En tätä paljoa muualla kuin täällä... Olen selvästi keskimääräistä lyhempi (171 cm) mies. No, se tiedetään, ettei se plussaa ole. Asian outo puoli kuitenkin itseni kannalta hauska. Olen nimittäin nk. kasvanut maatapitkin ja kengännumeroni (46) on kokooni suhteen aika iso. Uskokaa tai älkää, tämä asia kiinnostaa naisia!! Olen useamman kerran saanut ihailevan hämmesteleviä kommentteja jalkojeni koosta. Ihan tyhmä juttu, mutta en pane pahakseni.
Naset ja miehen koko
8
1055
Vastaukset
- Eräs joka aamulla...
Mnia ainakin kiinnostaa miehen nenä minkä kokoinen se on, jos se on pieni, niin ei kiinnosta!
- nöösa
joo kyllä miehellä täytyy nenä olla
- Suhteellista kaikki
Minun mies on 192cm 82kg kengän numero 49 ja ihan
sopivan kokoinen sekin.- Poilkj
... nyt ole vähän tuollainen tuulen nussima vinkuheinä, kun tuota painoa on tuon verran vähän. Ja aina tietenkin kisan voitat kun ämmät kisaa siitä, kenen miehellä on isoin kengännumero. Hyvä kisa muuten.
- nsködfkh
Nyt voi kaikki lyhyet miehet ostaa ja pitää sitten isoja kenkiä, niin naiset kiinnostuu. Tämäkö oli pointtisi?
- QAZAQ
Aloittajan pointti kai oli kömpelösti huomauttaa tuosta naisten aika usein osoittamasta kiinnostuksesta miehen jalkoihin.
- nsködfkh
QAZAQ kirjoitti:
Aloittajan pointti kai oli kömpelösti huomauttaa tuosta naisten aika usein osoittamasta kiinnostuksesta miehen jalkoihin.
...Palstalla Miten naiset isketään -->
- Hyvä syfiilis
nsködfkh kirjoitti:
...Palstalla Miten naiset isketään -->
Aika jännä, että jotkut naiset kiinnittävät huomion pitkiin jalkateriisi, ehkä niiden poikkeuksellista kokoa ihaillen ja yhdistävät jotenkin alitajunnassa johonkin seksuaalisuuteen tai isokenkäisen valtapyrkimyksiin tjtn. Itselläni on nimittäin juuri päinvastoin, itse kiinnitän naisessa huomion silmien ja kasvojen ja olemuksen jälkeen huomion nimenomaan jalkoihin eli miten nainen kävelee ja seisoo ja flirttailee kengillään tms.
En ihan tarkalleen osaa itsekään sanoa, pakko myöntää, että kyllä siinä jotain eroottista latausta on oltava,mutta ennen kaikkea ihailen siroja, kauniita, puhtaita ja hoidettuja jalkoja ja samoin käsiä. Löydän niistä sata kertaa enemmän yksityiskohtia, mielenkiintoa ja aistikkuutta kuin ne perinteiset tissit ja perseet. Tämä on vain itselleni niin rankkaa, että en uskalla sanoa tätä suoraan kenellekään naiselle, varsinkaan ensitreffeillä pelästyttää hengiltä. Fetissini ei ole niin addiktoivaa sorttia, että naisella voi olla sukat tai vaikka kumpparit jalassa, niin mielikuvitusta ja halua riittää, toisin kuin jotkut eivät pysty ilman fetissiä mihinkään kuten nahka tai latex.
Itsekin tykkäisin pidemmistä naisista, ehkä juuri pitkien säärienkin takia, mutta melkein joka kerta pettyy, pituutta on 185cm, mutta tuollaiset 190 cm naiset ovat itsetunnoltaa aivan romuna, pitäisi olla vähintään samanpituinen, lyhyempi saa kuulemma näyttämään aina ihan honkkelilta ja pelleltä. Joten aniharva vilkaiseekaan mitään 170-180cm normaalivartaloisia kivannäköisiä miehiä. Oma mokansa, perkele. Toisekseen pitkien naisten ongelma on usein aivan onneton ryhti ja jalkojen virheasennot ym. Vaatteita ei löydy juuri mistään. Ja ovat kömpelöitä liikkeissään melkein järjestäen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432488Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742467Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732362Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512122Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211133Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi41995Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56876