Vinkkejä treffeille

refssd

Olen yliopistossa opiskeleva nuorimies ja olen aika kokematon naisten kanssa. Olen ollut pari kertaa treffeillä, mutta ne jutut kuivuivat kokoon aika nopeasti. Kaipaisin vinkkejä, että miten saisin treffit onnistumaan mahdollisimman? Olen viestitellyt Suomi24:n treffipalstalla yhden kivalta vaikuttavan tytön kanssa. En ole ihan varma, että onko meillä loppujen lopuksi riittävästi yhteisiä kiinnostuksen kohteita yms. Tutustumisen arvoiselta hän kuitenkin vaikuttaa. Aika sen näyttää loppujen lopuksi kuinka paljon meillä on yhteistä ja syntyykö jutusta mitään. Treffit ovat parin päivän päästä ja menemme kahville/kävelylle.
Olen monesti vähän hiljainen ja enkä tahdo oikein keksiä puheenaiheita. En vain oikein tiedä aina, että mistä puhuisi. En tykkää olla se, joka on vastuussa keskustelun ylläpitämisestä. Haluaisin, että toinenkin pitäisi yllä jutustelua. Mitkä ovat hyviä puheenaiheita? Miten kannattaisi treffeillä toimia ja mitä tehdä, jotta saisin homman etenemään. Miten saisin tämän tytön kiinnostumaan minusta?

10

1393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trefferi

Yritä löytää nopeasti jotain yhteisiä kiinnostuksen kohteita, sitten juttele niistä. Kerro jos olet tehnyt jotain kiinnostavaa, jos kaverisi ovat tehneet jotain kiinnostavaa. Joku matkustelukin voi olla ihan hyvä puheenaihe.

Pidä keskustelu kevyenä, yritä saada teidät molemmat viihtymään, muttei mitenkään pakonomaisesti. Flirttaile, ja kiusottele tyttöä kevyesti, jos hän yhtään kiinnostaa livenä nähtynä. Jos tytöltä tulee yhtään vastakaikua, kannattaa suudella treffien päätteeksi. Sun pitää olla valmis viemään tilannetta eteenpäin koko ajan, tytöltä ei kannata odottaa mitään aloitteita.

• ..........

Ihan hyviä juttuja ja lisäksi - tämä on varmaan itsestäsi ihan luontaisestikin tärkeää - yritä nimenomaan saada selville syitä miksi SINUN tulisi olla kiinnostunut tytöstä. Siis muita kuin että haluaisit sänkyyn hänen kanssaan, olettaen että haluaisit. Hän huomaa tämän, ja se vasta saakin hänet kiinnostumaan sinusta kun hän huomaa että sinä yrität selvittää kelpaako hän sinulle.

• Expinp

et tykkää olla vastuussa mutta sulla on munat joten joudut olemaan. Unohda kaikki puheet siitä että naiset olisivat verbaalisesti lahjakkaampia kuin miehet. Miehen pitää hoitaa 90% puhumisesta ja sen on parasta olla mielenkiintoista.

Älä vaan haastattele. Älä toisaalta puhu vain itsestäsi.

Mikset miettisi etukäteen asioita joita voisi puhua. Valitse sellaisia juttujua jotka osoittavat sun olevan hyvä tyypip - ei liian kiltti eikä nössö muttei koviskaan. Älä puhu eksistä äläkä naisista yleensä.

Puhu matkoistasi, saavutuksistasi sivulausein (ei leveilyä), kerro intohimoistasi ennen kaikkea tai keksi sellainen.

Pidä mielipiteistäs ja kiinnostuksenkohteistas kiinni ja jos muija on että "ei kiinnosta" niin sanot että "sullahan on outo maku" (hauskasti).

Jos saat naisen nauramaan, olet jo lähempänä suutelemista.

• Näin se menee

"Unohda kaikki puheet siitä että naiset olisivat verbaalisesti lahjakkaampia kuin miehet. Miehen pitää hoitaa 90% puhumisesta ja sen on parasta olla mielenkiintoista."

Niin siis alussa. ;)

Myöhemmin nainen hoitaa puhumisen 90% ajasta. :D

• Beri

Kahvittelu ja kävely on ihan ok, mutta suosittelisin alkuun jotakin toimintaa "jäätä särkemään". Siitä saa hyvää
      jutun juurta sinne kahvitteluun/kävelylle. Keilaus tai ammunta ainakin aiheuttavat jälkikäteen keskustelua.

• refssd

Kiitos hyvistä vinkeistä. Treffit oli ja meni. Menin tapaamiseen sellaisella positiivisella ja avoimella asenteella. Treffit eivät olleet mikään menestys, mutta eivät katastrofikaan. Oli aika kylmä, joten istuimme yhdessä kahvilassa. Juttelimme n. puolitoistatuntia ja joimme kaakaota. Todennäköisesti tästä ei mitään syntynyt, mutta tavallaan kuitenkin ihan hyvä kokemus. Pystyin olemaan rento ja aika hyvin sain ylläpidettyä jutustelua. Kaksi pientä hiljaista hetkeä tuli, mutta en ainakaan minä tuntenut oloani kiusalliseksi.

Sellainen vaikutelma vähän tuli, että en saanut tyttöä kiinnostumaan minusta. Juttelu oli sellaista suht. rentoa. Tyttö kyllä välillä vilkuili jonnekin muualle. En sitten tiedä oliko se ujoutta vai kiinnostuksen puutetta. Muutaman kerran hän kyllä naurahti jollekin jutulle. Kun olimme lopettelemassa, niin tyttö kiitti kohteliaasti ja sanoi, että oli mukava tavata. Minun piti vielä kysyä, että haluaako hän vielä pitää yhteyttä/tavata. En sitten ehtinyt, kun hän siitä lähti aika nopeasti. Hänellä oli tosin vielä jotain menoa. Jäi vähän kaksijakoinen vaikutelma. Mitenköhän pitäisi tulkita? En tosin ole pettynyt, vaikka tästä ei luultavasti mitään synytytkään. Ei tullut itsellenikään sellaista oloa, että tähän tyyppiin haluan tutustua paremmin ja tavata uudestaan. Jotenkin jäi sellainen pliisu vaikutelma. Ei sytyttänyt. Pitäisikö minun, vaikka parin päivän päästä kysyä, että haluaako hän jatkaa yhteydenpitoa ja tutustumista vielä? Tämä jäi nimittäin ihan auki. Ei hänkään asiaa ottanut millään tavalla esille. Ei hän kovin innostuneelta vaikuttanut, mutta jotenkin on vieraasta ihmisestä vaikea sanoa, että mitä tämä ajattelee.

• teekkari27
        refssd kirjoitti:

Kiitos hyvistä vinkeistä. Treffit oli ja meni. Menin tapaamiseen sellaisella positiivisella ja avoimella asenteella. Treffit eivät olleet mikään menestys, mutta eivät katastrofikaan. Oli aika kylmä, joten istuimme yhdessä kahvilassa. Juttelimme n. puolitoistatuntia ja joimme kaakaota. Todennäköisesti tästä ei mitään syntynyt, mutta tavallaan kuitenkin ihan hyvä kokemus. Pystyin olemaan rento ja aika hyvin sain ylläpidettyä jutustelua. Kaksi pientä hiljaista hetkeä tuli, mutta en ainakaan minä tuntenut oloani kiusalliseksi.

Sellainen vaikutelma vähän tuli, että en saanut tyttöä kiinnostumaan minusta. Juttelu oli sellaista suht. rentoa. Tyttö kyllä välillä vilkuili jonnekin muualle. En sitten tiedä oliko se ujoutta vai kiinnostuksen puutetta. Muutaman kerran hän kyllä naurahti jollekin jutulle. Kun olimme lopettelemassa, niin tyttö kiitti kohteliaasti ja sanoi, että oli mukava tavata. Minun piti vielä kysyä, että haluaako hän vielä pitää yhteyttä/tavata. En sitten ehtinyt, kun hän siitä lähti aika nopeasti. Hänellä oli tosin vielä jotain menoa. Jäi vähän kaksijakoinen vaikutelma. Mitenköhän pitäisi tulkita? En tosin ole pettynyt, vaikka tästä ei luultavasti mitään synytytkään. Ei tullut itsellenikään sellaista oloa, että tähän tyyppiin haluan tutustua paremmin ja tavata uudestaan. Jotenkin jäi sellainen pliisu vaikutelma. Ei sytyttänyt. Pitäisikö minun, vaikka parin päivän päästä kysyä, että haluaako hän jatkaa yhteydenpitoa ja tutustumista vielä? Tämä jäi nimittäin ihan auki. Ei hänkään asiaa ottanut millään tavalla esille. Ei hän kovin innostuneelta vaikuttanut, mutta jotenkin on vieraasta ihmisestä vaikea sanoa, että mitä tämä ajattelee.

Kuulostaa kyllä sen verran valjulta, että ei ole jatkoa luvassa. Jos tyttö olisi ollut kiinnostunut, niin tuskin olisi noin nopeasti lähtenyt, ettet sinä ehtinyt edes kysymään uudesta tapaamisesta. Ethän sinä tietysti mitään häviäkään, jos otat vielä yhteyttä, mutta tuon treffikuvauksen perusteella en itse varmaan viitsisi yrittää.

Mutta tsemppiä seuraaviin yrityksiin kuitenkin!

• trefferi
        refssd kirjoitti:

"Pitäisikö minun, vaikka parin päivän päästä kysyä, että haluaako hän jatkaa yhteydenpitoa ja tutustumista vielä?"

Mun mielestä tällaista ei kannata kysyä. Kysy mieluummin suoraan johonkin uudelle tapaamiselle. Jos siis haluat tavata hänet itse. Tuo "haluatko jatkaa" kuulostaa jotenkin kerjäävältä ja tarvitsevalta. Asenteen lähtökohta voisi mieluummin olla, että annat naiselle uuden mahdollisuuden.

• Hyvä syfiilis
        trefferi kirjoitti:

"Pitäisikö minun, vaikka parin päivän päästä kysyä, että haluaako hän jatkaa yhteydenpitoa ja tutustumista vielä?"

Mun mielestä tällaista ei kannata kysyä. Kysy mieluummin suoraan johonkin uudelle tapaamiselle. Jos siis haluat tavata hänet itse. Tuo "haluatko jatkaa" kuulostaa jotenkin kerjäävältä ja tarvitsevalta. Asenteen lähtökohta voisi mieluummin olla, että annat naiselle uuden mahdollisuuden.

Älä helvetti erehdy suutelemaan, jollei kiinnostus molemmin puolin ole silloin tosiaan niin kiihkeää, ettete malta pitää näppejä erossa toisistanne, muuten tulee käsilaukusta silmille niin, että raikaa ja sitä kimmaa et näe kuin korkeintaan raastuvassa haastajana päällekarkauksen yrityksestä tms.

Jos joku nainen ei ole sinun ihan lääpällään, on tuskin kovinkaan innokas suutelemaan tunnin tuttavuutta, no horot ovat erikseen ...

• trefferi
        Hyvä syfiilis kirjoitti:

Älä helvetti erehdy suutelemaan, jollei kiinnostus molemmin puolin ole silloin tosiaan niin kiihkeää, ettete malta pitää näppejä erossa toisistanne, muuten tulee käsilaukusta silmille niin, että raikaa ja sitä kimmaa et näe kuin korkeintaan raastuvassa haastajana päällekarkauksen yrityksestä tms.

Jos joku nainen ei ole sinun ihan lääpällään, on tuskin kovinkaan innokas suutelemaan tunnin tuttavuutta, no horot ovat erikseen ...

Kyllä sen näkee siinä tapaamisen aikana, olisiko nainen halukas suutelemaan. Kyllä mua on ihan "kunnon tytötkin" suudelleet alle tunninkin tuttavuuden jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      77
      2548
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      49
      2536
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2402
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      67
      2200
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      33
      1908
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      105
      1749
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      1221
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1054
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1045
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      59
      965
    Aihe