että synnin palkka on kuolema, eikä toinen elämä helvetissä!
Jeesus on ainoa tie pelastukseen ja ainoa syntisen Vapahtaja.
...uskon että Jumala rankaisee jumalattomia tekojensa mukaan ja tekee lopun heistä viimeisellä tuomiolla ja heidät polttaa se tuli!
Siis, "heidät polttaa," eikä niin, että "heitä polttaa se tuli!"
Raamatun sana sanoo ihan selkeästi, että helvetti on toinen kuolema.
Helvetistä ei yksikään tule takaisin elämään, sillä ei ole pelastusta yhdellekään joka sinne joutuu. Sentähden ota vastaan pelastus tänä päivänä. Jeesus tarjoaa pelastusta juuri nyt, tänä päivänä.
Jumalan uudessa maailmassa ei tule olemaan mitään väärää, eikä valheellista, sillä kaikki entinen on mennyt, eikä yksikään siellä sano olevansa vaivan alainen.
Uskotko sinä? Minä uskon,
2
<50
Vastaukset 2
EI HELVETTIÄ ENÄÄ - "eikä toinen elämä helvetissä!"
Heprealaiskirje 11.
36 toiset taas ovat saaneet kokea pilkkaa ja ruoskimista, vieläpä kahleita ja vankeutta;
37 heitä on kivitetty, kiusattu, rikki sahattu, miekalla surmattu; he ovat kierrelleet ympäri lampaannahoissa ja vuohennahoissa, puutteenalaisina, ahdistettuina, pahoinpideltyinä -
38 he, jotka olivat liian hyviä tälle maailmalle-;he ovat harhailleet erämaissa ja vuorilla ja luolissa ja maakuopissa.
Helvetistä he tulevat, kidutus on ollut heidän osansa
mutta he tulevat saamaan hyvityksen
ei toista helvettiä, paratiisiin he nousevat
Eivät he töittensä ansioihin turvaa paremman toivossa
he tietävät saavansa hyvän osan lopussa siitä hyvästä
mitä heille on toiset tehneet, kaltoin kohdelleet
Luuk. 16:24
Ja hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'
25 Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.
26 Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.'
Semmoista tilitys on
kun jollekin debetiin jotain ilmaantuu
se on pois joltain toiselta
Voiko helvetillisempää kohtaloa olla
kuin se ettei ole yhtään mitään?
Ilo toiselle, tuska toiselle
On meillä uskovaisillakin vaaravyöhyke
rantavedet, pintaliito, nollatoleranssi,
Jos emme käytä lahjojamme ...
Matt. 13:12
Sillä sille, jolla on, annetaan, ja hänellä on oleva yltäkyllin;
mutta siltä, jolla ei ole, otetaan pois sekin, mikä hänellä on.
11 Hän vastasi ja sanoi: "Sentähden, että teidän on annettu tuntea taivasten valtakunnan salaisuudet, mutta heidän ei ole annettu.
12 Sillä sille, jolla on, annetaan, ja hänellä on oleva yltäkyllin; mutta siltä,
jolla ei ole, otetaan pois sekin, mikä hänellä on.
13 Sentähden minä puhun heille vertauksilla, että he näkevin silmin eivät näe
ja kuulevin korvin eivät kuule, eivätkä ymmärrä.
Jotka tässä maailman helvetissä juovat pyhien ja köyhien verta
ne tuolla puolen joutuvat maistamaan Jumalan vihan viiniä
ja kukkuramitalla, sitä vaatii Jumalan oikeamielisyys
Ei se elämältä maistu, se mitä tuo Hepr.11:36-38 kuvaa
mutta eipä ole toisille elämän helvetiksi tekijöilläkään
elämän makua helvetissä, kuolemista se on.- uskotko tämän?
Antti se vain koittaa saada kannatusta helvetti opilleen vaikka Isä Abrahamista, mutta jos sinä tuon perusteella teet iankaikkisesti palavan helvetin, niin hatara on silloin sinun Raamatun tuntemisesi helvetistä.
Ja miksi vedota aina saatanan sanoihin:Ette suinkaan kuole, miksi ei kelpaa Jumalan selvä sana: Älkää syökö,siitä Älkääkö koskeko siihen.ETTETTE KUOLISI.
Ja miksi Aadam pelkäsi ja lymysi Jumalaa, siksi koska hän tiesi tehneensä väärin?
Ja Aadamikin alkoi syyttämään vaimoa, mutta ei puolustelut auttaneet, synti oli tehty ja kuolema tuli heidän osakseen, ja näin ollen kun me olemme Aadamin jälkeläisiä olemme syntisiä.
Mutta Jeesus tuli ja kärsi puolestamme ja näin saamme iankaikkisen elämän vain uskomalla häneen, mutta joka ei usko hänet tuomitaan kadotukseen, ja kadotus on iankaikkinen kuolema, eikä elämä helvetissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1331835Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois233894Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.145874- 77804
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!36802- 55751
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47737- 85671
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä65651Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29561