Odotettavissa laajoja sähkökatkoksia

sähkölämmitys

19

4191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TyranniSaurus

      sekin, uskokaa huviksenne ;-)

      • pakkanen paukkuu

        Ihmiset eivät ole syypäitä ilmaston muutokseen, tai ilmaston lämpenemiseen. Ihmiset eivät siis niinkään vaikuta esim. auringon liikkeisiin.
        Ovat kylläkin syyllisiä ympäristön saastuttamiseen ja roskistammiseen.

        Näistäkin aiheista usein juttua magneettimediassa, joten lukekaapa sitä! :)


      • Ei ivan
        pakkanen paukkuu kirjoitti:

        Ihmiset eivät ole syypäitä ilmaston muutokseen, tai ilmaston lämpenemiseen. Ihmiset eivät siis niinkään vaikuta esim. auringon liikkeisiin.
        Ovat kylläkin syyllisiä ympäristön saastuttamiseen ja roskistammiseen.

        Näistäkin aiheista usein juttua magneettimediassa, joten lukekaapa sitä! :)

        Maansa saastuttamiseen ja älyttömään roskaamiseen ja ympäristön kaikenlaiseen tuhoamiseen on entinen neukkula eli venäjä! Ei millään mitään väliä! Itsekin he sanovat Nitsevoo!


      • atomin palanen

        Nämä nykyiset päättäjät kuvittelevat liikoja, että ihminen muka pystyy hallitsemaan koko maapalloa ja lisäksi vielä koko maailmankaikkeutta.
        Ihminen ei pysty hallitsemaan maapallon ja vielä vähemmän maailmankaikkeuden tapahtumia.
        Luonnon saastumista ja roskaamista ihminen pystyy hallitsemaan valinnoillaan ja käyttäytymisellään, muttei auringon toimintaa ja maapallon geologista toimintaa.
        Jos pystyisi, niin silloinhan ihmisen pitäisi voida pysäyttää tulivuoren purkaus, mikä on pientä verrattuna auringossa tapahtuviin toimintoihin.
        Jos auringosta tulee tarpeeksi suuri purkaus, niin se voi hyvinkin kärventää maanpintaa, eikä ihminen voi sille yhtään mitään.
        Varmaan nuo ilmastotutkijat laittaisivat tuonkin ilmaston lämpenemisen piikkiin.

        Koko ihmiskunnan koko on mitätön tuolla maailmankaikkeudessa.
        Jos kuusta katsotaan maahan, niin yhtään ihmistä ei erota. Jos ei tietäisi, että maapallolla asuu ihmisiä, niin katsojan mielestä maapallo on asumaton.
        Nämä päättäjät ja valtion johtajat kuvittelevat, että kaikkialla avaruudessa ollaan muka tietoisia maapallosta ja siellä asuvasta ihmisrodusta, jolla on ongelma, kasvihuoneilmiö.
        Kukaan tuolla avaruudessa, jos siellä on elämää, ei tiedä yhtään mitään maapallolla asuvista ihmisistä ja kasvihuone ilmiöstä.
        Nythän ilmasto on kylmennyt, eikä lämmennyt.


      • Zormax
        atomin palanen kirjoitti:

        Nämä nykyiset päättäjät kuvittelevat liikoja, että ihminen muka pystyy hallitsemaan koko maapalloa ja lisäksi vielä koko maailmankaikkeutta.
        Ihminen ei pysty hallitsemaan maapallon ja vielä vähemmän maailmankaikkeuden tapahtumia.
        Luonnon saastumista ja roskaamista ihminen pystyy hallitsemaan valinnoillaan ja käyttäytymisellään, muttei auringon toimintaa ja maapallon geologista toimintaa.
        Jos pystyisi, niin silloinhan ihmisen pitäisi voida pysäyttää tulivuoren purkaus, mikä on pientä verrattuna auringossa tapahtuviin toimintoihin.
        Jos auringosta tulee tarpeeksi suuri purkaus, niin se voi hyvinkin kärventää maanpintaa, eikä ihminen voi sille yhtään mitään.
        Varmaan nuo ilmastotutkijat laittaisivat tuonkin ilmaston lämpenemisen piikkiin.

        Koko ihmiskunnan koko on mitätön tuolla maailmankaikkeudessa.
        Jos kuusta katsotaan maahan, niin yhtään ihmistä ei erota. Jos ei tietäisi, että maapallolla asuu ihmisiä, niin katsojan mielestä maapallo on asumaton.
        Nämä päättäjät ja valtion johtajat kuvittelevat, että kaikkialla avaruudessa ollaan muka tietoisia maapallosta ja siellä asuvasta ihmisrodusta, jolla on ongelma, kasvihuoneilmiö.
        Kukaan tuolla avaruudessa, jos siellä on elämää, ei tiedä yhtään mitään maapallolla asuvista ihmisistä ja kasvihuone ilmiöstä.
        Nythän ilmasto on kylmennyt, eikä lämmennyt.

        Ilmaston lämpeneminen tai viileneminen on eri asia kuin paikallinen säätila. Vai oliko niin että kesällä Suomessa oli ilmastomuutos, ja nyt talvella taas ei?


      • se.
        Zormax kirjoitti:

        Ilmaston lämpeneminen tai viileneminen on eri asia kuin paikallinen säätila. Vai oliko niin että kesällä Suomessa oli ilmastomuutos, ja nyt talvella taas ei?

        On. Ilmeisesti ilmastonmuutos vouhottajatkin ovat jo huomanneet,meitä on vedetty nenästä,kun talvella on hyytävät pakkaset ja kesällä on lämpöistä.


      • kaikki varattu
        se. kirjoitti:

        On. Ilmeisesti ilmastonmuutos vouhottajatkin ovat jo huomanneet,meitä on vedetty nenästä,kun talvella on hyytävät pakkaset ja kesällä on lämpöistä.

        Se, että meillä on ollut pari kylmää talvea, ei tee planeettamme vuotuisesta keskilämpötilasta yhtään kylmempää. Maapallon ilmasto lämpenee talvestamme huolimatta kovaa vauhtia. Ilmastonmuutoksen oleelisia merkkejä onkin juuri paikallisten säätilojen ääri-ilmiöiden voimistuminen. Kylmästä tulee kylmempi, kuumasta kuumempi ja myrskyistä voimakkaampia. Kuivuudesta vielä kuivempi ja tulvasta tulvivampi.

        Se, mitä auringossa tapahtuu ei voi millään tavalla liittyä maapalloon tai ihmisen toimintaan. Näin ei toki ole kukaan väittänytkään.

        Ilmastonmuutos on eittämättä totta, mutta sen takan olevat syyt eivät ole yksiselitteisiä. On tutkittu, että yksi selitys saattaa piillä juuri auringon vaihtelevassa aktiivisuudessa. Toinen saattaa olla ihmsen toiminnasta johtuva lisääntynyt hiilidioksiditaso ilmakehässä. Muitakin teorioita on ja itse pidän todennäköisenä, että tekijöitä on useampi kuin yksi.

        Asiahan ei ole niin, että maapallolla olisivat vallineet stabiilit ilmasto-olosuhteet, kunnes ihminen kehittyi ja muutti kaiken. Ilmastossa on tapahtunut suuria mullistuksia pallomme historian aikana. Tärkein seikka ilmastonmuutoskeskustelussa onkin, että kykeneekö ihmislaji enää säilymään ilmaston muuttuessa. Tai se, kuinka hankalaksi elämämme saattaa vielä muodostua ja mitä voisimme tehdä muutoksen hillitsemiseksi. Mutta kyllä ihmisen jälkeen taas nousee uudet lajit paikkaamaan, ei siitä kannata huolta kantaa.


      • Vara-Elmo
        kaikki varattu kirjoitti:

        Se, että meillä on ollut pari kylmää talvea, ei tee planeettamme vuotuisesta keskilämpötilasta yhtään kylmempää. Maapallon ilmasto lämpenee talvestamme huolimatta kovaa vauhtia. Ilmastonmuutoksen oleelisia merkkejä onkin juuri paikallisten säätilojen ääri-ilmiöiden voimistuminen. Kylmästä tulee kylmempi, kuumasta kuumempi ja myrskyistä voimakkaampia. Kuivuudesta vielä kuivempi ja tulvasta tulvivampi.

        Se, mitä auringossa tapahtuu ei voi millään tavalla liittyä maapalloon tai ihmisen toimintaan. Näin ei toki ole kukaan väittänytkään.

        Ilmastonmuutos on eittämättä totta, mutta sen takan olevat syyt eivät ole yksiselitteisiä. On tutkittu, että yksi selitys saattaa piillä juuri auringon vaihtelevassa aktiivisuudessa. Toinen saattaa olla ihmsen toiminnasta johtuva lisääntynyt hiilidioksiditaso ilmakehässä. Muitakin teorioita on ja itse pidän todennäköisenä, että tekijöitä on useampi kuin yksi.

        Asiahan ei ole niin, että maapallolla olisivat vallineet stabiilit ilmasto-olosuhteet, kunnes ihminen kehittyi ja muutti kaiken. Ilmastossa on tapahtunut suuria mullistuksia pallomme historian aikana. Tärkein seikka ilmastonmuutoskeskustelussa onkin, että kykeneekö ihmislaji enää säilymään ilmaston muuttuessa. Tai se, kuinka hankalaksi elämämme saattaa vielä muodostua ja mitä voisimme tehdä muutoksen hillitsemiseksi. Mutta kyllä ihmisen jälkeen taas nousee uudet lajit paikkaamaan, ei siitä kannata huolta kantaa.

        Eikös me estetä tätä muutosta maksamalla veroja - ja paljon! "Pulinat pois" sanoi aikoinaan tämä rehellisyyden perikuvakin ja maksakaa.
        Miten muuten niiden kanssa, jotka maksoivat Himalajan jäätiköiden sulamisen takia avustuksia niin saavatkohan he rahansa takaisin?


      • EI ISKOVAINEN

        Oletkos käynyt auringossa saastuttamassa sitä ? Mene äkkiä hoitoon !


    • Arpamies

      Suokaasua.

    • se on kalkkuna!
    • lateri1

      Mayat ovat ennustaneet maailman lopun tulevan 2012. No onhan näitä ennenkin ennutsettu. Täällä maalla huomasin kyllä että autoradio ei kuulunut juuri ollenkaan, ilmeisesti johtu auringonpurkauksista. Kyllä naurattaa tämä ilmastonmuutoshössötys täällä Suomessa, me olaan kun pieru saharassa, me ei pystytä siihen paljon vaikuttaa. Tiedemiehet tietävät ihan tasan tarkkaan että ihminen ei paljon voi vaikuttaa maapallon ilmastoon, se on varmaan ihan jotain promillen osia. Kyllä se on hyvä asia että tätä turhaa saastuttamista rajoitetaan. Näinhän se on, suurvaltiot on saatava ensin kuriin senjälkeen voidaan me ajatella jotakin rajoituksia. Tämä itämerihössötys, ei tiedä naurasko vai itkisikö. Venäjältä tuupataan puhdasta paskaa itämereen miljoonia tonneja vuorokaudessa ei siinä meidän suojelut paljon auta, dokumentti kalingradista tässä jokunen aika sitten vakuutti kyllä kaiken. Haastateltiin paska-auton kuljettajaa kun se tyhjensi kuormansa suoraan jokeen joka meni itämereen, kaveri sano jotta kyllähän tämä väärin on mutta kun ei ole muutakaan paikkaa mihin nää paksat tyhjentää.

      • lovetti

        Ja Mayojen aikaan oli väärässä ajassa oleva kalenteri ja heidän mielestään maailmanloppu tuli aina kun auringonpimennyskin.


    • Turhaa Otsikointia

      Olikos silloin sähköt poikki jossain päin Suomea, jos ei niin piruako vouhkaat? Silti ollaan aika minimeissä, eikä aktiivisuuden aikaankaan Suomessa sähköt juuri katkeile.

      Vittu mikä aloitus. Hyppää järveen permanently!!

      • Vitttttu

        vittuvittu. Piti sitten vittu vastata vittu tyhmään vitun aloitukseen vittu. Vitun tyhmä jätkä.


    • ...

      Ei koske suomalaisia.

    • Aina vaan suurenee..

      Maahan iskeytynyt suurin purkaus 6 vuoteen, jokohan nyt alkaa linjat poksahtelemaan

    • h.elmeri

      Niitä auringonpurkauksia on ollut kai niin kauan kun aurinko on ollut olemassa, eikä mistään maailmanlopusta ole merkkiäkään. Maapallon saastuminen on tietysti huono asia, mutta ei sillä aurinkoon ole mitään vaikutusta. Turhaa ihmisiä on yrittää säikytellä luonnonilmiöillä joille ei kuitenkaan voi mitään tehdä.

    • Ränesgumpe

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe