Hyvää työtä kyllä KRP:lta

Visepresident

Pakko antaa tunnustus KRP:lle hyvästä työstä.
Melkoista myöhäpeää nousee pintaan, kun on kohta kolme vuotta saanut lukea EOK:n puskista huutoa, että ammattitaidotonta poliisityötä.
Johdanto-osa antaa hyvät eväät maakuntakierrokselle eikä se sisällä yhtään v...ttuiluakaan, vaikka paikka olisi ollut.
Hauska termi robootille on tuo "rahanjakokone".

3

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marcon lausuma s.119

      Youtubeen 19-osaisen luennon wincapitasta. Vain yhteen vastaukseen ei löytynyt vastausta. Mistä tuotot jaettiin eli missä rahat?
      Piti odottaa poliisin selvitystä. Nyt ei sen suhteen enää ole epäselvyyttä.
      Mielenkiintoinen tuo lausuma sponsoreista. "Olisin halunnut edes yrittää toimivan automaattisen järjestelmän kehittämistä, mutta sponsorit eivät olleet kiinnostuneita muusta kuin uusilta jäseniltä tulevien varojen jakamisesta mahdollisimman nopeasti, koska julkisuudessa varoitetaan toistuvasti pyramidipelistä".

      • wcWCwc

        Voi kuinka Kultasydämen kävikään. Mutta niinhän se toinenkin jo ennen kukonlaulua kolmasti kiellettiin.

        Vai kieltääkö tässä Mestari seuraajansa? Ei, eihän se niin voi olla. EI VOI.


    • AdaFlink

      ... hienosti paitsi itse tutkinnassa, niin myös tiedottamisessa. KRP on tiedottanut juuri sen, mikä on ollut faktaa. Se on jokaisen höynän oma moka, jos ei ole uskonut KRP:n tiedotusta, vaan on turvautunut EOK:n ja etenkin Pitkäsen sepustuksiin.

      Pitkänenhän hehkutti epätoivoisille jäsenille, että hän on selvittänyt kaiken parissa kuukaudessa. Mitenhän Pitkänen selittää nyt "selvityksensä" päämiehilleen esitutkintamateriaalin tullessa julkiseksi?

      Kuinkahan paljon vahinkoa (taloudellista ja henkistä) EOK Pitkäsineen on aiheuttanut sponsoreille uskottelemalla heille jotain sellaista, mikä ei pidä paikkaansa?

      Ja mitaan ette voi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe