Asiakaspalvelutyössä

17+6

Te kauniit naiset asiakaspalvelutehtävissä saatte varmasti kaikenlaisia lähestymisyrityksiä. Kävin hiljattain vähän aikaa sitten avatussa pikaruokapaikassa ensimmäistä kertaa ja ihastuin saman tien yhteen paikan työntekijöistä. Uskomattoman kauniit kasvot ja lumoavat silmät. Lisäksi käytös uskomattoman kohteliasti, vaikka yleensä noissa paikoissa työntekijät näyttävät hapanta naamaa (mutta hän varmaankin palvelee kaikkia yhtä hienosti). Näissä tapauksissa on ihan mahdotonta sanoa onko mahdollisesti mitään vastakaikua olemassa, kun työn luonteeseen kuuluu olla ystävällinen. Aion kuitenkin yrittää ja siksi kiinnostaisi tietää minkälainen lähestyminen olisi järkevin. Kannattaako vain joku kerta mennä sinne, ostaa jotain ja vaikka maksuvaiheessa kysyä häntä treffeille? Vai kannattaako alkaa käymään usein syömässä siellä ja yritää jutustella hiljalleen enemmän ja enemmän? Pakithan varmaan todennäköisin vaihtoehto noin ihanan naisen tapauksessa, miksi olen kallistunut suoran aloitteen kannalle.

7

624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihatiskin neito

Ihan suora pyyntö ainakin tepsisi mulle jos olisin asiakkaasta kiinnostunut. Mikään "sun silmien takia ostasin vaikka tiskin tyhjäks" tai muut "fiksut" heitot ei kyllä menis läpi, vaan itse miettisin että onko toinen ihan tosissaan oikeasti. Sanot vaan suoraan mitä mieltä tytöstä oot, että oot tosi kaunis tai mikä nyt sun suuhun sopiikaan :D

Mutta muista katsoa sellainen rauhallinen hetki, ettei ihan kaikki työkaverit ole korviensa kanssa siinä lähellä, ettei tytölle tule paineita. Jos ymmärrät mitä tarkoitan, tilannetajua.

Kerro sitten jos lykästi!

• vain elämää

yksi asiakaspalvelija muiden joukossa.
      Itse koen tekeväni vain työni työpaikalla. En oikeasti ota mitään merkkejä iskemisestä tosissani. Flirtti on flirttiä enkä koskaan ole kokenut oikeasti sitä että joku treffimielessä lähestyisi. Olen sitten ollut varattu tai vapaa. Ei ihmiset sellaista harrasta? Tai sitten todella ei ole kiinnostavaa tapausta kohdannut työpaikalla.
      Jos todella olet kiinnostunut jostain lounasruokalan työntekijästä käy usein siellä ja näytä kiinnostuksesi. Siitä se sitten lähtee tai ei.

• 17+6

Lähtenyt. Case closed, nolasin itteni.

• Harmi :(

Mutta minusta et nolannut itseäsi. Ei se ole noloa, että näyttää olevansa kiinnostunut tai omaavan tunteita jotain ihmistä kohtaan! Ainakin minä naisena arvostan aloitettasi ja rohkeuttasi. Aika parantaa haavat ja uusi ihastus on nurkan takana, kunhan tästä selviät.

• ,,,

Jos vain haluat, niin kerrotko tarkemmin miten koko juttu meni? Miten nainen reagoi kun pyysit ulos?

• Sama tilanne

Täällä myös miehen alku, jolla samanlainen tilanne olisi edessä, kunhan jotai uskaltaisi asian eteen tehä. Itsekin olen kallistunut ihan vaa suoraan kysymykseen "Lähetkö kahville?". Olen myös harkinnut alkavani käymään paikassa useammin että jos vaikka naama painuisi mieleen.

• Kaupan Täti

Joo nolasit. Mutta seuraavalla kerralla olet viisaampi.
      Mikään ei ole rasittavampaa, kuin se että vähän väliä häiritään työmaalla tuommoisilla asioilla. Kun on pakko olla ystävällinen, vaikka joku urpo koettaa tulla iskemään... ihan näin suoraan sanottuna.

Olen itse saanut vaivihkaa "fanipostia" ja se ei tuntunut niin tungettelulta, kun asia oli hyvin fiksusti ilmaistu (pallo heitettiin minulle ilman painostusta) ja sain rauhassa lukea kirjeen...

Kyllä kaupan kassat ja ruokalan tarjoilijat osaavat ihan itse etsiä seuraa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      86
      3841
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      38
      2401
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      72
      2373
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2272
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      37
      2029
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      77
      1618
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1517
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1081
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      1054
    10. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      6
      994
    Aihe