilla
- 19+18
Paine subiks kannattaa valita ground zero, spl dynamics, focus acoustics tai digital design. Refleksi pönttö on melkeinpä pakollinen jos pelkkää painetta halajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole442494Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.562140Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211143Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886