kuntosali treenistä

bodypetri

oon käynyt kuntosalilla bodailemassa kohta kuukauden koska se on minulle ilmaista koulun puolesta. kysynkin että onko olemassa joku maksimiaika minkä jälkeen kannattaa lopettaa treeni, itse olen parhaimmillaan ollut kolmekin tuntia salilla eri liikkeitä tehden ja pitänyt lopettaa siihen kun ei vaan enää jaksa. eli onko treeneissä joku aika (suuntaa antava) jonka jälkeen lihaskasvua ei enää tapahdu vai onko se yksilö kohtaista?

5

500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17vjäbä

Kannattaa käydä lukemassa esimerkiksi suomen suurimmasta urheilumediasta eli pakkotoisto.comista jos tietämys salitreenistä on heikkoa.

Oma näkemykseni on se, että suuntaa antava maksimiaika salilla yhdessä treenissä on reilu tunti. Tästä eteenpäin ei harjoittelu ole tehokasta, jos treeni on ollut sopivan kuormittavaa. Oman treeniohjelmani sarjojen ja toistojen määrä (3*12) tekee sen, että ei salilla jaksa painoja heilutella tuntia kauempaa. Kaksijakosessa ohjelmassani on myös sopivasti liikkeitä yhteen tuntiin kestävään treeniin.

Lihaskasvusta sen verran, että proteiinisynteesi jatkuu vuorokausia treenin jälkeen lihaksiston ollessa levossa. Treenin pituudella ei ole merkitystä lihaskasvun kannalta, vaan sen laatu määrittää tehon.

Riittävä lepo ja ravintoaineiden saanti on vähintäänkin yhtä tärkeetä kun treenaaminen. Jos joku näistä kolmesta on pielessä, kehitys hidastuu.

• armotoonbodari

ite käyn salilla pari kolme kertaa viikossa ja yleensä sielä huhkin 1-2h.

• dfdgbvfd

Älä treenaa kaikkia lihaksia samana päivänä. Ja muista että lihas kasvaa levossa. Muista myös tarpeellinen proteiinin saanti.

• Mashulis

Kuuntele kehoasi. Ite noudatan ohjelmaa enkä viivy siellä tuntia pidempää. Mainitsemasi kolme tuntia menee viissiin jo kestävyyden puolelle ja jos lihasmassaa haluat niin tee se aika minkä olet siellä niin aivan täysillä. Muista myös ruoka ja lepo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      336
      701
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      106
      637
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56