Hän roikkuu aina minussa kiinni kun näemme. Haluaisin omaa tilaa. Hänen käytös ahdistaa minua etenkin siksi, koska suhteemme on aika tuore eikä minulla ole kehittynyt voimakkaita tunteita häntä kohtaan. Hän käyttäytyy myös hyvin teinimäisesti, eli silittelee ja puristelee minua vaikka hänen "appi"vanhempansa olisivat samassa huoneessa. Olemme molemmat aikuisia.
Olen usein hyvin vaivaantunut ja haluaisin vain työntää hänet pois. Olen myös hellyydenkipeä ja osoitan kiintymystä. Minulle ei kuitenkaan synny läheisyydentarvetta, koska hän on koko ajan kiehnäämässä. Raja kaikessa.
Minusta tuntuu, että ensivaikutelma petti. Hän ei vaikuttanut takertujalta, mutta hänen sitoutumishalunsa (yhteinen tulevaisuus) ja kiehnäämisensä jo muutaman viikon seurustelun jälkeen pelottavat minua. Hän ei vaikuta rentulta.
Aloin tapailla häntä mielenkiinnosta, mutta nyt kiintymys on loppumassa. Tunteemme eivät selvästikään ole samalla tasolla, mutta hän ei anna minun tunteille edes aikaa kehittyä. Pitäisikö jättää tämä kaulassa roikkuja ja etsiä kypsempää suhdetta? Mitä minun pitäisi ajatella tuosta "salamarakastumisesta"
Tiedän: "odottakaapa arkea, kyllä se sitten muuttuu". Mutta en tiedä haluanko kokea arkea hänen kanssaan. Olen melkein jo alkanut yrittää vältellä häntä, esim. pakenen auttamaan siskoani askareissa kun hän haluaisi hellyyttä. HUOM! siinä tilanteessa olimme "hellineet" ja olleet "päikkäreillä" useita tunteja, liioittelematta. Eikö mikään riitä?
Omalta puoleltani: Mitään kipinöitä ei ollut edes ihan alussa. En ihastunut esim. häneen ulkonäköönsä. Lähdin sillä asenteella, että haluaisin yrittää hänen kanssaan. Onko mahdollisuutta, että voisin rakastaa häntä vai kannattaisiko vaan luovuttaa. Toinen osapuoli ajattelee vielä, että kaikki on hyvin.
On sanomattakin selvää, että minulla on huono omatunto kun en ole vastavuoroisesti "oppinut" rakastamaan häntä yhtä lyhyessä ajassa kuin hän minua.
Mies kuin iilimato
25
1555
Vastaukset
- esmes
Ole reilu itseäsi ja tuota miestä kohtaan äläkä jatka enää tutustumista. Varoituksen sana kuitenkin: nopeasti takertuvilla on taipumus olla liiallisen omistushaluisia ja muuttua bänksien jälkeen arvaamattomiksi roikkujiksi. Edes suhteen pituudella ei ole heille merkitystä. Mä tapasin kerran vastaavanlaisen miehen jolle sanoin kahden viikon satunnaisen deittailun jälkeen kohteliaan ei:n. Miespä ei siitä ollut milläänsäkään vaan ehdotti meille PARITERAPIAA PERHENEUVOJALLA, ihan pokerina! :D
- Tuulikkitar_
Oijoijoi.. tuo vika lause oli kyllä päivän paras!
- Ei se satu
miksi jatkaa. Molempien kannalta on helpompi erota jo tässä vaiheessa kuin antaa hänen rakentaa mielessään yhteistä tulevaisuutta, mikä tekee siitä vieläkin hankalampaa.
Pariterapiaa ei minulle kukaan ole vielä ehdottanut :-D mutta iilimadosta olen eronnut ja siinä piti lopulta heittäytyä todella tylyksi ennen kuin viesti meni perille.
- xxzXzxx
Tunnistan tuon iilimatomaisuuden omassa käytöksessäni. Minulla se ottaa vallan muutaman kuukauden seurustelun jälkeen, jos oikein kunnolla rakastun ja sitten kestää aikaa ennen kuin siitä pääsen eroon ja palaudun normaaliksi kunnon mieheksi. Se on kyllä ikävä kuvio ja aika vasta menetin täysin hyvän naisen osittain sen takia.
- Vialla on
...sinussa on jotain pahasti vialla.
- *kiitoseikiitos*
mistä näitä tunnevammaisia naisia sikiää?
toinwen itkee kun mies ei näytä tunteitaan toinen sitä kun näyttää..
oikeesti ottakaa koira. sen voi kouluttaa mieleiseksi ja tarvittaessa lopettaa jos ei tykkääkkään.
parisuhteessa pitäis pytyä rakastumaan ihmiseen sellaisena kun se on eikä vaatia omia unelmiaan ihannekumppanista joka olisi just sellainen kun itse tahtoo.
tai sitten se koira.- Ukkomiäs
Ehkä sä nimenomaan tarvitsisit sen koiran, koska koirat just on siinä vieressä koko ajan ja nuolee kättä. Kyllä ihminen tarvitsee parisuhteessakin sitä ilmaa.
- sta3
HUOM: JOS MIES tai nainen osoittautuu iilimadoksi, joo kyllä hänellä on ongelmia, ne voi jopa olla psyykkisiä, joita hän ei tiedosta, tai tietää, ja jos tietää, iilimatomaisuus voi olla vielä takertuvampaa, ihminen kenellä ilmenee "TAKERTUVUUTTA" vielä enemmän, hän ilmeisesti ei osaa olla oikein oma itsensä, jos HENKISESTI AJATELLAAN, NIIN KYSYMYKSESSÄ ON IHMISEN KASVU PAHIMMAALLAAN, TAI PARHAILLAAN. TÄYTYY OTTAA HUOMIOON AINA IHMISEN KOKONAISUUS. RAKKAUDELLA SAADAAN PALJON MYÖS "TOISIAMME TUUPATTUA ETEENPÄIN, ON TÄRKEÄÄ ETTEI KÄYTTÄYDY VAIN "kylmästi" vain sen tähden että "EN MINÄ TUOLLALISTA SURKIMUSTA HALUA" KOSKETTAKAA JOKAISTA IHMISTÄ, NIILLÄ RAKKAUDEN SISÄISILLÄ VAISTOILLA , kun ne on aina läsnä ja käytettävissä) sillä KUKAAN EI OLE IILIMATO, KUN YMMÄRTÄÄ, MISTÄ KULMALTA SE MAAILMAASA KATSELEE, SILLÄ ET VOI KOSKAAN TIETÄÄ MITÄ TOISEN IHMISEN ELÄMÄSSÄ ON MENEILLÄÄN, TAI MITÄ SIELLÄ EHKÄ ON TAPAHTUNUT. HUOM. JOS EI MUUTA, NIIN SIUNATAAN NUO IILIMADOT VAIKKA SALAA. RAKKAUTTA JOKAISELLE, JOKA TÄMÄN LUKEE.
- Vilwa
Joo, ne iilimadot. Anna mun kaikki kestää. Ja jumalauta jos ne vielä alkaa lässyttää kuin lapselle...
- Kokeiles.
No on sussakin jotain vikaa, kun et osaa mitään hänelle tuosta sanoa!
Miksi et vain sano, että EI NYT, ja myöhemmin sitten.
Mä en enää jaksaisi noita tuntikausien päikäreitä, niitä harrastivat teinit ja valitettavasti ajat kasvoi ohitse.
Mutta, mun mielestä monet miehet on siinä mielessä ihania luonnon lapsia, että osaavat säilyttää herkkyytensä ja oikeasti JAKSAVAT tuollaista kutemista.
Suositteleisin jonkinlaista kompromissia, että terävä kielto kun et halua, jos ei tottele niin räppää sormille vaikkapa haarukalla ja katso silmiin että menikö jumalauta perille! Sit hänellä vähän tietysti nolottaa , mutta jos tottelee niin voit sanoa että mennään sit illalla vaikka vierekkäin nukkumaan tms.
Pidä itse huoli rajoistasi, niin toinenkin niitä osaa kunnioittaa!
Ei aikuista naista puristella missä sattuu ja milloin sattuu! Sehän ei ole edees kunnioittavaakaan jos tarkkoja ollaan, mutta tietenkään et mitään feminismiä siihen asiaan vedä mukaan vaan ajattelet ihan omilta lähtökohdilta.
Ei kannata tehdä asioista monimutkaisia, jos mies on noin lovena niin mahikset on vaikka minkälaiseen romanssiin, muttei siitä tule mitään jos sä ajattelet liian monimutkaisesti..
Epäromanttinen mies ei tuollaista edes tee, ja niiden kanssa on lopulta melko tyly seurustella,
itse valitsen mieluummin vähän liian kiimaisen ja yliäklön, josta on helppo sitten kouluttaa normaali mies, kuin läheisyydenpelkoisesta narsistista taas on helvetin vaikea yrittää kouluttaa romanttisempaa.
Sulla on varmaan hyvä mies, ja umpirakastunut suhun näemmä. - kokeiles..
"Minusta tuntuu, että ensivaikutelma petti. Hän ei vaikuttanut takertujalta, mutta hänen sitoutumishalunsa (yhteinen tulevaisuus) ja kiehnäämisensä jo muutaman viikon seurustelun jälkeen pelottavat minua. Hän ei vaikuta rentulta."
tähän voisin kommentoida vielä, että kaikki miehet on tällaisia.
Jos mies ei ala lyhyen ajan sisällä perumaan puheitaan "sitoutumattomuudesta" ja "hitaasti etenemisestä", niin hän ei välitä susta tarpeeksi.
Mies antaa aina ensin vaikutelman ettei halua seurustella, koska on tottunut siihen että naiset sitten luulee liikoja ja suuttuvat kun ei pidetä mitä "antoi ensin ymmärtää"..
Mutta kun se oikea kolahtaa kohdalle, mies heittää muutaman viikon sisällä olan yli kaikki haihattelut yksinäisenä ja riippumattomana olemisesta, ja haluaa vain kantaa kaikki munansa yhteen koriin ja varmistaa että nainenkin tietää hänen tunteensa. siksi syntyy vaikutelma, että mies ei olekaan "se mitä antoi ensin ymmärtää"..
Mutta kun asian tiedät, voit sitten olla ainakin turvallisin mielin ettei mies sua hylkää vaikka pyytäisitkin vähentämään näkemista ja halailua.
Aluksi mies toki huolestuu, että onko peli menossa poikki, mutta mikäli et halua menettää häntä niin voit aina välillä myös rohkaista.
Tosin jos sulla ei MISSÄÄN vaiheessa ole tullut minkäänlaista kipinää miestä kohtaan, niin jos ei muutamassa viikossa ole kertaakaan ollut rakastunut olo niin sitten en tiedä herääkö sun tunteet ikinä. Kahdessa vuodessa varmaan tuokin ongelma jo ratkennut moneen kertaan...
- vai aikaisemmin
Näin on ja kahdessakymmenessä vuodessa on jo hopeat laitettu jakoon....
- oppeliini1
Siis silloin ku Sinä valitsit hänet seuralaiseksesi, hän omisti kunnon käytostavat.
Nyt, ajan kanssa hänestä on kehittynyt täysi moukka. Niinko siinä on käynyt?
Ellei tuo täydellinen moukka ymmärrä mitä käytostavoilla tarkoitetaan, hän todellakin saa mennä takaisin tynnyriinsä. JA tappi kiinni.
Sinne, muilta näkymättomiin, tuon tason ääliot kuuluvat. Ei normaalien ihmisten seuraan saastuttamaan läsnäolijoiden atmosfääriä. - sentin päässä
Mun kohdallekin osui tällainen iilimato muutama vuosi sitten,Päikkäreitä, 24/7 yhdessä ja kun mentiin saman katon alle niin kova kontrolli päälle. Hyvä, että vessassa sai käydä yksin. Halusi heti alussa yksiin, kuvioihin tuli mustasukkaisuus, hallitsevuus ja kontrollointi. Turha tietenkin jälkikäteen valittaa, mutta se suhde olisi saanut jäädä väliin. Mukaan tuli henkinan ja fyysinen väkivalta ja loppujen lopuksi ero..Mieti haluaako hän sinut nopeasti sitovaan suhteeseen sen takia, että hän voi mahdollisesti hallita sinua paremmin. Tämä on vain tällainen mielipide. Tsemppiä!
- nyt naurattaa :D
No ihan samat kuviot olen kokenut!!!
Tässä yksi esimerkki iilimatomaisuudesta..
Oltiin kyhnätty koko ilta sohvalla, kunnes oli nukkumaanmenoaika. Käväisin ennen nukkumaan menoa vessassa, mies meni edeltä sänkyyn, ja menin hänen viereensä n. viiden minuutin kuluttua hänen jälkeensä. Siihen asti jokaisena yhdessäyöpymiskertana oltiin hellitelty useita tunteja putkeen ennen nukahtamista. Nyt mies käänsi mielenosoituksellisesti minulle selkänsä, oli vain hiljaa, kun yritin jutella, ja siirtyi aina vain kauemmaksi minusta, kun yritin mennä lähelle. No se yö meni silleen..
Aamulla sain kuulla raivoisalla huudolla kunniani, kun olin viipynyt illalla vessassa kuulemma liian kauan, ja hän oli tuntenut etten välitä hänestä pätkääkään. Kuulemma AINA pitää mennä juuri samalla hetkellä sänkyyn, että on epäkohteliasta antaa toisen odottaa yksin sängyssä.
Jep jep, olisi ehkä vaan pitänyt pidätellä pissaa aamuun asti.. vai olisiko mies voinut tulla vessaan odottelemaan pissaamisen ajaksi, ja sitten oltaisiin käsi kädessä yhtä matkaa menty sänkyyn :D
Mies oli 42v. tuolloin (.. että terkut vaan sulle, jos tätä juttua luet, muistat varmaan sen illan ;D ) - iilisiili
nyt naurattaa :D kirjoitti:
No ihan samat kuviot olen kokenut!!!
Tässä yksi esimerkki iilimatomaisuudesta..
Oltiin kyhnätty koko ilta sohvalla, kunnes oli nukkumaanmenoaika. Käväisin ennen nukkumaan menoa vessassa, mies meni edeltä sänkyyn, ja menin hänen viereensä n. viiden minuutin kuluttua hänen jälkeensä. Siihen asti jokaisena yhdessäyöpymiskertana oltiin hellitelty useita tunteja putkeen ennen nukahtamista. Nyt mies käänsi mielenosoituksellisesti minulle selkänsä, oli vain hiljaa, kun yritin jutella, ja siirtyi aina vain kauemmaksi minusta, kun yritin mennä lähelle. No se yö meni silleen..
Aamulla sain kuulla raivoisalla huudolla kunniani, kun olin viipynyt illalla vessassa kuulemma liian kauan, ja hän oli tuntenut etten välitä hänestä pätkääkään. Kuulemma AINA pitää mennä juuri samalla hetkellä sänkyyn, että on epäkohteliasta antaa toisen odottaa yksin sängyssä.
Jep jep, olisi ehkä vaan pitänyt pidätellä pissaa aamuun asti.. vai olisiko mies voinut tulla vessaan odottelemaan pissaamisen ajaksi, ja sitten oltaisiin käsi kädessä yhtä matkaa menty sänkyyn :D
Mies oli 42v. tuolloin (.. että terkut vaan sulle, jos tätä juttua luet, muistat varmaan sen illan ;D )Auts. Olen sitten naimisissa tällaisen iilimadon kanssa, jonka mielestä nukkumaan pitää mennä samaan aikaan. Juuri tuolla selänkääntämisellä kostaa, jos olen jäänyt katsomaan jotain teevee-ohjelmaa tai jäänyt vielä tiskipöytää siivoilemaan. Luulin, että kaikilla on samanlaista. Voiko jossakin suhteissa mennä nukkumaan ihan eri aikaan? Katsoa jotain elokuvaa esim. yksin myöhään?
- valtapeli..
iilisiili kirjoitti:
Auts. Olen sitten naimisissa tällaisen iilimadon kanssa, jonka mielestä nukkumaan pitää mennä samaan aikaan. Juuri tuolla selänkääntämisellä kostaa, jos olen jäänyt katsomaan jotain teevee-ohjelmaa tai jäänyt vielä tiskipöytää siivoilemaan. Luulin, että kaikilla on samanlaista. Voiko jossakin suhteissa mennä nukkumaan ihan eri aikaan? Katsoa jotain elokuvaa esim. yksin myöhään?
Juu se iilimatovaihe on ratkaiseva vaihe, jos nainen ei siinä vaiheessa jo näytä kuria miehelle ja mies vaistoaa että nainen on heikko eikä kehtaa sanoa EI,
niin siitä asti alkaa mies laittaa säännöt suhteelle, ja kun mies on mies ja sen antaa yksipuoisesti päättää, hänestä tulee pian ikään kuin lapsellinen keisari ja hän ei muuta teekään kuin tarkkailee ja lukee naista.
Te monet tässä ketjussa puhutte niinkun se olisi teidän miehen vika yksin,
mutta palatkaapa niihin iilimato päiviin alkuhuuman vaiheessa,
niin ekan kerran kun tuli tunne että en halua koskea, niin SANOTTEKO sen miehelle vai mielistelittekö vain?
Jos alkaa parisuhteessa mielistellä toista, niin se on vaikea myöhemmin kääntää kelkkaansa kun toinen luulee että valta on hänen. Ja kun ensimmäisen kerran kapinoit, hän sitten tekee mitä vaan säilyttääkseen valtansa..muusta ei tiedä.
Jos mies jo alkuvaiheessa harrataa suuttumista ja mököttämistä, minä NAURAN hänelle ja menen nukkumaan! Ihan koska haluan.
Jos silloin jo tulee eka lyönti, niin suhde päättyy. Jos mies sensijaan kestää tämän rajojen asettamisen, ja on nöyrä ja hänelle voi tietyssä määrin olla nöyrä ilman että hän alkaa käyttää sitä liikaa hyväksi..sitten suhde voi onnistua.
Vastaus on kyllä, suhteessa pitää voida mennä nukkumaan minne haluaa, ja monesti menen sohvallekin nukkumaan enkä mene miehen viereen lainkaan! Siksi että on vaikkapa liian kuuma. Mies luulee AINA heti että nyt on suhde menossa ja "tämä on merkki jostain"..no mut antaa luulla. Ei sillätavoin voi loppuelämäänsä elää että on siiamilaisena kaksosena joka päivä miehelleen. - Dino Rex
valtapeli.. kirjoitti:
Juu se iilimatovaihe on ratkaiseva vaihe, jos nainen ei siinä vaiheessa jo näytä kuria miehelle ja mies vaistoaa että nainen on heikko eikä kehtaa sanoa EI,
niin siitä asti alkaa mies laittaa säännöt suhteelle, ja kun mies on mies ja sen antaa yksipuoisesti päättää, hänestä tulee pian ikään kuin lapsellinen keisari ja hän ei muuta teekään kuin tarkkailee ja lukee naista.
Te monet tässä ketjussa puhutte niinkun se olisi teidän miehen vika yksin,
mutta palatkaapa niihin iilimato päiviin alkuhuuman vaiheessa,
niin ekan kerran kun tuli tunne että en halua koskea, niin SANOTTEKO sen miehelle vai mielistelittekö vain?
Jos alkaa parisuhteessa mielistellä toista, niin se on vaikea myöhemmin kääntää kelkkaansa kun toinen luulee että valta on hänen. Ja kun ensimmäisen kerran kapinoit, hän sitten tekee mitä vaan säilyttääkseen valtansa..muusta ei tiedä.
Jos mies jo alkuvaiheessa harrataa suuttumista ja mököttämistä, minä NAURAN hänelle ja menen nukkumaan! Ihan koska haluan.
Jos silloin jo tulee eka lyönti, niin suhde päättyy. Jos mies sensijaan kestää tämän rajojen asettamisen, ja on nöyrä ja hänelle voi tietyssä määrin olla nöyrä ilman että hän alkaa käyttää sitä liikaa hyväksi..sitten suhde voi onnistua.
Vastaus on kyllä, suhteessa pitää voida mennä nukkumaan minne haluaa, ja monesti menen sohvallekin nukkumaan enkä mene miehen viereen lainkaan! Siksi että on vaikkapa liian kuuma. Mies luulee AINA heti että nyt on suhde menossa ja "tämä on merkki jostain"..no mut antaa luulla. Ei sillätavoin voi loppuelämäänsä elää että on siiamilaisena kaksosena joka päivä miehelleen.Huhhuh. Miten joku voi olla tuollaisen "miehen" kanssa? 10-vuotiaaltahan tuollainen kuulostaa. Varmaan kiva esitellä sukulaisille ja ystäville joku tuollainen alistuvailmeinen tai isoegoinen poikanen...
- yl.,dnhsv
Ota joku afro tai musu. Ei näy kotona kuin ainoastaan silloin kun tartee rahaa. Saattaa tosin joskus päivällä pistäytyä salaa kotona nukkumassa ja sukimassa itseään.
- dfdfgdgdfgdfgdfgdfg
mä olen kanssa aika iilimato mitä naisiin tulee,ja kerran se melkein maksoi yhden parisuhteen ihanan naisen kanssa.En edes tajunnut olevani iilimato,kunnes nainen sanoi ettei jaksa vaikka rakasti minua tosi paljon.Välirikko oli raskas molemmille koska tykättiin toisistamme todella paljon.Nainen halusi olla minun kanssani niin paljon,että otti asian puheeksi ja siitä viisastuneena olen oppinut antamaan naiselle omaa tilaa ja se on helpottanut omaa oloa myös.Nyt meillä on hyvä parisuhde joka toimii ja molemmilla on omaa tilaa niin paljon kun halutaan.Kannattaa siis nostaa kissa pöydälle ja selvittää asiat.
- puolipilkku12
Jos et ole ihanstunut, niin miksi olet siinä?
Ei elämä ole hyväntekeväisyyttä. - Perheenisä
Takertuminen menee mielestäni samaan kategoriaan kuin oman ahdistuksen kanssa toimiminen. Se on toiselle kamalaa kun ihminen takertuu kuin iilimato, on jatkuvasti iholla aivan kuin hänellä ei olisi omaa tahtoa, omaa elämää ollenkaan. Tällainen ihminen jotenkin fuusioituu toiseen ja alkaa elämään elämäänsä osin toisen kautta. Unohtaa omat juttunsa, oman egonsa, omat harrastuksensa, oman tilansa... kaiken omansa ja siinä samassa hän unohtaa myös toisen ihmisen kaiken "oman" tunkeassaan hänen tilaansa.
Samoin ahdistuksen käsittelemisen suhteen tällainen ihminen tulee ja oksentaa kaiken pahan olonsa sinulle käsiteltäväksi sen sijaan, että hoitaisi ne itse kuntoon... mahdollisesti ehkä jotain juttuja sinulle jakaen.
Olisiko toi puutteellisesta itsellisyyttä, kyvyttömyydestä elää vastuullisesti omien tunteidensa kanssa ja viestiä / kommunikoida sen mukaan toisten ihmisten kanssa?. Itsellisyys ei ole itsekkyyttä, ei välinpitämättömyyttä eikä etäisyyden ottamista. Se vaan on henkisen kypsyyden tila minkä seurauksena ihmisen kanssa on hyvä olla ilman sen suurempia kommervenkkejä. Itsevarmuutta siitä, että se toinen kyllä pysyy siinä ilman että sinun tarvitsee puristaa häntä hengiltä… että se ihan normaali toista kunnioittava ja arvostava arki on käytännössä aina sitä parasta mitä rahallakaan saa.
Itsellisyyden puute tulee hyvin esiin parisuhteen ongelmatilanteissa - tällöin henkilö vetää paniikkiin ja tekee suhteessa asioita jotka vain pahentaa tilannetta. ”Anna mulle tilaa” – johtaa hyvin helposti siihen, että viet sen viimeisenkin tilan. Tuossa tilanteessa pitäisi olla järkevä ja antaa toiselle sen mitä hän kaipaa… mutta sumea rakkaus ei aina ole järkevää. - en tajua
Minkälainen on sitten ihminen, joka ei puhu toiselle että tarvitsee tilaa..
Parisuhteessa toisella on aina puutteita, mutta yhtälailla on tärkeää miten toinen osaa näihin reagoida.
Tuttavapiirissä naiset etsivät miestä itselleen..
Kun suhde aina etenee, saan kuulla mitä vikaa miehessä sittenkin oli..
Jollain on pieni, jollain on iso, joku on iilimato, joku on jotain muuta..Istutaan ja ihmetellään vieressä "Miks tuo teki noin!"..
ja siirrytään seuraavaan mieheen sanomalla "Sä oot ihan kiva mutta.."
Etsitään miestä joka osaa tehdä kaiken oikein, mutta miehet osaa vain sen mitä ne on aina edellisessä suhteessaan oppinut. Näin ei saa tehdä, noin saa tehdä, joku nainen haluaa romanttisen miehen, joku taas vähemmä romanttisen..
Miehen itsetunto laskee ja hän yrittää vain miellyttää, joko menisi oikein.
Miksi naisella ei ole rohkeutta sanoa: "Pistä se kieli takaisin suuhun"
"älä nuole mun leukaa!", "käsi pois mun perseestä kun ollaan appivanhemmilla kahvilla!"..
Miksi nainen ei reagoi heti, miksi nainen aina odottaa että mies on täydellinen?
Olkoon erillisyyden puutetta miehellä tai ei, miksi on naisen tehtävä miettiä miksi mies tekee mitäkin. Eikö olisi pääasia että tilanne pysyy hallinnassa näin molemmat voivat miettiä oman päänsä. - kuin naiset näissä a
Aaia meni niin että sinä halusin olla rakastettu ja minun lähellä ja näytit sen ja lähestyi kaikin tavoin ja kun minä opin sinun läheisyyteesi ja helliin tekohin vaikee niistä on irti päästä, nälkkä kasvaa syödessä. miehet vain on erilaisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole472498Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742487Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.572145Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321877Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841695Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211153Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886