Facebook suljetaan 15.03.11

extra-uutinen

Naamakirja tiensä päässä pian

PALO ALTO, CA –Mark Zuckerberg announced that Facebook will be shut down in March. Managing the site has become too stressful.

“Facebook has gotten out of control,” said Zuckerberg in a press conference outside his Palo Alto office, “and the stress of managing this company has ruined my life. I need to put an end to all the madness.”

Zuckerberg went on to explain that starting March 15th, users will no longer be able to access their Facebook accounts.

“After March 15th the whole website shuts down,” said Avrat Humarthi, Vice President of Technical Affairs at Facebook. “So if you ever want to see your pictures again, I recommend you take them off the internet. You won’t be able to get them back once Facebook goes out of business.”

http://weeklyworldnews.com/headlines/27321/facebook-will-end-on-march-15th/

175

29292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanhaa...

      mutta aina niihin jotkut ääliöt menevät.

      >Facebook sulkee – ja ufot hyökkäävät 2011

      Satiirilehti onnistui aiheuttamaan viikonlopulla hätäännystä Facebookin käyttäjien keskuudessa uutisoimalla, että yhteisöpalvelu Facebook suljettaisiin maaliskuun 15. päivänä.

      Huhun mukaan Facebookin perustaja Mark Zuckerberg olisi sanonut Facebookin pyörittämisen olevan liian stressaavaa, minkä vuoksi palvelu suljetaan.

      Huhun takana oli satiiritabloidi Weekly World News. Lehden muihin tunnettuihin "skuuppeihin" kuuluvat muun muassa uutiset, että Michael Jackson lavasti oman kuolemansa ja että ufot hyökkäävät maahan vuonna 2011. >

      http://www.mikropc.net/kaikki_uutiset/article558350.ece?s=n

      • Lopttakaavaan

        Ja mä kun luulin että pääsen pois sieltä


      • dsgagrghwer
        Lopttakaavaan kirjoitti:

        Ja mä kun luulin että pääsen pois sieltä

        http://www.facebook.com/group.php?gid=16929680703

        Tuon kautta saat oikeasti poistettua tunnuksesi. Tosin siinä on kahden viikon karenssi. Assbookista näet löytyy etsimällä sellainen toiminto kuin "poista tunnuksesi pysyvästi" sen "poista tunnuksesi" sijaan, joka on täyttä kusetusta. Sen mukaan muka 180pvn jälkeen tunnukset katoavat, ei niin vain käynyt vaikka odotin koko vuoden. Tuolla linkillä sitten poistin. Tai siinä vasemmassa reunassa logon alla on suora linkki asetussivulle.

        Saisivat lopettaa koko Facebookin. Turha paska sanon minä. Joskus käytin, enää en siihen lankaan mene.


      • -_-sosososos
        dsgagrghwer kirjoitti:

        http://www.facebook.com/group.php?gid=16929680703

        Tuon kautta saat oikeasti poistettua tunnuksesi. Tosin siinä on kahden viikon karenssi. Assbookista näet löytyy etsimällä sellainen toiminto kuin "poista tunnuksesi pysyvästi" sen "poista tunnuksesi" sijaan, joka on täyttä kusetusta. Sen mukaan muka 180pvn jälkeen tunnukset katoavat, ei niin vain käynyt vaikka odotin koko vuoden. Tuolla linkillä sitten poistin. Tai siinä vasemmassa reunassa logon alla on suora linkki asetussivulle.

        Saisivat lopettaa koko Facebookin. Turha paska sanon minä. Joskus käytin, enää en siihen lankaan mene.

        Painu vittuun "dsgagrghwer", jos sä et tykkää jostain asiasta ni ei tää maailma sun mielipiteen mukaa mee. !!!!!!!!!! Idiootti!


      • HA HA HA HA HA!

        Lainaus uutisesta: "Asiantuntijat rahoittelivat palvelun hätääntyneitä käyttäjiä tietoturvayhtiö Sophosta myöten." MISSÄ MUN RAHAT SITTEN VIIPYVÄT?


      • pis pääsee
        Lopttakaavaan kirjoitti:

        Ja mä kun luulin että pääsen pois sieltä

        Itse olen sulkenut oman profiilini. Sitä ei vain tehdä profiilin kautta ja paineta poista käytöstä nappia (Vai mikä nyt olikaan) Googlaa "Facebook-tilin poistaminen käytöstä", ja seura ohjeita. Niillä saat tilin kokonaan pois käytöstä


      • facefaceface

        mulle ainakin on ihan sama totta vai ei ... kavereita on meset ja puhelimet täynnä ja vähä liikaaki
        esim. facebookissa ihmiset lisää kaikki ketä vastaan tulee jos vain on yhteisiä kavereita yms... aika tyhmää koska ethän sä niitä sillo tunne ja paljo parempi on kilauttaa kaverille et moi millo pääset kyläl yms... ja jutel sillai ... ulkomaille voi käyttää mesee ja sähköpostiiki


      • Ei saa lopettaa
        dsgagrghwer kirjoitti:

        http://www.facebook.com/group.php?gid=16929680703

        Tuon kautta saat oikeasti poistettua tunnuksesi. Tosin siinä on kahden viikon karenssi. Assbookista näet löytyy etsimällä sellainen toiminto kuin "poista tunnuksesi pysyvästi" sen "poista tunnuksesi" sijaan, joka on täyttä kusetusta. Sen mukaan muka 180pvn jälkeen tunnukset katoavat, ei niin vain käynyt vaikka odotin koko vuoden. Tuolla linkillä sitten poistin. Tai siinä vasemmassa reunassa logon alla on suora linkki asetussivulle.

        Saisivat lopettaa koko Facebookin. Turha paska sanon minä. Joskus käytin, enää en siihen lankaan mene.

        Se nyt on vaan itsestä kiinne ,miten sitä Fasebookia käytät, jos hyväksyt tai haet kavereita joita et tunne ,tai ei kuulu sun lähipiiriin, voipi odottaa vaikka mitä tekstiä sieltä. MUTTA oikein käytettynä on todella hyvä yhteydenpito laite. Minulla on vain pieni kiva ystävä piiri, mukaan lukien aikuiset lapseni 4kpl ympäri suomea, ja saan yhteyden heihin joka päivä,vaikka vain moikkaamalla ja lyhyet kuulumiset kertomalla. myös olen löytäny kadonneita ystäviä vuosien takaa Austraaliasta asti. juuri löysin 40vuoden takaa serkkuni ,ja nyt voimme heittää kuulumisia ja sopia tapaamisia, joka asuu kaukana lapissa.Kyllä olisi kamala asia jos tämä loppuisi. ei kaikki ole kirjeenkirjoittajia ,tai kalliita puheluja soittavia. onko tämän yksinkertaisempaa tapaa löytää ja pitää yhteyttä terveellä tavalla ystäviin ???


      • Suomalaisilta?!
        Ei saa lopettaa kirjoitti:

        Se nyt on vaan itsestä kiinne ,miten sitä Fasebookia käytät, jos hyväksyt tai haet kavereita joita et tunne ,tai ei kuulu sun lähipiiriin, voipi odottaa vaikka mitä tekstiä sieltä. MUTTA oikein käytettynä on todella hyvä yhteydenpito laite. Minulla on vain pieni kiva ystävä piiri, mukaan lukien aikuiset lapseni 4kpl ympäri suomea, ja saan yhteyden heihin joka päivä,vaikka vain moikkaamalla ja lyhyet kuulumiset kertomalla. myös olen löytäny kadonneita ystäviä vuosien takaa Austraaliasta asti. juuri löysin 40vuoden takaa serkkuni ,ja nyt voimme heittää kuulumisia ja sopia tapaamisia, joka asuu kaukana lapissa.Kyllä olisi kamala asia jos tämä loppuisi. ei kaikki ole kirjeenkirjoittajia ,tai kalliita puheluja soittavia. onko tämän yksinkertaisempaa tapaa löytää ja pitää yhteyttä terveellä tavalla ystäviin ???

        Kyllähän tällaisia provoja lukee kymmenet tuhannet kansalaiset... Pörssiyhtiöksi listautuva bisnes muka lakkautetaan noin vain??

        Mutta kun yritetään kertoa että suomi on eliitin toimesta suljettu suomalaisilta ja jatkossa täällä herrastelevat tummaihoiset, niin ei kiinnosta?

        Varsinkaan kun vaalit ovat edessä? Joutuisi käyttämään omia aivojaan ryöstäjäpuolueille vaihtoehtoja etsiessä...

        "Kukin tehköön omat tulkintansa, mutta minä pitäisin sotatilana sellaista tilannetta, jossa valtio menettää toimivaltansa, -oikeutensa ja -mahdollisuutensa muista maista ja/tai kulttuureista peräisin oleville tahoille omalla maaperällään. Lievimmilläänkin moinen on poikkeus- tai hätätila. Sisällissota on joissain oloissa myös aika osuva termi.

        http://hommaforum.org/index.php/topic,15054.0.html


      • fäcepuuk
        Suomalaisilta?! kirjoitti:

        Kyllähän tällaisia provoja lukee kymmenet tuhannet kansalaiset... Pörssiyhtiöksi listautuva bisnes muka lakkautetaan noin vain??

        Mutta kun yritetään kertoa että suomi on eliitin toimesta suljettu suomalaisilta ja jatkossa täällä herrastelevat tummaihoiset, niin ei kiinnosta?

        Varsinkaan kun vaalit ovat edessä? Joutuisi käyttämään omia aivojaan ryöstäjäpuolueille vaihtoehtoja etsiessä...

        "Kukin tehköön omat tulkintansa, mutta minä pitäisin sotatilana sellaista tilannetta, jossa valtio menettää toimivaltansa, -oikeutensa ja -mahdollisuutensa muista maista ja/tai kulttuureista peräisin oleville tahoille omalla maaperällään. Lievimmilläänkin moinen on poikkeus- tai hätätila. Sisällissota on joissain oloissa myös aika osuva termi.

        http://hommaforum.org/index.php/topic,15054.0.html

        fäcebuuk on vähän tärkeempi juttu ku sun ryöstöpuolue jutut. Eiköhän eliitti hommaa käyttöönsä tälläsen fäcebuukin jossa voi syöttää omaa propagantaa.


      • dsgagrghwer
        -_-sosososos kirjoitti:

        Painu vittuun "dsgagrghwer", jos sä et tykkää jostain asiasta ni ei tää maailma sun mielipiteen mukaa mee. !!!!!!!!!! Idiootti!

        Muista ottaa mielialalääkkeesi seuraavan kerran ajallaan.

        Oma "maailmani" kyllä kulkee ihan minun mielipiteideni mukaan, ettäs tiedät.

        Ja kuinka tarpeellinen persekirja todellisuudessa edes on? Onko sillä joku suurempikin tarkoitus kuin statusten jumalointi ja virtuaalikikkelin kasvatus?


      • ****random****
        Ei saa lopettaa kirjoitti:

        Se nyt on vaan itsestä kiinne ,miten sitä Fasebookia käytät, jos hyväksyt tai haet kavereita joita et tunne ,tai ei kuulu sun lähipiiriin, voipi odottaa vaikka mitä tekstiä sieltä. MUTTA oikein käytettynä on todella hyvä yhteydenpito laite. Minulla on vain pieni kiva ystävä piiri, mukaan lukien aikuiset lapseni 4kpl ympäri suomea, ja saan yhteyden heihin joka päivä,vaikka vain moikkaamalla ja lyhyet kuulumiset kertomalla. myös olen löytäny kadonneita ystäviä vuosien takaa Austraaliasta asti. juuri löysin 40vuoden takaa serkkuni ,ja nyt voimme heittää kuulumisia ja sopia tapaamisia, joka asuu kaukana lapissa.Kyllä olisi kamala asia jos tämä loppuisi. ei kaikki ole kirjeenkirjoittajia ,tai kalliita puheluja soittavia. onko tämän yksinkertaisempaa tapaa löytää ja pitää yhteyttä terveellä tavalla ystäviin ???

        http://www.digitoday.fi/viihde/2011/01/09/pila-sulkemisesta-pelottaa-facebookissa/2011311/66
        joku pila kuulemma


      • Beilee
        dsgagrghwer kirjoitti:

        http://www.facebook.com/group.php?gid=16929680703

        Tuon kautta saat oikeasti poistettua tunnuksesi. Tosin siinä on kahden viikon karenssi. Assbookista näet löytyy etsimällä sellainen toiminto kuin "poista tunnuksesi pysyvästi" sen "poista tunnuksesi" sijaan, joka on täyttä kusetusta. Sen mukaan muka 180pvn jälkeen tunnukset katoavat, ei niin vain käynyt vaikka odotin koko vuoden. Tuolla linkillä sitten poistin. Tai siinä vasemmassa reunassa logon alla on suora linkki asetussivulle.

        Saisivat lopettaa koko Facebookin. Turha paska sanon minä. Joskus käytin, enää en siihen lankaan mene.

        o.o facebook on must


      • Beilee
        -_-sosososos kirjoitti:

        Painu vittuun "dsgagrghwer", jos sä et tykkää jostain asiasta ni ei tää maailma sun mielipiteen mukaa mee. !!!!!!!!!! Idiootti!

        yep


      • -_-sosososos -soosoo
        -_-sosososos kirjoitti:

        Painu vittuun "dsgagrghwer", jos sä et tykkää jostain asiasta ni ei tää maailma sun mielipiteen mukaa mee. !!!!!!!!!! Idiootti!

        -_-sosososos paljasti taas sen, mitä moni muukin naamakirjassa asuva on:
        täysin sumea oikealle elämälle ja pitää urputtaa kuin vanha anoppi!
        Jos ei mielipidettään joku voi sano, vaikka se onkin tällaisen -_-sosososos mielipidettä vastaan, ei
        se anna tuollaiselle oikeutta käyttäytyä noin!
        Apukouluun takaisin!


      • äitiliinikkä
        Ei saa lopettaa kirjoitti:

        Se nyt on vaan itsestä kiinne ,miten sitä Fasebookia käytät, jos hyväksyt tai haet kavereita joita et tunne ,tai ei kuulu sun lähipiiriin, voipi odottaa vaikka mitä tekstiä sieltä. MUTTA oikein käytettynä on todella hyvä yhteydenpito laite. Minulla on vain pieni kiva ystävä piiri, mukaan lukien aikuiset lapseni 4kpl ympäri suomea, ja saan yhteyden heihin joka päivä,vaikka vain moikkaamalla ja lyhyet kuulumiset kertomalla. myös olen löytäny kadonneita ystäviä vuosien takaa Austraaliasta asti. juuri löysin 40vuoden takaa serkkuni ,ja nyt voimme heittää kuulumisia ja sopia tapaamisia, joka asuu kaukana lapissa.Kyllä olisi kamala asia jos tämä loppuisi. ei kaikki ole kirjeenkirjoittajia ,tai kalliita puheluja soittavia. onko tämän yksinkertaisempaa tapaa löytää ja pitää yhteyttä terveellä tavalla ystäviin ???

        yksi yhteydenpito väline on ainakin skype, jota voi käyttää ilmaiseksikin. Sillä voi kirjoitella, lähettää kuvia ja soittaa puheluita, kunhan on koneen äärellä. :)


      • ylläripylläri

      • kalevi32

      • onkin.
        Ei saa lopettaa kirjoitti:

        Se nyt on vaan itsestä kiinne ,miten sitä Fasebookia käytät, jos hyväksyt tai haet kavereita joita et tunne ,tai ei kuulu sun lähipiiriin, voipi odottaa vaikka mitä tekstiä sieltä. MUTTA oikein käytettynä on todella hyvä yhteydenpito laite. Minulla on vain pieni kiva ystävä piiri, mukaan lukien aikuiset lapseni 4kpl ympäri suomea, ja saan yhteyden heihin joka päivä,vaikka vain moikkaamalla ja lyhyet kuulumiset kertomalla. myös olen löytäny kadonneita ystäviä vuosien takaa Austraaliasta asti. juuri löysin 40vuoden takaa serkkuni ,ja nyt voimme heittää kuulumisia ja sopia tapaamisia, joka asuu kaukana lapissa.Kyllä olisi kamala asia jos tämä loppuisi. ei kaikki ole kirjeenkirjoittajia ,tai kalliita puheluja soittavia. onko tämän yksinkertaisempaa tapaa löytää ja pitää yhteyttä terveellä tavalla ystäviin ???

        Olen samaaa mieltä kanssasi, FB on hyvä juttu. Itselläni on kans sellaisia ystäviä siellä, jotka asuvat kaukana, ja pidän myös ulkomaalaisiin ystäviini yhteyttä tämän kautta. Olen myös tavoittanut sattumien kautta vanhoja kansakoulunaikaisia koulukavereita ja ei olla vaihdettu puhelinnumeroita ja osoitteita eikä monen muunkaan kanssa, joten yhteydenpito ilman FB on mahdotonta ainakin jos nyt lakkautettaisiin FB. Voipihan sitä alkaa jo nyt tietty kyselee niitä osoitteita ja puh.num., mutta FB on helppo pitää yhteyttä ja keskustella livenä ja sitäpaitsi vaikka itselläsi on Skype, niin kaikilla ihmisillä ei ole. Itselläni on, mutta monillakaan ystävistäni ei ole.


      • max payne 1930

        naamakirja ihan hauska ja harmiton viihdepalsta jos pitää kavereina vain niitä ihmisiä jotka oikeesti tuntee eikä päästä puolituttuja tai tuntemattomia kaverix ollenkaan. ja säästyy vitusti puhelinlaskuissa. ja kyllä mulla on sähköposti kanssa. mutta meillä jokaisella on valinnan vapaus!!!


      • :)
        dsgagrghwer kirjoitti:

        Muista ottaa mielialalääkkeesi seuraavan kerran ajallaan.

        Oma "maailmani" kyllä kulkee ihan minun mielipiteideni mukaan, ettäs tiedät.

        Ja kuinka tarpeellinen persekirja todellisuudessa edes on? Onko sillä joku suurempikin tarkoitus kuin statusten jumalointi ja virtuaalikikkelin kasvatus?

        Jes jes jes jes.... päästiin siitäkin turhakkeesta, vuoden teko.


      • turhakekirja
        :) kirjoitti:

        Jes jes jes jes.... päästiin siitäkin turhakkeesta, vuoden teko.

        Elämän voisi luoda jonnekkin muualle kun nettiin.


      • jouko ja kosti

      • täysin

        vaikka olenkin naamaturhuuden "asiakas" olen huomannut tämän turhuuden, sillä ei ole mitään antamista normaalijärkiselle.


      • mrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
        turhakekirja kirjoitti:

        Elämän voisi luoda jonnekkin muualle kun nettiin.

        No v**usti kiitos Facebookille no voi kiitos. Kiitos sille kun kaverini menetin. Ensin V.2008 kaikki normaalia oltiin kavereiden kanssa, oltiin ulkona ja tehtiin kaikkea kivaa. v.2009: melko normaalisti, koneella olo lisääntynyt hiukan. 2010-nyt ei enään tekemisisä, välitunnit muut juttelee FACEBOOKISTA ja mulle valitetaan että mä oon semmonen v*tun paskapää kun en tee FACEBOOKKIA kokoajan valitetaan jostakin ja jos kysyn jostakin mistä puhutaan, niin tulee niin v*ittumainen kommentti että tule FACEBOOKKIIN niin saat tietää


      • Jellie
        Ei saa lopettaa kirjoitti:

        Se nyt on vaan itsestä kiinne ,miten sitä Fasebookia käytät, jos hyväksyt tai haet kavereita joita et tunne ,tai ei kuulu sun lähipiiriin, voipi odottaa vaikka mitä tekstiä sieltä. MUTTA oikein käytettynä on todella hyvä yhteydenpito laite. Minulla on vain pieni kiva ystävä piiri, mukaan lukien aikuiset lapseni 4kpl ympäri suomea, ja saan yhteyden heihin joka päivä,vaikka vain moikkaamalla ja lyhyet kuulumiset kertomalla. myös olen löytäny kadonneita ystäviä vuosien takaa Austraaliasta asti. juuri löysin 40vuoden takaa serkkuni ,ja nyt voimme heittää kuulumisia ja sopia tapaamisia, joka asuu kaukana lapissa.Kyllä olisi kamala asia jos tämä loppuisi. ei kaikki ole kirjeenkirjoittajia ,tai kalliita puheluja soittavia. onko tämän yksinkertaisempaa tapaa löytää ja pitää yhteyttä terveellä tavalla ystäviin ???

        Sinulle joka kerroit löytäneesi ystäviä fagerpuukin kautta niin paremmin voit olla yhteytessä ihan näkö kuvan kanssa ja voitte keskustella ei tarvitse kirjoittaa kun liitytte sgypeen.


      • pedskuuu
        dsgagrghwer kirjoitti:

        Muista ottaa mielialalääkkeesi seuraavan kerran ajallaan.

        Oma "maailmani" kyllä kulkee ihan minun mielipiteideni mukaan, ettäs tiedät.

        Ja kuinka tarpeellinen persekirja todellisuudessa edes on? Onko sillä joku suurempikin tarkoitus kuin statusten jumalointi ja virtuaalikikkelin kasvatus?

        hmmmmm okk :D


    • Pravda2

      ...no minne laumasielut sitten hakeutuvat?
      Laumasielujenhan on oltava mukana jossain "sosiaalisessa yhteisössä" ollakseen "IN"...

      • lumikukka.87

        oishan se nyt todella kamalaa jos facebook lopettais.se on hyvä yhteydenpito väline kaukana olevien ystävien kans aina välillä


      • voi voi
        lumikukka.87 kirjoitti:

        oishan se nyt todella kamalaa jos facebook lopettais.se on hyvä yhteydenpito väline kaukana olevien ystävien kans aina välillä

        Onneksi minulla on puhelin ja sähköposti, voin pitää yhteyttä kaukana oleviin, en ole facebookia vielä koskaan käyttänyt. Ja ne jotka ovat jääneet elämästäni pois, olen tietoisesti sen tehnyt.


      • laumasieluton

        Missä nämä IN laumasielut olivat ennen facebookia? Ehkä he palaavat sinne takaisin..


      • töttöröö!

        laumasielut viihtyvät entistä enemmän urheiluvouhotusten perässä. He viihtyvät typerissä "peleissä" nytkin oikein kiitettävästi esim. jääkiekko-ottelut etc. että näin. panem et circenses!


      • hä,hä.

        tunkee tänne S 24 palstalle.Valloittavat sun reviirin.


      • enkeksinimimerkkiäei
        voi voi kirjoitti:

        Onneksi minulla on puhelin ja sähköposti, voin pitää yhteyttä kaukana oleviin, en ole facebookia vielä koskaan käyttänyt. Ja ne jotka ovat jääneet elämästäni pois, olen tietoisesti sen tehnyt.

        Facebook on kumminkin helppo, kätevä, monipuolinen ja nopea tapa pitää yhteyttä vaikka toisaalta mäkin olen pari kertaa sulkenut tilin kun en pidä joistain ilmiön puolista, esim. kaverien kerääminen puoliväkisin.


      • jääkukka 88
        lumikukka.87 kirjoitti:

        oishan se nyt todella kamalaa jos facebook lopettais.se on hyvä yhteydenpito väline kaukana olevien ystävien kans aina välillä

        Toisaalta vois olla kiva taas alkaa ihan vaan soittamaan kavereille ja lähettämään sähköpostia, aina just sille kenelle haluu, eikä jakaa koko maailmalle asioitaan.
        Ainaki ite oon huomannu et ei oo tulu pidettyy oikeesti yhteyttä kavereihin enää facebookkiin tottumisen jälkeen. Ei näe ketän eikä soittele ja aina pitää istua koneella tai selilla kännykällä.


      • Gopo

        Pavda2.... en ainakaan ole siellä ollakseni in. ja in taitaa olla nykyään jo moni muu sosiaalinen yhteisö, ei FB. se vain paikka jossa korvataan sähköpostit ja puhelut ystävien ja suvun kesken, ainakin minulle. ei sen kummempaa. joten älä yleistä, ettet laumasieluistu itse ;-)


      • ruutuvihko.
        voi voi kirjoitti:

        Onneksi minulla on puhelin ja sähköposti, voin pitää yhteyttä kaukana oleviin, en ole facebookia vielä koskaan käyttänyt. Ja ne jotka ovat jääneet elämästäni pois, olen tietoisesti sen tehnyt.

        Sehän sitoo ihmiset vielä enempi netin ääreen,pitääkö sitä nyt olla niin helvatan utelias et tietää koko ajan toisten asiat.
        En oo,en mee enkä tarvitse naamakirjaa. Ei kiinnosta ja monet viisaat ovat jo eronneet koska jäävän koukkuun jollain tapaa.


    • neropatti88...

      Miten nettisivun pyörittäminen on liian stressaavaa? Tekisi oikeaa työtä niin tietäis mitä on stressi.

    • rauha, rauha

      Kuka hyvän busineksen lopettaisi. Facebookhan on menossa pörssiin.

    • naamakirja

      Tätä olen jo odottanutkin! En ole ollut naamakirjassa, enkä mene. Eli ei muuta elämääni millään lailla. Joidenki ihmisten elämä varmaan romahtaa. Pitää oikeasti ruveta pitämään kavereihin yhteyttä esim. kivikautisella puhelimella...

      • te

        SAMAA MIELTÄ, puhelimet ja kirjeet kunniaan!!


      • TAULU 12

        JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE FB


      • Ilmainen
        TAULU 12 kirjoitti:

        JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE FB

        Onhan Skype keksitty. Siellä voi useampi pölistä keskenään ja jos ei halua puhua niin voi sitä chattailua harrastaa sielläkin.


      • sulje
        te kirjoitti:

        SAMAA MIELTÄ, puhelimet ja kirjeet kunniaan!!

        aivan voi sulkea voi olla yhteydessä esim sähköpostilla ei sivulliset urki asioita on se pahaakin aikaan monenlaisissa asioissa esim rosvoille on ollut hyvä tiedotus väline


    • AntiFeissari

      Ois ihan hyvä vaan. Tekis ihmiset muutakin kuin roikkuis feisbookissa. Joka ilta kun soitan tyttöystävälle ja kysyn mitä hän puuhaa niin vastaus on "Facebookis mä kirjottelen.."

      Minulle naurettiin joskus kun käytin irc galleriaa...nyt kaikki samat ihmiset käyttää feisbuukkia.
      Mesekaveritkin o kadonneet feisbookin maailmaan. Itse en oikein feisbookista pidä.

      • Facebookpois

        Vois mun puolesta poistaa vaikka siellä olen. Facebook pyörittää kohta koko maailmaa. Joka paikassa facebook sitä ja facebook tätä. Ihmisen elämä on kohta pelkkää ( ellei ole jo) facebookia. kyllä kavereihin voi pitää puhelimella yhteyttä, koska eihän facebookissa niin sydänystäviä kaikkien kanssa olla. Jotkut voivat olla jopa vaan hyväpäiväntuttuja. Säästäähän siinä hieman puhelinlaskussa, mutta herää kysymys onko se sen arvoista. Kyllä oikeaan ystäään voi törsätä ja vaihtaa kuulumiset :))


      • Voihan MURMELI!

        Hyvä vain että FACEBOOK lopetetaan,vaikka voihan siellä olla muihin yhteydessä!
        Mutta ei sitä nyt joka päivä silmät pulleina FACEBOOK tarvitse käydä,olen monesti nähnyt kun Kirjastossa jokaisella on Silmänsä kiinni Ruudussa ja siellä sitten päivänsä viettävät,ennen muinoin kunnon aikoihin oltiin ulkona ja pidettiin hauskaa,nytten sitten ollaan Silmät kiinni FACEBOOK että sillai,on se tullut järkiinsä kun aikoo lopettaa FACEBOOK!


    • Facebook is out

      Jippiiiii!!! Nyt saan ehkä hommattua vaimoni vieroitushoitoon... Mutta onhan sillä vielä Friendster ja Twitter. Hoitoa se joka tapauksessa kaipaa.

      • joopasenjoo

        Sehän on ihan turha paska koko saitti. Ja siis ylipäätään.... netissä on 99% joutavaa paskaa. Yksi ja sama mitä jollekin facebookille tapahtuu....


      • Beilee
        joopasenjoo kirjoitti:

        Sehän on ihan turha paska koko saitti. Ja siis ylipäätään.... netissä on 99% joutavaa paskaa. Yksi ja sama mitä jollekin facebookille tapahtuu....

        joopasenjoo miten voit sanoa noin -.-''


    • SULJE FACEBOOK

      Sulkekoon vaan ei kiinnosta pätkän vertaa , tyhjän päiväinen koko facebook .

    • ei ees tartte

      w00000000t! YAYZ! NAAMAKIRJA KIINNI!!!!!

      • swyzzy

        en oo naamakirjassa ollu eikä todennäköisesti tartte mennä


      • ;0¨´
        swyzzy kirjoitti:

        en oo naamakirjassa ollu eikä todennäköisesti tartte mennä

        Sillä jos ei enää jaksa niin ostan sen Suomeen!!!!!!


    • Minä olen tottunut jo,että facebook on osa elämääni ... Facebookin kautta on niin helppo pitää yhteyttä niihinkin ystäviin,jotka asuvat kaukana ! Ennenkaikkea liikuntarajoitteisille,niille jotka eivät pysty niin liikkumaan ja vaikeammin vammautuneille facebook on oikeastaan ainoa tapa kuinka pitää ystäviin yhteyttä,joten kyllä se aikamoinen romahdus olisi minullekin jos facebook lopetettaisiin ! ÄLKÄÄ TEHKÖ SITÄ !!!!

      • Pena.

        Et sitten koskaan ole kuullut puhuttavan esim. sähköpostista? Tai puhelimesta? Sähköposti on aivan yhtä hyvä kuin joku feispuukki.

        MINUN PUOLESTANI FACEBOOKIN VOI LOPETTAA VÄLITTÖMÄSTI!


      • naamakirjailijatar

        Ei facebookia olla mihinkään sulkemassa. Tuo uutinen oli ihan satiirilehdestä :)


      • !!!

        No JO ON RAJUA TEKSTIÄ ei voi muuta sanoa.. Näköjään sitten kaikki tuntemani ihmiset ovat 'jonkin asteen mielenterveysvammaisia ja huonoitsetuntoisia idiootteja' ? Ihan yhtälailla voisin ruveta sanomaan kaikista Suomi24'n käyttäjistä näin, eli tuo on kyllä täysin perätön ja törkeä väite !


      • Facebook!!!!!
        Pena. kirjoitti:

        Et sitten koskaan ole kuullut puhuttavan esim. sähköpostista? Tai puhelimesta? Sähköposti on aivan yhtä hyvä kuin joku feispuukki.

        MINUN PUOLESTANI FACEBOOKIN VOI LOPETTAA VÄLITTÖMÄSTI!

        Puhelut maksaa ja maksaa hyvinkin paljon ulkomailla oleviin numeroihin, itselläni ystäviä ja sukulaisia ulkomailla jenkkejä myöten. Sähköpostilla joudut odottamaan vastausta jopa päiviä, facebookissa muutamia sekunteja jos kyseinen ihminen sattuu olemaan samaan aikaan siellä.


      • 7+13
        !!! kirjoitti:

        No JO ON RAJUA TEKSTIÄ ei voi muuta sanoa.. Näköjään sitten kaikki tuntemani ihmiset ovat 'jonkin asteen mielenterveysvammaisia ja huonoitsetuntoisia idiootteja' ? Ihan yhtälailla voisin ruveta sanomaan kaikista Suomi24'n käyttäjistä näin, eli tuo on kyllä täysin perätön ja törkeä väite !

        Samaa mieltä. Facebookissa on puolensa ja haittansa, itse pidän yhteyttä ystäviini jotka asuvat ulkomailla. Paljon helpompaa kuin sähköpostin lähettäminen ja näkee mitä heillekin kuuluu aika-ajoin.
        Haitta taas on jos se eläminen ja oleminen tosiaan siirtyy kokonaan sinne naamakirjaan.
        nimimerkin Heli Virtanen kommentti oli silti täydellisen asiaton tai ehkä hän vain kertoi meille omasta mielenterveytensä ja elämänsä tilasta :)


      • veispookki
        Facebook!!!!! kirjoitti:

        Puhelut maksaa ja maksaa hyvinkin paljon ulkomailla oleviin numeroihin, itselläni ystäviä ja sukulaisia ulkomailla jenkkejä myöten. Sähköpostilla joudut odottamaan vastausta jopa päiviä, facebookissa muutamia sekunteja jos kyseinen ihminen sattuu olemaan samaan aikaan siellä.

        .......jos kyseinen ihminen HALUAA silloin vastata.


      • Facebook!!!!!
        Facebook!!!!! kirjoitti:

        Puhelut maksaa ja maksaa hyvinkin paljon ulkomailla oleviin numeroihin, itselläni ystäviä ja sukulaisia ulkomailla jenkkejä myöten. Sähköpostilla joudut odottamaan vastausta jopa päiviä, facebookissa muutamia sekunteja jos kyseinen ihminen sattuu olemaan samaan aikaan siellä.

        "Sähköposti ei ole yhtä hyvä kun, Puhelut maksaa"

        Kuten sanoin, Puhelut pitäisi saada ilmaiseksi

        AUTOVEROKIN POIS SUOMESTA, SAATANA. EI ENÄÄ RAHOJA YHTIÖILLLE PEREKELE


      • alle puoleen
        Facebook!!!!! kirjoitti:

        Puhelut maksaa ja maksaa hyvinkin paljon ulkomailla oleviin numeroihin, itselläni ystäviä ja sukulaisia ulkomailla jenkkejä myöten. Sähköpostilla joudut odottamaan vastausta jopa päiviä, facebookissa muutamia sekunteja jos kyseinen ihminen sattuu olemaan samaan aikaan siellä.

        Kovasti on puhelinlaskut pienentyneet kun ystävät saa kiinni Facebookissa. Eikös Sonerat sun muut valitelleet, että tänä Joulunakin lähetettiin ennätys vähän tekstareitakin. Monet hoitaneet onnittelut ja toivotukset suoraan Facebookissa kuten tein itsekin.


      • hgrrr2
        Facebook!!!!! kirjoitti:

        Puhelut maksaa ja maksaa hyvinkin paljon ulkomailla oleviin numeroihin, itselläni ystäviä ja sukulaisia ulkomailla jenkkejä myöten. Sähköpostilla joudut odottamaan vastausta jopa päiviä, facebookissa muutamia sekunteja jos kyseinen ihminen sattuu olemaan samaan aikaan siellä.

        "Sähköpostilla joudut odottamaan vastausta jopa päiviä, facebookissa muutamia sekunteja jos kyseinen ihminen sattuu olemaan samaan aikaan siellä. "

        No ollaanpas sitä nykyään hätähousuja. Muistan vielä ajan, kun oli kirjekavereita, eikä tarvitse kuin 90-luvulle mennä! Silloin odotettiin VIIKKOJA vastausta.

        Ja sillä vastauksella oli enemmän arvoa. Kuinka mukavaa olikaan nappulana juosta postilootalta sisälle, avata kuori ja istahtaa lukemaan kirjekaverin postia!

        Toista se on sähköpostinkin kanssa. Siinä ei ole samanlaista tunnetta kuin kirjeellä, jonka on fyysinen ihminen laatinut eikä vain bittejä naputtelun tuloksena näytöllä.

        Ja Facebookin käyttöhän se vasta olematonta vastailua onkin. Siinä ohessa turistaan niitä näitä joutavia. Kirjeiden aikakaudella kirjoitettiin tärkeät ja kiintoisat asiat, nykyään kysellään säitä ja nauretaan hauskoille kuville. Niin se aika on muuttunut, mutten muutu mukana. Itse lähettelen edelleen kirjeitä ja sähköpostia silloin tällöin. Facebookkia käytin joskus, mutta löysin itsekin keinon poistaa tunnukset kokonaan, joten siihen se käyttö jäikin. Ilman pärjäsi ennen ja ilman pärjää sen jälkeenkin.


      • ah
        Pena. kirjoitti:

        Et sitten koskaan ole kuullut puhuttavan esim. sähköpostista? Tai puhelimesta? Sähköposti on aivan yhtä hyvä kuin joku feispuukki.

        MINUN PUOLESTANI FACEBOOKIN VOI LOPETTAA VÄLITTÖMÄSTI!

        HEI,ISO KIITOS,ole täysin samaa mieltä facebookia ei tartte mihinkään,asiat hoituu juuri noilla keinoin.


      • itsekään
        hgrrr2 kirjoitti:

        "Sähköpostilla joudut odottamaan vastausta jopa päiviä, facebookissa muutamia sekunteja jos kyseinen ihminen sattuu olemaan samaan aikaan siellä. "

        No ollaanpas sitä nykyään hätähousuja. Muistan vielä ajan, kun oli kirjekavereita, eikä tarvitse kuin 90-luvulle mennä! Silloin odotettiin VIIKKOJA vastausta.

        Ja sillä vastauksella oli enemmän arvoa. Kuinka mukavaa olikaan nappulana juosta postilootalta sisälle, avata kuori ja istahtaa lukemaan kirjekaverin postia!

        Toista se on sähköpostinkin kanssa. Siinä ei ole samanlaista tunnetta kuin kirjeellä, jonka on fyysinen ihminen laatinut eikä vain bittejä naputtelun tuloksena näytöllä.

        Ja Facebookin käyttöhän se vasta olematonta vastailua onkin. Siinä ohessa turistaan niitä näitä joutavia. Kirjeiden aikakaudella kirjoitettiin tärkeät ja kiintoisat asiat, nykyään kysellään säitä ja nauretaan hauskoille kuville. Niin se aika on muuttunut, mutten muutu mukana. Itse lähettelen edelleen kirjeitä ja sähköpostia silloin tällöin. Facebookkia käytin joskus, mutta löysin itsekin keinon poistaa tunnukset kokonaan, joten siihen se käyttö jäikin. Ilman pärjäsi ennen ja ilman pärjää sen jälkeenkin.

        ihan usko mitä puhut. Haloo. "Kirje". Oikein kauas menneisyyteen kun mennään ei OLLUT kirjeitä. Mentiin KYLÄÄN. Unohda kirjeet, tai kirjoita sulkakynällä, ihan eri fiilis hei. Ei oo kylmä kuulakärkikynä. Ja puhelin pois heti, kännykkä sekä lanka. Modernia hömpötystä, johon olet menny mukaan. "Niin se aika on muuttunut, mutten muutu mukana", onpahan brassailua. Et ole sen kummosempi kuin meistä muukaan, kaikki ollaan ihmisiä ja anna kaikkien olla niinkuin on. Mutta tärkein kysymys: MITÄ PAHAA on siinä että turistaan niitä näitä joutavia? Se on ihan tervettä. Mutta nyt kyläilemään, ja pyörällä! Tai kävellen! Auto on moterni ja paha. Samoin julkiset kulkuvälineet, joissa on ihmisiä vaan, jotka ei enää osaa kävellä.


      • ja pyysin

        että tuo viesti poistettaisiin. Mielenterveyden vammat rinnastetaan huonoitsetuntoisiin idiootteihin. Tuossa on vakavan asian herjaamisesta kysymys. Joku raja.


      • Hanki ilmainen Skype

        Skype on paljon helpompi käyttää yhteiskanavana. Ei stressaannu ja sekoa muihin juttuihin kuin yksistään siihen yhteydenpitämiseen mihin tahansa maailmassa.


      • TTT.

    • I cant resist

      Oüh nöuh.....Sehän veis tasan 5 minuuttia kun vastaava verkkopalvelu olisi julkaistu jossain päin maailmaa eikä kukaan enää puhuis tästä suuresta ruumiista - "facebookista". Sitä paitsi onhän siellä vielä twitter ja muut näpy näpy mestat. Mä en diggaa muuta kun pornoo, joten muahan tällaiset ei kosketa..käyttääks kukaan enää irc clientteja? Tai chattaako kukaan ylipäätään ventovieraiden kanssa? Onko messenger jo menneen talven lumia?

      • hyvä uutinen

        Ja pilannu monen muunkin elämän.


    • uhbuasjja

      Toivottavasti näin myös käy. Jannu on jo rikastunut sen verran, että voi miettiä muita bisneksiä.

      • uutta pukkaa!

        perustaisi uuden vastaavanlaisen.

        Mutta onhan tuosta harmia ollut!

        Sähköpostilla ja vaikka etanapostilla pystyy pitämään yhteyttä kaukana oleviin ihmisiin. Jos kerran on nettiyhteys, niin on myös sähköpostiosoite - vai?

        Ajatelkaa nyt näitä suomalaisiakin harmeja, uhkauspalstoja, viharyhmiä, toisen henkilön nimissä perustettuja valesivuja jne.

        Hyvä vaan, että sulkeutuu!

        Kuka tarvitsee moisia kiiltokuvakirjojen/värssykirjojen moderneja versioita - ei kukaan.

        Toivottavasti pitää paikkansa. Jihuuuuu!

        Jos toi aloituksen uutinen on huomenna HS:ssa, niin sitten uskon!


      • fhfghfghfghfg
        uutta pukkaa! kirjoitti:

        perustaisi uuden vastaavanlaisen.

        Mutta onhan tuosta harmia ollut!

        Sähköpostilla ja vaikka etanapostilla pystyy pitämään yhteyttä kaukana oleviin ihmisiin. Jos kerran on nettiyhteys, niin on myös sähköpostiosoite - vai?

        Ajatelkaa nyt näitä suomalaisiakin harmeja, uhkauspalstoja, viharyhmiä, toisen henkilön nimissä perustettuja valesivuja jne.

        Hyvä vaan, että sulkeutuu!

        Kuka tarvitsee moisia kiiltokuvakirjojen/värssykirjojen moderneja versioita - ei kukaan.

        Toivottavasti pitää paikkansa. Jihuuuuu!

        Jos toi aloituksen uutinen on huomenna HS:ssa, niin sitten uskon!

        jotain facebook-sivuja. Vanhoja tuttuja hain muutaman. Ja voi jumankauta - siis - muijat laittavat OMIA kuviaan kokonaisen galleriallisen esiin - kyllä on itserakasta porukkaa. Siis muija makaa ja petaa, muija istuu ja juo. Ittestään vain kuvia. Pitää kai itteään niin hiivatin hyvän näköisenä - hih. No, ihan mukiinmenevän näköinen- hih!
        Itserakkaitten hommaa.


      • pilapuhetta - toki!
        fhfghfghfghfg kirjoitti:

        jotain facebook-sivuja. Vanhoja tuttuja hain muutaman. Ja voi jumankauta - siis - muijat laittavat OMIA kuviaan kokonaisen galleriallisen esiin - kyllä on itserakasta porukkaa. Siis muija makaa ja petaa, muija istuu ja juo. Ittestään vain kuvia. Pitää kai itteään niin hiivatin hyvän näköisenä - hih. No, ihan mukiinmenevän näköinen- hih!
        Itserakkaitten hommaa.

        eli juttu ei pidä paikkansa! Ok. Joo, kyllä mä vähän kun luin sitä juttua tuolta linkin takaa, niin en ihan usko, että joku käyttäis 10 tuntia facebookiin päivittäin. No huh huh.

        Mutta kyllä olis ihanaa, kun sitä ei olis!


      • Beilee
        fhfghfghfghfg kirjoitti:

        jotain facebook-sivuja. Vanhoja tuttuja hain muutaman. Ja voi jumankauta - siis - muijat laittavat OMIA kuviaan kokonaisen galleriallisen esiin - kyllä on itserakasta porukkaa. Siis muija makaa ja petaa, muija istuu ja juo. Ittestään vain kuvia. Pitää kai itteään niin hiivatin hyvän näköisenä - hih. No, ihan mukiinmenevän näköinen- hih!
        Itserakkaitten hommaa.

        taidat olla täys ääliö itse -.- TOTTAKAI sinne laitetaan omia kuvia.. se on naamakirja ^^


    • cat-girls

      No joo facebookkia ei kyllä saa lopettaa sen on mun puolet päivästä tärkein asia! niin ja missä pelaan suosikki pelejä kuten cityville ja farmville? ja pokeri? ei tule kuuloonkaan !!!!

    • Jaapinen

      Kohta tulee Googlelta oma yhteisöpalvelu, että kohta teillä on kaks feisbuukkia, yks on kyl hyvä, kaks on huono juttu koska tällöin joutuu pakosti käyttää kahta saittia, ei jaksais, FB on tosi hyvä värkki !

    • mn

      Laitan kalenteriin etukäteen ja poistan kuvat sieltä, ettei käy niin että suljetaan ja avataan ja säännöt ovat muuttuneet ja kas, kas, kaikki vanhat materiaalit kuuluvat nyt Googlelle, AOL:lle tai kenelle tahansa, vaan ei minulle..

    • .......

      Facebook voisikin sulkea osan toiminnoista - tai ainakin ulkoistaa ne toisille sivuille. Nyt sivusto on kasvanut liian suureksi kaikenmaailman peleineen ja liitännäisineen ym.

      Aika tulee väistämättä, jolloin Facebookin suosio laskee, koska se ei ole enää IN käyttäjien keskuudessa.
      Kuinka kävi esim. MySpacelle?

    • TT

      Se suljetaan 14.02 :D

    • höpshöps

      maailmanlopun piti erään luotettavan lähteen mukaan tulla 21.12.2010, mitä tapahtuikaan?

      • jeeeeeeeeeeeeeee

        jonninjoutava jeeee...joutavat ihmiset välil tekemään töitäkin...


      • vaikka se
        jeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:

        jonninjoutava jeeee...joutavat ihmiset välil tekemään töitäkin...

        suljettaisiin, mihin en kyllä usko. Itse en ole facebookissa, enkä ole edes ajatellut liittyväni. En myöskään usko, että facebook tulee romahtamaan. Ehkäpä se myydään tai siitä tulee maksullinen. Mikäli siitä tulee maksullinen, niin silloin ainakin hetkellisesti käyttäjät karkkoavat.
        Mielestäni on tyhmää laittaa itsestään tietoja nettiin ja vielä yleensä omalla kuvalla varustettuna, varsinkaan jos ei ole julkisuudenhenkilö. Itse olen joskus uteliaisuudesta kurkkinut FB:tä siellä näkee kuka Ns kenetkin tuntee ym.
        Itse olen senverran vanhanaikainen, että en pidä siitä, että ihmiset joista en niin välitä pääsevät näkemään minusta tietoja, ketä on kavereina ym, vaikka käsittääkseni sen pystyy jotenkin salamaan, mutta silti. En ymmärrä miten jollain voi olla jotkut 600 kaveria, Itse olen mm. työelämässäni jatkuvasti eri ihmisten kanssa tekemisissä, enkä kyllä mitenkään pysty kuvittelemaan, että tuntisin 600 ihmistä, vieläpä muistaisin heidän nimet ym.
        Mutta Facebookissa ne ovatkin virtuaalikavereita, eli joku pintaliitäjä jolla on 600 kaveria, ei välttämättä ole yhtään oikeaa ystävää...


      • propoker

        korjaus tohon päivämäärään se on virallisesti 21.12.2012!!!!


    • amatöörianalysoija

      Facebookin suurin ongelma on se, että kommunikointi siellä on typistynyt parin sanan small-talkiin: yli kolmen lauseen viestejä ei kukaan vaivaudu kirjoittamaan tai lukemaan. Facebookin viihdearvo on kova, mutta syvällisempiä analyysejä sieltä on turha hakea.

      Toinen ongelma on luonnollisesti järjettömät kaverimäärät; tunnen useita henkilöitä, joilla on Facebookissa yli 1000 kaveria. Pari vuotta sitten jo 70 kaveria tuntui isolta määrältä, mutta nyt tuo on jo verrattain alhainen luku. Mitä muuta ihminen hakee tällä muiden silmissä kuin suosiota? 1000 kaveria voi näyttää mageelta, mutta samalla saa erittäin huonon yksityisyyden suojan ja PALJON virittelemistä, kuka näkee mitäkin.

      Kolmas ongelma perustuu sanomaan "joukossa tyhmyys tiivistyy", joka voi peilautua moneen Facebookin toimintoon. Esim. lakkoryhmät: 50 000 liittyy, mutta todellisuudessa vain parikymmentä osallistuu. Korkea Tykkääjämäärä siis houkuttaa osallistumaan mukaan tempauksiin, mutta kukaan ei ota oikeaa vastuuta ryhmän teoista.

    • hyvähyvä............

      Toivottavasti se suljetaan oikeesti. Ihan paska ja turha juttu koko facebook!

    • ettänäin...

      Kiinni vaan! Feispuukki on keino levitellä paskapuheita kenestä lystää ja aivan turha. Jos se suljetaan niin kerranki järki voittais.

    • <'',)

      Eiköhän toi mielummin myytäis kun tost noin vaan suljettaisiin. Hämärä muisti kuva että microsoft olisi yrittänyt aikanaan ostaa facebååkin. No kuitenkin EVVK,kuulostaa vaan silta että nettisensuuri alkais lähestyy.

    • JokuPaska

      EIII!!!! Facebookia ei saa lopettaa!!

      • nfnv

        samaa meltä facebook e saa lopetaa facebook on hyvä paikka pitää entsiin koulu kaverehin


    • vielä lisää rahaa

      Ai, vasta oli pörssiin menossa. Eiköhän avata uudelleen ja maksullisena, veikkaan!

      • .....

        Jos maksullisena avataan, niin varmasti 95% kävijöistä kaikkoaa... Nykyaikana kun pitää saada kaikki ilmaiseksi. :-/


      • <",)
        ..... kirjoitti:

        Jos maksullisena avataan, niin varmasti 95% kävijöistä kaikkoaa... Nykyaikana kun pitää saada kaikki ilmaiseksi. :-/

        Liity ilmaiseksi, rekisteröi ja osallistu keskusteluihin 4,99$. Ei olis mikään ihme,nimeks "paybook"


    • tietäväinen2

      jes! vihdoinkin ihmiset voivat keskittyä johonkin muuhun kun "FACEBOOKkiin" !!!!!!!!!!!!!!!!

      • pikkumyytär

        Mulle on ihan sama jatkossakin mihin ihmiset keskittyy, facebookiin vai johonkin muuhun.
        Ei haittaa minun elämän menoa.


    • ei kiinnosta...

      vähääkään koko veispuk.
      Twitter samaa roskaa, tuuttia pitää täyttää kaikella skeidalla ja toistaa
      sekä kierrättää samaa roskaa paikasta toiseen.
      Utuben voisi sulkea samaten, on vähän ristiriitaista utubelta
      ensin sallia tiettyjen videoiden julkaisu ja sitten joko poistaa ne tekijänoikeuksien
      nimissä tai poistaa videosta ääni :D
      Poistaisivat sitten samantien kaikki videot, jotka loukkaavat tekijänoikeuksia,
      montako jäisi jäljelle?

      Hah, pelletouhua sanon minä.

      • ja en liity

        ja niin muuten hävisi kaveritkin.Ei ole paljon puhelin pirissyt sen jälkeen kun kaikki liittyi facebookiin.


      • tätä mieltä
        ja en liity kirjoitti:

        ja niin muuten hävisi kaveritkin.Ei ole paljon puhelin pirissyt sen jälkeen kun kaikki liittyi facebookiin.

        Mun mielestäni facebook on oiva tapa pitää yhteyttä kavereihin joilla ei ole sähköpostia tai meseä. itse olen siellä ja olen päivittäin yhteydessä kavereihin joita tapaan harvoin. Siellä myös kuulee mitä toisille kuuluu. esim sisarusteni jotka ei asu enää kotona tietää mitä he ovat tehneet/tekemässä tai mihin ovat menossa (: Monet käyvät siel myös harvoin. Ei kannata arvioida ennenkun on omaa kokemusta!


      • ......
        tätä mieltä kirjoitti:

        Mun mielestäni facebook on oiva tapa pitää yhteyttä kavereihin joilla ei ole sähköpostia tai meseä. itse olen siellä ja olen päivittäin yhteydessä kavereihin joita tapaan harvoin. Siellä myös kuulee mitä toisille kuuluu. esim sisarusteni jotka ei asu enää kotona tietää mitä he ovat tehneet/tekemässä tai mihin ovat menossa (: Monet käyvät siel myös harvoin. Ei kannata arvioida ennenkun on omaa kokemusta!

        Onhan se kiva tietää mitä on tekemässä, mutta jos päivitykset ovat tyyliin "olen vessanpöntöllä", "nyt r-kioskin luona", niin se on vain resurssien tuhlaamista. Twitter on vieläkin pahempi tässä mielessä.


      • inteernetti
        ...... kirjoitti:

        Onhan se kiva tietää mitä on tekemässä, mutta jos päivitykset ovat tyyliin "olen vessanpöntöllä", "nyt r-kioskin luona", niin se on vain resurssien tuhlaamista. Twitter on vieläkin pahempi tässä mielessä.

        Olen Fb:ssä jos en päivittäin niin usein viikon aikana, mutten pyöri pitkään. Käyn pikaisesti läpi tapahtumat, kommentoin, jos kommentoitavaa ja se on siinä.
        En ole koukussa fb:n, että ei heilauta kauheesti vaikka suljettaisiinkin. Onha sitä ennenkin pärjätty ilman fb:tä, kännyköitä, läppäreitä, jne.


    • kannatetaan

      Aivan loistavaa, mun puolesta saa sulkea!

      • poola567

        kun yli puolet viidesluokkalaisen lapsen kavereista on oma profiili (ikärajahan on 13 vee) niin mulle riitti kiitti. säännöt on säännöt ja mun mielestä niitä pitäisi myös vanhempien kunnióittaa ja valvoa mitä jälkikasvu puuhailee.


    • facebook käyttäjä

      facebook ei lopetteta ja puhelimet ja meset oli jo mennytä kama ja facebook on ilmanen ja voi pitää hyvin yhteytä kavereihin mstä paikkaa tahanssa ja facebook on paras paikka mä en kyl suostu lähtemään siltä jso jutkt hmset on facebooka vastaa niin häipykää hiiteen

      • Facebook miinus

        Ei siellä ainakaan ole opetettu kirjoittamaan oikein.


      • ikuinen käyttäjä

        Sa vaan harmi että ne facebookin sovellukset pyytävät antamaan luvan sovellukselle ja samalla klikkauksella onkin sitten vapaa pääsy niille facen kautta markkinoiville virusohjelmille.


      • dsfsd33
        ikuinen käyttäjä kirjoitti:

        Sa vaan harmi että ne facebookin sovellukset pyytävät antamaan luvan sovellukselle ja samalla klikkauksella onkin sitten vapaa pääsy niille facen kautta markkinoiville virusohjelmille.

        Harmi että faceb00kkia ei olla oikeasti sulkemassa. vihaan sitä paskaa. Tosin onneksi sen suosio on jo laskussa!


      • rdftgyu
        dsfsd33 kirjoitti:

        Harmi että faceb00kkia ei olla oikeasti sulkemassa. vihaan sitä paskaa. Tosin onneksi sen suosio on jo laskussa!

        facebook ei oo koko elämä vaik se vaikuttaa joillakin ihmisillä olevan. lähtisitte ulos ja näkisitte ihmisiä livenä, se on paljon tyydyttävämpää sosiaalista kanssakäymistä.

        sähköpostia parempi vaihtoehto on mese..siellä pystyy juttelemaan nopeasti, voi jakaa kuvia jos haluaa, eikä kaikkien tarvitse nähdä niitä toisinkuin facebookissa


      • Kehen luottaa?
        rdftgyu kirjoitti:

        facebook ei oo koko elämä vaik se vaikuttaa joillakin ihmisillä olevan. lähtisitte ulos ja näkisitte ihmisiä livenä, se on paljon tyydyttävämpää sosiaalista kanssakäymistä.

        sähköpostia parempi vaihtoehto on mese..siellä pystyy juttelemaan nopeasti, voi jakaa kuvia jos haluaa, eikä kaikkien tarvitse nähdä niitä toisinkuin facebookissa

        En voi käsittää sitä että jotkut/useat ottavat täysin tuntemattomia naamoja kavereikseen.
        Noiden profiilien takana voi olla vaikka mitä.
        Itse olen ottanut parikymmentä kamua jotka tunnen ja joihin luotan ja joita tapaan muissakin
        paikoissa kuten seurakunta ym. harrastukset.
        Voi jaella kuvia taikka videoita keskenään jne.
        Ei kantsu ottaa kamuja vaan sen takia että saisi 300 tuntematonta tyyppiä
        Fb:kaveriksi.


      • Beilee

        niii


    • Se oli huijausta
      • Hihiiiih

        Facebook on huijaus ihmisiä kohtaan.Kyllä te vielä opitte että suurin osa asioista on huijausta noin sanottuja tavallisia tallaajia kohtaan.


    • juhuyhu

      No se homo tota rahasampoaan sulje ja ei mitään homokseksuaaleja vastaan:), koska olen homojen suuri puolustaja, jos niikseen tulee, mutta näin amislukijoille heidän valtaosan eli amisten ja teinien kielellä vastíneen antaakseni.:) Runkkupätemisfoorumi varmaan vain "kehittyy", jos puhutaan sen torppaamisesta: Suckentorvi kehittää siihen jonkun uuden version, eikä varmaan tärähtäneidenkään tarvitse tulla hulluiksi, että muka "ui jui maaliskuussa ei vappunaamarit enää näy hupikuvissani".:/ Ei mulla mitään tätä Facebookia vastaan ole, mutta mä vaan en koskaan ole innostunut siitä ja mua inhottaa, kun joidenkin mielestä tuohon paskaan muka pitäisi liittyä ja kuulua, muka ollakseenkin jotakin... Ei mene viikkoa, ettei mulle sanota "jos sä kuulusit Facebookiin, sä tietäisit tänkin".

      Mun mielestä mun ei välttämättä tarvitse tietää mitään, mitä en saa tietää muualta, kuin nettipalstoilta, mutta pelottavaa on se, että kohta ei vissiin mihinkään voisi edes kirjoittaa, ilman että sieltä on linkkki narsistien ja runkkareiden vääristeyfaacabookkauksiin tai mikä se sontas twitterikin nyt on, yäk... Esimerkiksi suomalaisten lehtien keskustelupalstoillekaan mä en kirjoita koskaan siksi, ettää vaikka voisinkin sinne anonyyminakin kirjoittaa, en halua, että kukaan hullu linkittää jonkun hetkisen mielipiteeni minnekään sontafacepaskaan tai mikä se s*tanan twitteri sitten on, koska kaikissa suomalaisissa medioissa on nykyäänn epäsosiaalisen pohjois- korea- median hengessä linkki noihin pelle mulkkufooorumeihin, mihin en halua olla osallinen missään määrin.

      Tottakai osalle ja fiksuimmille käyttäjistään tollanen facebook:kaan varmasti ei merkitse mitään erityistä, mut toi on kuvottavaa, että ajatellaan tollanen yksi typerä nettipalvelu merkitykselliseksi. Kaikki ihmiset eivät ole kiinnostuneita siitä, tai muustakaan internetin sosiaaliseksi mediaksi kutsutusta erityisesti.

      • ihmettä

        sä yritit sanoo? alusta saakka meni kuule pieleen toi homonimittely ja sitten puolustelu. Mitä sen väliä on, jos jotkut tykkää ja nauttii facebookista? Ei sun tarvi siellä olla. Se että liittysit facebookkiin sinäkin on huumoria, ei siihen tarvi liittyä. Chill man.


    • *ihmettelee*

      mikä on fasebook

      • gooseberries

        Etkö sinä TODELLAKAAN TIEDÄ MIKÄ ON FACEBOOK? Se on ainoastaan miljoonien ihmisten chatti yms paikka! Maailmankuulu!


    • MIL22

      tottakai miljardeja tuottava homma suljetaan, eihän siinä järkee oo jos liikaa rahhoo tulee! ihan ku tää zucgerberg ei vois sitä vastuutaan hiukan jakaakin :D voi voi kaikkee ihmiset uskoo.

    • beilee

      Huh ku säikähdin pahanpäiväisesti ku luin otsikon.. Ei varmana suljeta niin tärkeää yhteydenpitosivua, jolla on miljoonia käyttäjiä!! Facebookin sovellukset on super kivoja ja vaikka olen fb:ssa joka päivä, soittelen silti kaverereilleni ym.. :S Ne, jotka ei älyä miten MAHTAVA sivu facebook on niin painukaa h*lvettiin!!! >.< Ei oo pakko käyttää facebookia, jos ei tykkää. Ei kaikki ymmärrä hyvän päälle.... ;S Jotku tykkää pelata kivoja pelejä facebookissa, jotku juttelee sen kautta kavereilleen, jotku saa uusia tuttavuuksia jne.. Mitä pahaa siinä on..? Turhaan iloitsette facebookin poistamisesta, koska saattepa huomata ettei niin tule tapahtumaan... :} Yksi asia on tosi; facebook EI ole turha paska, vaan vallan mainio sivu maailman immeisille... ;P

    • Naamakirja peestä

      Olisi ihan oikein et naamarja pois suomesta et nykyää ihmiset vaan istuu ja kyttää toisten elämää. On elämässä muitakin yhtetyden pito välineitä esim puhelin hyvä joko soittaa tai viestiä laittaa :)

      • Lady-Skubbe

        Harvoin lueskelen näitä,,enkä edes kovin innolla, mut yks yhteinen piirre on,,näihin kirjottelee tylsistyneet skubbet joilla ei oo oikeeta elämää.. Sorry nyt jos johonki kolahti,,mut menkää ulos ja nauttikaa raikkaasta luonnosta, olkaa perheidenne/ystävienne kanssa muutenkin kuin virtuaalisesti. Lopettakaa se toistenne morkkaaminen, antakaa kaikkien kukkien kukkia, naama(kirja) smile-asentoon,,,edes joskus..
        Tietysti saa mielipiteitään vapaassa suomessa esittää, mutta useimmat niistä on vain turhaa energiantuhlausta.


    • Minä Facebookissa

      Oivoi. Heräsin juuri kesken painajaiseni.. enkä saa unta. Taidan syödä hieman.. jos uni tulisi paremmin :)

    • Jööör

      Suljetaan tai ei, koko roska tulee aikanaan tiensä päähän ja silloin fb-riippuvaiset itkevät ja paskovat housuihinsa.

    • ..----.....

      aivan se ja sama.

      • jhiuhuih

        Älä nyt...:S Johan se olisi maailmanloppu, jollei tiina tavis saisi enää kertoa virtuaalisille lukijoilleen fantasioissaan, kuinka syö "sännpylä klo. 11. 32".:O Epäsosiaalinen media on varmasti kova koukuttaja? Siinä lienee jokin pervo elementti varmaan mukana, että mukamas joku muukin olisi kiinnostunut asioistasi, kuin samat finnieleuat, kuin arjessasikin?;D Joskaan mä en koskaan tohon ole perehtynyt, mutta musta se on pervo formaatti, vähän tyyliin : HI! I'm mats and i'm vero handsome so look at my photos, we'll might be previ- friends".. yääk.


    • katsvaan

      jos uutinen olis ollu totta.. hän on nimittäin tienannut rutkasti rahaa 500 viiva 600 miljoonaa euroa. Vaikka ei kai se köyhään olis osunu..

    • yleinen trolli
    • johtopäätökseen että

      Koko keskustelusta näytti tulevan "facebook on perseestä ja käyttäjät laumasieluidiootteja" vastaan "facebook on hyvä". En tiedä mitä mieltä olen omalta kohdaltani facebookista, mutta eikö se olisi se parempi aihe, katsoa omasta näkökulmasta mitä mieltä olen suhteessa minuun itseeni tästä sovelluksesta?
      Yleinen "laumasielu"-haukkuminen kuitenkin voittaa äänin 6-0 tässä keskustelussa. Mistä ainakin minun päätelmäni on, että "en ole facebookissa, enkä mene, mutta kaikki sen käyttäjät ovat perseestä ja sovellus myös"-ilmiö on ainakin prosentuaalisesti siis "trendikkäämpää", eli facebookin haukkuminen. Yleensäkin ihmisten tai ihmisryhmien haukkuminen on merkki jostakin pelosta. Ei facebookiin tarvitse mennä, se on vapaaehtoista, mutta jos siellä joku on (itse en ole) niin en minä niitä hauku, ihmiset saa tehdä mitä haluaa ja jos siitä on jotain iloa jonkulle, niin mitä se ei - facebookissa olijoita vituttaa sitten? Ja jos siinä on riskejä, niin nekin on sitten nykyään jo aika tietoisia riskejä. Antakaa facebookkareiden olla rauhassa. Antakaa omia mielipiteitä vaan sovelluksesta OMALTA kohdaltanne.

      • Tsebeliini

        tosta kommentist. just toi ´joskaan mä en koskaan tohon ole perehtynyt, mutta musta se on pervo formaatti´joka tuol edellises jossain viestis oli on must vähä hölmöö. Peace vaa. Jos tiina tavis haluaa kertoo et söi sämpylän ni mitä sitte. On siel paljo hauskaa ja kivaa ja paljo löytäny vanhoi kavereita. Enkä mä ainakaa oo siihen koukussa. Sillon tällön tulee ihan hauskoja juttuja ja asiaaki. Sit se on monimuotosempi ku meili ainaki mulle, tulee katottuu kaikkee hauskaa, sovelluksia en jaksa, mut sit postilaatikko tulee samalla luettuu. Jebajee.


      • Epin­
        Tsebeliini kirjoitti:

        tosta kommentist. just toi ´joskaan mä en koskaan tohon ole perehtynyt, mutta musta se on pervo formaatti´joka tuol edellises jossain viestis oli on must vähä hölmöö. Peace vaa. Jos tiina tavis haluaa kertoo et söi sämpylän ni mitä sitte. On siel paljo hauskaa ja kivaa ja paljo löytäny vanhoi kavereita. Enkä mä ainakaa oo siihen koukussa. Sillon tällön tulee ihan hauskoja juttuja ja asiaaki. Sit se on monimuotosempi ku meili ainaki mulle, tulee katottuu kaikkee hauskaa, sovelluksia en jaksa, mut sit postilaatikko tulee samalla luettuu. Jebajee.

        No vittu hurraa!


      • naureskelija..

        Juuri nuo "facebook on perseestä ja käyttäjät laumasieluidiootteja" kirjoittelijat ovat niitä, joilla ei äly riitä edes facebook-tilin avaamiseen, sen käyttämisestä puhumattakaan. Siksi he kai ovat katkeria niille, joilta homma luonnistuu.


      • oivoivoi.-
        naureskelija.. kirjoitti:

        Juuri nuo "facebook on perseestä ja käyttäjät laumasieluidiootteja" kirjoittelijat ovat niitä, joilla ei äly riitä edes facebook-tilin avaamiseen, sen käyttämisestä puhumattakaan. Siksi he kai ovat katkeria niille, joilta homma luonnistuu.

        On mullakin puhelinluettelossa 200000 kaveria ja aina mä tökin niitä pitkin seiniä kun se on niin hauskaa ja järkevää.


      • tiedonvälitystä?
        naureskelija.. kirjoitti:

        Juuri nuo "facebook on perseestä ja käyttäjät laumasieluidiootteja" kirjoittelijat ovat niitä, joilla ei äly riitä edes facebook-tilin avaamiseen, sen käyttämisestä puhumattakaan. Siksi he kai ovat katkeria niille, joilta homma luonnistuu.

        mutta ihmiset voivat olla eri mieltä asioista - itse olen sitä mieltä että facebook, youtube ja vastaavat sivustot ovat aivan turhia ja haitallisia sillä ne mahdollistavat ihmisten kiusaamisen.

        Itse alkuperäisestä jutusta - siis sulkemisuutisesta - eikö tuota facebookia pyöritä useampi ihminen kuin vain sen keksijäksi mainittu Zuckerberg - eli siis kuten joku tietävämpi mainitsi, paikka jossa uutinen julkaistiin on jonkin sortin pilalehti - vai?

        Ja näin sitä ihmiset tarttuvat juttuun, suorastaan "joukkohysterian"omaisesti.

        Hehe.

        Mutta itse kyllä kannattaisin sen sulkemista ja youtube samaan syssyyn, eikä uusia vastaavia tarvita.


      • kirjoitetaan
        Epin­ kirjoitti:

        No vittu hurraa!

        "huraa" eli yhdellä r:llä. Kiitos.


    • entinen seinätökkijä

      Että mä itken,,buauahahahahaha

    • hi hi hi hi hiiiii

      päivän paras...nii-in mitäs kivaa sitten keksitään no vajotaan vaikka suohon...lol lol lol ...ei voi muuta sanoo

      • jep..

        Sulkekoot pois vaan, en muutenkaan ymmärrä aikuisia ihmisiä, jotka kuluttavat vapaa-aikansa jossakin naamakirjassa... Ymmärrän, että teini-ikäiset siellä viihtyvät, mutta jos aikuisilla työssäkäyvillä ihmisillä ei ole muuta tekemistä kuin päivittää sekunnin välein jotakin typerää profiiliaan netissä niin onhan se aika surullista... Lisäksi vielä se, että tenavat kirjoittelevat tietämättömyyttään kaikennäköisiä asioita sinne itsestään, joita ei kannattaisi koko maailmalle tiedottaa, mutta että nykyään myös aikuiset ihmiset kirjoittelevat siellä ryyppyreissuistaan ja viikonvälein vaihtuvista kumppaneistaan... Tajoaakohan monikaan, että kirjoitetut tiedot/kuvat eivät netistä todellisuudessa poistu, vaikka itse poistaisikin ne sivuiltaan/ sulkisi käyttäjätilinsä.
        Aikuiset eivät minua säälitä, mutta etenkin lasten kannalta tuo FB on tosi kurja juttu. Itse laitetaan hölmöyksissään sinne kaikenlaista tuosta saitista on tullut koululaisten yleinen väline julkisesti nöyryyttää ja rääkätä muita..


    • jäbäbbä

      Eipä tulis ikävä sivustoa jos loppus

    • Ville12345

      Facebook on kuitenkin 1000 kertaa järkevämpää kuin paskanjauhaminen tällä sivustolla (huh. syyllistyimpä nyt siihen itsekin). Lisäksi tämä sivusto on teknisesti aivan päin helvettiä. Sisäänkirjautumissessio ei pysy aktiivisena kun vaihtaa osiosta toiseen. En ymmärrä miten näin bugista paskaa kehdataan pitää ihmisten ilmoilla. Tää riittää mun suomi24 kommentoinniksi 2011

    • Klooojgs

      Joo siinähän se elämä menee kun pitää vahtia mitä toiset tekee ja keskutella siellä kun vois vaikka sopia tapaamisen eikä jutella siellä naamakirjassa vaan. Taijankin heti tehä elämän parannuksen ja poistaa tunnukset ja lähtee ulos lenkkipoluille moikkamaan unohtunutta luontoa. Mietin tätä jo pari viikkoo sitten-=)

      • voiherranjumala

        Ville12345 on mun mielest oikeessa :D
        fb vastustavat vtu menkää roskii :D'

        Se oli sit vaa mun mielipide


    • ...

      Itse harrastan vain RL (Real Life), eli oikeata elämää.

      • NO FB!

        HIENOA! TOIVOTTAVASTI SULKEVAT KANSSA,SAIS MONI ELÄMÄNSÄ TAKAISIN JA JOUKKO TYHMENTYMINENKIN LOPPUISI!


      • jep..
        NO FB! kirjoitti:

        HIENOA! TOIVOTTAVASTI SULKEVAT KANSSA,SAIS MONI ELÄMÄNSÄ TAKAISIN JA JOUKKO TYHMENTYMINENKIN LOPPUISI!

        Pakko vielä mainita tämä FB:n myötä tullut ilmiö nimeltä farmville... Olin lentää persuuksilleni, kun kuulin mikä tämä farmipeli on ja sen, että iso osa kolmikymppisistä tutuistani oikeasti pelaa tätä päivittäin.. Kyse on siis normi ihmisistä, jotka käy töissä jne. Siis että aikuiset ihmiset pelaa jotakin netin virtuaali "kasvata mansikoita ja myy ne"-peliä päivittäin. Kaikki toki tyylillään, ei ole minulta pois, mutta tuntuu vain niin uskomattomalta, että kenellä aikuisella tuommonen voi kiinnostaa??


      • kirjoitetaan
        NO FB! kirjoitti:

        HIENOA! TOIVOTTAVASTI SULKEVAT KANSSA,SAIS MONI ELÄMÄNSÄ TAKAISIN JA JOUKKO TYHMENTYMINENKIN LOPPUISI!

        yhteen tuo joukkotyhmentyminen.


    • Hei meitä valvotaan

      ennen Facebookia? Tulitko toimeen ilman sitä? Naamakirja on yksi vakoiluväline yksityisyyden
      suojan selvittämisessä, josta moni on saanut jo vaikeuksia itselleen. MM. IRTISANOMISINA
      työpaikalta puhuessaan asioista jotka eivät kuulu kaikille, tyhmä puhuu viisas vaikenee..

    • Naamaton kirja

      Ei fbstä tosi ystäviä löydy. Sulkekoot jos tykkäävät.

      • iDSD - toden puhuja

        ...ja se vie vanhatkin ja tekee niistä aiva vihanneksia.
        Muistan vaa ku tässä lähiaikoina huomannu et kaverit ei tee enää mitää muuta ku on facebookissa.
        Itse halusin tehdä niiden kanssa jotain, mutta "ei ne ny" ja kuitenki oli facebookis, vaik olisivat voinee vaik tulla pelaa jotain nettipeliäki... mutta toi sivusto tosiaan myös vie kaverit...
        Ja ei, ei todellakaan ole mainitun laatuinen sivusto.
        "tapaa uusia ystäviä" (viemme sinulta vanhat)


    • ei tasan suljeta

      "Viikonlopun aikana internetissä levisi raju Facebookia koskeva huhu. Näin yhteisöpalvelun edustaja vastasi.
      Huhun mukaan Facebook sulkeutuu 15 maaliskuuta. Syynä sanottiin olevan se, että toimitusjohtaja Mark Zuckerberg haluaa entisen elämänsä takaisin.

      CNN kysyi yhteisöpalvelun edustajalta, sulkeutuuko Facebook 15. maaliskuuta.

      - Vastaus on ei, joten voisitteko ystävällisesti auttaa meitä lopettamaan tämän hullutuksen, Facebookin tiedottaja Larry Yu vastasi CNN:lle."

      • sellaista tänään.

        Naurettava uutinen... sikäli Mark Zuckerberg oikeasti haluaisi eroon miljoonabisneksestään, niin hän yksinkertaisesti myisi facebookin, sillä ostajia kyllä löytyisi. Näin hän voisi lähteä stressittömälle eläkkeelle multimiljördäärinä... Ei kukaan vaan lopeta miljoonabisnestä. Se myydään se. Piste.

        Pelkkää huuhaata tommoset otsikot.


      • onha siel muitakii

        eli poistamme tilimme Facebookista, sillähän se hullutus loppuu :)))))


      • JEIIIII!!!
        sellaista tänään. kirjoitti:

        Naurettava uutinen... sikäli Mark Zuckerberg oikeasti haluaisi eroon miljoonabisneksestään, niin hän yksinkertaisesti myisi facebookin, sillä ostajia kyllä löytyisi. Näin hän voisi lähteä stressittömälle eläkkeelle multimiljördäärinä... Ei kukaan vaan lopeta miljoonabisnestä. Se myydään se. Piste.

        Pelkkää huuhaata tommoset otsikot.

        ole tarpeeksi rahaa. :) Kunpa facebook sulkeutuisi!


    • Facebook

      sitä ei suljeta pitihän auringonkin sirpaloitua jo monta päivää sitten ja ei sirpaloitunut se on huhu vaan!!

      • Päättelykyvyn omaava

        Kyl meni hermot ku kaikki usko tähän. Onks ihmiset oikeesti näin tyhmii et heti kun tulee tälläne huhu ni kaikki uskoo-.- http://fi.wikipedia.org/wiki/Weekly_World_News Siin on vähän tietoo uutisen julkaisseesta palvelusta. Luulis et ku lukee uutisen sieltä ja vieres linkki uutiseen ufojen hyökkäyksestä ni saattas miettii ettei se ehkä ookkaan totta mutta ei. Ja jos se facebook ärsyttää niin paljon ni poistakaa tunnukset sieltä älkääkä oottako et se lopetetaan koska näin ei tule käymään-.-


    • että..

      suljetaan. On taas kehityksen aika. Surkea ja turhanpäiväinen sivusto.

      • sulkis vaan

        Niin kauan kun tuhlaavat aikansa facebookiin. Pari kaveria valittaa kun ei kumppania löydy ja kaiken aikansa
        tuhlaavat facebookissa, muiden samasta asiasta valittavien kavereidensa kanssa. Menis deittipalstoille tai alkais oikeen elåämän niin johan joku ne löytäiski. Sit sinne ajautuu vielä sellaisia perheenäitejä ja isiä, joilla ei ole selkärankaa ja koukutettuaan itsensä ajautuu eroon nekin.
        Normaalielämää kun ei ehdi hoitamaan kun virtuaalinen vie kaiken ajan ja sieltä saa koko ajan "peukkua",
        eikä tarvii oikeasti tehdä mitään kehujen eteen, riittää kun kirjoittaa, "tamppasin matot ja siivosin koko kämpän" niin pekkuja satelee. Puoliso sitten raataa yksin kotona ja valittaa kun toisella ei ole muuta velvollisuutta kuin kilven kiillottaminen virtuaalimaailmassa.


      • Pedoviili
        sulkis vaan kirjoitti:

        Niin kauan kun tuhlaavat aikansa facebookiin. Pari kaveria valittaa kun ei kumppania löydy ja kaiken aikansa
        tuhlaavat facebookissa, muiden samasta asiasta valittavien kavereidensa kanssa. Menis deittipalstoille tai alkais oikeen elåämän niin johan joku ne löytäiski. Sit sinne ajautuu vielä sellaisia perheenäitejä ja isiä, joilla ei ole selkärankaa ja koukutettuaan itsensä ajautuu eroon nekin.
        Normaalielämää kun ei ehdi hoitamaan kun virtuaalinen vie kaiken ajan ja sieltä saa koko ajan "peukkua",
        eikä tarvii oikeasti tehdä mitään kehujen eteen, riittää kun kirjoittaa, "tamppasin matot ja siivosin koko kämpän" niin pekkuja satelee. Puoliso sitten raataa yksin kotona ja valittaa kun toisella ei ole muuta velvollisuutta kuin kilven kiillottaminen virtuaalimaailmassa.

        PEDARIT joutuu taas ettii uuden sivuston!!


    • ....................

      Mielestäni Facebookin lopettaminen on paljon parempi, koska yksityissuoja on tehty todella huonosti ja kaikki tiedot ovat tavallaan netissä "julkisesti", minkä takia ulkopuoliset pystyy näkemään ihmisten tietoja. Oikea nimi ja vielä oikea kuvakin julkisesti. Mese on ehkä OK (ja vähän parempi), koska sinne ei voi laittaa tietoja ja valokuvia itsestään julkisesti ihmisten nähtäville, minkä sen vuoksi mese on vähän parempi. Linkki kuvista voi lähettää ainoastaan niille ihmisille, jotka ovat Online-yhteydessä.

    • kaikkea höpöhöpöä.

      Typerä naamakirja... en ole ikinä moiseen kirjautunut enkä profiilia luonut.

      Luonnotonta, että pitäisi olla jossain netissä kaikkien "löydettävissä". Ihan kipeä ajatuskin.

    • facebook offline

      Facebook sopii täydellisesti nykyihmisen itsekeskeiseen, kärsimättömään ja lyhytnäköiseen elämänkatsomukseen.

    • DoItNOW!

      Minulle (ja varmaan monelle muullekin) riittäisi että kaikki facebookissa olevat sivut ja ihmiset poistuisivat. Sitten hoidettaisiin tietosuoja paremmaksi ja vähemmän haksattavaksi. Sitten sen voisi avata hyvillä mielin taas. Sitten voisi taas luoda uuden facebook-tunnuksen itsellensä. :)

      • nabcake1337

        ahihihihi D:


    • Heippa vajakit

      Vain idiootit pyörii siellä.

      • Kosminen nauraja

        hyvä että lopetettaisiin tommonen paska !

        Kakaroiden ja idioottien hommaa !!


    • En jää kaipaamaan

      Siit ei oo mitää muuta kun haittaa.

      • -'¨-'

      • pepelus

    • lehistehaloo

      Siis tässä hommassa ei oo mitään tolkkua.Miettikääpä kuinka monet miljoonat käyttävät Facebookia, niin!

    • nykyajan nöösit

      Tämä nyt ei koske naisia, sillä tytöillähän on aina ollut tarve tälläisiin päiväkirjoihin, mutta kaikki miehet jotka ovat facebookissa ovat kyllä naismaisia homppeleita, sitten vielä rakennetaan sellaista kuvaa itsestä, millaisena halutaan toisten ihmisten näkevän ja kuvitellaan että täydestä menee.

    • Maailma < FB

      Noniin ihmiset! Uskotteko te tähän ihan oikeasti?
      Tää on just näitä samaa luokkaa kun maailman loppu...
      Sitäpaitsi tämä olisi pahempaa ku maailman loppu ;D ;p

    • kaverit menny

      Surullista kuinka moni on sortunut siihenkin paskaan.

    • lmao

      ei oo suljettu ei

    • platform

      Greetings! I know this http://growingmushrooms.org/ is kinda off topic but http://fantasticdecks.com/ I was wondering which blog platform are you using for this site? I'm getting tired of Wordpress because http://howtopleaseaman.org/ I've had issues with hackers and I'm looking http://boatbuildingplans.org/ at options for another platform. I would be great if you http://growingmushrooms.org/ could point me in the direction of a good platform.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe