Oon ollu ihastuneena yhteen tyttöön jo jonkin aikaa ja haluaisin saada hänet kiinnostumaan itsestäni. Miten se onnistuis? Mulla on tän tytön kännykkänumero ja mese ( hän ei tosin käytä sitä paljoa) ja oon kerran jutellu hänen kanssaan ihan vaan kouluasioista. Mistä tiedän onko hän kiinnostunut musta? Mitä mun pitäisi tehdä?
Miten saada yksi tietty tyttö kiinnostumaan?
6
1881
Vastaukset
- i9u8y7tuyt
No miksi vaan kerran ootte jutelleet? Sillähän sitä alkaa toista tuntemaan, kun juttelee toisenkin kerran :) Sitten näät onko teillä oikeasti yhteisiä puheenaiheita pikkuhiljaa, vai joutuuko aina vaan yrittämään eikä tule mitään, näät alkaako teitä hymyilyttää toistenne seura vai alkaako vaivaantunut välttely vai alkaako tuntumaankin, että toinen on vaan kaveri...
Joten, menet juttelemaan, ohimennen kysyt mitäpä kuuluu, ja kuinka menee. Voit kysellä siitä koulusta, harrastuksista, kuinka siellä menee, jutella säästä, urheilusta, tavallisista asioista se lähtee kuitenkin liikenteeseen. Jos käytte jossain samoilla mestoilla, voit pyytää seuraksesi kahville, että vois mennä, kun ois jotain tekemistä... Keksi aiheita, mistä voisitte puhua, no voit kertoa päivästäsi, harrastuksistasi, jostain mitä olet miettinyt, kysellä häneltä, kommentoida omilla mielipiteilläsi ja pohdinnoillasi jne. siis kannattaa lyöttäytyä seuraan aina ohimennen ja kun tilaisuus sen sallii ja vaan jutella.
Jos saatte jotakin jutun juurta ja vastaan otto on positiivinen, niin voit kyllä pyytää treffeillekin, että lähetkö joskus ulos, minne nyt voisittekaan mennä: bilistä pelaamaan, elokuviin, kahville, keilaamaan, tai akvaarioon tai mitä teilläpäin nyt onkaan jotain kivaa tekemistä, missä pari tuntia menisi leppoisasti.
Sitten voit laittaa viestiä, kun on jotain aihetta, ihan vaan niitä näitäkin, kunhan et liian innokkaaksi heittäydy, mutta että jotain asian tynkää ("tikusta asiaa" riittää) pitäs tai kannattas olla, jos puhelinnumeroa käyttää. Mese ei ole kauhean tehokasta, jos toinen ei sitä käytä :) Mutta että kun saisitte juteltua sen parikin kertaa, niin sulla ois aihetta viestittääkin.
Sitten viimestään, kun ootte jutelleet, ootte viestitelleet, niin pyydät ulos!
Mutta että näin alkuun, otat vaan rennosti, juttelet etkä ota niin paineita: ei koskaan voi eikä tartte etukäteen tietää, mitä siitä jutusta tulee vai tuleeko mitään. Mutta toiseen kannattaa kuitenkin tutustua, koska jos ei tutustu ei ainakaan saa tietää. Sitäpaitsi, ei sitä jatkomahdollisuutta tuu, jos ei ensin tutustu alkuun. Mutte kannata lähteä ehkä mitenkään jahtaamaan ajatuksella "nyt se varmaan kiinnostuu" vaan olla vaan ihan itse avoimen kiinnostunut ensin. Se toinen kiinnostuu jos kiinnostuu, ei sitä voi päättää. Liika tavoittelu ja laskemointi tuo vaan turhia paineita ja sitten saattaa vaikuttaa semmoiselta just jahtaamiselta, ettei toinen ookaan aidosti kiinnostunut, vaan kunhan "metsästää".
Toisaalta, sitten kun olette tutustuneet, niin kyllä sä aika nopeasti huomaat, voiko ottaa riskiä enemmästä. Ja jos yhtään voi, niin kannattaa aina ottaa, jos vaan yhtään uskaltaa. Jos ei mitään uskalla, ei mitään saakaan! Kannattaa itse olla siis positiivisella mielellä, tuli mitä tuli, olla avoin ja kiinnostunut toisesta, tutustua ja antaa mahdollisuuksia. Ei kai siinä oikein muukaan auta :)
Ja jos tää kerta menee harjotteluksi, niin ensi kerralla sitten. Nou hätä, annat palaa vaan ja katsot mitä elämä tuo tullessaan! - Ex Pinp
Jos naisen kanssa haluaa yleensäkään mitään niin pitää aloittaa siitä että saa hänet nauramaan. Olipa se mesessä tai livenä. Pyri pois mesestä. Oot saanu numeron, älä pommita viesteillä vaan pistä soittoa. Älä juttele yhtään mitään kouluasioista. Sillä kategorisoidut heti tylsyys-kategoriaan. Jos tyttö puhuu kouluasioista, sivuuta puheenaihe nopealla vastauksella ja keksi muuta.
Älä ole liian kiinnostunut mutta ole kiinnostunut. Sun pitää myös osoittaa olevasi seksuaalinen olento, mies. - vinkkki ;)
Ite ainakin tykkäisin, että poika rupee juttelemaan jotain kivaa ja naurattamaan,,, niin siinä itse tykästyin yhteen poikaan♥ eli kannattaa yrittää naurattaa ja vaan jutella kaikkea ;)
- ..
mul o vähä sama juttu ku tol ekal... se o varmaa aluks iha normii jos vähä jännittää mennä puhuu tai jotai muuta sellast. mut mullo vaa vähä tälle et jos se tyttö saattais seukata jonku kaaa... sellasii huhui vähä liikkuu. me olla se tytö kaa naurettu ja hymyillää toisileemme tosi paljo , ja se o must iha tosi hyvä juttu. siin o vaa semmone juttu et se tyttö o vähä se näköne ja olone et se o kiinnostunu kaikist poijist et se pommittaa muit poikii se tekstareil ja muul ja samal se sit hymilee ja flirttailee muille se varmaa haluu olla sit vaa suosittu poiken keskuudes, tai sit se vaa venaa et joku poika tekee jonku merkittävämmä sirro niitte välil. se o hyvä ja kiva tytsy.
- pelaa123
Mitä miu pitäis tehä tykkään yhest mejjän luokalaisest mut en tiiä tykkääkse miusta?..
ja mitä miu pitäis tehää et se tyttö alkaa tykkäämään miusta?
auttakaa pliiss!!! : )- asdfghjlöä
Erotu joukosta. Yritä saada se tyttö nauramaan. Joskus tytöt ei edes huomaa potentiaalisia ihastuksen kohteita koska ne ei välttämättä kiinnitä niihin huomiota tai usko että niillä on mahdollisuuksia, joten yritä rikkoa nuo harhat ja näytä tytölle että se on erityinen sulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482519Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742507Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732392Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.662184Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321887Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1031739Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231195Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71044Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411025Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön58929