...esimerkiksi näitä raavaita miehiä joita pelko estää avoimen lähestymisen. Onkohan niitä paljon? Rohkaisen ”vellihousu - veljiä” avoimuuteen jossain muualla kuin sosiaalisessa mediassa."
http://www.kotimaa24.fi/uutiset/650-tuomas-hanninen-vanhoillislestadiolaisen-liikkeen-paasihteeriksi
"Olen joskus ihmetellyt miksi en koskaan kohtaa...
5
399
Vastaukset
- Säälittävä äijä
...miten ovat eläneet. Vieä jotkut yrittävät kärvistellä omassa liemessään. Onneksi tällä hetkellä asioiden julkitulemista on täysin mahdoton estää. Kuulin erään hoitovellihousun kommentin, että srk olisi antanut muka antanut "erään" ohjeen, jota en nyt vielä tähän kirjoita ennekuin olen saanut sanasta sanaan tiedon. Mutta palaan asiaan.
- Lyövät ja lujaa
Sitä saa niin lujan iskun jos puhuu mitä ajattelee. Ei kiinnosta lentää kanveesiin.
- Mediassa
Täältä on ilmeisesti kadonnut se yksi vellihousu -ketju. Saa sitä vannotella, että puhujan pitää olla uskovainen, jos ei todellisuudessa kykene itse korjaamaan asioitaan. Henkinen väkivalta ei kuuluu yhteisön oppeihin ja henkilö, joka sitä käyttää ei ole uskovainen.
- poikiaan
"neuvonpidoissa" 80-luvulla, ja hänet heitettiin saatanalle.
80-luvulla kun nöyryytettävät mummot loppuivat, alkoi nuorison kormuuttaminen, jolloin näitä "neuvonpitoja" järjestettiin jopa viikottai ja niissä poikia/nuoria miehiä syytettiin milloin mistäkin ja vaadittiin parannukseen. Eräs tähän painostukseen kyllästynyt isä nousi puolustamaan poikiaan ja lensi firmasta pihalle.
Kaikki muut vanhemmat alistuivat mielivallan alle. Nämä "vellihousut"!!!- Totta puhuen
"Olen joskus ihmetellyt miksi en koskaan kohtaa esimerkiksi näitä raavaita miehiä joita pelko estää avoimen lähestymisen. Onkohan niitä paljon? Rohkaisen ”vellihousu - veljiä” avoimuuteen jossain muualla kuin sosiaalisessa mediassa."
...tulkintaa. Mutta totuus kuitenkin on tuossa Hännisen lausumassa. Eli raavaat hoitokokousmiehet eivät kykene keskustelemaan eivätkä kohtaamaan järkyttävää väkivaltaansa. Nyt on kuitenkin aika vaikea toimia tunnustamatta väkivaltaansa. Noustappas nyt puhujankorokkeelle vannottamaan uskovaisuuttaan, kun tieto kulkee ja Jumala on rehellisten puolella. Hoitoväkivalta ei kuulu yhteisön oppeihin ja henkilö, joka sitä käyttää ei ole uskovainen, vaikka olisi kuinka saarnamies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202222Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742163Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä332016Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471406- 741356
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56822Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8761- 52743
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33734