tää tästä muuksi muutu vaikka kuinka täällä pyöris ja kirjottelis palstat täyteen.
Ei kai
16
333
Vastaukset
- hyvää yötä.
täällä mikään muutukaan, tarvitaan siihen vähän muutakin.
- ‘‘‘‘‘
Buona notte
- iu ip
Ei muutu. Pitää ottaa tilanne haltuun ihan eri tavalla!
- Kyllä kai
Asiat voi muuttua muuksi kunhan vaan selvittää asiat sen toisen kanssa keskenään eikä pyörittele täällä...
- muuksiko
Periaatteessa tietenkin noin.
Käytäntö taas on aivan muuta: kuka meistä voi tilannettaan muuksi muuttaa, vaikka haluaisi?
Olemme hiiriä eikä ihmisiä!! - Kyllä kai
muuksiko kirjoitti:
Periaatteessa tietenkin noin.
Käytäntö taas on aivan muuta: kuka meistä voi tilannettaan muuksi muuttaa, vaikka haluaisi?
Olemme hiiriä eikä ihmisiä!!Käytännössä voi nimenomaan ainakin yrittää.
Koska me ihmiset ei olla ajatustenlukijoita,
niin aina voi tulla väärinkäsityksiä ja väärinymmärryksiä,
mutta aina voi yrittää selvittää. Ei heti pidä luovuttaa ja
lannistua. Minä en ainakaan suostu olemaan hiiri ;-) - muuksiko
Kyllä kai kirjoitti:
Käytännössä voi nimenomaan ainakin yrittää.
Koska me ihmiset ei olla ajatustenlukijoita,
niin aina voi tulla väärinkäsityksiä ja väärinymmärryksiä,
mutta aina voi yrittää selvittää. Ei heti pidä luovuttaa ja
lannistua. Minä en ainakaan suostu olemaan hiiri ;-)Minä en edes yritä, jos ei kerralla asia selviä. Sitten luovutan.
Mutta ikävälle minäkään en silti voi mitään... - peiton alle äkkiä
muuksiko kirjoitti:
Minä en edes yritä, jos ei kerralla asia selviä. Sitten luovutan.
Mutta ikävälle minäkään en silti voi mitään...Niin eipä päätään viitti turhaan seinään hakata...en hakkaa enää minäkään..tarpeeksi on jo mustelmia...
- Kyllä kai
muuksiko kirjoitti:
Minä en edes yritä, jos ei kerralla asia selviä. Sitten luovutan.
Mutta ikävälle minäkään en silti voi mitään...Sulle "muuksiko"... se voisi se ikäväkin helpottua jos yrittäisi toisenkin kerran,
eikä luovuttaisi heti ensimmäisessä vastoinkäymisessä.
Ei hitto, sinnikkyyttä ja sisukkuutta peliin :-) - tar-zan
peiton alle äkkiä kirjoitti:
Niin eipä päätään viitti turhaan seinään hakata...en hakkaa enää minäkään..tarpeeksi on jo mustelmia...
heh heh heh
- Kyllä kai
tar-zan kirjoitti:
heh heh heh
Mitä nauramista on toisen mustelmissa ? Tulla siihen hohottamaan, kun jollain on paha mieli.
- tar-zan
Kyllä kai kirjoitti:
Mitä nauramista on toisen mustelmissa ? Tulla siihen hohottamaan, kun jollain on paha mieli.
No mulle tuli tänään hyvä mieli,kun liikuin tuolla betoniviidakossa jossa oli ansa,onneks en langennut siihen,siitä vasta olis tullut pahaa jälkee"ihmissyöjä yritti iskee"
- Kyllä kai
tar-zan kirjoitti:
No mulle tuli tänään hyvä mieli,kun liikuin tuolla betoniviidakossa jossa oli ansa,onneks en langennut siihen,siitä vasta olis tullut pahaa jälkee"ihmissyöjä yritti iskee"
Että mitä??? Oletkohan väärällä palstalla???
- tar-zan
Kyllä kai kirjoitti:
Että mitä??? Oletkohan väärällä palstalla???
heh heh sä oot sit ovela"ainakin omasta mielestä"
- muuksiko
Kyllä kai kirjoitti:
Sulle "muuksiko"... se voisi se ikäväkin helpottua jos yrittäisi toisenkin kerran,
eikä luovuttaisi heti ensimmäisessä vastoinkäymisessä.
Ei hitto, sinnikkyyttä ja sisukkuutta peliin :-)Ei minusta ole siihen. En halua ahdistelijan nimeä itselleni, koska en sellainen ole! Enkä edes tykkää kissa ja hiiri-leikeistä, en näe niissä mitään järkeä.
Vaikeasti tavoiteltavat jätän rauhaan ensimmäisen yrityksen jälkeen. - käytännön toteutus?
muuksiko kirjoitti:
Minä en edes yritä, jos ei kerralla asia selviä. Sitten luovutan.
Mutta ikävälle minäkään en silti voi mitään...Mitä sitten olet ihan käytännössä ja selkokielellä yrittänyt? Jos yrttäminen on viestejen kirjoittamista tänne niin ettei niitä voi tunnistaa kukaan ihan varmuudella itselleen ei se ole yrittämistä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483