Mites tuo e 10 pensiini sopii Honda accordiin? En tiedä asiasta enkä löytänyt autostani tietoja että sopiiko sityä käyttää?? työ kaverini chyrsleriin tämä on sopinut
e 10 pensa
31
858
Vastaukset
- pena192
ANNA MENNÄ VAAN
Terv. 40v ammattilautoilua harjoittanut joista 50v Honda Accordilla.- e 10
Kiitosta tiedostasi nyt pärjään taas, en voinut varmistua asiasta työ kaveriin chyslerin pensoista
- pentti19
e 10 kirjoitti:
Kiitosta tiedostasi nyt pärjään taas, en voinut varmistua asiasta työ kaveriin chyslerin pensoista
ONKO TYÖ KAVERI SI CRUSLERI KENTIES VOYAAAGER KOSKA SIIHEN EI E 10 PENSIINI SOVELLU KAAN
- jenkki66
e 10 kirjoitti:
tuskin sentään mihinkää hondaan sopii, jenkit on jo eellä ni siks niihin käy!
- Leiffi
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa! Siirtykää tekin jo 2000-luvulle ja ostakaa diisseli! Itellä on DIESEL MERSU ja hyvin pystyy viel vetämään hevos kärryy perässä! Joku pensa japanin paska tuskin jaksaa liikuttaa ees itteään! Näitten pensa honda miesten täytyy kierrättää yli 9000 kierrokseen et liikkuu mihkään!
- Jokke.76
hienoa että täältä löytyy autoilun asiantuntiaita, leiffillä on näkemystä ja kokemusta autoilusta. ei nuohon Jenkki Autoihin voi luottaa ja Saksalainen auto on vain niin Kuninkaallinen!!
- nipponisti.
Silloin kun mulla oli ihan muutaman sattuman takia vanha mersu, kulutti se dieseliä niin vähän että huolsikalla poiketessa tarkistettiin vain polttoaine, ja lisättiin öljyt. 'Niin, ja aina sateisella säällä laitettiin uudet sanomalehdet lattialle vettä keräämään. Kyllä se oli sitten hienoa aikaa.
- types
kyllä manne tietää hevosista mut ei autoista.ihaa sano polle
- huihaihei
Ei kannata sitä heittää sinne 98 sisään vaan ujeje
- bemaristi10
Vain kommunistiviherpiiperöt ja puunhalaajat sekä muut hyypiöt tankkaavat nissaneihinsa eekymppiä. Itse pidän itseni miehenä ja tankkaan vain ja ainoastaan ysikasia veekasi bemariini.
- VTEC-87
bemaristi10 kirjoitti:
Vain kommunistiviherpiiperöt ja puunhalaajat sekä muut hyypiöt tankkaavat nissaneihinsa eekymppiä. Itse pidän itseni miehenä ja tankkaan vain ja ainoastaan ysikasia veekasi bemariini.
Eikö suorituskyky riitä makuuhuoneen puolella vai? Kyllä honda on parempi halvempi eikä syö paljoo bensaa toisin ku bemarin ROMUT!! e10 toimii sentää hondassaki toisin ku jossai saksan seisojissa
- Vauraus
bemaristi10 kirjoitti:
Valitettavasti asia on näin. Omaan Audiini en koskaan tankkaisi tuollaista paskaa, ja vaimollenikin olen sanonut asiasta, hän saa tankata kakkos autoomme Mersuun ja 98.
- huihaihei
bemaristi10 kirjoitti:
joo kyllä tolla ysikasilla pääsee johki 5 litraan satasella ihan kevyeen
eli kannattaa! - bemaristi10
VTEC-87 kirjoitti:
Eikö suorituskyky riitä makuuhuoneen puolella vai? Kyllä honda on parempi halvempi eikä syö paljoo bensaa toisin ku bemarin ROMUT!! e10 toimii sentää hondassaki toisin ku jossai saksan seisojissa
TOISIN SANOEN OLET KATEELLINEN JA KÖYHÄ
- kosvortti
huihaihei kirjoitti:
eli kannattaa!joo mun sierrahan pääsee 3.6l satasella iha kevyeen ku tankkaan sitä veepoveria shelliltä
- ekonainen78
huihaihei kirjoitti:
eli kannattaa!ME mieheni kanssa tankkaamme vain biodiisseliä volvoihimme. kasvatamme myös omat perunamme pihassa. Teidän saastuttajat SAATANA VIE!
- VTEC-87
bemaristi10 kirjoitti:
Ainakaan en tarvitse jatketta että vaimoni olisi tyytyväinen. bemarilla ajaa vaan epävarmat hintit
- volvomies10
kosvortti kirjoitti:
joo mun sierrahan pääsee 3.6l satasella iha kevyeen ku tankkaan sitä veepoveria shelliltä
Valitettavasti mä olen jo edellä. Terv. diisseliä jo 40 vuotta Volvoonsa tankannut
- wolkkari55
volvomies10 kirjoitti:
Valitettavasti mä olen jo edellä. Terv. diisseliä jo 40 vuotta Volvoonsa tankannut
Joo mä tankkaan diisseliä mun pensa golffiin, kyllä toimii ja kuluttaa vaan 2L satasel!!
- bemaristi jälleen
ekonainen78 kirjoitti:
ME mieheni kanssa tankkaamme vain biodiisseliä volvoihimme. kasvatamme myös omat perunamme pihassa. Teidän saastuttajat SAATANA VIE!
mää syön teidän perunat ja sitten hurautan v12 bemarillani tankille lorottamaan tankkiin vähän ysikasia
- perheenisä
bemaristi10 kirjoitti:
Taidat bemaristi10 olla näitä ylimielisiä kusipäitä jotka liikenteessäkin ajavat miten sattuu, ajellen valtavia ylinopeuksia. Perseessä kiinni hinaten, eihän bemareilla voi ajaa siististi muiden "paskojen" autojen keskellä vaan pitää kaahata isolla koneella muiden ohi!! Tämmöiset ihmiset ovat vain kateellisia muusta kuin rahallisesta elämässään, omalla Peugeotillani CLiolla ajan perheeni turvallisesti ja taloudellisesti!
- sähköherra
ekonainen78 kirjoitti:
ME mieheni kanssa tankkaamme vain biodiisseliä volvoihimme. kasvatamme myös omat perunamme pihassa. Teidän saastuttajat SAATANA VIE!
te saatanan saastuttajat ostakaa sähköautot. ostin vaimoni kanssa jo 15vuottasitten sähköauton ja hetkeäkään en ole katunut.
- klar
sähköherra kirjoitti:
te saatanan saastuttajat ostakaa sähköautot. ostin vaimoni kanssa jo 15vuottasitten sähköauton ja hetkeäkään en ole katunut.
kuse tuubaan takatukka....!!
- bemarimies10
perheenisä kirjoitti:
Taidat bemaristi10 olla näitä ylimielisiä kusipäitä jotka liikenteessäkin ajavat miten sattuu, ajellen valtavia ylinopeuksia. Perseessä kiinni hinaten, eihän bemareilla voi ajaa siististi muiden "paskojen" autojen keskellä vaan pitää kaahata isolla koneella muiden ohi!! Tämmöiset ihmiset ovat vain kateellisia muusta kuin rahallisesta elämässään, omalla Peugeotillani CLiolla ajan perheeni turvallisesti ja taloudellisesti!
Taidat olla tosiasiassa vain vaimosi tossun alla. Kukaan itseään arvostava heteromies ei PÖSÖÖLLÄ aja omasta vapaasta tahdostaan.
- perheensiä
bemarimies10 kirjoitti:
Taidat olla tosiasiassa vain vaimosi tossun alla. Kukaan itseään arvostava heteromies ei PÖSÖÖLLÄ aja omasta vapaasta tahdostaan.
Parempi vaimon tossun(/tussun) alla kuin taivas alla! itse taidat olla keski-ikäin kriisin kourissa ja haluat vähän "miehisyyttä" ja nuoruutta menetettyyn elämääsi.. Olken varsinaisen tyytyväinen renaul tvingooni sekä elämääni..
- puunhalaaja90
sähköherra kirjoitti:
Sain autokorttini 20 vuotta sitten ja heti hankin itselleni sähköauton. En myöskään syö lihaa ja pyrin jokapäiväisissä valinnoissani kuormittamaan tätä maapalloamme mahdollisimman vähän. Halailen myös vapaa-aikanani metsän puita.
- Vihreä82
Perus bemarikuski, ihan täys k*pää ja vielä rasistikin! Painu sinne essonbaariin muiden kaljamahaisten junttien kanssa
- ykä86
puunhalaaja90 kirjoitti:
Sain autokorttini 20 vuotta sitten ja heti hankin itselleni sähköauton. En myöskään syö lihaa ja pyrin jokapäiväisissä valinnoissani kuormittamaan tätä maapalloamme mahdollisimman vähän. Halailen myös vapaa-aikanani metsän puita.
saakelin ituhipit pitäs saunan taakseviijä ja antaa selkää suotana!! ostakaa niitä isomoottorisia autoja JA KULUTTAKAA SITÄ BENSAA KUN SITÄ VIELÄ ON!!!
- VAARI VAAN
puunhalaaja90 kirjoitti:
VOI SINNUU RESSUKKAA, MITENKÄ SIE PUITA ?
SYÖT SIE ETES PITSAA ? ? - kaheksalitraa
ykä86 kirjoitti:
saakelin ituhipit pitäs saunan taakseviijä ja antaa selkää suotana!! ostakaa niitä isomoottorisia autoja JA KULUTTAKAA SITÄ BENSAA KUN SITÄ VIELÄ ON!!!
Jos ei ihan selkäsaunaa mutta opettaa pitäs että ajaisivat
tosiaan nilkka suorana ! Jos nyö kaikki ajeltas vehkeillä mitkä kuluttas
jotakin 3-4 litraa satasella,niin bensan hinta olis hyvi äkkiä
kolmin kertane siihe mitä se nyt on !
KAIKKI KELLÄ ON PÄTÄKKÄÄ,NIIN ISOT KONNEET JA KOIPI
SUORANA,SURUTTA ! !
- HONTA VAAN
10% ON SOPIVA JUHLA VIINI. MIE EN ALKOVA PAHEMMIN KÄYTÄ,
NII ET EI SITÄ TARVII MIU AUTOKAA.
TÄNNÄÄN MIE TANKKAAN LASANGNEE,JA TANKIN TÄYTEE.
PEMARI KINNEREILLE SEN VERRAN,ETTÄ USKALTASITTEKO AJAA VÄHÄN KOVEMMIN ?
KU EI VIITTIS SIELLÄ TEIJÄ VETÄMÄN LETKAN PERÄSSÄ KOLMOSELLA
KIHNUTTAA.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k503658On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382361Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712308Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602198Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.271626Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma651550- 761457
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?551003Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?68982Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40869