Mistä te naiset, jotka ette juurikaan käytä alkoholia haluatte / olette tulleet pokatuiksi. Omassa sosiaalisessa piirissä ei ole vapaita ja kiinnostavia naisia, joten se on poissuljettu eikä nettikään ole ensisijainen vaihtoehto.
Yökerhoissa on kyllä paljon naisia, mutta siellä väki on yleensä liian humalassa. Itse en halua juoda alkoholia kun tutustun vaan haluan nauttia pariutumisen jännityksestä täydellä ymmärryksellä. Myöskään sellainen tilanne ei ole kiva, jossa toinen on kovassa humalassa ja minä olen selvin päin. Ainahan baareissa voi törmätä vähän selvempänäkin olevaan naiseen, mutta se on harvinaisempaa :)
Kuitenkin myös te kännijuhlimista välttävät naiset haaveilette törmäävänne mielenkiintoisiin miehiin. Mutta missä ja minkälaiset lähestymistavat ovat sytyttäneet teitä?
Mistä pokata selvä nainen?
9
946
Vastaukset
- viiskymppistä naista
Minut ainakin tapaa esimerkiksi hiihtoladulla, lenkkipolulla, kesällä uimarannalla ja fillaroimassa, kirjastossa, kaupassa, koiranäyttelyssä, koiran kanssa lenkillä, kesällä tanssilavalla, matkoilla, työn merkeissä... missä vain voidaan törmäillä :) ja jutun aihetta riittää tarpeen tullen. Olen tällainen sosiaalinen ja kantaa ottava, ulospäin suuntautunut nainen viidenkympin villissä iässä.
Viimeksi minut on pokattu töissä... sitä ennen vieraan henkilön omistaman koiran turkkia trimmatessani ja taas sitä ennen yksinkertaisesti kadulta omaa koiraani ulkoiluttaessani... kaikkea voi sattua. - Kohdataan ;D
Rohkeasti vaan juttelemaan, jos katseet kohtaavat ja sinusta tuntuu, että hänessä oisi jotain kiinnostavaa. Harrastatko jotain? Harrastusten parista voi löytää samanhenkisen ihmisen.
- yritystä on
En ole koskaan onnistunut saamaan työmatkajunassa ainuttakaan katsekontaktia. Ihan kuin naiset oikein panostaisivat välttelyyn.
- juo...
yritystä on kirjoitti:
En ole koskaan onnistunut saamaan työmatkajunassa ainuttakaan katsekontaktia. Ihan kuin naiset oikein panostaisivat välttelyyn.
odotan sitä oikeaa todennäköisesti koirapuistossa tai pellolla x(
- yrittämistä
yritystä on kirjoitti:
Aamuisin ei ehkä ole ihan paras aika alkaa flirttailemaan ja taas iltaisin töistä tullessa on porukka yleensä niin väsyneitä, ettei silloinkaan olla oikein juttutuulella. Työmatkat voit ehkä unohtaa.
Panosta vapaapäiviin, käy kirjastoissa, antikvariaateissa, elokuvissa, taidenäyttelyissä, kahviloissa tai missä vaan mikä sinua itseäsi kiinnostaa. Sellaisissa paikoissa ihmiset osaavat vähän varautuakin siihen, että joku tuntematon saattaa sanoa moi. Älä luovuta, vaikkei heti tärppää. Onnea! - yritystä on
yrittämistä kirjoitti:
Aamuisin ei ehkä ole ihan paras aika alkaa flirttailemaan ja taas iltaisin töistä tullessa on porukka yleensä niin väsyneitä, ettei silloinkaan olla oikein juttutuulella. Työmatkat voit ehkä unohtaa.
Panosta vapaapäiviin, käy kirjastoissa, antikvariaateissa, elokuvissa, taidenäyttelyissä, kahviloissa tai missä vaan mikä sinua itseäsi kiinnostaa. Sellaisissa paikoissa ihmiset osaavat vähän varautuakin siihen, että joku tuntematon saattaa sanoa moi. Älä luovuta, vaikkei heti tärppää. Onnea!Kiva saada kannustusta. Elämäni pyörii aika pitkälti kodin ja työpaikan väliä, joten siinä pitäisi kai vähän petrata.
- neiti.21.
mistä niitä kiinnostavia tai ei-ripustautuvia miehiä sitten löytää?
Mut ainakin tavoittaa koirien kanssa juoksemasta, salilta, koulusta tai töistä (jossa kyllä joka toinen työpäivä saa limaisia vanhojen pappojen silmäniskuja, yäk!). Entisen poikaystäväni löysin etelästä. Oli kyllä ihan suomalainen mies.
Jos joku mukava mies joka sytyttää tulisi ja pyytäisi vaikka töissäkin ulos niin mikäpä siinä. Tosin niitä miehiä jotka osaa säilyttää sen mielenkiinnon jatkossa on aika harvassa. Voin olla hieman valikoiva mutta mahdottomia en vaadi.
Mutta näin nuorena sitä on vielä aikaa ja ihana kun ei tarvii jokaista menoa jollekin raportoida! - Lycka till!
Me ollaan kyllä yleensä jo varattuja :/ eli joku ehti ensin.
Huomattu kyllä sekin, että kun parisuhteessa menee ketuiksi löytyy naisistakin taas bilettäjä jolle kuppi maistuu. Niitä on ystäväpiirissäkin ja sääliksi käy.
Harrastuksen parista mut iskettiin ja paras kaverini joka hänkään ei ole mikään viskisieppo, bongattiin työpaikan pippaloista jotka järkättiin ravintolassa jossa oli sitten se toinenkin duunibileporukka... - sinkku, nainen
että mies lähestyisi minua vaikka kahvilassa - kysyisi onko tässä vapaata ja saatuaan luvan istuutua pöytääni aloittaisi small talkin. Näyttelyssä mies voisi aloittaa vaikka juttelun jostain taulusta. Kaupassa voisi kysyä mitä hyvää suosittelisin kylmälle pakkaspäivälle. Sellaisia pieniä kivoja juttujen aiheita arvostaisin. Niistä sitten näkisi miten etenee. Taidenäyttelystä tai kaupasta voisi kysyä kahville, kahvilassa taas voisi kysyä, että juotaisko joku toinenkin päivä yhdessä kahvit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202242Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762195Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä412069Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma521438- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63892Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8781- 52753
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33744