Voisitteko ny kun hän on lopullisesti poissa kertoa mikä hän oli miehiään. Ei sitä mitä hän ei mielestänne ollut vaan se mitä hän tosiaan oli. Raottakaa salasuuden verhoa. Minä luulen että Raspikurkku tunsi hänet, samoin Kägönen ja Mökin muija ja varmaan joku nimettöminä kirjoittava. Hänen katoamisensa oli suuri menetys palstalle, samoin oli Raspikurkun.
Elisaman tunteneet
51
1936
Vastaukset
- .
sillä tiedolla? Miksi spekuloida edesmenneen ihmisen asioita jollain avoimella foorumilla?
- -ra
monia hyviä tietoja hän oli ihminen isolla iillä,samoin kun Raspikurkku,ja moni edes mennyt.Kaipaus vaan jäi,ja kauniit muistot,riidatkin hän sai loppumaan samoin kuin Raspikurkku.
- ei voi kun ihmetell
-ra kirjoitti:
monia hyviä tietoja hän oli ihminen isolla iillä,samoin kun Raspikurkku,ja moni edes mennyt.Kaipaus vaan jäi,ja kauniit muistot,riidatkin hän sai loppumaan samoin kuin Raspikurkku.
ne taidot on sulla hanskassa,nyt viimeinen tämä ruuminavauspaperi mitä et millään saa,ja nekin ihmiset piti haukkua tällä palstalla.miten tämän hessun kuolema kuuluu tälle syöpäpotilas palstalle,oliko hessulla syöpä ja kuoli siihen.en tajuu kuinka voit olla noin kylmä ihminen ja et anna ihmisen edes olla kuolemansa jälkeen rauhassa,vaan sitä tarvitsee joka päivä selittää täällä.miksi?kerro meille?mitä tästä kaikesta saat?
- Kiusaaminen on rumaa
kuolleiden rekisteröidyt nikit pysyvät Suomi 24 palstoilla? Täytyykö ne jonkun omaisen käydä lopettamassa vai? Aika pahalta tuntuu nähdä kuolleiden rekisteröityjä nikkejä täällä, huh! Ja sivutkin.
- tunnukset tarvitaan
Kiusaaminen on rumaa kirjoitti:
kuolleiden rekisteröidyt nikit pysyvät Suomi 24 palstoilla? Täytyykö ne jonkun omaisen käydä lopettamassa vai? Aika pahalta tuntuu nähdä kuolleiden rekisteröityjä nikkejä täällä, huh! Ja sivutkin.
Nimenomaan sellaisen jolla on tunnukset. Jos elisaman omaiset vaikka löytäisi hnen muistiinpanoistaan tunnukset niin voisivat käydä lopettamassa. Ehkä eivät halua ettei joku muu ota sitä nikkiä ja ala kirjoittaa elisamana. Itse olen lopetellut rekattuja nikkejäni ja avannut uusia useitakin mutta minulla on tunnukset tallella
- jäi äsken sanomatta
tunnukset tarvitaan kirjoitti:
Nimenomaan sellaisen jolla on tunnukset. Jos elisaman omaiset vaikka löytäisi hnen muistiinpanoistaan tunnukset niin voisivat käydä lopettamassa. Ehkä eivät halua ettei joku muu ota sitä nikkiä ja ala kirjoittaa elisamana. Itse olen lopetellut rekattuja nikkejäni ja avannut uusia useitakin mutta minulla on tunnukset tallella
pyytää hänen omaisiltaan
- Kiusaaminen on rumaa
tunnukset tarvitaan kirjoitti:
esmes voi lopettaa kun vaan joku ilmoittaa/vahvistaa että on kuollut?
- Kiusaaminen on rumaa
jäi äsken sanomatta kirjoitti:
pyytää hänen omaisiltaan
nää kyseiset tuntee ni voi omaisia pyytää. Ois fiksua.....
- eämäjatkuu
jäi äsken sanomatta kirjoitti:
pyytää hänen omaisiltaan
ahkeran kirjoituksen aikaansaamiseksi! Elisama on kuollut ja sillä sipuli! Jos halutaan tietää lisää, riittää kun kaivaa omatoimisesti arkistosta hänen kirjoituksiaan.
- Kiusaaminen on rumaa
eämäjatkuu kirjoitti:
ahkeran kirjoituksen aikaansaamiseksi! Elisama on kuollut ja sillä sipuli! Jos halutaan tietää lisää, riittää kun kaivaa omatoimisesti arkistosta hänen kirjoituksiaan.
Voisi sen verran kunnioittaa kuolleiden muistoa että jättäsi tuonkaltaiset kirjoittelut sikseen!
- ex-SYÖP
esmes voi lopettaa kun vaan joku ilmoittaa/vahvistaa että on kuollut?
Niin kauan kunnes ylläpito itse ymmärtää sulkea omatoimisesti. Elisama kuoli tapaturmaisesti, muistaakseni 18.4 tai 18.5. viimeisimpien kirjoituksiensa jälkeen. Läheinen ei voi sulkea jos ei tiedä kuolleen salasanan. Siis ei voida vahvistaa että hän on kuollut.
- taas kontrolliin
eämäjatkuu kirjoitti:
ja siksi kysyn miten jotain vanhioja juttuja löytää lukisin tuosta raspikurkusta ja elisamasta joista nyt puhutte
- ex-syöpäläinen
ex-SYÖP kirjoitti:
Niin kauan kunnes ylläpito itse ymmärtää sulkea omatoimisesti. Elisama kuoli tapaturmaisesti, muistaakseni 18.4 tai 18.5. viimeisimpien kirjoituksiensa jälkeen. Läheinen ei voi sulkea jos ei tiedä kuolleen salasanan. Siis ei voida vahvistaa että hän on kuollut.
Hän antoi meille paljon, mutta hänen aikansa on nyt ohi. Kunnioittakaamme sitä.
Se, mnkä opin hänestä tuntemaan täällä,niin hän oli ymmärtäväinen ja avarakatseinen henkilö, aina auttamassa ja tukemassa muita. Muistakaamme hänet sellaisena.
Miksi hän edelleenkin on esillä?
Ehkä juuri ymmärryksen ja avarakatseisuuden tähden.
En tiedä, mutta voisin kuvitella, että hänen viimeinen toiveensa saattaisi olla sellainen, että me mutkin olisimme oppineet jotakin hänen avarakatseisuudestaan.
Sanalla sanottuna Elisama oli hieno iminen, eräs niistä parhaimmista.
Annettaisiinko hänen levätä rauhassa. - Kiusaaminen on rumaa
ex-SYÖP kirjoitti:
... voida vaatia että he seuraisivat esim. jonkin väestörekisterin kautta että kuka suomi24-rekisteröityneistä on vielä elossa?!? Karmeelta vaan tuntuu et jos käyn jonkin sivulla ja sinne viestiä kirjoitan, ni voipi olla et ko henkilö onkin jo vainaja. Ei ainaskaan kuulosta kovin kunnioittavalta, lähinnä rienaamiselta. Eli onko tosiaan niin että jos et ole itse sivuasi sulkenut, se jää tänne ikuisiksi ajoiksi elämään ja roikkumaan!
- Tyynetätit
taas kontrolliin kirjoitti:
ja siksi kysyn miten jotain vanhioja juttuja löytää lukisin tuosta raspikurkusta ja elisamasta joista nyt puhutte
s-potilaat kun avaat tämän sivun ja siinä lukee oikeassa reunassa UUSIN ja sen alla lukee arkisto ja sieltä se alkaa löytyä.
- tätä päivää
... voida vaatia että he seuraisivat esim. jonkin väestörekisterin kautta että kuka suomi24-rekisteröityneistä on vielä elossa?!? Karmeelta vaan tuntuu et jos käyn jonkin sivulla ja sinne viestiä kirjoitan, ni voipi olla et ko henkilö onkin jo vainaja. Ei ainaskaan kuulosta kovin kunnioittavalta, lähinnä rienaamiselta. Eli onko tosiaan niin että jos et ole itse sivuasi sulkenut, se jää tänne ikuisiksi ajoiksi elämään ja roikkumaan!
toimihenkilöillä varmaan on niinkuin muillakin tämänajan yrityksillä virallinen sähköisessä muodossa oleva
ohjeisto jonka munaan toimitaan. Esim. montako vuotta arkistoidaan ennen poistamista. Sen verran on nähtävissä Cancer keskusteluketjuissakin esim: saattohoito- ja suru- jne. ketjut. Jollei kirjoittaja ole itse poistanut. - asioista selvillä
näkyy löytyvän sellaisiakin jotka on kirjoittanut vuonna 2002 viimeksi, joten aikas kauan näkyy roikkuvan, ylläpito ei tee kenenkään nikille mitään kun ei heillä ole pääsyä rekistereihin joissa näkyy kuka on elossa ja kuka ei, he valvoo vain kirjoitusten asiallisuutta ja lainmukaisuutta
- Kiusaaminen on rumaa
asioista selvillä kirjoitti:
näkyy löytyvän sellaisiakin jotka on kirjoittanut vuonna 2002 viimeksi, joten aikas kauan näkyy roikkuvan, ylläpito ei tee kenenkään nikille mitään kun ei heillä ole pääsyä rekistereihin joissa näkyy kuka on elossa ja kuka ei, he valvoo vain kirjoitusten asiallisuutta ja lainmukaisuutta
Näin olen ymmärtänyt. Pahalta täälllä vaan tuntuu kun vedetään jo kuolleiksi väitettyjen henkilöiden asioita palljastettavaksi täällä palstalla. Annettakoon kuolleille se rauha mikä heille kuuluu.
- -ra
ei voi kun ihmetell kirjoitti:
ne taidot on sulla hanskassa,nyt viimeinen tämä ruuminavauspaperi mitä et millään saa,ja nekin ihmiset piti haukkua tällä palstalla.miten tämän hessun kuolema kuuluu tälle syöpäpotilas palstalle,oliko hessulla syöpä ja kuoli siihen.en tajuu kuinka voit olla noin kylmä ihminen ja et anna ihmisen edes olla kuolemansa jälkeen rauhassa,vaan sitä tarvitsee joka päivä selittää täällä.miksi?kerro meille?mitä tästä kaikesta saat?
haimasyöpä joka leikattiin vuonna -94 perna poistettiin,ja diabetes tuli sen jälkeen.
- että näni...
-ra kirjoitti:
haimasyöpä joka leikattiin vuonna -94 perna poistettiin,ja diabetes tuli sen jälkeen.
haimasyöpäänhän hän ei menehtynyt. Pernan poistosta ei seuraa diabetes, insuliinia erittää vallan muu elin kuin perna. Aikuinen ihminen tulee vallan hyvin toimeen ilman pernaa.
- -ra
Näin olen ymmärtänyt. Pahalta täälllä vaan tuntuu kun vedetään jo kuolleiksi väitettyjen henkilöiden asioita palljastettavaksi täällä palstalla. Annettakoon kuolleille se rauha mikä heille kuuluu.
kovin on ikävä edesmenneita.mutta suotakoon heille rauha,
- ruodimaton
haluttas vaan tietää mikä hän tosiaan oli miehiään eikä mitään hänen asioitaan ole kukaan kyselly,,,,täällä vaan on välillä vaikka kuin sellaisia muka asiantuntijoita jotka lyö lyttyyn hänen muistoaan niin siks olis kiva kuulla mikä hän tosiaan oli......sen kyllä huomas että oli ainakin torhtoristason mies ja valtavan hyvä kirjottaja ja tukihenkilö mutta osas pitää puolesakin kuten raspiskin ja kägönen
- pohojoosest
tätä päivää kirjoitti:
toimihenkilöillä varmaan on niinkuin muillakin tämänajan yrityksillä virallinen sähköisessä muodossa oleva
ohjeisto jonka munaan toimitaan. Esim. montako vuotta arkistoidaan ennen poistamista. Sen verran on nähtävissä Cancer keskusteluketjuissakin esim: saattohoito- ja suru- jne. ketjut. Jollei kirjoittaja ole itse poistanut.mitä sä oikein tarkootat
- pidin elisamasta
mitään pahaa siinnä mitä tuo alottaja pyysi. olisi jo aika poistaa nuo ilkeämieliset vihjailut ja syytökset hänen yltään. ei kai se muuten onnistu kuin joku hänet tunteva kertoo, miluumin sukulainen tai hyvä ystävä
- Hiljaa ollaan
pidin elisamasta kirjoitti:
mitään pahaa siinnä mitä tuo alottaja pyysi. olisi jo aika poistaa nuo ilkeämieliset vihjailut ja syytökset hänen yltään. ei kai se muuten onnistu kuin joku hänet tunteva kertoo, miluumin sukulainen tai hyvä ystävä
Sillä selvä! Turhaa aloittaa vanha juttu, riittää kun viitsii etsiä arkistosta kaipaamaansa.
- odotan minäkin
Hiljaa ollaan kirjoitti:
Sillä selvä! Turhaa aloittaa vanha juttu, riittää kun viitsii etsiä arkistosta kaipaamaansa.
elisamalta vastausta odota vaan joltain joka tuntee, senkin höpö-nassu
- -ra
odotan minäkin kirjoitti:
elisamalta vastausta odota vaan joltain joka tuntee, senkin höpö-nassu
kieno mies,hienotunteinen,puolusti mollattuja,ja tiesi paljon erialoista,oli mukava lukea hänen kirjoituksiaan,oikein odotti niitä.
- olen yksinäinen
-ra kirjoitti:
kieno mies,hienotunteinen,puolusti mollattuja,ja tiesi paljon erialoista,oli mukava lukea hänen kirjoituksiaan,oikein odotti niitä.
aivan samaa mieltä hän oli todella herrasmies ja tietomies. tuntui tietävän melkein asiasta kuin asiasta ja ne ei ollu mitään mutua jota hän tiesi, olis tosi kiva tietää mikä oli miehiään
joku proffa oli kun kirjoitti niistä luennoista eikös hän pitänyt jotain luentosarjaa ja koulutusta - Faktiiri
pidin elisamasta kirjoitti:
Minäkin näen. Faktat vie pohjan valheilta.
- iki iloinnen
ruodimaton kirjoitti:
haluttas vaan tietää mikä hän tosiaan oli miehiään eikä mitään hänen asioitaan ole kukaan kyselly,,,,täällä vaan on välillä vaikka kuin sellaisia muka asiantuntijoita jotka lyö lyttyyn hänen muistoaan niin siks olis kiva kuulla mikä hän tosiaan oli......sen kyllä huomas että oli ainakin torhtoristason mies ja valtavan hyvä kirjottaja ja tukihenkilö mutta osas pitää puolesakin kuten raspiskin ja kägönen
hän oli ja ei enää kirjoita joten palsta rauhoittui kertaheitolla joten pistä suus kiinni pöljä
- oletko muka viisas
iki iloinnen kirjoitti:
hän oli ja ei enää kirjoita joten palsta rauhoittui kertaheitolla joten pistä suus kiinni pöljä
joku on häirikkö niin juuri sinä itse olet kun herjaat puolustuskyvytöntä
- 74
iki iloinnen kirjoitti:
Olet iloinen jotta toinen on kuollut,tosi sairas tyyppi.
- sääliks käy
74 kirjoitti:
Olet iloinen jotta toinen on kuollut,tosi sairas tyyppi.
on ollut palstalla monta vuotta, iloitsee aina kun joku kuolee, on varmasti joku parantumattomasti henkisesti sairas
- Meesis
sääliks käy kirjoitti:
on ollut palstalla monta vuotta, iloitsee aina kun joku kuolee, on varmasti joku parantumattomasti henkisesti sairas
Häneen mitään huomiota, se on parasta
- Elisaman työtoveri
Surukseni olen huomannut kuinka kunnon ihmisen muistoa täällä mustataan. Kuulin häneltä itseltään silloin aikoinaan, että hän kirjoitteli täällä.
Aion kysyä hänen omaisiltaan = perheeltä luvan saako hänestä kertoa mitään, ja jos saa, niin mitä.
Ei muuten, mutta niin moni näkyy kaipaavan häntä, mutta ilkeämielisiä mustaajiakin löytyy.
Jos saan luvan niin viikon kuluessa laitan tähän ketjuun mitä saa laittaa.
Ilmoitan senkin jos en saa lupaa.- surujen summa
Tuo oli hieno uutinen. Älä sitten välitä mollaajista, meitä on monta jotka halutaan kunnioittaa elisaman muistoa. Mikä olisi hienompaa kuin tulla hieman tuntemaan häntä.
- -ra
surujen summa kirjoitti:
Tuo oli hieno uutinen. Älä sitten välitä mollaajista, meitä on monta jotka halutaan kunnioittaa elisaman muistoa. Mikä olisi hienompaa kuin tulla hieman tuntemaan häntä.
joita kaipaa.Loistavasta polusta sain ystävän,meidän piti lähteä tanssimaankin,mutta minulla oli silloim sytot menossa joten se jäi.Loistava polku oli oikeudenmukainen puolusdi aina kiusattuja ja oikeilla sanoilla.Prrterista jäi mieleen jotta muistakaa katulapsia.Raspista on kova ikävä oli ilo nähdä hänen viestinsä,samoin metastaasin viestit.Sipetti oli vertaansa vailla niin elämää ja toiveita täynnä ja onneksi monet hänen toiveistaan toteutuivat.Elisaman kirjoituksia myös odotti hän kirjoitti niin monipuolisesti useista asioista ja tiesi paljon eri aloista.Kaunis muisto jäi heistä jokaisesta,ja kaipaus.He eivät unohdu.Omaisille voimia läheistensä pois menon vuoksi.Saitte tuntea hienot ihmiset ja elää heidän kanssaan.
- Kiusaaminen on rumaa
-ra kirjoitti:
joita kaipaa.Loistavasta polusta sain ystävän,meidän piti lähteä tanssimaankin,mutta minulla oli silloim sytot menossa joten se jäi.Loistava polku oli oikeudenmukainen puolusdi aina kiusattuja ja oikeilla sanoilla.Prrterista jäi mieleen jotta muistakaa katulapsia.Raspista on kova ikävä oli ilo nähdä hänen viestinsä,samoin metastaasin viestit.Sipetti oli vertaansa vailla niin elämää ja toiveita täynnä ja onneksi monet hänen toiveistaan toteutuivat.Elisaman kirjoituksia myös odotti hän kirjoitti niin monipuolisesti useista asioista ja tiesi paljon eri aloista.Kaunis muisto jäi heistä jokaisesta,ja kaipaus.He eivät unohdu.Omaisille voimia läheistensä pois menon vuoksi.Saitte tuntea hienot ihmiset ja elää heidän kanssaan.
.... aloitamme aamun.
http://www.youtube.com/watch?v=8F-DELVGnz0 - kuikuilja
-ra kirjoitti:
hyvä ihminen. olikos hän samaan aikaan kun elisämä oli täällä kun en muista
- ////////////////////
kuikuilja kirjoitti:
hyvä ihminen. olikos hän samaan aikaan kun elisämä oli täällä kun en muista
- sunnyval
//////////////////// kirjoitti:
tuo paaterin kirjoitus, ei taida enää kirjoitella tänne vai onko
- Elisaman työtoveri
Laitan sillä sain luvan aivan muutamiin tietoihin. Niistä ei selviä henkilö, mutta hieman täsmentyy jotain. Sisko antoi luvan kun oli kysynyt hänen lasten perheiltä.
- asiallisuus kunniaan
Elisaman työtoveri kirjoitti:
Laitan sillä sain luvan aivan muutamiin tietoihin. Niistä ei selviä henkilö, mutta hieman täsmentyy jotain. Sisko antoi luvan kun oli kysynyt hänen lasten perheiltä.
vuosisadan pahin häirikkö koko suomi24 foorumilla--------------------tunsin usein myötähäpeää hänen tökeryydestään ja tietämättömyydestään--------------------niin tämä on vain mielipide ei muuta josta en käräjillä vastaa
- eiks juu
asiallisuus kunniaan kirjoitti:
vuosisadan pahin häirikkö koko suomi24 foorumilla--------------------tunsin usein myötähäpeää hänen tökeryydestään ja tietämättömyydestään--------------------niin tämä on vain mielipide ei muuta josta en käräjillä vastaa
sinäkin voinut pitää mölyt mahassasi
- <3 zzz<3
Elisaman työtoveri kirjoitti:
perheiltä?Et sinä ole Elisaman työtoveri,muuten tietäisit enemmän tuosta lapsiasiastakin.
- -ra
asiallisuus kunniaan kirjoitti:
sinua pitäisi hävetä tuollainen taukki,kuolleita täällä morkkaa.Haluatko kun kuolet jotta sinustakin paskaa puhutaan,ja vuosien takaisia asioita ronkitaan?Elisama on/oli fiksu mies heillä kahdella Raspiksella,ja Elisamalla oli aina asiaa,eivät pilkanneet ketään.
- et sillee
<3 zzz<3 kirjoitti:
perheiltä?Et sinä ole Elisaman työtoveri,muuten tietäisit enemmän tuosta lapsiasiastakin.
eik mikään työkaveri varmaan yrittää syöttää jotain valetta olisko vilmuska luulisin
- liiteriii
sunnyval kirjoitti:
tuo paaterin kirjoitus, ei taida enää kirjoitella tänne vai onko
jos vähänkin seuraat niin tulee tekstiä viikottain tai jotain sellaista
- sano selvemmin
liiteriii kirjoitti:
jos vähänkin seuraat niin tulee tekstiä viikottain tai jotain sellaista
oikein tarkoitat kuka kirjottelee jatkuvasti
- lakia lavalle
tullaan vielä käsittelemään käräjillä se on varma se
- ja mistä syytetään
ketä syytetään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071821
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271482En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931346- 631204
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101078Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1251071Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall217879- 151829
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20738