Poliisinpalvontahan on haitallinen uskonlahko, joka täyttää kaikki uskonlahkon merkit, alkaen jo heti autoritäärisen hallinnon ihannoinnista ja kritiikittömästä suhtautumisesta palvonnan kohteeseen, tässä tapauksessa poliisiin jonka poliisinpalvojat asettavat tyypillisen Jumalan tilalle. Ihmisoikeuksien rikkominen, toisinajattelijoiden vainoaminen ja pitäminen "vääräuskoisina" (täällä venkuloina) on sekin uskonlahkolle tyypillinen piirre.
Eihän sitä sovi poliisinpalvojan pyhää poliisia häväistä tai pilkata, se kun on tosiaan lahkolaisten mielestä pahin mahdollinen rikos. Poliisin pitää nähkääs nauttia sitä samaa pilkkasuojaa kuin Jumala nauttii edelleen jostain syystä Suomen laissa. Mitenkähän tämä Jumala meinaa itseään edustaa sitten oikeudessa?
Poliisinpalvonta on rikos ihmisyyttä vastaan ja vaarallinen uskonlahko, joka pitäisi kieltää laissa.
Ei se itse asiassa Saatananpalvontaa kummempaa pelleillyä ole, kumpikin ovat esimerkkejä tuhoisasta lahkosta. Poliisinpalvonta vain on laajemmalle levinnyt lahko kuin nämä toisinaan rikolliset saatananpalvojalahkot, joita menee ja tulee.
Valitettavasti Suomessa on uskonvapauslaki voimassa. Saat palvoa vaikka poliisia jos huvittaa. Se laki pitäisi saada kaadettua.
Usko poliisiin on sokeaa ja haitallista laumatyperyyttä. Itse asiassa oman aikamme versio natsikultista.
poliisinpalvonta on tuhoisa uskonlahko
totuus poliisista
0
115
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2311953- 841198
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1121008- 85995
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111763
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa93739Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante122688- 23671