Varatun kihlatun naisen iskeminen? neuvoja, kokemuksia?

Haluan hänet!

Kertokaa

Tilanne: Nainen on tuttu olen tuntenut hänet aika kauan koska hän on entisen luokkatoverin kihlattu. Hän alkoi kirjoittelemaan minulle fbssä aluksi ihan kaverimielellä sitten hän ihastui minuun sitten minä häneen. Aluksi yritin päästä hänestä eroon, en päässyt jota hän piti ikävänä asiana. minä olin niin ahdistunut koska olis ihastunut kihlattuun naiseen joka on aika tuttukin. Nyt en enään välitä siittä ettähän on varattu. Nainen on kovin tyytymätön nykyiseen suhteeseen eikä koe itseään rakastetuksi, johtuu paljon siitä että mies ei juurikaan viihdy kotona. mies on erittäin mustasukkainen jos nainen tanssii baarissa jonku toisen kans saati sitten juttelee.

Muutaman kerran ollaan nähty kahden, seksiä ei olla harrastettu mutta suudeltu ollaan. nainen haluaisi minut mutta hän pelkkää yksin jäämistä, että jos meillä ei jostain syystä tulekkaan mitään. mutta myös välittää kihlatusta vaikka tulevaisuus hänenki kanssa tuntuu epävarmalta.

Siis miten rohkaista tyttö jättämään mies ja jatkaa ja kehittää peliä minun kanssa ?
Vai onko toivoa minulla ? Uskon että on!

12

1455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .n.

tutulta, mistä päin Suomea kirjoitat?

• Haluan hänet

mistäpäin itse kirjoitat?

• Mr Groove

Mieti nyt kuitenkin. Jos otat saattaen vaihettavan tapauksen, niin sellaisen todellakin saat. Joit olla jonain päivänä hänen nykyisen miehensä housuissa, jos teillä tulee vähän huonompi aika suhteessa. Mulle kävi juuri noin. Jos tiedostat tämän ja olet valmis kestämään seuraukset, niin anna sitten mennä. Tuollaisen naiset haluavat viedä uuden suhteen tosi varmalle pohjalle ennekuin jättävät vanhan.

Itse opin juoksemaan karkuun varattuja.

• Haluan hänet

Tarkennan vielä että kyse on alle 23v henkilöistä ja että kyseinen pari on alkanut seurustelemaan yläasteella. Kerrottakoon vielä että nainen kokee menettäneensä nuoruudesta ison osan seurustelun takia.

Mutta kyllähän tuo laittaa miettimään että kannattaako, mutta itsellehän täällä eletään ja vain kerran.

• Mr Groove
        Haluan hänet kirjoitti:

Tarkennan vielä että kyse on alle 23v henkilöistä ja että kyseinen pari on alkanut seurustelemaan yläasteella. Kerrottakoon vielä että nainen kokee menettäneensä nuoruudesta ison osan seurustelun takia.

Mutta kyllähän tuo laittaa miettimään että kannattaako, mutta itsellehän täällä eletään ja vain kerran.

Anna mennä, jos siltä tuntuu! Jokaisen meistä on tehtävä omat virheemme ja nähtävä omat mahdollisuutemme.

Onnea matkaan!

• kokemusta on!
        Haluan hänet kirjoitti:

Mahtaisitko olla hänelle vaan tie sinne sinkkuuteen, ja menetetyn nuoruuden metsästykseeen. Jos olet turvallinen seuraava askel, kun typykkä huomaa ettei ilan kihlattuaan olekaan niin kamalaa, uskaltaa hän erottautua sinustakin. Jossain vaiheessa se vapaudenkaipuu suurimmalle osalle tulee. Jos et tietenkään itse menetä mitään, ja osaat varautua niin go on, kuten sanoit, vaan kerran eletään ;)

• kuvottavaa

just tyypillistä veispuukin arkea. muka ystäviä ja kohta ollaan jo panemassa. kuinkahan monta avo/aviorikosta on veispuukin myötä tullut mahdolliseksi. joo, äläkä mussuta, että olis voinut tapahtua muutenkin. pitäkää näppinne erossa varatuista ja etsikää ne kumppanit sinkkuina, tollot.

• jakari2

Siis kun lankapuhelin katosi ja kännykät tuli silloin alkoi yhteydenpito olemaan helppoo aivan mistä vaan ja puhelut ei enää tule kotiin niin että puolisot saa tietää

• justjoo...

Eli nainen haluaa olla jonkun kanssa vain jotta ei tarvitse olla yksin. Hohhoijaa, miten voitkin haluta tuollaisen naisen?!

• Nicholas*

Nämä jutut täällä kun lukee ikävä kyllä laittaa miettimään kannattaako seurustelu/parisuhde nykyään enää ollenkaan.Toista se oli aikoinaan kun hevosilla ajettiin jotain järkeä oli sillon vielä suhteissa.Mitä järkeä on elää suhteessa jossa aina hamuillaan toista osapuolta että oma ei riitä?

• onnen hetket
        Nicholas* kirjoitti:

Nämä jutut täällä kun lukee ikävä kyllä laittaa miettimään kannattaako seurustelu/parisuhde nykyään enää ollenkaan.Toista se oli aikoinaan kun hevosilla ajettiin jotain järkeä oli sillon vielä suhteissa.Mitä järkeä on elää suhteessa jossa aina hamuillaan toista osapuolta että oma ei riitä?

saada pilluu ja koirat haukkuu..

• Ex Pinp

jos olet saanut naisen ihastumaan sinuun, olet jo iskenyt hänet.

Ei sinun tarvitse saada tyttöä jättämään miestään. Naiset inhoavat jättämistä. Keskity mieluummin siihen, että hän alkaa seurustella sinun kanssasi. Se "jättäminen" yleensä tapahtuu vaan silleen että "jotenkin me vaan ei enää seurusteltu exän kanssa".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      37
      3543
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      30
      2304
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      80
      2243
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      45
      2111
    5. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      56
      1484
    6. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1396
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      957
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      913
    9. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      817
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      37
      813
    Aihe