Kristuksenkirkkossa maanjäristys?

Useita kuolleita

Uuden-Seelannin maanjäristyksessä.
Voimakas maanjäristys on ravisuttanut Christchurchin kaupunkia Uudessa-Seelannissa. Vahvistamattomien tietojen mukaan kuolonuhreja on paljon, jopa kymmeniä. Kaupungin pormestari julisti alueelle hätätilan. Kaupunki on kärsinyt erittäin pahoja vahinkoja ja useita rakennuksia on sortunut.

Paikallinen poliisi kertoi tiedotteessaan, että kaupungissa on useita kuolonuhreja, mutta tietoja ei ole vielä tarkemmin vahvistettu. Kaupungin pormestari sanoi alueen muistuttavan sotatannerta.

Jumala rankaisee?

http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2011/02/useita_kuolleita_uuden-seelannin_maanjaristyksessa_2380752.html

Live.
http://www.abc.net.au/news/abcnews24/

19

1090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17 kuollutta

      löydetty.

    • 321123
      • Pole Shift

        Pole Shift


      • sullitti

        tyhjiöihin pitäisi pumpata vettä mutta nämä ei sitä tee,sama koskee kaivosteollisuutta
        onkalot pitää täyttää,ei saa jättää tyhjiöitä


    • kake kukko
    • janesz1

      Ihan oikeesti...!!!
      Järjen käyttö on sallittua.
      Jos ei sitä ole, niin onhan tietty sitte pakko turvautua uskontoihin. Kuka mihinkin niistä...
      Usko on tietty hyvä asia monille, mutta tiede selittää asiat PALJON uskottavammin.
      (Ja tästä asiasta ei kannata alkaa väittelemään mun kanssa).
      Minäkin uskon. Olen uskovainen.
      Mutta en usko Jumalaan. En ainakaan siihen kristittyjen Raamatussa kuvailtuun.
      Miksei "Jumala" voisi yhtä hyvin olla maan sisässä, kuin taivaassa.
      MAANJÄRISTYS "JEESUKSENKIRKOSSA".......
      Kaupungin nimi, jonka brittiläiset, maorikansan tapettuaan antoivat paikalle nimeksi!
      Oliko lupa TAPPAA /käännyttää alkuperäiskansa kristittyjen jumalan nimissä??? Oliko Häneltä saatu lupa sellaiseen??????

      HEI HALOOO!!!

      • Täh?..

        hoopoilette?Christchurch on kaupunki tai kylä.
        Milloin kirkolla on pormestari?
        Pitikö tästäkin vääntää uskonnollinen?että saa purkaa
        myrkkyjä päästä ulos?


      • väännetäänkö rautala

      • ........

      • Pagana
        Täh?.. kirjoitti:

        hoopoilette?Christchurch on kaupunki tai kylä.
        Milloin kirkolla on pormestari?
        Pitikö tästäkin vääntää uskonnollinen?että saa purkaa
        myrkkyjä päästä ulos?

        Televisiossa näyttivät ,kun kirkko romahti maantasalle.


    • vaan tunnusmerkkejä.

      Kyllä Raamatussa on ennustettu nämä kaikki tämän päivän kauheudet ,lukuun ottaen ,sodat myrskyt ,nälänhätä, rutto taudit, millaisia ,myös ihmiset tulevat olemaan. 2.timoteus :3luku 1-5, mutta ei sanota mikä ne aiheuttaa, mutta sata varmasti ei Jumala aiheuta niitä, kyllä se on ihmisen ahneus ,joka suurelta osin ne aiheuttaa ,mutta ne on Jeesuksen antamia ,lopun ajan tunnusmerkkejä, tämän asianjärjestelmän päättymisestä, ja Jumalan valtakunnan tulemisesta hallitsemaan koko maata. lue Daniel,2:44 sitä ennen Raamattu kehottaa ,johannes 3:17 hankkimaan Jumalan ja Jeesuksen tuntemusta, että voisi päästä sen valtakunnan alaiseksi.Mutta Jumala ei pakota ketään ,vaan kehottaa kaikkia jotka haluaa säilyä elossa siitä lopullisesta tuhosta, kuuntelemaan Raamatun sivuilta Jeesuksen antamia ohjeita ,mm. kuuluisa vuori saarna Matteus luvut 5-7 .Jumalaa ei voida koetella pahalla, eikä hän itse koettele ketään. eli Nämä luonnon onnettomuudet ei ole hänen aiheuttamia.

    • ...---...

      Niin, tällaiset katastrofit siis erottavat pakanat tosiuskovaisista? Vallan pisti korvaan kun TV-uutisissa selviytynyt pari sanoi, että kyllä nyt Herra oli suojelemassa kun sattuivat olemaan juuri jonkun rakennuksen kahviossa, joka ei sortunut. Joo, että ei se yläkerran ukko kuitenkaan mitään mahtanut tälle tuholle ja kymmenille uhreille. Ehkä jotenkin törkeää sanoa näin, mutta vähän itsekästä sanoa noin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe