Uutta Focusta esitellään lehdistössä, mutta kauppias mainostaa vain vanhaa mallia erikoisherkuin varustettuna.
Tietääkö kukaan milloin uusi malli tulee myyntiin ja toimituksiin Suomessa ?
Milloin uusi Focus myynnissä ?
10
759
Vastaukset
- tojo vaihtoon
Euroopan markkinoiden tuotanto alkoi 13.joulukuuta Saksan Saarlouisen tehtaalla 1850:n auton päivävauhtia. Autoja on siis nyt noin 55000 euroopan jälleenmyyjien varastoissa. Luulen, että myyjät jo ottaa tilauksia vastaan, mutta toimitus lienee aikaisintaan vapun nurkilla?
Itsellä sedan harkinnassa. - minä opetan sinnuu
mahdollisuus saada oikeaa tietoa kun soittaa ja kysyy maahantuojalta.
- SE Mäkinen
on pitkät rivit autoja, esittelykäyttöön varmaankin.
- nöpötintin
Fordit tulee Turkuun.
- Hankintapäätös tehty
Tehtaan omille sivuille ilmestyi viime viikolla euro-version esittely. Päivistä kiinni se varmaankin täälläkin on. Meillä auton valinta taitaa tietää aviokriisiä ja -eroa.. Vaimo haluaa auton keltaisena, minä en. Voisinkohan haastaa jenkkityyliin tehtaan oikeuteen..? :o)
- nipponisti.
sulla on fiksu vaimo, varmaankin, mutta ratkaiskaa ongelma siten että ostatte kaksi. Silloin ainakin toinen saattaisi olla välillä ajokunnossakin, kuten niin monesti uusilla fordeilla on tapana.
- vastattu
nipponisti. kirjoitti:
sulla on fiksu vaimo, varmaankin, mutta ratkaiskaa ongelma siten että ostatte kaksi. Silloin ainakin toinen saattaisi olla välillä ajokunnossakin, kuten niin monesti uusilla fordeilla on tapana.
mitäs sitten kun on molemmat japsit korjauksessa nimittäin miljooniin vaatiin ne molammat autot!
- QQE
nipponisti. kirjoitti:
Olisiko kuitenkin kannattanut tehdä eurooppaan omat mallit.Uusi malli on hyvinkin suunnattu Kiinan ja Amerikan markkinoille mihin viittaa levoton rihkama kojelauta ja sekava mittaristo.Keula on tönkkö ja isot maskit jo pois muodista.Astra farmarilla ei vaikeuksia parantaa ulkonäöllään markkinoita.
- oiskos näin?
jostain luin, että Fiikus tulee samanlaisen Eurooppaa ja Jenkkein ja ilmeisesti joka muuhunkin maahan?!
- paikkansa!!!
oiskos näin? kirjoitti:
jostain luin, että Fiikus tulee samanlaisen Eurooppaa ja Jenkkein ja ilmeisesti joka muuhunkin maahan?!
maailmanauto eli samanlaisena ympärimuuailman ei ulkonäöllisesti mitään eroja ainoastaan farkkua ei myydä amerikoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k383545On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole322315Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802243Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä452111Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561484Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.181445- 741396
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69957Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?48945Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi37823