Elisaman tunteneet

Asiallisesti kiitos

Voisitteko ny kun hän on lopullisesti poissa kertoa mikä hän oli miehiään. Ei sitä mitä hän ei mielestänne ollut vaan se mitä hän tosiaan oli. Raottakaa salasuuden verhoa. Minä luulen että Raspikurkku tunsi hänet, samoin Kägönen ja Mökin muija ja varmaan joku nimettöminä kirjoittava. Hänen katoamisensa oli suuri menetys palstalle, samoin oli Raspikurkun.

51

1907

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      sillä tiedolla? Miksi spekuloida edesmenneen ihmisen asioita jollain avoimella foorumilla?

      • -ra

        monia hyviä tietoja hän oli ihminen isolla iillä,samoin kun Raspikurkku,ja moni edes mennyt.Kaipaus vaan jäi,ja kauniit muistot,riidatkin hän sai loppumaan samoin kuin Raspikurkku.


      • ei voi kun ihmetell
        -ra kirjoitti:

        monia hyviä tietoja hän oli ihminen isolla iillä,samoin kun Raspikurkku,ja moni edes mennyt.Kaipaus vaan jäi,ja kauniit muistot,riidatkin hän sai loppumaan samoin kuin Raspikurkku.

        ne taidot on sulla hanskassa,nyt viimeinen tämä ruuminavauspaperi mitä et millään saa,ja nekin ihmiset piti haukkua tällä palstalla.miten tämän hessun kuolema kuuluu tälle syöpäpotilas palstalle,oliko hessulla syöpä ja kuoli siihen.en tajuu kuinka voit olla noin kylmä ihminen ja et anna ihmisen edes olla kuolemansa jälkeen rauhassa,vaan sitä tarvitsee joka päivä selittää täällä.miksi?kerro meille?mitä tästä kaikesta saat?


      • Kiusaaminen on rumaa

        kuolleiden rekisteröidyt nikit pysyvät Suomi 24 palstoilla? Täytyykö ne jonkun omaisen käydä lopettamassa vai? Aika pahalta tuntuu nähdä kuolleiden rekisteröityjä nikkejä täällä, huh! Ja sivutkin.


      • tunnukset tarvitaan
        Kiusaaminen on rumaa kirjoitti:

        kuolleiden rekisteröidyt nikit pysyvät Suomi 24 palstoilla? Täytyykö ne jonkun omaisen käydä lopettamassa vai? Aika pahalta tuntuu nähdä kuolleiden rekisteröityjä nikkejä täällä, huh! Ja sivutkin.

        Nimenomaan sellaisen jolla on tunnukset. Jos elisaman omaiset vaikka löytäisi hnen muistiinpanoistaan tunnukset niin voisivat käydä lopettamassa. Ehkä eivät halua ettei joku muu ota sitä nikkiä ja ala kirjoittaa elisamana. Itse olen lopetellut rekattuja nikkejäni ja avannut uusia useitakin mutta minulla on tunnukset tallella


      • jäi äsken sanomatta
        tunnukset tarvitaan kirjoitti:

        Nimenomaan sellaisen jolla on tunnukset. Jos elisaman omaiset vaikka löytäisi hnen muistiinpanoistaan tunnukset niin voisivat käydä lopettamassa. Ehkä eivät halua ettei joku muu ota sitä nikkiä ja ala kirjoittaa elisamana. Itse olen lopetellut rekattuja nikkejäni ja avannut uusia useitakin mutta minulla on tunnukset tallella

        pyytää hänen omaisiltaan


      • Kiusaaminen on rumaa
        tunnukset tarvitaan kirjoitti:

        Nimenomaan sellaisen jolla on tunnukset. Jos elisaman omaiset vaikka löytäisi hnen muistiinpanoistaan tunnukset niin voisivat käydä lopettamassa. Ehkä eivät halua ettei joku muu ota sitä nikkiä ja ala kirjoittaa elisamana. Itse olen lopetellut rekattuja nikkejäni ja avannut uusia useitakin mutta minulla on tunnukset tallella

        esmes voi lopettaa kun vaan joku ilmoittaa/vahvistaa että on kuollut?


      • Kiusaaminen on rumaa
        jäi äsken sanomatta kirjoitti:

        pyytää hänen omaisiltaan

        nää kyseiset tuntee ni voi omaisia pyytää. Ois fiksua.....


      • eämäjatkuu
        jäi äsken sanomatta kirjoitti:

        pyytää hänen omaisiltaan

        ahkeran kirjoituksen aikaansaamiseksi! Elisama on kuollut ja sillä sipuli! Jos halutaan tietää lisää, riittää kun kaivaa omatoimisesti arkistosta hänen kirjoituksiaan.


      • Kiusaaminen on rumaa
        eämäjatkuu kirjoitti:

        ahkeran kirjoituksen aikaansaamiseksi! Elisama on kuollut ja sillä sipuli! Jos halutaan tietää lisää, riittää kun kaivaa omatoimisesti arkistosta hänen kirjoituksiaan.

        Voisi sen verran kunnioittaa kuolleiden muistoa että jättäsi tuonkaltaiset kirjoittelut sikseen!


      • ex-SYÖP
        Kiusaaminen on rumaa kirjoitti:

        esmes voi lopettaa kun vaan joku ilmoittaa/vahvistaa että on kuollut?

        Niin kauan kunnes ylläpito itse ymmärtää sulkea omatoimisesti. Elisama kuoli tapaturmaisesti, muistaakseni 18.4 tai 18.5. viimeisimpien kirjoituksiensa jälkeen. Läheinen ei voi sulkea jos ei tiedä kuolleen salasanan. Siis ei voida vahvistaa että hän on kuollut.


      • taas kontrolliin
        eämäjatkuu kirjoitti:

        ahkeran kirjoituksen aikaansaamiseksi! Elisama on kuollut ja sillä sipuli! Jos halutaan tietää lisää, riittää kun kaivaa omatoimisesti arkistosta hänen kirjoituksiaan.

        ja siksi kysyn miten jotain vanhioja juttuja löytää lukisin tuosta raspikurkusta ja elisamasta joista nyt puhutte


      • ex-syöpäläinen
        ex-SYÖP kirjoitti:

        Niin kauan kunnes ylläpito itse ymmärtää sulkea omatoimisesti. Elisama kuoli tapaturmaisesti, muistaakseni 18.4 tai 18.5. viimeisimpien kirjoituksiensa jälkeen. Läheinen ei voi sulkea jos ei tiedä kuolleen salasanan. Siis ei voida vahvistaa että hän on kuollut.

        Hän antoi meille paljon, mutta hänen aikansa on nyt ohi. Kunnioittakaamme sitä.
        Se, mnkä opin hänestä tuntemaan täällä,niin hän oli ymmärtäväinen ja avarakatseinen henkilö, aina auttamassa ja tukemassa muita. Muistakaamme hänet sellaisena.

        Miksi hän edelleenkin on esillä?
        Ehkä juuri ymmärryksen ja avarakatseisuuden tähden.
        En tiedä, mutta voisin kuvitella, että hänen viimeinen toiveensa saattaisi olla sellainen, että me mutkin olisimme oppineet jotakin hänen avarakatseisuudestaan.

        Sanalla sanottuna Elisama oli hieno iminen, eräs niistä parhaimmista.

        Annettaisiinko hänen levätä rauhassa.


      • Kiusaaminen on rumaa
        ex-SYÖP kirjoitti:

        Niin kauan kunnes ylläpito itse ymmärtää sulkea omatoimisesti. Elisama kuoli tapaturmaisesti, muistaakseni 18.4 tai 18.5. viimeisimpien kirjoituksiensa jälkeen. Läheinen ei voi sulkea jos ei tiedä kuolleen salasanan. Siis ei voida vahvistaa että hän on kuollut.

        ... voida vaatia että he seuraisivat esim. jonkin väestörekisterin kautta että kuka suomi24-rekisteröityneistä on vielä elossa?!? Karmeelta vaan tuntuu et jos käyn jonkin sivulla ja sinne viestiä kirjoitan, ni voipi olla et ko henkilö onkin jo vainaja. Ei ainaskaan kuulosta kovin kunnioittavalta, lähinnä rienaamiselta. Eli onko tosiaan niin että jos et ole itse sivuasi sulkenut, se jää tänne ikuisiksi ajoiksi elämään ja roikkumaan!


      • Tyynetätit
        taas kontrolliin kirjoitti:

        ja siksi kysyn miten jotain vanhioja juttuja löytää lukisin tuosta raspikurkusta ja elisamasta joista nyt puhutte

        s-potilaat kun avaat tämän sivun ja siinä lukee oikeassa reunassa UUSIN ja sen alla lukee arkisto ja sieltä se alkaa löytyä.


      • tätä päivää
        Kiusaaminen on rumaa kirjoitti:

        ... voida vaatia että he seuraisivat esim. jonkin väestörekisterin kautta että kuka suomi24-rekisteröityneistä on vielä elossa?!? Karmeelta vaan tuntuu et jos käyn jonkin sivulla ja sinne viestiä kirjoitan, ni voipi olla et ko henkilö onkin jo vainaja. Ei ainaskaan kuulosta kovin kunnioittavalta, lähinnä rienaamiselta. Eli onko tosiaan niin että jos et ole itse sivuasi sulkenut, se jää tänne ikuisiksi ajoiksi elämään ja roikkumaan!

        toimihenkilöillä varmaan on niinkuin muillakin tämänajan yrityksillä virallinen sähköisessä muodossa oleva
        ohjeisto jonka munaan toimitaan. Esim. montako vuotta arkistoidaan ennen poistamista. Sen verran on nähtävissä Cancer keskusteluketjuissakin esim: saattohoito- ja suru- jne. ketjut. Jollei kirjoittaja ole itse poistanut.


      • asioista selvillä
        Kiusaaminen on rumaa kirjoitti:

        ... voida vaatia että he seuraisivat esim. jonkin väestörekisterin kautta että kuka suomi24-rekisteröityneistä on vielä elossa?!? Karmeelta vaan tuntuu et jos käyn jonkin sivulla ja sinne viestiä kirjoitan, ni voipi olla et ko henkilö onkin jo vainaja. Ei ainaskaan kuulosta kovin kunnioittavalta, lähinnä rienaamiselta. Eli onko tosiaan niin että jos et ole itse sivuasi sulkenut, se jää tänne ikuisiksi ajoiksi elämään ja roikkumaan!

        näkyy löytyvän sellaisiakin jotka on kirjoittanut vuonna 2002 viimeksi, joten aikas kauan näkyy roikkuvan, ylläpito ei tee kenenkään nikille mitään kun ei heillä ole pääsyä rekistereihin joissa näkyy kuka on elossa ja kuka ei, he valvoo vain kirjoitusten asiallisuutta ja lainmukaisuutta


      • Kiusaaminen on rumaa
        asioista selvillä kirjoitti:

        näkyy löytyvän sellaisiakin jotka on kirjoittanut vuonna 2002 viimeksi, joten aikas kauan näkyy roikkuvan, ylläpito ei tee kenenkään nikille mitään kun ei heillä ole pääsyä rekistereihin joissa näkyy kuka on elossa ja kuka ei, he valvoo vain kirjoitusten asiallisuutta ja lainmukaisuutta

        Näin olen ymmärtänyt. Pahalta täälllä vaan tuntuu kun vedetään jo kuolleiksi väitettyjen henkilöiden asioita palljastettavaksi täällä palstalla. Annettakoon kuolleille se rauha mikä heille kuuluu.


      • -ra
        ei voi kun ihmetell kirjoitti:

        ne taidot on sulla hanskassa,nyt viimeinen tämä ruuminavauspaperi mitä et millään saa,ja nekin ihmiset piti haukkua tällä palstalla.miten tämän hessun kuolema kuuluu tälle syöpäpotilas palstalle,oliko hessulla syöpä ja kuoli siihen.en tajuu kuinka voit olla noin kylmä ihminen ja et anna ihmisen edes olla kuolemansa jälkeen rauhassa,vaan sitä tarvitsee joka päivä selittää täällä.miksi?kerro meille?mitä tästä kaikesta saat?

        haimasyöpä joka leikattiin vuonna -94 perna poistettiin,ja diabetes tuli sen jälkeen.


      • että näni...
        -ra kirjoitti:

        haimasyöpä joka leikattiin vuonna -94 perna poistettiin,ja diabetes tuli sen jälkeen.

        haimasyöpäänhän hän ei menehtynyt. Pernan poistosta ei seuraa diabetes, insuliinia erittää vallan muu elin kuin perna. Aikuinen ihminen tulee vallan hyvin toimeen ilman pernaa.


      • -ra
        Kiusaaminen on rumaa kirjoitti:

        Näin olen ymmärtänyt. Pahalta täälllä vaan tuntuu kun vedetään jo kuolleiksi väitettyjen henkilöiden asioita palljastettavaksi täällä palstalla. Annettakoon kuolleille se rauha mikä heille kuuluu.

        kovin on ikävä edesmenneita.mutta suotakoon heille rauha,


      • ruodimaton
        Kiusaaminen on rumaa kirjoitti:

        Näin olen ymmärtänyt. Pahalta täälllä vaan tuntuu kun vedetään jo kuolleiksi väitettyjen henkilöiden asioita palljastettavaksi täällä palstalla. Annettakoon kuolleille se rauha mikä heille kuuluu.

        haluttas vaan tietää mikä hän tosiaan oli miehiään eikä mitään hänen asioitaan ole kukaan kyselly,,,,täällä vaan on välillä vaikka kuin sellaisia muka asiantuntijoita jotka lyö lyttyyn hänen muistoaan niin siks olis kiva kuulla mikä hän tosiaan oli......sen kyllä huomas että oli ainakin torhtoristason mies ja valtavan hyvä kirjottaja ja tukihenkilö mutta osas pitää puolesakin kuten raspiskin ja kägönen


      • pohojoosest
        tätä päivää kirjoitti:

        toimihenkilöillä varmaan on niinkuin muillakin tämänajan yrityksillä virallinen sähköisessä muodossa oleva
        ohjeisto jonka munaan toimitaan. Esim. montako vuotta arkistoidaan ennen poistamista. Sen verran on nähtävissä Cancer keskusteluketjuissakin esim: saattohoito- ja suru- jne. ketjut. Jollei kirjoittaja ole itse poistanut.

        mitä sä oikein tarkootat


      • pidin elisamasta

        mitään pahaa siinnä mitä tuo alottaja pyysi. olisi jo aika poistaa nuo ilkeämieliset vihjailut ja syytökset hänen yltään. ei kai se muuten onnistu kuin joku hänet tunteva kertoo, miluumin sukulainen tai hyvä ystävä


      • Hiljaa ollaan
        pidin elisamasta kirjoitti:

        mitään pahaa siinnä mitä tuo alottaja pyysi. olisi jo aika poistaa nuo ilkeämieliset vihjailut ja syytökset hänen yltään. ei kai se muuten onnistu kuin joku hänet tunteva kertoo, miluumin sukulainen tai hyvä ystävä

        Sillä selvä! Turhaa aloittaa vanha juttu, riittää kun viitsii etsiä arkistosta kaipaamaansa.


      • odotan minäkin
        Hiljaa ollaan kirjoitti:

        Sillä selvä! Turhaa aloittaa vanha juttu, riittää kun viitsii etsiä arkistosta kaipaamaansa.

        elisamalta vastausta odota vaan joltain joka tuntee, senkin höpö-nassu


      • -ra
        odotan minäkin kirjoitti:

        elisamalta vastausta odota vaan joltain joka tuntee, senkin höpö-nassu

        kieno mies,hienotunteinen,puolusti mollattuja,ja tiesi paljon erialoista,oli mukava lukea hänen kirjoituksiaan,oikein odotti niitä.


      • olen yksinäinen
        -ra kirjoitti:

        kieno mies,hienotunteinen,puolusti mollattuja,ja tiesi paljon erialoista,oli mukava lukea hänen kirjoituksiaan,oikein odotti niitä.

        aivan samaa mieltä hän oli todella herrasmies ja tietomies. tuntui tietävän melkein asiasta kuin asiasta ja ne ei ollu mitään mutua jota hän tiesi, olis tosi kiva tietää mikä oli miehiään
        joku proffa oli kun kirjoitti niistä luennoista eikös hän pitänyt jotain luentosarjaa ja koulutusta


      • Faktiiri
        pidin elisamasta kirjoitti:

        mitään pahaa siinnä mitä tuo alottaja pyysi. olisi jo aika poistaa nuo ilkeämieliset vihjailut ja syytökset hänen yltään. ei kai se muuten onnistu kuin joku hänet tunteva kertoo, miluumin sukulainen tai hyvä ystävä

        Minäkin näen. Faktat vie pohjan valheilta.


      • iki iloinnen
        ruodimaton kirjoitti:

        haluttas vaan tietää mikä hän tosiaan oli miehiään eikä mitään hänen asioitaan ole kukaan kyselly,,,,täällä vaan on välillä vaikka kuin sellaisia muka asiantuntijoita jotka lyö lyttyyn hänen muistoaan niin siks olis kiva kuulla mikä hän tosiaan oli......sen kyllä huomas että oli ainakin torhtoristason mies ja valtavan hyvä kirjottaja ja tukihenkilö mutta osas pitää puolesakin kuten raspiskin ja kägönen

        hän oli ja ei enää kirjoita joten palsta rauhoittui kertaheitolla joten pistä suus kiinni pöljä


      • oletko muka viisas
        iki iloinnen kirjoitti:

        hän oli ja ei enää kirjoita joten palsta rauhoittui kertaheitolla joten pistä suus kiinni pöljä

        joku on häirikkö niin juuri sinä itse olet kun herjaat puolustuskyvytöntä


      • 74
        iki iloinnen kirjoitti:

        hän oli ja ei enää kirjoita joten palsta rauhoittui kertaheitolla joten pistä suus kiinni pöljä

        Olet iloinen jotta toinen on kuollut,tosi sairas tyyppi.


      • sääliks käy
        74 kirjoitti:

        Olet iloinen jotta toinen on kuollut,tosi sairas tyyppi.

        on ollut palstalla monta vuotta, iloitsee aina kun joku kuolee, on varmasti joku parantumattomasti henkisesti sairas


      • Meesis
        sääliks käy kirjoitti:

        on ollut palstalla monta vuotta, iloitsee aina kun joku kuolee, on varmasti joku parantumattomasti henkisesti sairas

        Häneen mitään huomiota, se on parasta


    • Elisaman työtoveri

      Surukseni olen huomannut kuinka kunnon ihmisen muistoa täällä mustataan. Kuulin häneltä itseltään silloin aikoinaan, että hän kirjoitteli täällä.
      Aion kysyä hänen omaisiltaan = perheeltä luvan saako hänestä kertoa mitään, ja jos saa, niin mitä.
      Ei muuten, mutta niin moni näkyy kaipaavan häntä, mutta ilkeämielisiä mustaajiakin löytyy.
      Jos saan luvan niin viikon kuluessa laitan tähän ketjuun mitä saa laittaa.
      Ilmoitan senkin jos en saa lupaa.

      • surujen summa

        Tuo oli hieno uutinen. Älä sitten välitä mollaajista, meitä on monta jotka halutaan kunnioittaa elisaman muistoa. Mikä olisi hienompaa kuin tulla hieman tuntemaan häntä.


      • -ra
        surujen summa kirjoitti:

        Tuo oli hieno uutinen. Älä sitten välitä mollaajista, meitä on monta jotka halutaan kunnioittaa elisaman muistoa. Mikä olisi hienompaa kuin tulla hieman tuntemaan häntä.

        joita kaipaa.Loistavasta polusta sain ystävän,meidän piti lähteä tanssimaankin,mutta minulla oli silloim sytot menossa joten se jäi.Loistava polku oli oikeudenmukainen puolusdi aina kiusattuja ja oikeilla sanoilla.Prrterista jäi mieleen jotta muistakaa katulapsia.Raspista on kova ikävä oli ilo nähdä hänen viestinsä,samoin metastaasin viestit.Sipetti oli vertaansa vailla niin elämää ja toiveita täynnä ja onneksi monet hänen toiveistaan toteutuivat.Elisaman kirjoituksia myös odotti hän kirjoitti niin monipuolisesti useista asioista ja tiesi paljon eri aloista.Kaunis muisto jäi heistä jokaisesta,ja kaipaus.He eivät unohdu.Omaisille voimia läheistensä pois menon vuoksi.Saitte tuntea hienot ihmiset ja elää heidän kanssaan.


      • Kiusaaminen on rumaa
        -ra kirjoitti:

        joita kaipaa.Loistavasta polusta sain ystävän,meidän piti lähteä tanssimaankin,mutta minulla oli silloim sytot menossa joten se jäi.Loistava polku oli oikeudenmukainen puolusdi aina kiusattuja ja oikeilla sanoilla.Prrterista jäi mieleen jotta muistakaa katulapsia.Raspista on kova ikävä oli ilo nähdä hänen viestinsä,samoin metastaasin viestit.Sipetti oli vertaansa vailla niin elämää ja toiveita täynnä ja onneksi monet hänen toiveistaan toteutuivat.Elisaman kirjoituksia myös odotti hän kirjoitti niin monipuolisesti useista asioista ja tiesi paljon eri aloista.Kaunis muisto jäi heistä jokaisesta,ja kaipaus.He eivät unohdu.Omaisille voimia läheistensä pois menon vuoksi.Saitte tuntea hienot ihmiset ja elää heidän kanssaan.

        .... aloitamme aamun.

        http://www.youtube.com/watch?v=8F-DELVGnz0


      • kuikuilja
        -ra kirjoitti:

        joita kaipaa.Loistavasta polusta sain ystävän,meidän piti lähteä tanssimaankin,mutta minulla oli silloim sytot menossa joten se jäi.Loistava polku oli oikeudenmukainen puolusdi aina kiusattuja ja oikeilla sanoilla.Prrterista jäi mieleen jotta muistakaa katulapsia.Raspista on kova ikävä oli ilo nähdä hänen viestinsä,samoin metastaasin viestit.Sipetti oli vertaansa vailla niin elämää ja toiveita täynnä ja onneksi monet hänen toiveistaan toteutuivat.Elisaman kirjoituksia myös odotti hän kirjoitti niin monipuolisesti useista asioista ja tiesi paljon eri aloista.Kaunis muisto jäi heistä jokaisesta,ja kaipaus.He eivät unohdu.Omaisille voimia läheistensä pois menon vuoksi.Saitte tuntea hienot ihmiset ja elää heidän kanssaan.

        hyvä ihminen. olikos hän samaan aikaan kun elisämä oli täällä kun en muista


      • ////////////////////

      • sunnyval

      • Elisaman työtoveri

        Laitan sillä sain luvan aivan muutamiin tietoihin. Niistä ei selviä henkilö, mutta hieman täsmentyy jotain. Sisko antoi luvan kun oli kysynyt hänen lasten perheiltä.


      • asiallisuus kunniaan
        Elisaman työtoveri kirjoitti:

        Laitan sillä sain luvan aivan muutamiin tietoihin. Niistä ei selviä henkilö, mutta hieman täsmentyy jotain. Sisko antoi luvan kun oli kysynyt hänen lasten perheiltä.

        vuosisadan pahin häirikkö koko suomi24 foorumilla--------------------tunsin usein myötähäpeää hänen tökeryydestään ja tietämättömyydestään--------------------niin tämä on vain mielipide ei muuta josta en käräjillä vastaa


      • eiks juu
        asiallisuus kunniaan kirjoitti:

        vuosisadan pahin häirikkö koko suomi24 foorumilla--------------------tunsin usein myötähäpeää hänen tökeryydestään ja tietämättömyydestään--------------------niin tämä on vain mielipide ei muuta josta en käräjillä vastaa

        sinäkin voinut pitää mölyt mahassasi


      • <3 zzz<3
        Elisaman työtoveri kirjoitti:

        Laitan sillä sain luvan aivan muutamiin tietoihin. Niistä ei selviä henkilö, mutta hieman täsmentyy jotain. Sisko antoi luvan kun oli kysynyt hänen lasten perheiltä.

        perheiltä?Et sinä ole Elisaman työtoveri,muuten tietäisit enemmän tuosta lapsiasiastakin.


      • -ra
        asiallisuus kunniaan kirjoitti:

        vuosisadan pahin häirikkö koko suomi24 foorumilla--------------------tunsin usein myötähäpeää hänen tökeryydestään ja tietämättömyydestään--------------------niin tämä on vain mielipide ei muuta josta en käräjillä vastaa

        sinua pitäisi hävetä tuollainen taukki,kuolleita täällä morkkaa.Haluatko kun kuolet jotta sinustakin paskaa puhutaan,ja vuosien takaisia asioita ronkitaan?Elisama on/oli fiksu mies heillä kahdella Raspiksella,ja Elisamalla oli aina asiaa,eivät pilkanneet ketään.


      • et sillee
        <3 zzz<3 kirjoitti:

        perheiltä?Et sinä ole Elisaman työtoveri,muuten tietäisit enemmän tuosta lapsiasiastakin.

        eik mikään työkaveri varmaan yrittää syöttää jotain valetta olisko vilmuska luulisin


      • liiteriii
        sunnyval kirjoitti:

        tuo paaterin kirjoitus, ei taida enää kirjoitella tänne vai onko

        jos vähänkin seuraat niin tulee tekstiä viikottain tai jotain sellaista


      • sano selvemmin
        liiteriii kirjoitti:

        jos vähänkin seuraat niin tulee tekstiä viikottain tai jotain sellaista

        oikein tarkoitat kuka kirjottelee jatkuvasti


    • lakia lavalle

      tullaan vielä käsittelemään käräjillä se on varma se

      • ja mistä syytetään

        ketä syytetään


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7991
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      89
      4113
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1343
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1105
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1062
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1027
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      127
      869
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      738
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      735
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      40
      699
    Aihe