en ole homo. ei ole sexikästä katsoa äijiä lavalla, mutta on vaan niin vitun siistiä katsoa kun semmonen lihasvuori karju astuu lavalla ja hieno tausta musa soi. siis siinä tulee esille kokonaisuus ja se kova työ jota ollaan tehty.
sama pätee salilla kun näkee monsterin raivoavan hiki jana lentäen treenissä. siis se on jotenkin oman terapiansa kanssa. on tästä hienompi laji voi enää olla. bodaus on niin vitun jees laji. kaikista menee edelle. koko ajan tulee entistä syvempiä tunteita pintaan kun enemmän on aikaa omannut lajilleen
hieno. work out never!
jokin siinä vaan viehättää
7
194
Vastaukset
- CVB654GHNN
vai kovalla työllä tullut lihakset? hah hah haa!!
ne on kuule hormonit millä ne äijät pyörii. EN ARVOSTA.- gftsgfrsefr
no esimerkiksi Ronnie coleman, Arnold, boogie, marko savolainen, jorma räty, lee haney, markus ruhl. niillä takana perkeleesti treenivuosia. ei ole olemassakaan ainetta jolla saa helposti lihaksia. Jos olisi keksitty niin kaikki huipputason bodarit olisivat aina ykkösiä. ei haba kasva ilman treeniä vaikka kuinka roinaisi
lihasten kasvattaminen ei tapahdu itsestään doping aineilla. - juuri tuota minäkin
gftsgfrsefr kirjoitti:
no esimerkiksi Ronnie coleman, Arnold, boogie, marko savolainen, jorma räty, lee haney, markus ruhl. niillä takana perkeleesti treenivuosia. ei ole olemassakaan ainetta jolla saa helposti lihaksia. Jos olisi keksitty niin kaikki huipputason bodarit olisivat aina ykkösiä. ei haba kasva ilman treeniä vaikka kuinka roinaisi
lihasten kasvattaminen ei tapahdu itsestään doping aineilla.olen yrittänyt sanoa täällä. Pro äijät treenaavat todella kovaa ja sen takia ovat isoja, eivät he sohvalla makaa ja popsi nappeja.
- korjaava korjaaja
gftsgfrsefr kirjoitti:
lihasten kasvattaminen ei tapahdu itsestään doping aineilla."ei ole olemassakaan ainetta jolla saa helposti lihaksia"
Väärin!!! Urasibol on aine, jolla saa helposti lihaksia!!!!!
- guido.
Eli olet kaappihomo, nussit kavereiden kanssa mutta et kumminkaan myönnä tapahtuneita edes itsellesi. Hyvin tyypillinen nuori joka kamppailee seksuaalisen identiteettinsä kanssa.
Tykkään siis katsella bodareita? Sen jälkeen runkkaat salaa. Äläkä edes yritä tätä tosiasiaa kieltää. Näin sinä teet.
Kaapista ulos maailmaa haistelemaan!- x-x-x...
kaukana homojen touhusta. Runkkaan ja paljonkin. katson oikeata hetero seksiä enkä mitään gay jumppaa,varmaan kuten sinä teet?
itse kun puhut niin taidat olla kiinnostunut anaali puuhista, vai? - guido.
x-x-x... kirjoitti:
kaukana homojen touhusta. Runkkaan ja paljonkin. katson oikeata hetero seksiä enkä mitään gay jumppaa,varmaan kuten sinä teet?
itse kun puhut niin taidat olla kiinnostunut anaali puuhista, vai?Närkästyneisyytesi osoittaa minun olevan täysin oikeassa. Kovasti olet kieltämässä asiaa, mutta et tajua sitä, että teet elämääsi vain hankalammaksi. No jokainen taaplaa tyylillään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k683751On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382381Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712338Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602228Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.321675Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711584- 761487
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581061Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?681012Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40909