Olen jo työelämässä oleva henkilö ja ihmettelen että mihin valittavia ja vinkuvia eläkeläisiä tarvitaan. Vievät vain turhaan verovaroja sairastelemalla ja vaatimalla ahneesti korotuksia eläkkeisiinsä. Lisäksi he aiheuttavat meille työssäkäyville turhia viivästyksiä aiheuttamalla jonoja palvelutiskeille. Usein jäädään kassaneidin kanssa jaarittelemaan ja vaihtamaan koko kuukauden ja suvun kuulumiset. Kaikki eläkeläiset pitäisi määrätä lopetettaviksi niskalaukauksella, omakustannushintaan. Kaikkien on vietävä pyövelille oma patruuna jotta valtiolle ei kerry tästä lisämenoja. Kaikki likvidoidut haudataan isoihin joukkohautoihin, tällä säästetään suuret rahat jotka sitten voidaan käyttää hyödyksi kehittämällä mm. tieverkostoa. Toimintaa päättäjät!
t: työelämä
Eläkeläiset kiellettävä
6
269
Vastaukset
- !!!!!!!!!!!!!
Me tarvimme vain ja ainoastaan ihmisiä jotka ovat 20-58 vuotiaita!
Elikkä otamme ulkomailta Suomeen 20v täyttäneitä ja heti kun joku täyttää 59v niin laitetaan laivaan ja lähetetään ulkomaille.
Lapset ja nuoriso syö vain verorahoja samoin eläkeläiset. Näin kun pidämme ihmiset 20-58 vuotiaana niin emme tarvii säästää eläkerahoja ja liikenne toimii kun on vain Auto-Anteroita liikenteessä.
Tosi moni työpaikka kuten päiväkotitädit, opettajat, autokouluopettajat, vaippojen tekijät/myyjät, lasten vaatteet tekijät/myyjät, vanhainkoti henkilökunta ym ym jäävät työttömäksi mutta kyllä se on sen arvoinen tapaus kun saa ja voi ajaa autoa miten haluaa!
Kyllä hieno maantie voittaa eikö ? - Ykkös eläkeläinen
No kukas ne sun vesipäät kakaras sitten hoitaa, kun sinä et uraputkeltas ehdi etkä kai viitsikkään?
- Puuhamaa, Linnanmäki
Itsehillintä tuo luottamusta liikenteessäkin, ammattiliikenne ja vapaa-ajan luxusta henkilöautoilijat yksityisajoneuvonhallussapidolla sekä kulkevat AB-kortilla...muistakaa koululaisten varoituskolmio, monta vaaraa ompi eessä, miten suomalaisautoilijoista on tullut näin lapsikielteisiä?
- ei olisi tarvittu,
jotka ähelsivät sinut aikaiseksi.
- Oopperan lipputiski
sinä hoipertelet siellä KELAssa ! Me eläkeläiset emme tarvitse kelaa.......
- m1e05
Katainen ja Stubbi on näköjää löytäneet suomi24 keskustelupalstan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2332000- 841218
- 891034
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1131032J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 120809
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa94773- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante123700- 23691