Haluaisin sut mun viereeni nukkumaan
haluaisin suudella sun pehmeitä huulia, halata sut puhki
silittää sun mustia pehmeitä hiuksia
katsoa sua syvälle sun sinisiin silmiin
haluaisin pitää sua kädestä ja kertoa paljonko sua rakastan
voi kumpa tietäisit miten saat mut tuntemaan
Tosiaan en ikinä kuvitellut että voisin yli 30w perheellisenä naisena ajatella alle 25 vuotiaasta miehestä mitään tälläistä, ensinäkemällä hän jo sai mut pauloihinsa, ja ne silmät jäädyttää mut vieläkin niille sijoilleen. En malta vapaapäivinäni odottaa mitään muuta kuin seuraavaa työpäivää jolloin taas näen sinut.
Ajattelin ensin että tämä kaikki olisi ohimenevää, mutta nyt 7kk jälkeen saat mut vieläkin täysin sekaisin.
Olen niin rikki ja sekaisin, toisaalta rakastan myös miestäni, mutta nämä tunteet ovat niin käsittämättömän vahvat ja voimistuvat kokoajan.
Lisäksi on vielä kaksi lasta joita en ikimaailmassa halua menettää, antakaa mulle jotain neuvoja mitä teen. Otanko rohkeasti kontaktia tähän mieheen ja kerron tunteistani, vai pysyttelenkö nykytilanteessa ja kärsin käsittämättömästi tästä tilanteesta, tiedän katuvani lopunikääni jollen tee mitään....
en ikinä kuvitellut
1
916
Vastaukset
- elämä yllättää
Kemiat on kyllä kummallinen asia, ymmärrän sen oikein hyvin... sinulla on kuitenkin aika paljon vaakalaudalla, lastesi koti ja kaikki. Jos nykyisen miehesi kanssa suhde on hyvä, niin mietippä haluatko laittaa niin monta elämää sijoiltaan, kaksi pienempää ja myös useamman aikuisen? Kuinka hyvin tunnet tämän nuoren miehen? Oletteko jutelleet paljon vai onko kyse vain siitä että teidän välillä tuo vetovoima vallitsee ihan puhumatta mitään? Onko hän vapaa, pitääkö ottaa huomioon myös hänen mahdollisen naisystävänsä tunteet?
Vaikutat olevasi aika vakavissasi hänen suhteensa, jos kerran tiedät jo että kadut lopun ikääsi jos et tee mitään. Voinet kai hänelle tunteistasi kertoa jos sinua vaivaa että mikä teidän keskinäinen suhde on tai mitä hän ajattelee sinusta, miten reagoi kun kerrot. Mutta muista, että yhdessä elo ei välttämättä onnistu vaikka keskinäinen vetovoima olisi minkälainen.
Sanoin että ymmärrän nuo kemiat, itsekin yllätin itseni ihastumalla ensi näkemällä yli puoli vuotta sitten, ja ollaan molemmat varattuja. Uskomattoman vaikeaa on ollut olla ylittämättä rajoja kun vetovoima on näin hirmuinen, varsinkin kun ihan selvästi tilanne on molemminpuolinen eikä me voida edes vältellä toisiamme, mutta on kohdattava se tosiasia että me halutaan elämältä ihan eri asioita. Vaikka oltaisiin sinkkuja ja voitaisiin kokeilla olla yhdessä, niin se olisi hetken hurrrrrjaa huumaa ja sitten varmaan alkaisi sydän särkymään kun väistämättä tulisi eteen että halutaan mennä eri suuntiin (en ala tässä tilanteessa olettaa että kumpikaan radikaalisti toisen vuoksi muuttuisi).
Enkä halua tehdä sellaisia asioita hetken huumassa joita sitten katuisin syvästi kun olen minua rakastavan mieheni kanssa, vaikka välillä sydän huutaa tuskasta että käy nyt jo kiinni tuohon ihanuuteen ja vie pois! On tämä melkoinen kestävyyskoe. No, tämä on minun elämäni tilanne, mutta kumpi harmittaisi *sinua* enemmän, pettäminen, vai se että annat tuon nuoren miehen elää omaa elämäänsä vain toivoen hänelle tarpeeksi rakkautta ja onnea?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482529Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742517Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732392Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672190Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321897Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1041747Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231205Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71044Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411035Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön59942