Frank Mangsin näky

pehmopappa ,

"Frank Mangs kertoo näystään,
joka kuuluu näin:

"Ollessani rukouksessa näin yhtäkkiä sisäisillä silmilläni
tien. Se ei ollut ajotie, eikä polku, vaan muutaman metrin
levyinen hyvä kävelytie.
Tie alkoi ahtaalla portilla, ja tiesin sen päättyvän kirkkauden maailmaan.
Määränpäästä ei kuitenkaan nähnyt mitään.
Näin vain portin ja tien alkupään.
Keskellä tietä oli valojuova. Se näytti tulevan loputtomasta
valolähteestä, jonka kaltaista en ollut koskaan ennen
nähnyt. Tien molemmilla puolilla oli sysimustaa. Tien
sivuilla ei ollut ojia eikä aitoja. Mutta sen rajana oli valon
ja pimeyden välinen alue, jolla ei ollut ääriviivoja. Raja oli
epäselvä.
Näin ihmisiä, jotka kulkivat tiellä: miehiä, naisia, nuoria ja vanhoja. He
eivät kulkeneet ryhmissä, vaan kukin erikseen.
Ne ihmiset olivat puetut valkoisiin vaatteisiin, häikäisevän
valkoisiin pukuihin, joiden puhtaus uudistui hetki toisensa
jälkeen. Ei siksi, että he olisivat rukoilleet tai toivoneet joka
sekunti tapahtuvaa puhdistusta, vaan siksi, että he vaelsivat
keskellä tietä, suoraan yliluonnollisen valon alla. Puhdistus
Jeesuksen veressä on alati tapahtuvaa toimintaa.
Näin myös heidän kasvonsa. Niilläkin loisti valo, vaikka
monet heistä olivat iän, surun ja sairauden leimaamia. Je se
valo heijasti sekä sisäistä valoa että heidän olemuksessaan
olevan valon säteilyä.

Sitten minun piti kääntää katse kohti tien alkupäätä ja ahdasta
porttia. Näin siinä suuren joukon sellaisia, jotka olivat
pysähtyneet, jo ennen kuin olivat menneet portista sisälle ja
tulleet tielle. Merkillistä oli, että monet heistä olivat iloisia
siksi, että luulivat olevansa tiellä, vaikka eivät koskaan käyneet
sisälle todellisen kääntymyksen ahtaasta portista.
Heidän keskellään liikkui myös papin takissa ja pastorin
puvussa olevia olentoja. Heillä ei ollut Pyhää Henkeä, toimivaa
hengellistä elämää. Vain muodot ja ulkonaiset tavat. Oli
kristityn nimi ja tunnustus, ja he luulivat tämän olevan kylliksi.

Sitten näin ihmisiä, jotka olivat menneet sisälle portista,
kokenet uudestisyntymisen ihmeen ja päässeet tielle, mutta
jotka olivat tehneet tiestä aivan muuta kuin miksi se oli tarkoitettu. He
olivat pysähtyneet ja tehneet tiestä levähdys-
paikan, sen sijaan että olisivat antaneet sen olla kulkutie. He
elivät muistoissaan ja jotkut olivat vain pysähtyneet ja
nukahtaneet.
Sitten näin ihmisiä, jotka olivat vetäytyneet pois keskellä tietä
loistavasta valosta tien molemmilla puolilla olevaan harmauteen,
missä näky synnistä tai autuudesta oli peittynyt hämäryyteen.
Kaikki oli usvaista, harmaata ja epätodellista. Siitä aiheutui,
että sellainen, mikä oli täysin mahdotonta keskellä tietä vaikutti
leikkipeliltä sekä mielelle, puheelle, että teoille.
Sitten tapahtui kauheaa. Hiljaa, kuin varjojen tavoin, he luisuivat
pois tieltä, jolla ei ole aitoja eikä ojia. Pois siltä tieltä, jolle
kerran olivat lähteneet kyynelin ja rukoillen. He joutuivat valosta
pimeyteen, elämästä kuolemaan. Menettivät elävän toivon ja
vajosivat toivottomuuteen, vaikka eivät itse olleet tietoisia siitä,
sillä he olivat kuolleita. He olivat menettäneet kyvyn antautua
Jeesukselle ja reagoida, menettäneet hengellisen kriisin
kokemisen kyvyn."

Ystävät, Jeesuksen tuleminen on lähellä, valvokaamme.
Kukaan ei tiedä myöskään omien päiviensä määrää, onko
lähtö tänään, huomenna vai kauempana."

123

2643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfghjkljhgfds

      Tosiaan 'pehmoileva pappa'.
      Minkälainen ihminen voi väittää noita omia juttujaan todeksi?
      Omat näyt mielessään ei merkitse sitä että ne olisivat maailman laajuinen totuus. Vaikka sitähän kristityt ja muut fundaalisti elämään suhtautuvat juuri yrittävät.

      • unet on alitajunta

        Ei voi muuta sanoa kun näitä hörhojen juttuja lukee.Sitä on jos minkälaista näkijää ja eihän siinä mitään mutta sitten kun siihen liitetään jotain uskonnollista on alamäen alku jo häämöttämässä näkijällä ja unien uskojilla.Mielisairaaloissa on paljon näitä jotka ovat näheet Jeesuksen ja jotku kuvittelevat jopa olevansa Jeesuksia tai Aleksantereita.


      • pehmopappa ,

        älkäkä ihmisistä!

        Näyt kuuluu Jumalan ihmisten elämään.

        Ap. t. 10:17

        "Ja kun Pietari oli epätietoinen siitä, mitä hänen näkemänsä näky mahtoi merkitä, niin katso, ne miehet, jotka Kornelius oli lähettänyt ja jotka kyselemällä olivat löytäneet Simonin talon, seisoivat portilla "

        Ap. t. 16:9

        "Ja Paavali näki yöllä näyn: makedonialainen mies seisoi ja pyysi häntä sanoen: "Tule yli Makedoniaan ja auta meitä"."

        Ap. t. 11:5

        "Minä olin Joppen kaupungissa ja rukoilin; silloin minä näin hurmoksissa näyn: tuli alas astia, ikäänkuin suuri liinavaate, joka neljästä kulmastaan laskettiin taivaasta, ja se tuli aivan minun eteeni.

        Ap. t. 16:10

        "Ja kun hän oli nähnyt sen näyn, niin me kohta tahdoimme päästä lähtemään Makedoniaan, sillä me käsitimme, että Jumala oli kutsunut meitä julistamaan heille evankeliumia. "


      • pehmopappa ,
        pehmopappa , kirjoitti:

        älkäkä ihmisistä!

        Näyt kuuluu Jumalan ihmisten elämään.

        Ap. t. 10:17

        "Ja kun Pietari oli epätietoinen siitä, mitä hänen näkemänsä näky mahtoi merkitä, niin katso, ne miehet, jotka Kornelius oli lähettänyt ja jotka kyselemällä olivat löytäneet Simonin talon, seisoivat portilla "

        Ap. t. 16:9

        "Ja Paavali näki yöllä näyn: makedonialainen mies seisoi ja pyysi häntä sanoen: "Tule yli Makedoniaan ja auta meitä"."

        Ap. t. 11:5

        "Minä olin Joppen kaupungissa ja rukoilin; silloin minä näin hurmoksissa näyn: tuli alas astia, ikäänkuin suuri liinavaate, joka neljästä kulmastaan laskettiin taivaasta, ja se tuli aivan minun eteeni.

        Ap. t. 16:10

        "Ja kun hän oli nähnyt sen näyn, niin me kohta tahdoimme päästä lähtemään Makedoniaan, sillä me käsitimme, että Jumala oli kutsunut meitä julistamaan heille evankeliumia. "

        Rukoilkaamme sitä ja toimikaamme sen puolesta !


        http://www.saarnatuoli.net/saarnat/Parssinen, Sulo/Parssinen Sulo - 1997.01.07 - Heratys Jota Tarvitsemme.mp3


      • TTMJ

        Millähän perusteella tuotakin voi pitää "uhkailuna"? Eihän se edes koske sinua mitenkään! Näky koskee vain uskovia. Mutta nykyään kaikki mitä uskovat kirjoittavat tai sanovat on joidenkin mielestä "uhkailua" tai "pelottelua". He saattavat katsella mitä väkivaltaisimpia videoita tai elokuvia, mutta jos uskis mainitseekaan jotain uskoonsa kuuluvaa, he säikähtävät kovasti. Varsinkin sanaa "helvetti". Vaikka nykyään kiroillaankin joka paikassa, ja toivotetaan naapuri helvettiin, vain uskovat "uhkailevat".

        Olen lukenut Mangsin näyn myös muualta joten se ei ole mitenkään pehmopapan oma juttu.


      • jokaisen

      • hukkaan mennyt aika
        TTMJ kirjoitti:

        Millähän perusteella tuotakin voi pitää "uhkailuna"? Eihän se edes koske sinua mitenkään! Näky koskee vain uskovia. Mutta nykyään kaikki mitä uskovat kirjoittavat tai sanovat on joidenkin mielestä "uhkailua" tai "pelottelua". He saattavat katsella mitä väkivaltaisimpia videoita tai elokuvia, mutta jos uskis mainitseekaan jotain uskoonsa kuuluvaa, he säikähtävät kovasti. Varsinkin sanaa "helvetti". Vaikka nykyään kiroillaankin joka paikassa, ja toivotetaan naapuri helvettiin, vain uskovat "uhkailevat".

        Olen lukenut Mangsin näyn myös muualta joten se ei ole mitenkään pehmopapan oma juttu.

        voi sinua! vapaudu väärästä mielestäsi.

        http://www.saarnatuoli.net/


      • ja tämä

      • Ap. t. 17:30
        unet on alitajunta kirjoitti:

        Ei voi muuta sanoa kun näitä hörhojen juttuja lukee.Sitä on jos minkälaista näkijää ja eihän siinä mitään mutta sitten kun siihen liitetään jotain uskonnollista on alamäen alku jo häämöttämässä näkijällä ja unien uskojilla.Mielisairaaloissa on paljon näitä jotka ovat näheet Jeesuksen ja jotku kuvittelevat jopa olevansa Jeesuksia tai Aleksantereita.

        Raamatussa on runsaasti kohtia, missä Jumala ilmestyi ja puhui unissa ja näkyjen kautta.

        1. Moos. 20:3

        "Mutta Jumala tuli Abimelekin tykö yöllä unessa ja sanoi hänelle: "Katso, sinun on kuoltava sen vaimon tähden, jonka olet ottanut, sillä hän on toisen miehen aviovaimo".

        1. Moos. 20:6

        "Ja Jumala sanoi hänelle unessa: "Niin, minä tiedän, että sinä teit sen vilpittömin sydämin. Sentähden minä estinkin sinut tekemästä syntiä minua vastaan enkä sallinut sinun kajota häneen."

        1. Moos. 31:10

        "Mutta lauman pariutumisen aikana minä nostin silmäni ja näin unessa, että vuohipukit, jotka astuivat laumaa, olivat juovikkaita, pilkullisia ja kirjavia."

        1. Moos. 31:11

        "Ja Jumalan enkeli sanoi minulle unessa: 'Jaakob!' Minä vastasin: 'Tässä olen'."

        1. Moos. 31:24

        "Mutta Jumala tuli aramilaisen Laabanin luo unessa yöllä ja sanoi hänelle: "Varo, ettet puhu Jaakobille hyvää etkä pahaa"."

        4. Moos. 12:6

        "Ja Herra sanoi: "Kuulkaa minun sanani. Jos keskuudessanne on profeetta, niin minä ilmestyn hänelle näyssä, puhun hänen kanssaan unessa."

        1. Kun. 3:5

        "Gibeonissa Herra ilmestyi Salomolle yöllä unessa, ja Jumala sanoi: "Ano, mitä tahdot, että minä sinulle antaisin"."

        Job 33:15

        "Unessa, öisessä näyssä, kun raskas uni valtaa ihmiset ja he nukkuvat vuoteillansa,"

        Matt. 1:20

        "Mutta kun hän tätä ajatteli, niin katso, hänelle ilmestyi unessa Herran enkeli, joka sanoi: "Joosef, Daavidin poika, älä pelkää ottaa tykösi Mariaa, vaimoasi; sillä se, mikä hänessä on siinnyt, on Pyhästä Hengestä."

        Matt. 2:12

        "Ja Jumala kielsi heitä unessa Herodeksen tykö palaamasta, ja he menivät toista tietä takaisin omaan maahansa."

        Matt. 2:13

        Mutta kun he olivat menneet, niin katso, Herran enkeli ilmestyi Joosefille unessa ja sanoi: "Nouse, ota lapsi ja hänen äitinsä ja pakene Egyptiin, ja ole siellä siihen asti, kuin minä sinulle sanon; sillä Herodes on etsivä lasta surmatakseen hänet"."

        Matt. 2:19

        Mutta kun Herodes oli kuollut, niin katso, Herran enkeli ilmestyi unessa Joosefille Egyptissä
        Matt. 2:22

        "Mutta kun hän kuuli, että Arkelaus hallitsi Juudeaa isänsä Herodeksen jälkeen, niin hän pelkäsi mennä sinne. Ja hän sai unessa Jumalalta käskyn ja lähti Galilean alueelle."

        Matt. 27:19

        "Mutta kun hän istui tuomarinistuimella, lähetti hänen vaimonsa hänelle sanan: "Älä puutu siihen vanhurskaaseen mieheen, sillä minä olen tänä yönä unessa paljon kärsinyt hänen tähtensä"."


      • tettu

      • MR_988

      • hyvä oli

      • opetus siltäAlueelta
        Ap. t. 17:30 kirjoitti:

        Raamatussa on runsaasti kohtia, missä Jumala ilmestyi ja puhui unissa ja näkyjen kautta.

        1. Moos. 20:3

        "Mutta Jumala tuli Abimelekin tykö yöllä unessa ja sanoi hänelle: "Katso, sinun on kuoltava sen vaimon tähden, jonka olet ottanut, sillä hän on toisen miehen aviovaimo".

        1. Moos. 20:6

        "Ja Jumala sanoi hänelle unessa: "Niin, minä tiedän, että sinä teit sen vilpittömin sydämin. Sentähden minä estinkin sinut tekemästä syntiä minua vastaan enkä sallinut sinun kajota häneen."

        1. Moos. 31:10

        "Mutta lauman pariutumisen aikana minä nostin silmäni ja näin unessa, että vuohipukit, jotka astuivat laumaa, olivat juovikkaita, pilkullisia ja kirjavia."

        1. Moos. 31:11

        "Ja Jumalan enkeli sanoi minulle unessa: 'Jaakob!' Minä vastasin: 'Tässä olen'."

        1. Moos. 31:24

        "Mutta Jumala tuli aramilaisen Laabanin luo unessa yöllä ja sanoi hänelle: "Varo, ettet puhu Jaakobille hyvää etkä pahaa"."

        4. Moos. 12:6

        "Ja Herra sanoi: "Kuulkaa minun sanani. Jos keskuudessanne on profeetta, niin minä ilmestyn hänelle näyssä, puhun hänen kanssaan unessa."

        1. Kun. 3:5

        "Gibeonissa Herra ilmestyi Salomolle yöllä unessa, ja Jumala sanoi: "Ano, mitä tahdot, että minä sinulle antaisin"."

        Job 33:15

        "Unessa, öisessä näyssä, kun raskas uni valtaa ihmiset ja he nukkuvat vuoteillansa,"

        Matt. 1:20

        "Mutta kun hän tätä ajatteli, niin katso, hänelle ilmestyi unessa Herran enkeli, joka sanoi: "Joosef, Daavidin poika, älä pelkää ottaa tykösi Mariaa, vaimoasi; sillä se, mikä hänessä on siinnyt, on Pyhästä Hengestä."

        Matt. 2:12

        "Ja Jumala kielsi heitä unessa Herodeksen tykö palaamasta, ja he menivät toista tietä takaisin omaan maahansa."

        Matt. 2:13

        Mutta kun he olivat menneet, niin katso, Herran enkeli ilmestyi Joosefille unessa ja sanoi: "Nouse, ota lapsi ja hänen äitinsä ja pakene Egyptiin, ja ole siellä siihen asti, kuin minä sinulle sanon; sillä Herodes on etsivä lasta surmatakseen hänet"."

        Matt. 2:19

        Mutta kun Herodes oli kuollut, niin katso, Herran enkeli ilmestyi unessa Joosefille Egyptissä
        Matt. 2:22

        "Mutta kun hän kuuli, että Arkelaus hallitsi Juudeaa isänsä Herodeksen jälkeen, niin hän pelkäsi mennä sinne. Ja hän sai unessa Jumalalta käskyn ja lähti Galilean alueelle."

        Matt. 27:19

        "Mutta kun hän istui tuomarinistuimella, lähetti hänen vaimonsa hänelle sanan: "Älä puutu siihen vanhurskaaseen mieheen, sillä minä olen tänä yönä unessa paljon kärsinyt hänen tähtensä"."

        Raamattu tunti johdatus unien kautta.

        http://www.saarnatuoli.net/saarnat/Viksten, Mauri/Jumalan Johdatus/Jumalan Johdatus - 06 - Johdatus Unien Kautta.mp3


      • M.Baxter äänessä

      • ihana Jeesus
        opetus siltäAlueelta kirjoitti:

        Raamattu tunti johdatus unien kautta.

        http://www.saarnatuoli.net/saarnat/Viksten, Mauri/Jumalan Johdatus/Jumalan Johdatus - 06 - Johdatus Unien Kautta.mp3

        onneksi Jumala sytyttää... eikä hylkää omiaan:

        Jes. 42:3

        "Särjettyä ruokoa hän ei muserra, ja suitsevaista kynttilänsydäntä hän ei sammuta. Hän levittää oikeutta uskollisesti."

        Matt. 12:20

        "Särjettyä ruokoa hän ei muserra, ja suitsevaista kynttilänsydäntä hän ei sammuta, kunnes hän saattaa oikeuden voittoon."

        mutta ihminen voi hyljätä Jumalan!

        Joh. 12:6

        "Mutta tätä hän ei sanonut sentähden, että olisi pitänyt huolta köyhistä, vaan sentähden, että hän oli varas ja että hän rahakukkaron hoitajana otti itselleen, mitä siihen oli pantu."


      • JumalanTervePelko
        M.Baxter äänessä kirjoitti:

        ennen kuin on liian.... myöh..
        http://tv7.fi/vod/player.html?id=6409

        myös mies joutui...

        http://tv7.fi/vod/player.html?id=2317

        Mark. 9:47

        "Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, heitä se pois. Parempi on sinulle, että silmäpuolena menet sisälle Jumalan valtakuntaan, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvettiin,"

        Luuk. 12:5

        "Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää."


      • Uusi alku tänään
        ihana Jeesus kirjoitti:

        onneksi Jumala sytyttää... eikä hylkää omiaan:

        Jes. 42:3

        "Särjettyä ruokoa hän ei muserra, ja suitsevaista kynttilänsydäntä hän ei sammuta. Hän levittää oikeutta uskollisesti."

        Matt. 12:20

        "Särjettyä ruokoa hän ei muserra, ja suitsevaista kynttilänsydäntä hän ei sammuta, kunnes hän saattaa oikeuden voittoon."

        mutta ihminen voi hyljätä Jumalan!

        Joh. 12:6

        "Mutta tätä hän ei sanonut sentähden, että olisi pitänyt huolta köyhistä, vaan sentähden, että hän oli varas ja että hän rahakukkaron hoitajana otti itselleen, mitä siihen oli pantu."

        sivusto, mikä ei jätä kylmäksi.

        http://www.saarnatuoli.net/


      • Sydän taivaassa

      • "väärä"OLI oikeaa!

      • ei liian vaikeaa
        Sydän taivaassa kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=rujFuZuB7yc

        taivaaseen ej mennä automaattisesti, jos et ole ihan pikkulapsi tai syntymätön sellainen.

        Tässä rukous, mikä muuttaa elämäsi.


        SYNTISEN RUKOUS

        "Rakas Taivaallinen Isä
        Tulen eteesi Jeesuksen Kristuksen nimessä.
        Tuon eteesi kaikki syntini, kaikki taakkani ja kaiken sen, mikä minua sitoo ja vangitsee.
        Isä, pese minut Jeesuksen kalliissa veressä, jonka Hän vuodatti Golgatalla minun syntieni tähden.
        Katkaise synnin ja Saatanan kahleet minun ja omaisteni elämässä.
        Pane minuun kalliin veresi merkki.
        Haluan antaa Sinulle henkeni, sieluni ja ruumiini ja olla Sinun omasi, niin kauan kuin elän täällä maan päällä ja sitten taivaassa.
        Turvaudun uskossa yksin Sinuun, Herra Jeesus Kristus, sillä Sinä olet elävän Jumalan Poika. Ole Herrani ja Vapahtajani tästä hetkestä iankaikkisesti.
        Uskon koko sydämestäni sen, mitä nyt suullani tunnustan näin sanoen: Sinä olet minun Vapahtajani, Herrani ja Jumalani. Olen nyt uudestisyntynyt -Jumalan lapsi. Uskon sen ja otan vastaan Jeesuksen nimessä. AAMEN.

        Jeesus sanoo: "...sitä joka luokseni tulee, minä en aja pois" "

        http://www.netmission.fi/fi/kristillinen_elama/todistukset/?id=67


      • pehmopappa ,

      • leeviläinen
        TTMJ kirjoitti:

        Millähän perusteella tuotakin voi pitää "uhkailuna"? Eihän se edes koske sinua mitenkään! Näky koskee vain uskovia. Mutta nykyään kaikki mitä uskovat kirjoittavat tai sanovat on joidenkin mielestä "uhkailua" tai "pelottelua". He saattavat katsella mitä väkivaltaisimpia videoita tai elokuvia, mutta jos uskis mainitseekaan jotain uskoonsa kuuluvaa, he säikähtävät kovasti. Varsinkin sanaa "helvetti". Vaikka nykyään kiroillaankin joka paikassa, ja toivotetaan naapuri helvettiin, vain uskovat "uhkailevat".

        Olen lukenut Mangsin näyn myös muualta joten se ei ole mitenkään pehmopapan oma juttu.

        Minulla on hyllyssä tuo Mangsin kirja. Se on nimeltään TAIVASTESTAMENTTI. Aivan alkulehdillä on tuo näky, josta pehmopappa kirjoittaa. Kirjassa on myös perusteet evankelistaksi aikoville. Moni tittelinkipeä "evankelista" ei tule tykkäämään noista perusteista.


      • hairnice
        ei liian vaikeaa kirjoitti:

        taivaaseen ej mennä automaattisesti, jos et ole ihan pikkulapsi tai syntymätön sellainen.

        Tässä rukous, mikä muuttaa elämäsi.


        SYNTISEN RUKOUS

        "Rakas Taivaallinen Isä
        Tulen eteesi Jeesuksen Kristuksen nimessä.
        Tuon eteesi kaikki syntini, kaikki taakkani ja kaiken sen, mikä minua sitoo ja vangitsee.
        Isä, pese minut Jeesuksen kalliissa veressä, jonka Hän vuodatti Golgatalla minun syntieni tähden.
        Katkaise synnin ja Saatanan kahleet minun ja omaisteni elämässä.
        Pane minuun kalliin veresi merkki.
        Haluan antaa Sinulle henkeni, sieluni ja ruumiini ja olla Sinun omasi, niin kauan kuin elän täällä maan päällä ja sitten taivaassa.
        Turvaudun uskossa yksin Sinuun, Herra Jeesus Kristus, sillä Sinä olet elävän Jumalan Poika. Ole Herrani ja Vapahtajani tästä hetkestä iankaikkisesti.
        Uskon koko sydämestäni sen, mitä nyt suullani tunnustan näin sanoen: Sinä olet minun Vapahtajani, Herrani ja Jumalani. Olen nyt uudestisyntynyt -Jumalan lapsi. Uskon sen ja otan vastaan Jeesuksen nimessä. AAMEN.

        Jeesus sanoo: "...sitä joka luokseni tulee, minä en aja pois" "

        http://www.netmission.fi/fi/kristillinen_elama/todistukset/?id=67

        http://www.saarnatuoli.net/?page_id=21


      • pin999

      • sdfghjklj : lle.

        Eihän tuossa uhkailua ole, mm. toteamus: "Kukaan ei tiedä myöskään omien päiviensä määrää, onko lähtö tänään, huomenna vai kauempana."

        Tiesikö lehtien uutisoimat kaverit sitä, että pudotaan parvekkeelta?

        Nyt toinen on menehtynyt, mutta päivänsä määrää ei varmaan tiennyt aamulla, kun heräsi. Eli sehän on totuus. Totuus, ettei me tiedetä, mutta kun päämäärä astuu elämäämme, se on se loppu silloin.

        Joutavanpäiväistä paeta totuutta ja piiloutua paratiisinsa puitten sekaan, kun esim. Jumala kutsuu, että tiedätkö aadam, sdfghjkljhgfds nm. missä sinä olet?

        Niin, missä sinä olet? Oletko pelastettujen joukossa vai et?

        Jos olet, niin se, että päiväsi päättyy, se ei ole ongelma, mutta jos et ole pelastettujen joukossa, niin se on sinulle ongelma.

        Se ei ole pelottelua, vaan sinulle kysymys, jolla tarkastelet olevaisuutesi paikkaa täällä iänkaikkisuudessa, ennenkuin siirryt iankaikkisuuteen.

        Rakkautta on muistuttaa, eikös vain?


      • sellaisenaan saa käy

      • ui4ooed
        JumalanTervePelko kirjoitti:

        myös mies joutui...

        http://tv7.fi/vod/player.html?id=2317

        Mark. 9:47

        "Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, heitä se pois. Parempi on sinulle, että silmäpuolena menet sisälle Jumalan valtakuntaan, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvettiin,"

        Luuk. 12:5

        "Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää."

        laulu soi

        http://www.youtube.com/watch?v=DJHrrAheePA


      • pehmopappa

    • Tänäänkin

      selvästi Raamatun mukainen näky. Moni todellakin luulee tulleensa ahtaan portin sisäpuolelle, mutta onkin vielä ulkona. Heillä on vielä mahdollisuus päästä sisäpuolelle, jos tekevät parannuksen ja kuulevat mitä Jeesus opettaa ja käskee tehdä. Pyhän Hengen kaste tulee portin sisäpuolella ja siksi onkin paljon vakavampaa se, että portista sisään päässyt pysähtyy, jättää valvomisen ja luulee tulleensa pelastukseen. Mahdotonta tuollaisten on enää uudistua, kun uudestisyntymisen jälkeen nukahtavat.

      Tuossa näyssä jokainen tielle päässyt kulki yksin ilman ryhmää ja niinhän se on, että ryhmät eivät pelasta, sillä usko on yksin ihmisen ja Jumalan välinen asia.

      Heprealaiskirje 6
      1 Jättäkäämme sentähden Kristuksen opin alkeet ja pyrkikäämme täydellisyyteen, ryhtymättä taas uudestaan laskemaan perustusta: parannusta kuolleista töistä ja uskoa Jumalaan,
      2 oppia kasteista ja kätten päällepanemisesta, kuolleitten ylösnousemisesta ja iankaikkisesta tuomiosta.
      3 Ja niin me tahdomme tehdä, jos vain Jumala sallii.
      4 Sillä mahdotonta on niitä, jotka kerran ovat valistetut ja taivaallista lahjaa maistaneet ja Pyhästä Hengestä osallisiksi tulleet
      5 ja maistaneet Jumalan hyvää sanaa ja tulevan maailmanajan voimia,
      6 ja sitten ovat luopuneet-taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät.
      7 Sillä maa, joka särpii sisäänsä sen päälle usein tulevan sateen ja kantaa kasvun hyödyksi niille, joita varten sitä viljelläänkin, saa siunauksen Jumalalta;
      8 mutta se, joka tuottaa orjantappuroita ja ohdakkeita, on kelvoton ja lähellä kirousta, ja sen loppu on, että se poltetaan.

    • Sanan saattaja

      Tässä on todistus siitä mitä Herra Jeesus on tällä palstalla opettanut. Ottakaa todesta tämä näky.
      Ahdas portti on juuri tällainen itsensä kieltämisen tie. Meidän tulee olla rehellisti ja avoimeti Jeesukselle synneistämme, meidän tulee valvoa, ettei synti meihin pesi ja sitä kautta tulisi sokeiksi Jumalan tiellä.

      Eihän riitä, että hoemme Herra Herra ja sydämemme on kaukana totuudesta. Jeesus Kristus on tie ja totuus, Jeesusksessa ei ole pelkoa hän johdattaa omaansa Raamatun ja Pyhän Hengen kautta.

      Meidän tulee kasvaa poissa oman lihamme palvomisesta ja taipua Kristuksen tahtoon Jumalan Sanassa.
      Etsikää niin te löydätte kolkuttakaan niin teille avataan.
      Meille jokaiselle on annettu oma vapaa tahto valita, joka paäivä tehdä hyvää tai pahaa. Palvella lähimäisiä Herrassa tai olla palvelematta.
      Me saamme valita, jos palvelemme Herraa nurkumatta pyyteettömästi meille maksetaan siitä palkka.
      Tässäkin valitsemme temmekö työtä iloisin mielin tietämätä mitä toinen käsi hyvää aina tekee.
      Tämäkin on altiutta Jumalan edessä, sillä meidät punnitaan uskon tiellä olemmeko me valmiit olemaan pienessä uskollisest, jos olemme pääsemme paljon vartiajakasi.
      Meidän ei tule mistään ottaa kunniaa itselle sillä Herramme maksaa meille täällä ajassa tai sitten ikuisuudessa.
      Olkaamme vähään tyytyväiset ja aina valmiit antamman omastamme.
      Jokaisella on, jotain annettavaa, kellä Sana hymy aina siihen asti mitä Jumala on itsekullekin antanut annetavaksi.
      Meidän tulisi olla täällä maanvaeluksen aikana kokosydämisiä palvelijoita sillä Herra pitää kirjaa hyvitä töistä, jotka siellä ahtaan portin toisella puolella on muistissa.

      Tässä on se kilvoittelun tie, jota jokaisen uskovan tulisi kulkea, eikä tuudittautua ajattelemaan, että minun ei tarvitse enää mitään itseni eteen tehdä. ÄLÄ NUKU sillä Jeesus tulee pian.

      • Vaarallista leikkiä

        Kuin sieniä sateella.Ottakaahan selvää mitä unet on ja mitä ne merkitsevät.Ne viestivät ihmisen alitajuntaa.Tämä unen näkijä on yksinkertaisesti ajatellut viimeisen 1-8 päivän aikana tällaista ja siitähän se uniin tulee.Niitä tulee myös elokuvista,kirjoista ja kaikista lähteistä minkä ihminen on sisäänsä imenyt.Ei siinä mitään ihmettä ole tapahtunut.Se tapahtuu vasta sitten kun ihmettelee kuinka minä olenkaan joutunut tänne lukittuun sairaalakoppiin.


      • Sanan saattaja
        Vaarallista leikkiä kirjoitti:

        Kuin sieniä sateella.Ottakaahan selvää mitä unet on ja mitä ne merkitsevät.Ne viestivät ihmisen alitajuntaa.Tämä unen näkijä on yksinkertaisesti ajatellut viimeisen 1-8 päivän aikana tällaista ja siitähän se uniin tulee.Niitä tulee myös elokuvista,kirjoista ja kaikista lähteistä minkä ihminen on sisäänsä imenyt.Ei siinä mitään ihmettä ole tapahtunut.Se tapahtuu vasta sitten kun ihmettelee kuinka minä olenkaan joutunut tänne lukittuun sairaalakoppiin.

        Muuta, kuin Jeesuksen kautta ahtaan portin kautta.
        Tämä tie on tervehdyttävä tie, monet sirastuvat siitä kun ruokkivat omaa sisikuntansa ja mielikuvitustansa sellaisella, joka on vain tämän mailman ajan hullutus.

        Todellinen usko ja siinä kasvaminen tervehdyttää ihmisen ja avartaa ihmistä. Pois siis ajatuskin siitä, että sairaukset johtuvat uskosta se on ihminen itse, joka tekee väriä valintoja.
        Rakkaudessa ei ole pelkoa rakkaus parantaa ihmisen ja ylhäältä tuleva rakkaus on puhdasta kaunista sisältää kaiken sen hyvän mitä ihminen tarvitsee kasvaakseen Jumalan voimassa ja viisaudessa taivaskelpoiseksi.


      • Luovuus
        Vaarallista leikkiä kirjoitti:

        Kuin sieniä sateella.Ottakaahan selvää mitä unet on ja mitä ne merkitsevät.Ne viestivät ihmisen alitajuntaa.Tämä unen näkijä on yksinkertaisesti ajatellut viimeisen 1-8 päivän aikana tällaista ja siitähän se uniin tulee.Niitä tulee myös elokuvista,kirjoista ja kaikista lähteistä minkä ihminen on sisäänsä imenyt.Ei siinä mitään ihmettä ole tapahtunut.Se tapahtuu vasta sitten kun ihmettelee kuinka minä olenkaan joutunut tänne lukittuun sairaalakoppiin.

        Ja ihminen joskus uskoo mielikuvansa todeksi.


      • usko!!!
        Sanan saattaja kirjoitti:

        Muuta, kuin Jeesuksen kautta ahtaan portin kautta.
        Tämä tie on tervehdyttävä tie, monet sirastuvat siitä kun ruokkivat omaa sisikuntansa ja mielikuvitustansa sellaisella, joka on vain tämän mailman ajan hullutus.

        Todellinen usko ja siinä kasvaminen tervehdyttää ihmisen ja avartaa ihmistä. Pois siis ajatuskin siitä, että sairaukset johtuvat uskosta se on ihminen itse, joka tekee väriä valintoja.
        Rakkaudessa ei ole pelkoa rakkaus parantaa ihmisen ja ylhäältä tuleva rakkaus on puhdasta kaunista sisältää kaiken sen hyvän mitä ihminen tarvitsee kasvaakseen Jumalan voimassa ja viisaudessa taivaskelpoiseksi.

        usko, mutta totta se on!


      • Luovuus kirjoitti:

        Ja ihminen joskus uskoo mielikuvansa todeksi.

        Uskova haluaa tuollaisia juttuja. Tarkastellanpa näkyä, joka ilmeisen vaatimattomasti saatiin pilvien päältä ylimmäiseltä hengeltä.

        Kovasti juoni oli tuki maallinen. Sivusi hienosti raamatussa kerrottuja tarinoita ja edusti selvästi tiettyä upotuskastetta kannattavaa uudestiyntyneiden uskovien lahkoa. Tarinassa ei ollut mitään sellaista, mitä keskivertoihminen ei pystyisi kirjoittamaan.

        Tärkein tuli esille tarinan alkuvaiheessa. Ihmiskunta pitää jakaa kahtia. Kristinuskovat vastaan muu maailma. Sen jälkeen jako noudatti tuttua kaavaa. Uudestisyntyneet oikeat uskovat vastaan muut uskovat.

        Loppusalla kerrottiin ihmeen sievästi zarahustralainen viimeisen tuomion riippusilta. Kanjonia ennen oli ahdas portti, jonka taakse uskonnollisen rotuopin perusteella ei-kristityt jäävät kuin nalli kalliolle.
        Tiellä kohti riippusiltaa harhaoppisia puotoavat ojaan. Sillalla putoavat upotuskasteisista uudestisyntyneistä viimeiset vääräuskoiset. Taivaan henki erottelee syntiset kuin lammasfarmari lampaansa. Maaliin rotkon toiselle puolelle pääsevät vain uskollisimmat uudestisyntyneet.

        Tarinassa kerrotaan lahkolaismallisen seurakunnan tai niiden järjestön autoritäärinen rakenne ja sopii hyvin mm. helluntailaisjärjestöön. Järjestön ja/tai niiden yhteenliittymän huipulla ovat "tosiuskovat" ja joiden määräyksiä tulisi totella kyselemättä. Puhumattakaan että kolehtihaaviin tulisi työntää satasia yläkerroksen elättämiseksi.
        Tätä oppia mm. helluntailainen jaikal suoltaa palstalla. Ihmiskunnan kahtiajaon oppia ja sitten uskovien keskuudessa hallitsevan pienilukuisen eliitin ehdotonta isännyyttä.

        Uskoville "näky" voi tuntua "ihmeelliseltä", vaikka sisältääkin eliittiuskovien palvomisen maallisen sanoman.


      • pehmopappa ,

      • JosRakkausEiKelpaa
        suopursukka kirjoitti:

        Uskova haluaa tuollaisia juttuja. Tarkastellanpa näkyä, joka ilmeisen vaatimattomasti saatiin pilvien päältä ylimmäiseltä hengeltä.

        Kovasti juoni oli tuki maallinen. Sivusi hienosti raamatussa kerrottuja tarinoita ja edusti selvästi tiettyä upotuskastetta kannattavaa uudestiyntyneiden uskovien lahkoa. Tarinassa ei ollut mitään sellaista, mitä keskivertoihminen ei pystyisi kirjoittamaan.

        Tärkein tuli esille tarinan alkuvaiheessa. Ihmiskunta pitää jakaa kahtia. Kristinuskovat vastaan muu maailma. Sen jälkeen jako noudatti tuttua kaavaa. Uudestisyntyneet oikeat uskovat vastaan muut uskovat.

        Loppusalla kerrottiin ihmeen sievästi zarahustralainen viimeisen tuomion riippusilta. Kanjonia ennen oli ahdas portti, jonka taakse uskonnollisen rotuopin perusteella ei-kristityt jäävät kuin nalli kalliolle.
        Tiellä kohti riippusiltaa harhaoppisia puotoavat ojaan. Sillalla putoavat upotuskasteisista uudestisyntyneistä viimeiset vääräuskoiset. Taivaan henki erottelee syntiset kuin lammasfarmari lampaansa. Maaliin rotkon toiselle puolelle pääsevät vain uskollisimmat uudestisyntyneet.

        Tarinassa kerrotaan lahkolaismallisen seurakunnan tai niiden järjestön autoritäärinen rakenne ja sopii hyvin mm. helluntailaisjärjestöön. Järjestön ja/tai niiden yhteenliittymän huipulla ovat "tosiuskovat" ja joiden määräyksiä tulisi totella kyselemättä. Puhumattakaan että kolehtihaaviin tulisi työntää satasia yläkerroksen elättämiseksi.
        Tätä oppia mm. helluntailainen jaikal suoltaa palstalla. Ihmiskunnan kahtiajaon oppia ja sitten uskovien keskuudessa hallitsevan pienilukuisen eliitin ehdotonta isännyyttä.

        Uskoville "näky" voi tuntua "ihmeelliseltä", vaikka sisältääkin eliittiuskovien palvomisen maallisen sanoman.

        Ihmiskunta on itse itsensä jakanut kahteen leiriin, sen teet sinäkin omalta kohdaltasi:

        Uskotko Jeesukseen omana henkilökohtaisena pelastajanasi ja syntiesi anteeksiantajana?

        Elämällä vain niin kuin "muutkin" eli välittämättä parannuksesta ja uskosta Jeesukseen ihminen herää automaattisesti ikuisessa helvetissä. Lue itse: Mark. 16:15-20


    • Näin se nyt on!

      Kyllä näin on tilanne, tämän päivän krist. tunnustavien keskuudessa. Pitäsihän tuon nyty kaikkien Raamatunsa huolella lukeneiden huomata ja ymmärtää.

      • miten käy

      • 2 vaille 100 saarnaa

      • tosiaia

    • pehmopappa ,

      Suomalaisten suurin ongelma: väärä kirkollinen uskonnollisuus, luulousko, muotojumalaisuus, sakramenttiusko, nimikristillisyys, he eivät ole pelastuneita Jumalan lapsia:

      "Sitten minun piti kääntää katse kohti tien alkupäätä ja ahdasta
      porttia. Näin siinä suuren joukon sellaisia, jotka olivat
      pysähtyneet, jo ennen kuin olivat menneet portista sisälle ja
      tulleet tielle. Merkillistä oli, että monet heistä olivat iloisia
      siksi, että luulivat olevansa tiellä, vaikka eivät koskaan käyneet
      sisälle todellisen kääntymyksen ahtaasta portista.
      Heidän keskellään liikkui myös papin takissa ja pastorin
      puvussa olevia olentoja. Heillä ei ollut Pyhää Henkeä, toimivaa
      hengellistä elämää. Vain muodot ja ulkonaiset tavat. Oli
      kristityn nimi ja tunnustus, ja he luulivat tämän olevan kylliksi.http://www.saarnatuoli.net/saarnat/Viksten, Mauri/Yksittaisia/Mauri Viksten - Evankeliumin Kaste 17.2.1980.mp3

      • pehmopappa ,

      • 887kom

    • linkki-pehmis

      itse alat tehdä parannusta hirveän törkeästä Jumalan pilkkaamisestasi tällä palstalla taannoin ja samoin siinä samassa jutussasi olleesta kaksimielisyydestä, jossa Jumalasta puhuit hyvin kaksimielisesti ja todella törkeästi. Miten sinä ilkeät tulla tänne muka uskovana linkittelemään ja tuomaan mitään asioita, ennen kuin olet tehnyt julkisen parannuksen suuresta synnistäsi ja törkeydestäsi tällä palstalla. Sinun tulee se tehdä julkisesti täällä, koska tääll sinä törkeästi myös teit Jumalan pilkkaasikin! Tuklen jatkuvasti muistuttamaan sinua siihen saakka, kunnes teet nöyrästi tunnustaen julkisen anteeksipyynnön ja parannuksen teoistasi ja synnistäsi! Minusta se juttusi oli niin kuvottava, että pyysin ylläpitoa sen poistamaan hetimmiten, jonka he tekivätkin! Kuitenkaan se ei ole pois sinun omalta tunnoltasi, ennen kuin siitä olet tehnyt aivan julkisen parannuksen! Joka kerta kun juttujasi siis tänne ilmestyy niin muistutan teostasi sinua!

      • pehmopappa ,

      • linkki-pehmis
        pehmopappa , kirjoitti:

        nimimerkkiä on sitten joku väärinkäyttänyt. Ei saa tuomita viattomia.

        Linkit ovat niin hyviä! Hallelujaa!

        http://www.saarnatuoli.net/saarnat/Rahnasto, Raimo/Rahnasto Raimo - Iankaikkisuus.mp3

        Siihen sinun on tyhjä väittää vastaan. Siinä alla linkittelit aivan omaan tyyliisi noita linkkejäsikin. Kyllä sinun on syytä tunnutaa tekosi ja tehdä julkinen parannus! Minä en tuomitse, mutta selvästi varoitan sinua tuollaisesta kaksinaismoraalisuudestasi ja valehtelustasi! Uskalla olla rehellinen!


      • pehmopappa ,
        linkki-pehmis kirjoitti:

        Siihen sinun on tyhjä väittää vastaan. Siinä alla linkittelit aivan omaan tyyliisi noita linkkejäsikin. Kyllä sinun on syytä tunnutaa tekosi ja tehdä julkinen parannus! Minä en tuomitse, mutta selvästi varoitan sinua tuollaisesta kaksinaismoraalisuudestasi ja valehtelustasi! Uskalla olla rehellinen!

        viattomia. Rikkoisin Jumalan sanan ohjeita, jos en julistaisi parannuksen evankeliumia Jeesuksen veren voimasta syntien anteeksiantajana kaikille luoduille. Olisi syntiä pyytää Jumalan tahdon tekemistä ja lähetyskäskyn täyttämistä anteeksi. Et tunne tuntevan edes Jumalan sanan alkeita.


        http://www.saarnatuoli.net/

        http://www.saarnatuoli.net/saarnat/Viksten, Mauri/Yksittaisia/Mauri Viksten - Noyrtyminen - Lahden Hsrk. 18.11.1979.mp3


      • uskimatuski
        pehmopappa , kirjoitti:

        viattomia. Rikkoisin Jumalan sanan ohjeita, jos en julistaisi parannuksen evankeliumia Jeesuksen veren voimasta syntien anteeksiantajana kaikille luoduille. Olisi syntiä pyytää Jumalan tahdon tekemistä ja lähetyskäskyn täyttämistä anteeksi. Et tunne tuntevan edes Jumalan sanan alkeita.


        http://www.saarnatuoli.net/

        http://www.saarnatuoli.net/saarnat/Viksten, Mauri/Yksittaisia/Mauri Viksten - Noyrtyminen - Lahden Hsrk. 18.11.1979.mp3

        Vainoojasi lienee itse kirjoittanut sinun nimimerkilläsi ja käyttää sitä tekosyynä saadakseen vainota sinua. Mitä lienee sinua vastaan, vai muutenko on katkera? Olen jo huomannut miten tökerösti jotkut varastavat nikin ja koettavat sekoittaa keskusteluketjun kokonaan. He ottavat usein jonkun todistajan vainonsa kohteeksi.
        Kiitos kirjoituksistasi ja hyvää yötä.
        Kirjoitan vain kerran tässä ketjussa.


      • Jeesus on Herra
        uskimatuski kirjoitti:

        Vainoojasi lienee itse kirjoittanut sinun nimimerkilläsi ja käyttää sitä tekosyynä saadakseen vainota sinua. Mitä lienee sinua vastaan, vai muutenko on katkera? Olen jo huomannut miten tökerösti jotkut varastavat nikin ja koettavat sekoittaa keskusteluketjun kokonaan. He ottavat usein jonkun todistajan vainonsa kohteeksi.
        Kiitos kirjoituksistasi ja hyvää yötä.
        Kirjoitan vain kerran tässä ketjussa.

        Jumala on omieen Herra!


        http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/kotimaa/1518/entinen_vapaamuurari_vetosi_piispoihin_viimeiseen_saakka

        http://tv7.fi/vod/player.html?id=16385


      • linkki-pehmis
        uskimatuski kirjoitti:

        Vainoojasi lienee itse kirjoittanut sinun nimimerkilläsi ja käyttää sitä tekosyynä saadakseen vainota sinua. Mitä lienee sinua vastaan, vai muutenko on katkera? Olen jo huomannut miten tökerösti jotkut varastavat nikin ja koettavat sekoittaa keskusteluketjun kokonaan. He ottavat usein jonkun todistajan vainonsa kohteeksi.
        Kiitos kirjoituksistasi ja hyvää yötä.
        Kirjoitan vain kerran tässä ketjussa.

        En vainoa ketään, vaan olen useaan otteeseen yrittänyt saada pehmopapan näkemään sen, miten hävytöntä tekstiä ja Jumalan pilkaa hän tällä palstalla suolti. Ei evankeliumin julistaja heilu kahtaalle. Pilkkaa Jumalaa ja toisaalta on muka levittävinään linkkien kautta evankeliumia. Häpeäisi tuollaista kaksinaamaisuuttaan! Mainittakoon etten ole pehopappaa vastaan, vaan koetan saada hänet tekemään parannuksen synnistään! Hän itse päättää nöyrtyykö Jumalan edessä vai eikö! Raamttu lupaa tottelemattomille vain, että he saavat asua kuivassa maassa! Ei kai pehmopappa halua sitä?

        En kirjoita koskaan muitten linkeillä, joten väärinpä tuomitsit siinäkin! Toisaalta minä en koskaan ajattele ja kirjoita rumia ja Jumalan pilkkaa en tee milloinkaan, sillä Hän on minun rakas Isäni! kolmanneksi mainitsen,. että minun olisikin ollut sula mahdottomuus kirjoitta sitä tekstiä, koska kirjasto, jossa kävin ja olin tietsikalla silloin auki vasta klo 11. lähtien ja tuo pehmopapan pilkkaava ja törkyinen viesti kirjoitushan oli kirjoitettu jo aamulla kahdeksan pintaan! Minulla ei ole nettiyhteyksiä! Enkä aio ottaakaan niitä!


      • linkki-pehmis
        pehmopappa , kirjoitti:

        viattomia. Rikkoisin Jumalan sanan ohjeita, jos en julistaisi parannuksen evankeliumia Jeesuksen veren voimasta syntien anteeksiantajana kaikille luoduille. Olisi syntiä pyytää Jumalan tahdon tekemistä ja lähetyskäskyn täyttämistä anteeksi. Et tunne tuntevan edes Jumalan sanan alkeita.


        http://www.saarnatuoli.net/

        http://www.saarnatuoli.net/saarnat/Viksten, Mauri/Yksittaisia/Mauri Viksten - Noyrtyminen - Lahden Hsrk. 18.11.1979.mp3

        Kuinka sinä voit julistaa parannuksen tekoa ja toisaalta pilkkaat Jumalaa ja kirjoittelet törkeyksiä? Etkö käsitä, ettet voi kulkea kahdella tiellä? En ssiis anna väärää todistusta, jos koetan kehoittaa tekemään parannuksen synnistä! Väärä väite sinulta. tunnen Raamatun opin alkeet ja muutenkin Jumalan Sanaa. olen ollut omakohtaisesti uskosaa jo kauan! Enkä milloinkaan lähde sille tielle, että alkaisin pilkataa Isääni Jumalaa. Jo iso iso vanhempani olivat uudestisyntyneitä uskovia ja se siunaus on suvussamme edelleen. Isovanhempani ja vanhempani olivat myöskin uudestisyntyneitä uskovia (ovat nyt jo kotona Herran luona) ja itsekin olen vastaanottanut Jeesuksen Pelastajanani jo varhaisnuoruudessa. Ihana on ollut matka Jeesuksen kanssa! Enkä aio luopua Hänestä! Olen saaanut lukea ja kuunnella vahvan Sanan opettajia ja minulla on perusta Kristuksessa!


      • 3590riqe
        linkki-pehmis kirjoitti:

        Kuinka sinä voit julistaa parannuksen tekoa ja toisaalta pilkkaat Jumalaa ja kirjoittelet törkeyksiä? Etkö käsitä, ettet voi kulkea kahdella tiellä? En ssiis anna väärää todistusta, jos koetan kehoittaa tekemään parannuksen synnistä! Väärä väite sinulta. tunnen Raamatun opin alkeet ja muutenkin Jumalan Sanaa. olen ollut omakohtaisesti uskosaa jo kauan! Enkä milloinkaan lähde sille tielle, että alkaisin pilkataa Isääni Jumalaa. Jo iso iso vanhempani olivat uudestisyntyneitä uskovia ja se siunaus on suvussamme edelleen. Isovanhempani ja vanhempani olivat myöskin uudestisyntyneitä uskovia (ovat nyt jo kotona Herran luona) ja itsekin olen vastaanottanut Jeesuksen Pelastajanani jo varhaisnuoruudessa. Ihana on ollut matka Jeesuksen kanssa! Enkä aio luopua Hänestä! Olen saaanut lukea ja kuunnella vahvan Sanan opettajia ja minulla on perusta Kristuksessa!

        Faktat puuttuu väitteiltäsi, Jeesus ei ollut ihmisten kiusaaja.

        http://www.youtube.com/watch?v=2LjvunShfwY


    • saa viestejä ja johdatusta Herralta! Tosi tärkeä näyttö meidän aikamme Kristityille !! Kiitos Herralle !!! Ole siunattu Rakas Sheriffimme !!

      • Eikö uskovat näe, että pehmopappa esittelee aloituksen näyn ylistelyssä natsi-ideologiaa.

        Yksi johtaja, yksi kansa, yksi puolue ja yksi usko. Ehdoton alistuminen, johtajan seuraaminen sinne minne se käskee.
        Fasismin aate on naamioitu uskonnolliseen kaapuun, koska avoimena sitä on vaikeampi agitoida.

        Kaikki kristilliset suunnat perustuvat enemmän tai vähemmän fasismin autoritäärisiin muotoihin ja sisältöön.
        "Esivalta on Jumalasta" - ja ehdottomana totuutena se on fasismia. Se on alistumisen oppia.
        Mutta jos tunnustetaan tosiasia, että esivalta on kansan valitsema, ollaan todellisuudessa. Tai fasistinen esivalta tai muukaan huono sellainen pysyy vallassa vain niin kauan kuin kansa antaa sille luvan.

        Raamatun oppi mistä tahansa päin tarkasteltuna kieltää tiedon, todellisuuden ja vaatii alistumista.


      • suopursukka kirjoitti:

        Eikö uskovat näe, että pehmopappa esittelee aloituksen näyn ylistelyssä natsi-ideologiaa.

        Yksi johtaja, yksi kansa, yksi puolue ja yksi usko. Ehdoton alistuminen, johtajan seuraaminen sinne minne se käskee.
        Fasismin aate on naamioitu uskonnolliseen kaapuun, koska avoimena sitä on vaikeampi agitoida.

        Kaikki kristilliset suunnat perustuvat enemmän tai vähemmän fasismin autoritäärisiin muotoihin ja sisältöön.
        "Esivalta on Jumalasta" - ja ehdottomana totuutena se on fasismia. Se on alistumisen oppia.
        Mutta jos tunnustetaan tosiasia, että esivalta on kansan valitsema, ollaan todellisuudessa. Tai fasistinen esivalta tai muukaan huono sellainen pysyy vallassa vain niin kauan kuin kansa antaa sille luvan.

        Raamatun oppi mistä tahansa päin tarkasteltuna kieltää tiedon, todellisuuden ja vaatii alistumista.

        että sekoitat Usko ja ateismi keskenään? Koska jos on ateisti ,,, niin eihän silloin ole mahdollista ajatella tai miettiä koska silloin on vaara uskoa,, niin täytyis tyhjentä pään mustan aukon tapaisen koloisex.


      • ateistin musta aukko
        savonarola kirjoitti:

        että sekoitat Usko ja ateismi keskenään? Koska jos on ateisti ,,, niin eihän silloin ole mahdollista ajatella tai miettiä koska silloin on vaara uskoa,, niin täytyis tyhjentä pään mustan aukon tapaisen koloisex.

        muuten hyvä kunnella tämä

        http://www.saarnatuoli.net/?page_id=88


    • body

      Jotkut ovat ihastuneet PERUUTUSPEILIN ja menneisyyden katseluun ja ovat kauhuista jäykkänä.

      Unia ja näykyjä on maailma pullollaa ja jos lähtee niitten perään juoksemaan, se on loputonta tuskaa.

      Joten ne on syytä laitta dekkarikirjojen joukkoon.

      • Jumalan ihmeet

        Ei se oli tulevisuuden uskoa ja profetia tähän hetkeen.

        http://tv7.fi/vod/categories.html?id=71


      • Jeesuksen tulemus

      • Mangs sivlataa

      • jokaKotiin!

    • nukuttava aika

      Aika mielenkiintoinen kohta:

      "....Merkillistä oli, että monet heistä olivat iloisia
      siksi, että luulivat olevansa tiellä, vaikka eivät koskaan käyneet
      sisälle todellisen kääntymyksen ahtaasta portista.
      Heidän keskellään liikkui myös papin takissa ja pastorin
      puvussa olevia olentoja. Heillä ei ollut Pyhää Henkeä, toimivaa
      hengellistä elämää. Vain muodot ja ulkonaiset tavat. Oli
      kristityn nimi ja tunnustus, ja he luulivat tämän olevan kylliksi.

      Sitten näin ihmisiä, jotka olivat menneet sisälle portista,
      kokenet uudestisyntymisen ihmeen ja päässeet tielle, mutta
      jotka olivat tehneet tiestä aivan muuta kuin miksi se oli tarkoitettu. He
      olivat pysähtyneet ja tehneet tiestä levähdys-...."

      • Hän tulee pilvissä

        Kuka odottaa Jeesuksen paluuta?

        Matt. 24

        "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
        4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
        5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
        6 Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
        7 Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
        8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
        9 Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
        10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
        11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
        12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
        13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.


      • Jeesuksen oma
        Hän tulee pilvissä kirjoitti:

        Kuka odottaa Jeesuksen paluuta?

        Matt. 24

        "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
        4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
        5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
        6 Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
        7 Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
        8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
        9 Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
        10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
        11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
        12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
        13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.

        ... sanoo: että me emme ole niitä, jotka

        Hepr. 10:39

        "Mutta me emme ole niitä, jotka vetäytyvät pois omaksi kadotuksekseen, vaan niitä, jotka uskovat sielunsa pelastukseksi."


      • Pelastava usko
        Jeesuksen oma kirjoitti:

        ... sanoo: että me emme ole niitä, jotka

        Hepr. 10:39

        "Mutta me emme ole niitä, jotka vetäytyvät pois omaksi kadotuksekseen, vaan niitä, jotka uskovat sielunsa pelastukseksi."

        Usko, parannus ja uudestisyntyminen, Jeesuksen veressä on pelastus!


      • 58394+wroj

    • saako Jumala sinut?

      Jeesus käski rukoilla... työmiehiä, sillä eloa on paljon.

    • oouor

      Toivotaan, että Jumala ei puhu turhaan.

    • Frank Mangsi

      Frank Mangsin näky--milloinka tuo näky oli?

      • Te eksytte

        Kun Frank Mangs oli 91-vuotias,"Jumala" asetti hänet näkyjen ja ilmestyksen eteen aiheena Pohjolan ristikunnan tie. Kuoli 31.7.1994 hän olisi täyttänyt 19. elokuuta 97 vuotta. Raamatun sanan mukaan Mangsin näky ei ollut Jumalalta. Kol.2:18. Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöykeilee näyitään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama. Hebr.1:1-2. Luuk.16:16.


      • Herra puhuu Mangsin
        Te eksytte kirjoitti:

        Kun Frank Mangs oli 91-vuotias,"Jumala" asetti hänet näkyjen ja ilmestyksen eteen aiheena Pohjolan ristikunnan tie. Kuoli 31.7.1994 hän olisi täyttänyt 19. elokuuta 97 vuotta. Raamatun sanan mukaan Mangsin näky ei ollut Jumalalta. Kol.2:18. Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöykeilee näyitään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama. Hebr.1:1-2. Luuk.16:16.

        Olet itse epäluotettava todistaja. Mangs ei pöyhkeile näyistään, hän on jo Herran luona. Näky on myös UT:n opetuksen kanssa sopusoinnissa ja takuulla Jumalalta.

        Moni muukin on saanut vastaavia näkyjä tai uninäkyjä Jumalalta.

        http://tv7.fi/vod/player.html?id=10679


      • Kummastuttaa.
        Herra puhuu Mangsin kirjoitti:

        Olet itse epäluotettava todistaja. Mangs ei pöyhkeile näyistään, hän on jo Herran luona. Näky on myös UT:n opetuksen kanssa sopusoinnissa ja takuulla Jumalalta.

        Moni muukin on saanut vastaavia näkyjä tai uninäkyjä Jumalalta.

        http://tv7.fi/vod/player.html?id=10679

        Siis Raamattu on väärässä ja ihallinen Mangs on oikeassa?


      • kuuntele opetukset!
        Kummastuttaa. kirjoitti:

        Siis Raamattu on väärässä ja ihallinen Mangs on oikeassa?

        oletpa outo, näyt ja jopa unet kuuluu Raamatuun ja kaiken saa arvostella ja pitää sen mikä on hyvää Raamatun perusteella. Kuuntele hyvä mies opeutukset aiheesta, ei asiat ole niin musta valkoisia kun on profetaalisista asioista kysymys ja joskus Jumalalla voi lla asiaa vain yhdelle henkilölle, muut ovat sivusta seuraajia.


      • 758493m
        kuuntele opetukset! kirjoitti:

        oletpa outo, näyt ja jopa unet kuuluu Raamatuun ja kaiken saa arvostella ja pitää sen mikä on hyvää Raamatun perusteella. Kuuntele hyvä mies opeutukset aiheesta, ei asiat ole niin musta valkoisia kun on profetaalisista asioista kysymys ja joskus Jumalalla voi lla asiaa vain yhdelle henkilölle, muut ovat sivusta seuraajia.

        Niin se on, ja on niinkin Raamatussa, ettei...


        Ps. 92:6

        " Järjetön mies ei tätä ymmärrä, eikä sitä älyä tomppeli."


      • Mangs Jumalan mies
        Kummastuttaa. kirjoitti:

        Siis Raamattu on väärässä ja ihallinen Mangs on oikeassa?

        Jos ihminen on Pyhän Hengen johdossa ja kasvanut sekä omistaa terveen uskon ja vahvan Raamatun tuntemuksen, hän pystyy erottamaan Jumalan äänen ja terveen opin...

        Ef. 4

        "10 Hän, joka on astunut alas, on se, joka myös astui ylös, kaikkia taivaita ylemmäksi, täyttääkseen kaikki.
        11 Ja hän antoi muutamat apostoleiksi, toiset profeetoiksi, toiset evankelistoiksi, toiset paimeniksi ja opettajiksi,
        12 tehdäkseen pyhät täysin valmiiksi palveluksen työhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen,
        13 kunnes me kaikki pääsemme yhteyteen uskossa ja Jumalan Pojan tuntemisessa, täyteen miehuuteen, Kristuksen täyteyden täyden iän määrään,
        14 ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa;
        15 vaan että me, totuutta noudattaen rakkaudessa, kaikin tavoin kasvaisimme häneen, joka on pää, Kristus,"


      • www.ristintie.com

    • ei nimmaria

      Jeesus käskee omiensa pysyä kultaisella keskitiellä. Tuolle Tielle pääsevät syntinsä tunnustaneet ja ne Jeesuksen opetusten mukaan pois laittaneet. Ahtaan portin sisäpuolella kulkevat uudestisyntyneet Jumalan lapset ja he kykenevät kulkemaan sillä tiellä iloisena ja armahtavana. Ovathan he itse saaneet kokea suuren armon, kun ovat saaneet parantua synnin tuottamasta tuskasta, kun ovat saaneet muuttua uudeksi.

      Täällä on opetusta, jossa ihminen syntyy het ipaikalla uudeksi, kunhan vain jotenkin Jeesuksen tunnustaa. Se on väärää opetusta. Jeesus pitää tunnustaa katsomalla Häneen, ei miten vain. Häneen katsominen on Häneen tutustumista Sanan kautta. Sana pitää ottaa sydämeen niin, että alkaa toimia Sanan opetusten mukaan. Ahtaasta portista sisään pääsemiseksi ihminen joutuu nöyrtymään maahan asti ja joutuu kokemaan koviakin ahdistuksia. Ei ole helppo laittaa pois syntiään. Varsinkaan se ei ole heille helppoa, jotka eivät tunnista syntiään sen takia, että eivät tunne Jeesusta.

      Jumalan Sana kasvattaa ihmisen pelastukseen ja vain Jeesuksessa ihminen pääsee ahtaasta portista sisään.
      Ahtaan portin sisällä on rauha ja rakkaus. Siellä kulkee Tie, jota pitkin pääsee kotiin, jos muistaa pysyä Tien keskikaistalla. Sillä Tiellä eivät voi kulkea armottomat ja laupeudettomat. Jokainen, joka uhontaa Jeesuksen opetukset, joutuu siltä Tieltä poistumaan. He ovat niitä, jotka ovat pilkanneet Armon Henkeä. Hehän ovat ensin maistaneet Jumalan hyvyyttä ja sitten kääntäneet Hänelle selkänsä unohtamalla Hänen neuvonsa ja opetuksensa.

      • 5+10

        Armoton ryöstäjille ja maan jakaville uskoville:
        myönnän se olevani, mutta uskon Jeesuksen Kristuksen olevan Herrani ja Vapahtajani.

        Moni uskova ja kaitsija on maan jakaja. Siihen Raamatun Sana ei kehoita.
        On idealistista sanoa ainoastaan "Jumalan Sana kasvattaa ihmisen pelastukseen ja ..." Kun Saatana kulkee ja ryöstää sen Sanan juonillaan uskovien sydämistä. Eikä varoita eikä opeta uskoville kuinka voi pitää kiinni siitä, ettei sitä Sanaa KUKAAN riistä. Kun se Saatana tai pikkusaatanat ajelevat autoillaan ja riistävät Sanan. Jotkut saavat siitä työstä rahallisen palkan toiset haluavat hengellisiä rikkauksia, joilla tekee rahaa. Syödään lihavat laumoista eikä auteta heikkoja.

        Tämä siksi, että itse tulin uskovien ja Babylonin ryöstämäksi ja riistämäksi uskoviksi itseään kutien ihmisten tahoilta. lisäksi he tekevät pimeyden töitä öiseen aikaan. Manipulointia monin eri tavoin.

        Etsin itse kotiseurakuntaa, mutta näiden kokemusten jälkeen sitä ei taida löytyä, jonka uskon myös olleen jonkun tahon tarkoitus.

        On muutenkin kaikenlaista sukupuiden tutkimista yms kun etsitään israelin kadonneita sukuja. Mitkä tarkoitusperät niillä on? Sitä voi kysyä. Kaikki ei aina ole sitä miltä se näyttää.


    • Jeesus:"Lootin aika"

      Mangsin profetia käy toteen silmiemme edessä, Jumalan pelko häviää:

      http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2010/10/1207371

      Raamatun sanaa ei tule pilkunkaan muutosta, homous pysyy syntinä, vaikka arkkipiispa Raamatussa ei ole kuin kannet.
      Room. 1:21-32, 1.Kor. 6:9-10, Juud. 1:1-10...

      http://tv7.fi/vod/player.html?id=6409

      • Jeesuksen verenVoima

        Kuka ottaa varoituksesta ja kehoitukseta uskoa vaarin?

        Ei ole liikaa pyydetty, kun Jumala pyytää uskomaan Jeesukseen ja kääntymään pois synnistä. Voima tulee jäättä synnit ja tunnustaa Jeesus Herraksi. Joh. 1:12-13, Room. 10:9-13... Ap. t. 17:25-32, 2. Kor. 5:19- 6:2

        Ei kannata mennä synnin pettämänä ikuiseen helvettiin kärsimään tuskaa ja itkua...

        www.tv.7.fi/ohjelma-arkisto-arkisto/ hakukone/Baxter


      • Jeesuksen voimaa
        Jeesuksen verenVoima kirjoitti:

        Kuka ottaa varoituksesta ja kehoitukseta uskoa vaarin?

        Ei ole liikaa pyydetty, kun Jumala pyytää uskomaan Jeesukseen ja kääntymään pois synnistä. Voima tulee jäättä synnit ja tunnustaa Jeesus Herraksi. Joh. 1:12-13, Room. 10:9-13... Ap. t. 17:25-32, 2. Kor. 5:19- 6:2

        Ei kannata mennä synnin pettämänä ikuiseen helvettiin kärsimään tuskaa ja itkua...

        www.tv.7.fi/ohjelma-arkisto-arkisto/ hakukone/Baxter

        Raamatun sanaa pitää pitää esillä.

        http://www.tv7.fi/vod/player/?program=15677


    • Kiitos Jeesus

      Jeesuksen rakkauden veren ääni ei saa sammua uskovien elämästä.

    • Kiitos Herra tästa Ilmoituxesta ja auta meidän valvoa sen mukaan

    • kj0j

      Hyvä kun tänne laitettu täysin tosi teksti , rehellisyys paistaa kyllä läpi.

    • pehmopappa ,
      • eipehmis

        Milloinkas sinä pehmopappa olet ajatellut tehdä parannuksen taannoisesta jumalaa pilkkaavasta kirjoituksestasi ja kaikesta muusta törkeydestä mitä siinä lisäksi oli kirjoittamanasi? Et pääse taivaaseen, jollet nöyrry, tunnusta syntiäsi ja pyydä Jeesukselta koko sydämisesti anteeksi. Raamttu sanoo: "Ulkppuolella ovat pilkkaajat, jumalankieltäjät... jne... Siis kiireesti Jeesuksen luokse pehmopappa ja tunnutamaan syntisi jä pyytämään anteeksiantoa! Ja kun täällä sen julkisesti kirjoitit, niin syytä on myöskin täällä kertoa hairahsduksesi ja pyytää paltalaisilta anteeksi!


      • pehmopappa ,
        eipehmis kirjoitti:

        Milloinkas sinä pehmopappa olet ajatellut tehdä parannuksen taannoisesta jumalaa pilkkaavasta kirjoituksestasi ja kaikesta muusta törkeydestä mitä siinä lisäksi oli kirjoittamanasi? Et pääse taivaaseen, jollet nöyrry, tunnusta syntiäsi ja pyydä Jeesukselta koko sydämisesti anteeksi. Raamttu sanoo: "Ulkppuolella ovat pilkkaajat, jumalankieltäjät... jne... Siis kiireesti Jeesuksen luokse pehmopappa ja tunnutamaan syntisi jä pyytämään anteeksiantoa! Ja kun täällä sen julkisesti kirjoitit, niin syytä on myöskin täällä kertoa hairahsduksesi ja pyytää paltalaisilta anteeksi!

        Väärää tietoa, en ole pilkkaajien puolella. En vastaa muiden nimimerkkini väärinkäytöstä.

        http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/sort_name:"pehmopappa ,"?sort=created&perpage=25&term_keywords=


      • ei pehmis
        pehmopappa , kirjoitti:

        Väärää tietoa, en ole pilkkaajien puolella. En vastaa muiden nimimerkkini väärinkäytöstä.

        http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/sort_name:"pehmopappa ,"?sort=created&perpage=25&term_keywords=

        Ei tarvitsekaan muitten nimimerkkien käyttäjien teoistavstata, mutta syytä olisi kuitenkin ottaa vastuu omista kirjoituksistaan. Olen koettanut perään kuuluttaa sulle, että tekisist parannuksen , kun niin törkeästi pillaksit Jumalaa ja muitakin törkeyksiä latelit siinä samassa kirjoituksessasi. Olipa linkitkin, joita en kyllä aukaisssut. Elät siis edelleen katumattomana ja valheen puolella! Nöyrry Jumalan edessä, tee parannus ja pyydä antteksi syntejäsi. Vasta sitten voit olla Jumalan sanan asialla.


      • älkää väittäkö tästä
        ei pehmis kirjoitti:

        Ei tarvitsekaan muitten nimimerkkien käyttäjien teoistavstata, mutta syytä olisi kuitenkin ottaa vastuu omista kirjoituksistaan. Olen koettanut perään kuuluttaa sulle, että tekisist parannuksen , kun niin törkeästi pillaksit Jumalaa ja muitakin törkeyksiä latelit siinä samassa kirjoituksessasi. Olipa linkitkin, joita en kyllä aukaisssut. Elät siis edelleen katumattomana ja valheen puolella! Nöyrry Jumalan edessä, tee parannus ja pyydä antteksi syntejäsi. Vasta sitten voit olla Jumalan sanan asialla.

        sulle on valkoinen mustaa!

        http://www.youtube.com/watch?v=bfqGCsLrEvM


      • Voi ihanuus!

      • Jumalan kello

      • on se niin

    • Hyvä aloitus !!! Siunattu Sefu !!

      • Toinen juttu,, on hyvä olla sefu niin ei kukaan voi poistaa sefun tekemiä kettjuja.


      • pehmopappa ,
        savonarola kirjoitti:

        Toinen juttu,, on hyvä olla sefu niin ei kukaan voi poistaa sefun tekemiä kettjuja.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/5218262

        "....Taivaan valonlähteenä on Jumalan ja Jeesuksen kirkkauden säteily. Tämä kirkkauden säteily tekee heidän valtaistuimensa niin kirkkaaksi, että se vaikuttaa samanlaiselta kuin lumi maan päällä auringon paisteessa. Ja tämä valo säteilee Temppelin muurien läpi, tehden sen huoneista hyvin valoisia asuinpaikkoja. Joskus valo on niin kirkas, että muurit vaikuttavat näkymättömiltä ja joskus seinät säkenöivät sateenkaaren väreissä tai temppeli on niin kuin timanttitorni.

        Taivaan valo on kuin kultainen auringonnousu sinisellä taivaalla. Tässä valossa kukat, suihkulähteet ja ympäristö säkenöivät ja loistavat ihastuttavissa sateenkaaren väreissä. Taivas on hyvin kaunis paikka eikä puoliakaan siitä ole vielä kerrottu. ..."

        "


    • Tapahtuu nyt paljon

      "Sitten minun piti kääntää katse kohti tien alkupäätä ja ahdasta
      porttia. Näin siinä suuren joukon sellaisia, jotka olivat
      pysähtyneet, jo ennen kuin olivat menneet portista sisälle ja
      tulleet tielle. Merkillistä oli, että monet heistä olivat iloisia
      siksi, että luulivat olevansa tiellä, vaikka eivät koskaan käyneet
      sisälle todellisen kääntymyksen ahtaasta portista.
      Heidän keskellään liikkui myös papin takissa ja pastorin
      puvussa olevia olentoja. Heillä ei ollut Pyhää Henkeä, toimivaa
      hengellistä elämää. Vain muodot ja ulkonaiset tavat. Oli
      kristityn nimi ja tunnustus, ja he luulivat tämän olevan kylliksi."

    • taivaan puolella 90
      • elävää vettä lahjaks

        Sielut pitäisi voittaa Jeesukselle.

        Rukoile ja tee työtä.

        Jumala siunaa aina "pienen pojan eväät"


      • eivainleivästä

    • taistelu sieluista!

      Näky on ajankohtainen ja Jeesuksen tulemuksen merkkien mukainen.

      "katsokaa ettei kukaan teitä eksytä...."

    • HänPuhuuVihdoin!
      • pehmopappa ,

        Aikamme kaipaa selkeää Jeesuksen veren- ja ristin evankeliumia.

        Matt. 7:13-22

        13 MENKÄÄ AHTAASTA PORTISTA SISÄLÄLLE.

        Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
        14 mutta SE portti on AHDAS ja tie KAITA, joka vie ELÄMÄÄN, ja harvat ovat ne, jotka sen LÖYTÄVÄT.
        15 Kavahtakaa VÄÄRIÄ profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne LAMMASTEN VAATTEISSA, MUTTA sisältä ovat raatelevaisia SUSIA.
        16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
        17 Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
        18 Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
        19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
        20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 MONI SANOO minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, EMMEKÖ me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'MINÄ EN OLE KOSKAAN TEITÄ TUNTENUT; menkää pois minun tyköäni, TE LAITTOMUUDEN TEKIJÄT.'""


      • todellisuus

        hän puhuu vihdoin. Mistä se bakster semmoisia tietää.


    • ajattelijapappa

      Kiitoksiapehmopapa Just niin taitaa olla herran tulo lähenpänä kuin uskotkaan sillä vapaakirkon naiset näkivät näkyjä jo 1970; lla.

      • pehmopappa ,

        Joo, Olen kuullut, että 70-luvulla Satakunnassa tuli profetia, että sitten kun autot ovat kanamunan näköisiä Jeesus saapuu.


        Lootin Sodomian aika on nyt todellisuutta... enemmän kuin 70-luvulla!

        Luuk. 23

        26 Ja niinkuin kävi Nooan päivinä, niin käy myöskin Ihmisen Pojan päivinä:
        27 he söivät, joivat, naivat ja menivät miehelle, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin; ja vedenpaisumus tuli ja hukutti heidät kaikki.
        28 Niin myös, samoin kuin kävi LOOTIN PÄIVINÄ: he söivät, joivat, ostivat, myivät, istuttivat ja rakensivat,
        29 mutta sinä päivänä, jona Loot lähti SODOMASTA, satoi tulta ja tulikiveä taivaasta, ja se hukutti heidät kaikki,
        30 samoin käy sinä päivänä, jona Ihmisen Poika ilmestyy.""

        Mark. 13

        "3 Ja kun hän istui Öljymäellä, vastapäätä pyhäkköä, kysyivät Pietari ja Jaakob ja Johannes ja Andreas häneltä eriksensä:
        4 "Sano meille: milloin tämä tapahtuu, ja mikä on merkki siitä, että kaikki tämä alkaa lopullisesti toteutua?"
        5 Niin Jeesus rupesi puhumaan heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä EKSYTÄ.
        6 Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
        7 Ja kun te kuulette sotien melskettä ja sanomia sodista, älkää peljästykö. Näin täytyy tapahtua, mutta se ei ole vielä loppu.
        8 Sillä KANSA nousee KANSAA vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, tulee MAANJÄRISTYKSIÄ monin paikoin, tulee nälänhätää. Tämä on synnytystuskien alkua.
        9 Mutta pitäkää te vaari itsestänne. Teidät vedetään oikeuksiin, ja teitä piestään synagoogissa, ja teidät asetetaan maaherrain ja kuningasten eteen, minun tähteni, todistukseksi heille.
        10 Ja sitä ennen pitää evankeliumi saarnattaman kaikille kansoille."

        ....MONET EKSYTYKST...MAANJÄRISTYKSET, SISÄLLIS- JA MUUT SODAT, NÄLÄNHÄDÄT... JA ILOSANOMA JULISTETAAN KAIKILLE KANSOILLE!


      • Järki hoi.
        pehmopappa , kirjoitti:

        Joo, Olen kuullut, että 70-luvulla Satakunnassa tuli profetia, että sitten kun autot ovat kanamunan näköisiä Jeesus saapuu.


        Lootin Sodomian aika on nyt todellisuutta... enemmän kuin 70-luvulla!

        Luuk. 23

        26 Ja niinkuin kävi Nooan päivinä, niin käy myöskin Ihmisen Pojan päivinä:
        27 he söivät, joivat, naivat ja menivät miehelle, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin; ja vedenpaisumus tuli ja hukutti heidät kaikki.
        28 Niin myös, samoin kuin kävi LOOTIN PÄIVINÄ: he söivät, joivat, ostivat, myivät, istuttivat ja rakensivat,
        29 mutta sinä päivänä, jona Loot lähti SODOMASTA, satoi tulta ja tulikiveä taivaasta, ja se hukutti heidät kaikki,
        30 samoin käy sinä päivänä, jona Ihmisen Poika ilmestyy.""

        Mark. 13

        "3 Ja kun hän istui Öljymäellä, vastapäätä pyhäkköä, kysyivät Pietari ja Jaakob ja Johannes ja Andreas häneltä eriksensä:
        4 "Sano meille: milloin tämä tapahtuu, ja mikä on merkki siitä, että kaikki tämä alkaa lopullisesti toteutua?"
        5 Niin Jeesus rupesi puhumaan heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä EKSYTÄ.
        6 Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
        7 Ja kun te kuulette sotien melskettä ja sanomia sodista, älkää peljästykö. Näin täytyy tapahtua, mutta se ei ole vielä loppu.
        8 Sillä KANSA nousee KANSAA vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, tulee MAANJÄRISTYKSIÄ monin paikoin, tulee nälänhätää. Tämä on synnytystuskien alkua.
        9 Mutta pitäkää te vaari itsestänne. Teidät vedetään oikeuksiin, ja teitä piestään synagoogissa, ja teidät asetetaan maaherrain ja kuningasten eteen, minun tähteni, todistukseksi heille.
        10 Ja sitä ennen pitää evankeliumi saarnattaman kaikille kansoille."

        ....MONET EKSYTYKST...MAANJÄRISTYKSET, SISÄLLIS- JA MUUT SODAT, NÄLÄNHÄDÄT... JA ILOSANOMA JULISTETAAN KAIKILLE KANSOILLE!

        "että sitten kun autot ovat kananmunan näköisiä Jeesus saapuu." Hyvä vitsi, munalla töihin.


    • pehmopappa

      Jeesus kertoi ehkä aikaamme sopivan kertomuksen, kun puhui nukkuvien neitsyiden kertomuksen, siinä oli kyse Yljän paluusta ja viisaat "kantoivat öljyä astioissaan" vain he kelpasivat yljälle.

      "Täyttykää Hengellä" Jumalan tahdossa on mahdoton olla ilman Jumalan Henkeä!

      Matt. 25:1-13

      "1 "Silloin on taivasten valtakunta oleva kymmenen neitsyen kaltainen, jotka ottivat lamppunsa ja lähtivät ylkää vastaan.
      2 Mutta viisi heistä oli tyhmää ja viisi ymmärtäväistä.
      3 Tyhmät ottivat lamppunsa, mutta EIVÄT ottaneet öljyä mukaansa.
      4 Mutta ymmärtäväiset ottivat ÖLJYÄ ASTIOIHINSA YNNÄ LAMPPUNSA.
      5 Yljän viipyessä tuli heille kaikille UNI, ja he NUKKUIVAT.
      6 Mutta yösydännä kuului huuto: 'Katso, ylkä tulee! Menkää häntä vastaan.'
      7 Silloin kaikki nämä neitsyet nousivat ja laittoivat lamppunsa kuntoon.
      8 Ja tyhmät sanoivat ymmärtäväisille: 'Antakaa meille öljyänne, sillä meidän lamppumme sammuvat'.
      9 Mutta ymmärtäväiset vastasivat ja sanoivat: 'Emme voi, se ei riitä meille ja teille. Menkää ennemmin myyjäin luo ostamaan itsellenne.'
      10 Mutta heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin.
      11 Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!'
      12 Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'.
      13 VALVOKAA siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä."

    • ~~tähkäpää~~

      Tämä viesti toi mieleeni kortin, joka on puhunut minulle lyhyellä tekstillään paljon ja aina jotain uutta:

      >>>>>>>>
      "elävää vettä lahjaks
      2.8.2013 04:04
      1
      Sulje
      Sielut pitäisi voittaa Jeesukselle.
      Rukoile ja tee työtä.
      Jumala siunaa aina "pienen pojan eväät"
      "

    • Jumalan tulta
    • pehmopappa

      Kaikki Jeesuksen sanat viimeisistä ajoista on käymässä toteen.
      Jopa Lootin- ja Nooan-aikojen toistuminen.

      • Voihan vitalis.

        "Nooan-aikojen toistuminen." Siis uusi vedenpaisumus: 1Moos.7:11-12.


      • pehmopappa

    • Jumalan voimaa ja ar

      Nyt on yksinkertaisen ja selkeän ristin evankeliumin aika.

    • Tiestä

      Tuo Frang Mangsin näky kertoo ahtaasta portista, sen jälkeen alkavasta tiestä ja heistä, jotka eivät koskaan ole menneet ahtaasta portista sisään. Paljon on ihmisiä, jotka eivät tunne Herraa ja jäävät ilakoimaan ahtaan portin ulkopuolelle ja jopa pilkkaavat heitä, jotka ovat menneet ahtaasta portista sisään ja kertovat siitä vapaudesta, mikä koitaa heille, jotka kulkevat kultaista keskitietä pitkin.

      Mangsin näyssä on selkeästi ilmoitettu, että mikään lauma ei pelasta, sillä uskovainen on riippuvainen vain Jeesuksesta ja on näin seurakunnan keskuudessakin yksinäinen, mutta ei yksinäinen koskaan, sillä kultaisen keskitien kulkijan kanssa on Jumala. Jeesuksen perustamassa seurakunnassa kuljetaan yhdessä, jopa käsi kädessä kuten Raamattu kertoo, mutta vastuussa omasta vaelluksesta ollaan henkilökohtaisesti Jumalalle. Senpä takia kukaan ei saa kiintyä seurakuntaan, vaan jokaisen tulee kiintyä Jeesukseen, elämän leipään.

    • unitila

      Selvä hallunisaatio, tai siihen verrattavissa.

      • tosi1

        Hyvää, varoittavaa näkyä. Eihän sillä ole mitään pelättävää, joka yrittää kulkea suoraan eikä suosi syntiä.


    • Valvotaan!

      Kiitos muistutuksesta, tuo on todellakin täysin totta.

    • timanttipappa
    • pehmopappa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      410
      1656
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1328
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1260
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1255
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      926
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      861
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      850
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      846
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      199
      788
    Aihe