Ei kai

good night

tää tästä muuksi muutu vaikka kuinka täällä pyöris ja kirjottelis palstat täyteen.

16

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvää yötä.

      täällä mikään muutukaan, tarvitaan siihen vähän muutakin.

    • ‘‘‘‘‘

      Buona notte

    • iu ip

      Ei muutu. Pitää ottaa tilanne haltuun ihan eri tavalla!

    • Kyllä kai

      Asiat voi muuttua muuksi kunhan vaan selvittää asiat sen toisen kanssa keskenään eikä pyörittele täällä...

      • muuksiko

        Periaatteessa tietenkin noin.

        Käytäntö taas on aivan muuta: kuka meistä voi tilannettaan muuksi muuttaa, vaikka haluaisi?

        Olemme hiiriä eikä ihmisiä!!


      • Kyllä kai
        muuksiko kirjoitti:

        Periaatteessa tietenkin noin.

        Käytäntö taas on aivan muuta: kuka meistä voi tilannettaan muuksi muuttaa, vaikka haluaisi?

        Olemme hiiriä eikä ihmisiä!!

        Käytännössä voi nimenomaan ainakin yrittää.
        Koska me ihmiset ei olla ajatustenlukijoita,
        niin aina voi tulla väärinkäsityksiä ja väärinymmärryksiä,
        mutta aina voi yrittää selvittää. Ei heti pidä luovuttaa ja
        lannistua. Minä en ainakaan suostu olemaan hiiri ;-)


      • muuksiko
        Kyllä kai kirjoitti:

        Käytännössä voi nimenomaan ainakin yrittää.
        Koska me ihmiset ei olla ajatustenlukijoita,
        niin aina voi tulla väärinkäsityksiä ja väärinymmärryksiä,
        mutta aina voi yrittää selvittää. Ei heti pidä luovuttaa ja
        lannistua. Minä en ainakaan suostu olemaan hiiri ;-)

        Minä en edes yritä, jos ei kerralla asia selviä. Sitten luovutan.

        Mutta ikävälle minäkään en silti voi mitään...


      • peiton alle äkkiä
        muuksiko kirjoitti:

        Minä en edes yritä, jos ei kerralla asia selviä. Sitten luovutan.

        Mutta ikävälle minäkään en silti voi mitään...

        Niin eipä päätään viitti turhaan seinään hakata...en hakkaa enää minäkään..tarpeeksi on jo mustelmia...


      • Kyllä kai
        muuksiko kirjoitti:

        Minä en edes yritä, jos ei kerralla asia selviä. Sitten luovutan.

        Mutta ikävälle minäkään en silti voi mitään...

        Sulle "muuksiko"... se voisi se ikäväkin helpottua jos yrittäisi toisenkin kerran,
        eikä luovuttaisi heti ensimmäisessä vastoinkäymisessä.
        Ei hitto, sinnikkyyttä ja sisukkuutta peliin :-)


      • tar-zan
        peiton alle äkkiä kirjoitti:

        Niin eipä päätään viitti turhaan seinään hakata...en hakkaa enää minäkään..tarpeeksi on jo mustelmia...

        heh heh heh


      • Kyllä kai
        tar-zan kirjoitti:

        heh heh heh

        Mitä nauramista on toisen mustelmissa ? Tulla siihen hohottamaan, kun jollain on paha mieli.


      • tar-zan
        Kyllä kai kirjoitti:

        Mitä nauramista on toisen mustelmissa ? Tulla siihen hohottamaan, kun jollain on paha mieli.

        No mulle tuli tänään hyvä mieli,kun liikuin tuolla betoniviidakossa jossa oli ansa,onneks en langennut siihen,siitä vasta olis tullut pahaa jälkee"ihmissyöjä yritti iskee"


      • Kyllä kai
        tar-zan kirjoitti:

        No mulle tuli tänään hyvä mieli,kun liikuin tuolla betoniviidakossa jossa oli ansa,onneks en langennut siihen,siitä vasta olis tullut pahaa jälkee"ihmissyöjä yritti iskee"

        Että mitä??? Oletkohan väärällä palstalla???


      • tar-zan
        Kyllä kai kirjoitti:

        Että mitä??? Oletkohan väärällä palstalla???

        heh heh sä oot sit ovela"ainakin omasta mielestä"


      • muuksiko
        Kyllä kai kirjoitti:

        Sulle "muuksiko"... se voisi se ikäväkin helpottua jos yrittäisi toisenkin kerran,
        eikä luovuttaisi heti ensimmäisessä vastoinkäymisessä.
        Ei hitto, sinnikkyyttä ja sisukkuutta peliin :-)

        Ei minusta ole siihen. En halua ahdistelijan nimeä itselleni, koska en sellainen ole! Enkä edes tykkää kissa ja hiiri-leikeistä, en näe niissä mitään järkeä.

        Vaikeasti tavoiteltavat jätän rauhaan ensimmäisen yrityksen jälkeen.


      • käytännön toteutus?
        muuksiko kirjoitti:

        Minä en edes yritä, jos ei kerralla asia selviä. Sitten luovutan.

        Mutta ikävälle minäkään en silti voi mitään...

        Mitä sitten olet ihan käytännössä ja selkokielellä yrittänyt? Jos yrttäminen on viestejen kirjoittamista tänne niin ettei niitä voi tunnistaa kukaan ihan varmuudella itselleen ei se ole yrittämistä:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe