Naiset nettideiteissä

kyllästynyt mies

Ehkä...
jopa...
ärsyttävin...
lause...
mitä...
nainen...
voi...
ilmoitukseensa...
laittaa..

On nimittäin tässä: "Vie minulta jalat alta ;))"

Suksipa akka kuuseen.

59

2892

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ihqja!

Nih.

• <3 mellä

Olen nainen ja toteankin, jos mulla olis profiili, niin ikuna päivänä laittais moista säiettä sinne.

Sitten on muitakin itserakkaudesta kertovia sanontoja. Oon nuorekas, mut kuvan perusteella
        kattia kanssa. Tule ja poimi minut, no huh, eihän kyse ole mistään marjassa käymisestä ym. ym.

Näitä kuluneita fraaseja viljellään tasaiseen tahtiin, sen verran olen uteliaisuuttani käynyt
        kurkkaamassa, että millaisia ilmoituksia ja onko samasta kaupungista.

JOO NYT TIEDÄN, että naiset vetää nisun väärään kurkkuun, kun nainen kirjoittaa tälläista,
        mut jos totuus, noin ylipäänsä asiassa, kuin asiassa sattuu, ei voi mitään, ei kertakaikkiaan voi.

Ei se haukku haavaa tee, mutta turha aloittaa sotaa moisesta, maailmassa niitä on muutenkin
        liikaa.......

• liirumi laarumi
        <3 mellä kirjoitti:

Olen nainen ja toteankin, jos mulla olis profiili, niin ikuna päivänä laittais moista säiettä sinne.

Sitten on muitakin itserakkaudesta kertovia sanontoja. Oon nuorekas, mut kuvan perusteella
        kattia kanssa. Tule ja poimi minut, no huh, eihän kyse ole mistään marjassa käymisestä ym. ym.

Näitä kuluneita fraaseja viljellään tasaiseen tahtiin, sen verran olen uteliaisuuttani käynyt

JOO NYT TIEDÄN, että naiset vetää nisun väärään kurkkuun, kun nainen kirjoittaa tälläista,
        mut jos totuus, noin ylipäänsä asiassa, kuin asiassa sattuu, ei voi mitään, ei kertakaikkiaan voi.

Ei se haukku haavaa tee, mutta turha aloittaa sotaa moisesta, maailmassa niitä on muutenkin
        liikaa.......

"saatko sukat pyörimään jalassani???"
        "katsotaan kohtaako kemiat...."
        "syntyykö kipinöintiä välillemme"
        "avaa minulle paratiisin portit"
        "olethan mies iiiiiiiiiisolla M:llä!!!!" jne. jne.

(suoria latteita lainauksia naisten profiileista)

• 2.nainen
        <3 mellä kirjoitti:

liikaa.......

Koitan myös vältää puheessani kaikenlaisia fraaseja, kirjoitetussa tekstissä vielä tarkemmin.
        Kertovat jonkinlaisesta..hmm..laiskuudesta? Ainakin.

Enkä oikein ymmärrä liiallisten kriteerienkään päälle, elämä ei kulje niin. Joku voi "paperilla" olla täydellinen, muutoin ei sitten minkäänlaista kohtaamista tapahdukaan. Ja toisaalta, se saattaa syttyä ja syntyä aivan ennalta arvaamatta.
        Ainoat -ehdottomat- kriteerini toiselle ovatkin jotakuinkin normaalit sosiaaliset taidot, puhtaus, ja toisen pitäisi jotenkin ymmärtää mitä puhun..

Ei löydy. Tyssää varmaankin tuohon viimeiseen.
        Sitä en tiedä, kenen syy tai vika, tuskin kenenkään.
        Universumin huumoria.

• FroiditJaMuut
        liirumi laarumi kirjoitti:

Heh heh, olen myös lukenut noita täysin samoja lauseita. Kaikki jotka on kirjoitettu malliin: tule SINÄ mies ja TEE minun onnelliseksi. Saavat ainakin minussa sellasen reaktion aikaan että en ko. henkilöä noteeraa millään tavalla. Ikään kuin noiden lauseiden kirjoittajilla olisi sellaine taka-ajatus takaraivossaan, että kaikki tuodaan valmiiksi heidän eteensä! Heidän itse ei tarvitse tehdä mitään vaan ainostaan (mukamas!) päättää että kuka HEILLE kelpaa.
        Täysin kieroutunut ajatusmaailma!
        t."kotimaani onpi Suomi... hetkinen vain onkohan se sittenkään... enää."

• johan.on.markkinat
        liirumi laarumi kirjoitti:

- "humallutaanko toisistamme?" (enää ei alkon tuotteet riitä, vaan tarvitaan vahvempia mömmöjä?)
        - "etsin kainaloa, mihin käpertyä...." (pelkkä kainalo siis riittää, muu osa miehestä on turhaa?)
        - "ollaan enkeleitä toisillemme!" (eikös silloin ole jo kuollut, kun on muuttunut enkeliksi?)
        hmm....

• xD

Vai mikäs nyt on kun ei laumasielujen leperrykset nappaa...

• lentäjän poika

Myöskin pilkkuja silmissä = heh, mutta määkin nyt sanon mielipiteeni, vaikka äö. ei kovin suuri
        äijäks ookkaan, et jos kukkaa ei vastaa, niin mikä tarkoitus jutuilla sit on ???????
        On täällä pöljenpiän jutskuja, kuten se" huora herrasmies."

• xD
        lentäjän poika kirjoitti:

Myöskin pilkkuja silmissä = heh, mutta määkin nyt sanon mielipiteeni, vaikka äö. ei kovin suuri
        äijäks ookkaan, et jos kukkaa ei vastaa, niin mikä tarkoitus jutuilla sit on ???????
        On täällä pöljenpiän jutskuja, kuten se" huora herrasmies."

Me kaikki taannutaan hra Huora Herrasmiehen tasolle jos ei ala kumppania löytymään. =O

• kampakeraamikko

Tosin kun joidenkin naisten juttuja lukee, niin tuntuu siltä, että he etsivät jotain vahvempaa kamaa kuin alkoholi. Puhuvat jostain kemioista ja kipinöistä. Etsivät varmaan LSD:tä tai jotain vastaavaa... Vaan minä kun en ole mikään huumekauppias, niin enpä tuota pysty heille toimittamaan.

• hauska kevennys

:))

• mies.

kipinä = kamiinan valvoja teltassa. Siinä tulee kyllä valvottua.
        kemia = oppiaine - eli haluavat jotakin tietoa molekyyleistä, molekyylikaavoista sun muista. Tutkinnon saa hankittua yliopistosta sekä teknillisistä korkeakouluista

kun puhutaan vahvasta fysiikasta, niin sekin on oppiaine, eli haluavat sitten ihan kunnon fysiikkaa kuten kvanttimekaniikkaa, elektrodynamiikkaa, kvanttikenttäteoriaa sun muuta. Senkin tutkinnon saa hankittua yliopistosta tai teknillisistä korkeakouluista, eli ei tarvi tulla tänne erikseen sitä pyytämään.

• simppeli putkiaivo

Miesten ajatusmaailma on niin simppeli, että miehet ei välttämättä edes ymmärrä noin
        monimutkaisia kielikuvia ja termejä, mitä naiset käyttää seuraa etsiessään.
        Jos nainen haluaa vaikka sitä "kipinöintiä", mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan loppujen lopuksi,
        itsensä ja miehen välille, niin mies saattaa luulla, että se tarkoittaa sähköaitaa tai paimenpoikaa
        miehen ja naisen välissä.

• Nutturatäti
        mies. kirjoitti:

kipinä = kamiinan valvoja teltassa. Siinä tulee kyllä valvottua.
        kemia = oppiaine - eli haluavat jotakin tietoa molekyyleistä, molekyylikaavoista sun muista. Tutkinnon saa hankittua yliopistosta sekä teknillisistä korkeakouluista

kun puhutaan vahvasta fysiikasta, niin sekin on oppiaine, eli haluavat sitten ihan kunnon fysiikkaa kuten kvanttimekaniikkaa, elektrodynamiikkaa, kvanttikenttäteoriaa sun muuta. Senkin tutkinnon saa hankittua yliopistosta tai teknillisistä korkeakouluista, eli ei tarvi tulla tänne erikseen sitä pyytämään.

Heh, taitaa "mies" olla niin urbaani ettei ole kipinää nähnytkään. Kamiinavahti on kipinämikko. Kipinä on taas se palava hitunen, jollainen kamiinasta, takasta tai nuotiosta saattaa lennähtää, ja silloin kipinämikon pitää sammuttaa kipinä ettei tule tulipalo.

Kipinä on myös radiosähköttäjä, eli hemmo joka naputtelee viestejä morse-koodilla. Sekin taito alkaa olla jo kadonnutta kansanperinnettä.

• vannepää
        Nutturatäti kirjoitti:

Heh, taitaa "mies" olla niin urbaani ettei ole kipinää nähnytkään. Kamiinavahti on kipinämikko. Kipinä on taas se palava hitunen, jollainen kamiinasta, takasta tai nuotiosta saattaa lennähtää, ja silloin kipinämikon pitää sammuttaa kipinä ettei tule tulipalo.

Kipinä on myös radiosähköttäjä, eli hemmo joka naputtelee viestejä morse-koodilla. Sekin taito alkaa olla jo kadonnutta kansanperinnettä.

Ei ole tainnut nutturatäti ainakaan intissä olla. On totta, että kipinämikko on se oikea sanamuoto kaamiinan vahtijalle. Kyllä siitä kuitenkin ihan lyhyempää nimitystä "kipinä" käytetään yhtälailla. Ainakaan meillä intissä kukaan puhunut mistään kipinämikosta vaan nimenomaan kipinästä. Kas kun puhekielessä sattuu olemaan kaikenlaisia sanoja.

• tättäräätättäräärää

lets mennään tuu mun kaa jos mäkin oisin sä kyl mäkin oisin mun kaa, marinoidaan nyt maksaa mää tarjoon sää maksat! Hei tyttö lauletaan viisuu! Viina pukee sua ja yleensä riisuu! Turha mua on syyttää nyt loppu juominen ja aletaan ryyppää...Jalluu kossuu ja kaljaa hölkynkölkyn me nostetaan maljaa! Selvästi hyvä päivä hyvä päivä siis hyvästi selvä päivä!!!!

• samaa mieltä tättää

sanoa kuin etsikää elämä..Kaikista ihmiset valittaakin kin kin

• Blondin_aivot

"Vie minulta jalat alta"
      "Katseenkestävä"
      "Monien mielestä kaunis"
      "Sporttinen"

Tuttuja lauseita monien naisten profiileista, mutta eivät ne
      ainakaan minua ärsytä, päinvastoin: Nauran kippurassa noita profiileja
      lukiessani..!!! En tietenkään koskaan tosissani vastaa tuollaisille naisille,
      ohitan ja unohdan heidät hetkessä. Eivät nuo älyvapaat profiilit ketään
      haittaa tai loukkaa, päinvastoin: nehän toimivat esimerkkeinä täydellisistä idiooteista.
      Typeriä ja persoonattomia naisia on maailmassa ollut aina ja tulee aina olemaan.
      Mutta etkö huomaa, että tuollaisille naisille voi aivan vapaasti kirjoittaa samanlaisilla umpityperillä adjektiiveilla, kehua heitä ja heidän "kauneuttaan", "sporttiharrastuksiaan" yhden illan, pitää hetken hauskaa ja sitten unohtaa. He ovat kuin luotuja tyhjäpäitä sellaiseen ja täällä niitä riittää. Naurattaa vieläkin..:):)

• --..--

Hyvä hyvä ! Tosi hyvin kirjoitettu, sillä nyt mua naurattaa, hauska ketjureaktio.
        Illan paras juttu...Tässä tulee aploodit, läps läps läpy läpy............

• mies 47

Viiniä kynttilänvalossa. (Minulle tarjottiin kyllä yksillä treffeillä lohisoppaa, eikä ollut huonoa se.)

• mies45+

takkatulen.... ;)
        Lohisoppaa, jebou! Törmäiskin joskus treffeillä sellasen naisen profiiliin,
        missä lukis että nainen lupaa tarjota lohisoppaa ja pari huurteista kyytipojaks ekoilla treffeillä!

• Blondin_aivot

Nainen Kynttilänvalossa on upea kokemus. Mutta tiedätkö,
        miltä maistuu lohikeitto häiden jälkeen oman puolison kanssa
        kaksiossa, Helsingin Kampissa kattojen yllä? Tai tiedätkö miltä
        tuntuu, kun uunituore vaimo kertoo haluavansa pizzaa
        kanssasi tänä iltana, Sinun kanssasi yhteisessä asunnossa yhteisessä
        vuoteessa yhteisissä tunteissa, mukana myös toivomasi viini, tuona yönä
        punaviini? Tai kun lohisoppaa tarjoava ystäväsi kertoo, että
        lohet ovat kuteneet viime yönä ja nyt yhtäkkiä mäti onkin kadonnut?

Lohisoppa on hyvä soppa sekoitettavaksi yhden illan tarpeisiin, mutta
        elämänpituiseen matkaan se ei valitettasti riitä. Tuohon matkaan tarvitaan
        sellaiset keitokset, joita kumpikaan ei ihan heti unohda. Rakastelu kuutamoyönä
        autiolla hiekkarannalla on jotakin, jota ei yhdellä lohisopalla saa, valitettavasti. Siihen
        vaaditaan jotakin pajon parempaa. Ja sen saa vain, kun kerran rakastelee hiekkarannalla
        alastomana, yöllä, rakastuneena. Kokeilkaa vaikka, ilman mitään, tulos on taattu.
        Loppu riipuu teistä.

• eräs deittailija
        mies45+ kirjoitti:

takkatulen.... ;)
        missä lukis että nainen lupaa tarjota lohisoppaa ja pari huurteista kyytipojaks ekoilla treffeillä!

Tuota en ollut tullut ajatelleeksikaan.. tie miehen sydämeen käy vatsan kautta eikä kaikki pidä yllätyksistä, parempi kertoa etukäteen mikä on menu.. nyt pitäis vaan keksiä että mikä ruokalaji houkuttaisi unelmamiehet paikalle..

• mies45+
        eräs deittailija kirjoitti:

Tuota en ollut tullut ajatelleeksikaan.. tie miehen sydämeen käy vatsan kautta eikä kaikki pidä yllätyksistä, parempi kertoa etukäteen mikä on menu.. nyt pitäis vaan keksiä että mikä ruokalaji houkuttaisi unelmamiehet paikalle..

Tie miehen sydämmeen käy vatsan kautta.
        Jos mulle tarjottais lohisoppaa tai oikein kunnon vanhanajan läskisoosia treffeillä,
        niin vois käydä niin, että ne oliskin mun sukat jotka alkais pyöriä jalassa. ;)
        Kainalo ainakin olis avoinna sellaselle hurmaavalle sopankeittäjälle. ;)

• lissukka57
        mies45+ kirjoitti:

takkatulen.... ;)

Hyvä vinkki. Helppo toteutta. Täytyy kokeilla.

• 1+1 suhde mies

olishan se kiva naida niin ettei toisen jalat enää hetkeen kanna.
      tai kun kemiat kohtaa niin tuleehan siitä hyvää seksiä, jne.
      naiset ei vaan sano että se tuleva elämänkumppani vois olla hyvä myös sängyssä.

• NN

Ärsyttävin, ällöin, yököttävin ja inhon puistatukset aikaansaava miehen teksti;
      Etsin Naisellista Naista.... yrjööööööö!

Miks helvatussa vielä isoilla kirjaimilla??

• Blondin_aivot

Suloiseni, ei sinun tarvitse vastata kenellekään isoilla kirjaimilla eikä isoille kirjaimille, jos
        siltä ei tunnu. Vapauteen kuuluu myös kirjoittaa naisen halusta, jos niin haluaa,
        vaikka sitten isoilla kirjaimilla tai etsien Täydellistä Naista.
        Sinullakin on haluja. Kirjoitit tänne, meille. Se osoittaa, että sinullakin on tunteita,
        vaikka ensikirjeesi muuta kertoikin. Jokin miehissä yhä vetää sinua puoleensa,
        vaikka mielestäsi tuoksu Pariisin katolla tuleekin muualta.
        Ota rohkeasti kynä käteesi ja kirjoita, vaikka se ensin oksennukselta tuoksuisikin.
        Lupaan, että lopulta kiitos seisoo ja olet onnellinen kuninkaasi vierellä Chanel N. 5:ltä tuoksuen,
        alasti, ihanana, vaikka ensimmäinen rakkauskirjeesi aivan muuta sinusta kertoikin.
        Prinsessatarun lopussa heräät häävuoteessa lämpimänä prinssiäsi odottaen,
        aivan niin kuin pikkutyttönä toivoitkin. Nyt sinä vain yhä odotat prinssiäsi
        joka ei sitten koskaan saapunutkaan tai tulihan hän, mutta kirjoitti Sinulle väärin
        tai sitten häneltä tuli, väärään aikaan, väärässä paikassa.

• Täydellinen Nainen??

Niin minkälainen on se Naisellinen Nainen?? Olen ihmetellyt samaa.

• FIKSU NAINEN

Entäpä tällainen: Otappas yhteyttä, laitappas viestiä tulemaan, tuoppas pirteyttä elämääni, kirjoitappas, vastaappas rohkeasti, rohkeasti viestiä tulemaan jne. jne. loputtomiin miesten profiileissa. Haeppas, tuoppas, vieppäs, lueppas, vastaappas!! SIIS ETTÄ MITÄ!!!! ODOTATTEKO PALJONKIN YHTEYDENOTTOJA? MOKOMA PASSIIVISUUS KUULU MIEHILLE JOTKA EI IKINÄ SAA KETÄÄN, KETÄÄN FIKSUA NAISTA AINAKAAN.

• Ppapppapppappappp

Niinpä. Muutenkin tuo on tympeää, mutta kun vielä kirjoittavat väärin. Oikea muoto on otapas, teepäs, vastaapas, tulepas jne. Siis yhdellä p:llä. En vastaa miehelle joka sanoo että vastaappppppppas.

• alfabeetti
        Ppapppapppappappp kirjoitti:

Niinpä. Muutenkin tuo on tympeää, mutta kun vielä kirjoittavat väärin. Oikea muoto on otapas, teepäs, vastaapas, tulepas jne. Siis yhdellä p:llä. En vastaa miehelle joka sanoo että vastaappppppppas.

Entäs se sitten kun teksti on yhtä pötköä, ilman välimerkkejä? Ei sitä jaksa lukea edes loppuun.

• m40+pari viikkoa

mulle lohisoppaa ja laitappas sitä mun lautaselle ja annappas mulle pari huurteista kyytipojaks.
        Sitten kun ollaan syöty, niin vieppäs astiat tiskikoneeseen ja sen jälkeen sytytäppäs pari kynttilää ja avaappas vinkkupullo... ja tuuppas sitten mun kainaloon. Kattellaan sitten yhdessä takkatulta.... ;)
        Mitään ei saa ilman, aina tarvii tehdä jotain..... naistenkin. ;)

• Blondin_aivot

Rakkaani, kuulut juuri siihen naisten ryhmään, josta kirjoitin.
        T. Blondin_aivot

• Blondin_aivot

Rakkaani, naiset rakastavat aina renttuja, kujakolleja ja kulkukoiria, niin sinäkin suloiseni.
        Rakastat väärin kirjoitettuja rakkauskirjeitä, hiuksia nostattavia lausevirheitä, kosteita öitä
        väärien yhdyssänojen välissä tuntemattoman muukalaisen kanssa tummassa Afrikan yössä
        vaikka muuta väitätkin. Et sinä muuten vaivautuisi tänne asti kirjoittamaan meille miehille.
        Oikeasti pidät niistä kirjoitusvirheistä ja paljon pidätkin,
        hyvin, hyvin paljon, vaikka muuta kirjoititkin.

• Blondin_aivot
        alfabeetti kirjoitti:

Entäs se sitten kun teksti on yhtä pötköä, ilman välimerkkejä? Ei sitä jaksa lukea edes loppuun.

Kaunis rakkauden perikuvani, jos en olisi kirjoittanut sinulle yhtä pötköä kenenkään keskeyttämättä tai rauhaamme häiritsemättä, emme olisi koskaan tavanneet. Ilman yhtä pötköön kirjoitettua kirjettäni et olisi tänään täälläkään meitä kauneudellasi ilahduttamassa, etkä olisi koskaan lukenut ensimmäistäkään kirjettämme. Puhumattakaan siitä, että olimme kahdestaan yhtä pötköä, vaikka nyt muuta väitätkin.. Rakastan sinua silti vaikka et jaksanutkaan loppuun asti, siis lukea, muusta puhumattakaan.

• mäkärä.
        Blondin_aivot kirjoitti:

Rakkaani, kuulut juuri siihen naisten ryhmään, josta kirjoitin.
        T. Blondin_aivot

onkhaan nyt mennyt täällä useimilla vähän todellisuus ja hömppäelokuvat sekaisin. minä en ainakaan yhtään naista hyljeksi joidenkin sanontojen takia. nyyhkyleffojen romanttisuutta jos vain hakee taitaa olla odotukset muultakin elämältä utopistisiä. ei tätä elämää haaveilemalla eletä pitemmän päälle. tyhjänpäiväistä haihattelua. en koe olevani itsekkään läheskään täydellinen, enkä odota sellaista naiseltakaan. suomessa on fiksuja ja nättejä naisia vaikka kuinka paljon. sitä saa olla yksin hamhaan taphiin asti, jos vain istuu nokka tietsikan ruudulla täällä tyhjää paskaa valittamassa, ei täältä mitään kumppania saa. ulos ja sitten pitää keksiä asiaa vaikka siitä kuuluisasta tikusta, että alkuun pääsee. naiset minusta pitäneet sellaisesta kun menee puhumaan muutenkin kuin ympäri kännissä räkä poskelta valuen.

• luri luri........
        mäkärä. kirjoitti:

onkhaan nyt mennyt täällä useimilla vähän todellisuus ja hömppäelokuvat sekaisin. minä en ainakaan yhtään naista hyljeksi joidenkin sanontojen takia. nyyhkyleffojen romanttisuutta jos vain hakee taitaa olla odotukset muultakin elämältä utopistisiä. ei tätä elämää haaveilemalla eletä pitemmän päälle. tyhjänpäiväistä haihattelua. en koe olevani itsekkään läheskään täydellinen, enkä odota sellaista naiseltakaan. suomessa on fiksuja ja nättejä naisia vaikka kuinka paljon. sitä saa olla yksin hamhaan taphiin asti, jos vain istuu nokka tietsikan ruudulla täällä tyhjää paskaa valittamassa, ei täältä mitään kumppania saa. ulos ja sitten pitää keksiä asiaa vaikka siitä kuuluisasta tikusta, että alkuun pääsee. naiset minusta pitäneet sellaisesta kun menee puhumaan muutenkin kuin ympäri kännissä räkä poskelta valuen.

Kyllä sillä vaan on väliä miten itseään markkinoi, jonnenjoutavat fraasit on syytä jättää raapustamatta
        kun ilmoitusta laatii. Jos sinne naputellaan ihan tyhjän päiväisiä, samoja lurituksia kaikilla, se
        kyllä kertoo ihmisen mielikuvituksellisuudesta. Vois, mikäli on vähänkin tosissaan paneutua
        ilmoituksen tekoon. Jos jokaisessa ilmoituksessa on sama virsi OTA JA OMISTA, eipä nappaa.

Itse kiinnostun sellaisesta profiilista, jossa on asiallista tekstiä, ilman näitä täällä tulleita
        naurettavuuksia. Ne on ällöjä.

• eräs deittailija
        alfabeetti kirjoitti:

entäs sitten kun jokainen virke päättyy hymiöön?

• ykstoinendeittailija

entäs sitten kun jokainen virke päättyy hymiöön?

Jokainen virke päättyy lauseeseen, jonka perässä on metrin pituinen hymiö....
        :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))),
        ;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))),
        tai :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.
        Noitakin näkee naisten profiileissa

• almaelma

kemiaahan siinä toivotaan...kuka haluaa mitäänsanomattoman kumppanin? kain sinäkin haluat että nainen saa säpinää sinuun?

Sanakikkailua......voihan sitä jututtaa toista tarkemmin, missä mielessä jalat viedään alta : )

• Itteä ärsyttää, kun pistetään lause "Pitää olla luonnetta jotta pärjää mulle" tai vastaava. Mitä ihmettä, eihän parisuhde mikään kilpailu ole.

• 9+19

Monilla taitaa olla jotkut parisuhdemestaruuskilpailut kun tuota tai vastaavia juttuja lukee monissakin profiileissa. Välillä puhutaan myös siitä, että toisessa pitää olla haastetta itselle. Ihmetellyt ihan samaa, että mitä ihmettä näillä oikein haetaan. Tulee ensimmäiseksi mieleen jonkunlainen hankala tapaus, joka ei kykene näkemään parisuhteessa asioita yhteiseksi hyväksi. Toki jokainen saa hakea mitä hakee. Mulle parisuhde ei ole mikään taistelukenttä tai asia minkä pitäisi olla erityisen haasteellista. Kyllähän se parisuhde jo itsessään on tarpeeksi haasteellinen ilman, että siihen pitää vielä luoda jotain lisähaasteita. Parisuhteessa haluan nauttia toisen ihmisen seurasta ja viettää mukavia leppoisia hetkiä hänen kanssaan. Haasteita riittää ihan tarpeeksi jo työn ja muiden asioiden puolesta. Ei niillä tarvitse koko elämää väkisin täyttää. Ehkä joillakin on sitten jotenkin tylsä elämä muuten, että pitää niitä haasteita, jännitystä ja jotain kilpailua tuoda omaan elämään sen parisuhteen kautta. Minulle sellainen ihminen ei kuitenkaan ole se mitä haen.

• eräs deittailija
        9+19 kirjoitti:

Monilla taitaa olla jotkut parisuhdemestaruuskilpailut kun tuota tai vastaavia juttuja lukee monissakin profiileissa. Välillä puhutaan myös siitä, että toisessa pitää olla haastetta itselle. Ihmetellyt ihan samaa, että mitä ihmettä näillä oikein haetaan. Tulee ensimmäiseksi mieleen jonkunlainen hankala tapaus, joka ei kykene näkemään parisuhteessa asioita yhteiseksi hyväksi. Toki jokainen saa hakea mitä hakee. Mulle parisuhde ei ole mikään taistelukenttä tai asia minkä pitäisi olla erityisen haasteellista. Kyllähän se parisuhde jo itsessään on tarpeeksi haasteellinen ilman, että siihen pitää vielä luoda jotain lisähaasteita. Parisuhteessa haluan nauttia toisen ihmisen seurasta ja viettää mukavia leppoisia hetkiä hänen kanssaan. Haasteita riittää ihan tarpeeksi jo työn ja muiden asioiden puolesta. Ei niillä tarvitse koko elämää väkisin täyttää. Ehkä joillakin on sitten jotenkin tylsä elämä muuten, että pitää niitä haasteita, jännitystä ja jotain kilpailua tuoda omaan elämään sen parisuhteen kautta. Minulle sellainen ihminen ei kuitenkaan ole se mitä haen.

Usein ne jotka etsivät haastetta toisessa ilmoittavat myös itse olevansa vaativia tai voimakastahtoisia. Tulee mieleen ettei mikään ihme että on sinkkuna jos haluaa itse olla hankala ja haluaa vielä että toinenkin on hankala. Siltä minun korvaani haasteellinen ja voimakastahtoinen kuullostaa. Suhde toimiakseen tarvitsee a kuitenkin joustavuutta ja toisen huomioonottamista.

Voimakastahtoisuus-sanaa ihmettelen eniten, eikö jokainen meistä osaa tahtoa? Jo vauvat osaavat tahtoa ja oikein voimakkaastikin. Ei se ole vaikeaa. Vaikeampaa on ottaa toinen ihminen huomioon kuin tahtoa jotain voimakkaasti.

• ihannenainen

Et luultavasti sitten ole pystynyt siihen..
      Joten sinusta on nyt tullut ns. naisvihaaja..
      Heti ollaan akottelemassa.
      No ei sen puoleen en minäkään laittaisi noin,että "vie minulta jalat alta".

• fgnndfbf

Nuorekas/ ikäistäni nuoremman näköinen = autenttinen kasarilook tai sitten teinivaatteisiin pukeutuva, tökerösti hiuksiaan värjäävä nelikymppinen

Komeaksi kehuttu/haukuttu = ruma

• woi woi
        fgnndfbf kirjoitti:

Nuorekas/ ikäistäni nuoremman näköinen = autenttinen kasarilook tai sitten teinivaatteisiin pukeutuva, tökerösti hiuksiaan värjäävä nelikymppinen

Tsot tsot nyt tykkänään, tuo nimitys ruma, kuka yleensäkkin on sellainen. Vähän väliä käytetään
        tuota sanamuotoa, kyllä aikuiset ihmiset on taantuneet teinien tasolle.

• Madeleine lookalike
        fgnndfbf kirjoitti:

jotka saattavat vielä kirjoittaa sinä-sanan Isolla Ässällä, brrrrrrrrrrrrrrrrrr......... :/

Mitä se "prinsessa" tarkoittaa heille edes? Hakevatko he normaalikansalaisen elämästä vieraantunutta, suihkurusketettua jakkupukunaista, jonka elämä on yhtä hymyilyä ja vilkuttamista ja joka on työssä ja median kyylättävänä 24/7? Vai etsivätkö he satuolentoa, koska olettavat itse olevansa a) prinssejä, b) kääpiöitä? Nirppanokkaista satuolentoa, joka häiriintyy sängyssä jo metrisen patjakasan alla olevasta herneestä, mitähän ilmoittelijat veikkaa tapahtuisi jos sänkyyn tulisi joku mies sohimaan k*********?

EI TUOSSA PRINSESSA-TERMISSÄ OLE NETTIDEITEISSÄ MITÄÄN JÄRKEÄ!!!!! :D

• EiKiinnosta

Suomalaisen naisen suustaan päästämät sammakot ovat kuuluisia koko euroopassa.
      Kun miehenä lähdet keski-eurooppaan niin paikallisilta saa kovaa kommenttia suomalaisita naisista vaikka kuinka yrittäisit pitää korvat lukittuina. Huh huh! Ei jaksa kuunnella enää sitä! Parempi tekeytyä joksikin muuksi skandinaaviksi jottei joudu kuuntelemaan sitä mollaamista (ja kenties aiheestakin).

• PaskaPuhetta

^ Missäköhän piireissä oikeen kuljeksit...? En kyllä ole koskaan kuullut sanottavan pahaa Suomalaisista naisista, kehuttu kylläkin on, miehistä tosin sanotaan että täällä suomessa on enemmän juoppoja kuin venäjällä ja tämä on tosi, lisäksi suomi-miehet ovat hiiriä, eivät miehiä ja siksi siis yhä useampi nainen valitsee ulkomaalaisen miehen kuin räkänokkaisen avuttoman hiirulaisen.

• TravellerInEurope
        PaskaPuhetta kirjoitti:

^ Missäköhän piireissä oikeen kuljeksit...? En kyllä ole koskaan kuullut sanottavan pahaa Suomalaisista naisista, kehuttu kylläkin on, miehistä tosin sanotaan että täällä suomessa on enemmän juoppoja kuin venäjällä ja tämä on tosi, lisäksi suomi-miehet ovat hiiriä, eivät miehiä ja siksi siis yhä useampi nainen valitsee ulkomaalaisen miehen kuin räkänokkaisen avuttoman hiirulaisen.

Tämä dude kulkee länsi-euroopassa eikä missään kehitysmaissa.
        Kyllä se on vaan niin, vaikka kuinka hanaat vastaan, että suomalaiset naiset haukututaan pystyyn siellä päin maailmaa. Oikein vituttaa, kun saa suomalaisena miehenä kuunnella totaalista urputusta suomalaisista naisista vaikkei niiden kanssa halua olla missään tekemisissä ulkomailla.
        Yöäks, ja oksennus! Mä en halua kuulla teistä enää yhään mitään ulkomaalaisten suusta.

• eräs vaan.

Tuntuu että ihmisiä ärsyttää kaikki lauseet. Mitä treffi profiilissa pitäis sitten kertoa? Säästäkö vaiko jääkapin sisällöstä?

• Naisellinen Nainen

jonka karvaiseen kainaloon voi käpertyä ja herätä siitä kylmänä talviaamuna..

Oikea könsikäs sen olla pitää.

• eräs deittailija

Minuun taas ei vetoa mies joka ilmoittaa olevansa nallepuh. Minulle tulee mieleen joku vähän säälittävä iso mies joka on jäänyt pikkupojan asteelle.

• pullea nah

Minuun taas ei vetoa mies joka ilmoittaa olevansa nallepuh. Minulle tulee mieleen joku vähän säälittävä iso mies joka on jäänyt pikkupojan asteelle.

jonka profiili on täynnä jotain nalle puh-kirjoista lainattua Nasu&Ihaa-filosofiaa.
        Tulee mieleen ihan joku laiskanpulskea nainen joka on jäänyt pikkutytön asteelle.

• TiinaLiina1234

ärsyttävin on: olen nuorekas ja hyvännäköiseksi haukuttu :D
      Kakkonen: komea mies

Näiden sanojen takaa löytyy yleensä ikäistään paljon vanhemman näköinen mies, jota ei todellakaan voi komeaksi sanoa:(

• Mies 36

Nuorekkuudesta, hyvännäköisyydestä, kauneudesta tai komeudesta on aivan turha mainita profiilissa yhtään mitään, koska tuollaiset asiat ovat aina katsojan silmässä. Ja vaikka joku olisikin kehunut kauniiksi tai komeaksi, niin joku toinen ei välttämättä ole alkuunkaan samaa mieltä. Nämä ovat selkeitä makuasioita. Jokainen siis tehkööt omat päätelmänsä sitten kuvan nähtyään / livenä tavattuaan, profiileihin näitä on aivan turha kirjoitella.

• sdgdrs yt
        Mies 36 kirjoitti:

Nuorekkuudesta, hyvännäköisyydestä, kauneudesta tai komeudesta on aivan turha mainita profiilissa yhtään mitään, koska tuollaiset asiat ovat aina katsojan silmässä. Ja vaikka joku olisikin kehunut kauniiksi tai komeaksi, niin joku toinen ei välttämättä ole alkuunkaan samaa mieltä. Nämä ovat selkeitä makuasioita. Jokainen siis tehkööt omat päätelmänsä sitten kuvan nähtyään / livenä tavattuaan, profiileihin näitä on aivan turha kirjoitella.

Kyllä noissa asioissa on jonkinlainen suunta. Jotakuta ei kukaan koskaan pidä kauniina. Miksei sitä voisi mainita?

• kainaloon käpertyjä
        sdgdrs yt kirjoitti:

Kyllä noissa asioissa on jonkinlainen suunta. Jotakuta ei kukaan koskaan pidä kauniina. Miksei sitä voisi mainita?

Luin tätä keskustelua täällä ja jäin miettimään kaiken lukemani jälkeen, että ei ihme kun meitä suomalaisia haukutaan tuppisuiksi, puhumattomiksi, tunteista kertomatta jättäviksi yms. Miksi meidän pitää aina morkata toisten tapaa kirjoittaa? Jos joku kirjoittta vääri, liikaa pilkkuja tai kirjaimia kirjoitukseessaan niin mitä sitten... pääasia että kirjoittaa ja yrittää keskustella.Mikäli täältä ottaa ohjeita ja lukee niitä kirjaimellisesti, niin ei uskalla enää kirjoittaa mitään tai joku huomauttaa heti. Jos tekee profiilin joka toista ärsyttää, niin antaa olla, hypätkää sen profiilin yli ja siityrkää seuraavaan. Vaikka ei osaisi tehdä kaikkien mieleistä profiilia niin mitä sitten? Hän voi kuitenkin olla ihminen joka tuntee itsensä yksinäiseksi, kaipaa seuraa ja on ehkä vihdoinkin rohjennut yrittää lähestyä toisia ihmisiä. Minusta se on hienoa. Parempi kuin tehdä itsemurha tai rypeä itsesäälissä ja yksinäisyydessä kotona. Annetaan kaikkien kukkien kukkia täällä maailmassa eikä nipoteta joka asiasta. Kirjoitellaan välillä asiallisesti, ystävällisesti ja rohkeaisevasti eikä aina huomauteta kaikista virheistä jota jokin kirjoittaa. Minä itse olen tavannut miehiä joiden profiilissa on kehuttu itseä komeaksi, joku on sitä ollutkin ja toinen ei. Joku on sanonut ettei ole komea, mutta minun mielestäni on sitä ollutkin. Minä olen törmännyt vain tosi mukaviin ihmisiin profiilien takana ja olen kaikinpuolin tyytyväinen sivustoihin. Hyvä suomalaiset miehet ja naiset. Hyvä että uskalletaan kirjoittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      154
      4025
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      41
      2450
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2427
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2322
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2092
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      22
      1816
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1653
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      80
      1590
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      72
      1142
    10. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1111
    Aihe