Pakko antaa tunnustus KRP:lle hyvästä työstä.
Melkoista myöhäpeää nousee pintaan, kun on kohta kolme vuotta saanut lukea EOK:n puskista huutoa, että ammattitaidotonta poliisityötä.
Johdanto-osa antaa hyvät eväät maakuntakierrokselle eikä se sisällä yhtään v...ttuiluakaan, vaikka paikka olisi ollut.
Hauska termi robootille on tuo "rahanjakokone".
Hyvää työtä kyllä KRP:lta
3
213
Vastaukset
- Marcon lausuma s.119
Youtubeen 19-osaisen luennon wincapitasta. Vain yhteen vastaukseen ei löytynyt vastausta. Mistä tuotot jaettiin eli missä rahat?
Piti odottaa poliisin selvitystä. Nyt ei sen suhteen enää ole epäselvyyttä.
Mielenkiintoinen tuo lausuma sponsoreista. "Olisin halunnut edes yrittää toimivan automaattisen järjestelmän kehittämistä, mutta sponsorit eivät olleet kiinnostuneita muusta kuin uusilta jäseniltä tulevien varojen jakamisesta mahdollisimman nopeasti, koska julkisuudessa varoitetaan toistuvasti pyramidipelistä".- wcWCwc
Voi kuinka Kultasydämen kävikään. Mutta niinhän se toinenkin jo ennen kukonlaulua kolmasti kiellettiin.
Vai kieltääkö tässä Mestari seuraajansa? Ei, eihän se niin voi olla. EI VOI.
- AdaFlink
... hienosti paitsi itse tutkinnassa, niin myös tiedottamisessa. KRP on tiedottanut juuri sen, mikä on ollut faktaa. Se on jokaisen höynän oma moka, jos ei ole uskonut KRP:n tiedotusta, vaan on turvautunut EOK:n ja etenkin Pitkäsen sepustuksiin.
Pitkänenhän hehkutti epätoivoisille jäsenille, että hän on selvittänyt kaiken parissa kuukaudessa. Mitenhän Pitkänen selittää nyt "selvityksensä" päämiehilleen esitutkintamateriaalin tullessa julkiseksi?
Kuinkahan paljon vahinkoa (taloudellista ja henkistä) EOK Pitkäsineen on aiheuttanut sponsoreille uskottelemalla heille jotain sellaista, mikä ei pidä paikkaansa?
Ja mitaan ette voi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462584
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792148
- 951966
- 321722
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil221253