Treeniterveisiä suomi24:lle!

Winstrol man 78.

21

220

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi voi voiiiii

Hannki Gleralisia kylpuammeellinen ja hukuttaudu siihen..sulla on joku tauti...

• jarexi88

No kyl tost jut näkyy et on käyty salilla. vähän lisää lihasta ja vähemmä rasvaa ni iha näyttääs siltä ku on käyty salilla. mut mä haluaisin kans tollaset ranteet, ku itellä niin hintelät, oisko sulla vinkkiä miten sellaset sais?

t:jarexi88

• natu forever!!

Joo näkee että on äijä vetäny kourakaupalla roinaa, lihasta ja kokoa on perkeleesti mutta miten sen terveytes laita? Mites sitte kuvia tänne postaat ku hajoo sydän tai maksa?
      Itelle riittää ihan perussafka, mun tavote ei ole tulla tollaseksi roinasiaksi. naiset ei edes tykkää tollasista megatumpuista sen sijaan hoikka normaali kroppa saa naisten päät aina kääntymään.

tosta kuvasta näkee minkälaisiksi tuutte kun alatte vetää roinaa mut vaikka ootteki salin isompia karjuja niin muistakaa että monilla pettää paikat niin loppuu ilo lyhyeen!

ps. tunnen pari tällaista kuvan esimerkkiä.

• handuMan

Joo toi paisetautinen vetää horppaa ja kuolee sydäriin ellei lopeta.

Runkkaamalla saa parhaiten lihasta forkkuihin, kun hakkaa töpömunaa pitkillä sarjoilla niin, ettei lihasjännitys katoa. Vastaotteella kun pieksää tattia, niin ojentaja treenautuu. - Muistakaa aina lihasjännitys!!

• BodySM-90 kg @

Jos nimimerkistä ja pahasta aknesta päätellen tässä viitataan horkkiin, niin tää painuu meikäläisellä TOP3 - huonoimmat steroidikropat sarjaan.

Rasvaa, steroidien aiheuttamaa nestepöhöä ja viimeisenä mutta ei vähäisimpänä nuo kraaterit olkapäissä ja jopa reisissä näytti olevan. Lihaa ei nimeksikään. Lihasmassa voisi riittää juuri ja juuri -80 kiloisiin, jos sinnekään.

Tää on kyllä oikeen tyyppiesimerkki sellaisesta worst case scenario tapauksesta mitä voi steroideilla saada aikaan. Näitä aina silloin tällöin näkee salilla pyörimässä. Mut tätä kuvaa on kyllä enää vaikea lyödä lauteilta.

• Vai mikä?

Onks tolla rutto vai spitaali?

• kontiot rules

onx tää joku homo vai?

• Kuvan esillelaittaja

"Tää on kyllä oikeen tyyppiesimerkki sellaisesta worst case scenario tapauksesta mitä voi steroideilla saada aikaan. Näitä aina silloin tällöin näkee salilla pyörimässä. Mut tätä kuvaa on kyllä enää vaikea lyödä lauteilta. "

Voithan sinä tulla sen sanomaan kasvotustenkin murjaani niin tiedät miten suunsoittajille käy. Tarkoittaa käytännössä sitä että sulta niistetään naama uusiksi.

• Kasva lisää vaan

"Tää on kyllä oikeen tyyppiesimerkki sellaisesta worst case scenario tapauksesta mitä voi steroideilla saada aikaan. Näitä aina silloin tällöin näkee salilla pyörimässä. Mut tätä kuvaa on kyllä enää vaikea lyödä lauteilta. "

Sinulla sitä lihaa ei ole kuin perseessä ja aivoissa kaikki neste :)
        Etkö ole onnistunut pääsemään tuon raskaampaan sarjaan kuin 90kg?
        Voi voi mikä paskahousu, surkeaa vittuilua kynikseltä. Itse painan tuossa
        kunnossa 140kg ja varmasti olen sinua painavempana kisoissa, että
        pidähän leipäläpes pienemmällä vaan sielä piilossa.

Kovaa on huutosi netissä, mutta pieni poikahan siellä kirjottelee.

Terveisiä kouvolasta.

• liiba laaba...2
        Kasva lisää vaan kirjoitti:

Sinulla sitä lihaa ei ole kuin perseessä ja aivoissa kaikki neste :)
        Etkö ole onnistunut pääsemään tuon raskaampaan sarjaan kuin 90kg?
        Voi voi mikä paskahousu, surkeaa vittuilua kynikseltä. Itse painan tuossa
        kunnossa 140kg ja varmasti olen sinua painavempana kisoissa, että
        pidähän leipäläpes pienemmällä vaan sielä piilossa.

Kovaa on huutosi netissä, mutta pieni poikahan siellä kirjottelee.

Terveisiä kouvolasta.

BodySM-90 kg , laitas nimes näkyviin niin tuun kattomaan minkälaisessa bulkkikunnossa olet, kunhan pääset edes sadan kilon painoon.

Olen sunlaisia taviksia nähnyt ja ei ole kummoista katseltavaa. Hartiat ja kädet on kuin pikkutytön reidet ja sitten auotaan päätä oikein internetissä hoh hoo.

Voi jumalauta että olet säälittävä :) 90kilon kynäniska on varmaan t-paitakin päällä ihan tavallisen näköinen pelle :) Tuki turpas ja hanki itse lisää lihaa.
        Ylitiukan pikkubroilerin kateellista vittuilua vain tuo lässyttämisesi, ethän sinä ole mies etkä mikään :)

Jätkä ei ole roinaa nähnytkään ( pahkuroita iik! )
        Tämä pelle on varmaan sama apina joka noita säälittäviä aiheita mun nimimerkistä tekee tänne, hah hah.
        Jatka vaan molotusta, puolta pienempi hujoppi.

- Janne Jokinen

• Janne.
        liiba laaba...2 kirjoitti:

BodySM-90 kg , laitas nimes näkyviin niin tuun kattomaan minkälaisessa bulkkikunnossa olet, kunhan pääset edes sadan kilon painoon.

Olen sunlaisia taviksia nähnyt ja ei ole kummoista katseltavaa. Hartiat ja kädet on kuin pikkutytön reidet ja sitten auotaan päätä oikein internetissä hoh hoo.

Voi jumalauta että olet säälittävä :) 90kilon kynäniska on varmaan t-paitakin päällä ihan tavallisen näköinen pelle :) Tuki turpas ja hanki itse lisää lihaa.
        Ylitiukan pikkubroilerin kateellista vittuilua vain tuo lässyttämisesi, ethän sinä ole mies etkä mikään :)

Jätkä ei ole roinaa nähnytkään ( pahkuroita iik! )
        Tämä pelle on varmaan sama apina joka noita säälittäviä aiheita mun nimimerkistä tekee tänne, hah hah.
        Jatka vaan molotusta, puolta pienempi hujoppi.

- Janne Jokinen

En kai mä tänne kuvaani olis kehdannut laittaa jos haukkuja pelkäisin. On vaan kiva päästä vittuilemaan takaisin näille alta sadan kilon apinoille :D
        Missäs se sinun "murjaani" kroppasi on vai eikö koko riitä.

Lihaksen määrästä jos et tiedä, niin vaikea sun on varmaan ottaa selkoa paljonko esim. halmeellakaan sitä sitten on :) Eihän sekään 90 kiloisten
        sarjassa pyöri eikä lavoilla.

Vitun lauta.

• lue infot
        Janne. kirjoitti:

En kai mä tänne kuvaani olis kehdannut laittaa jos haukkuja pelkäisin. On vaan kiva päästä vittuilemaan takaisin näille alta sadan kilon apinoille :D
        Missäs se sinun "murjaani" kroppasi on vai eikö koko riitä.

Lihaksen määrästä jos et tiedä, niin vaikea sun on varmaan ottaa selkoa paljonko esim. halmeellakaan sitä sitten on :) Eihän sekään 90 kiloisten
        sarjassa pyöri eikä lavoilla.

Vitun lauta.

Ööö, nyt taitaa taas laturin hihna luistaa, ethän ole tosissasi, ethän?

Halme ei todellakaan pyöri 90-kiloisten sarjassa, se ei taida kuules pyöriä enää missään.

• ei paisetautinen

"Tarkoittaa käytännössä sitä että sulta niistetään naama uusiksi."

Miten "niistetään" naama uusiksi? Äläs kuule pullamössöläski ala isotteleen, vaikka sulla tota lihasta/ läskiä onkin, niin kyllä edelleen tekniikka ratkaisee.
        Tollaset plösöt laitetaan nippuun ja soitellaan koppiautoa hakeen, ainaki meilläpäin näin virkamiesten toimesta;) Sama rauta mullaki liikkuu ku sulla, vaikka ei oo horpalla tullut nuppia sekoitettua ja raajapituuskin on melkeen tuplaten sinun tappeihisi verattuna;)

• -JJ.

http://img.youtube.com/vi/9qi5YeqkK58/0.jpg

Siinä 90 kiloisten sarjaa. Kaikilta ne 10-20kg rasvat ja nesteet veke. Nää äijät on todella pieniä kun kattoo vierestä.

Olen tämän ketjun aloittaja ja en kuulu näihin lautoihin. Pääsisin heittämällä 100kg sarjaan jos kisaisin.

Tämä yksi kova poika nimetön on vain kateellinen roinaajille koska itse ei ole tuon parempaa painoluokkaa saavuttanut.
      Tajua hei vitun pässi että painan vähän alta 140kg ja tiedän kyllä mihin sarjaan dieetillä pääsen, että älä ruikuta.

Painat sen piikin perseeseen niin alat sinäkin kasvamaan ja pääset isojen kaverien piiriin. Tuo vittuilu noista mun paiseistakin kertoo että tämä lauta ei ole vetänyt yhtään mitään, korkeintaan jotain pikkukuuria kun pelkää isompia :) Niinpä nyt sitten isotellaan täällä ilman nimeä ja olinpaikkaa.

samanlaisia apinoita joka paikka täynnä, pitäs turpiin lätkiä näitä aina kun ehtii mutta ehtiihän sitä kun on aikaa ja käy vaikka kaupungilla ilman paitaa.

hei lauta..... tiiätkö mammanpoika että sä olet L A U T A ? ihan oikeasti?
      Sä nimittäin olet lauta. Olen nähnyt sunlaisia monessa paikassa.
      Et ole iso, olet pieni kireä siima, ylihoikka fitness pelle.

• missäs haluut nähä?

etkä laita enää yhtään pelleviestiä musta tähän ketjuun.

tuliko natunasselta nyt märät pöksyyn vai kuinka kovaa jätkää sitä oikeesti ollaankaan? huudellaan netissä niin että?

Netissä sitä ollaan niin kovaa poikaa ...... haluutko nähä mun raudan vaikka lähimmäl abc:l? haluutko tietää millä tuun sinne ja millon?
      otatko yhteyttä niin jutellaan vähän kisoista ja paiseista, sekä painosarjoista... jne.

Hei mä lyön vetoa että tää jätkä ei uskalla tehdä tälle asialle yhtään mitään. Se on ihan nolla, turha paskanhuutaja.
      Mut annan sille mahdollisuuden..

• Nassesetämäinen

Roaccutan-kuuri saattaisi auttaa kuvan laittajaa ;-DD
      Ihotautilääkärille duunia....
      Tollaset oireet häviää yleensä muurosiän jälkeen luontojaan.

• klhjitpyk

Missä kohtaa kuvaa te näette lihasta? Minä en näe missään.

• Ai mää vai

Mites Apollon akseli nousee, 200kg rikki jo?
      Rolling Thunder ja 120kg rikki?
      CoC 4 runtattu pohjaan jo?

;-)

• qq

Kannattaisi laittaa sellainen valokuva missä näkyy olkapään ja käsivarren lihakset. Bulkkikilpailuja ei tietääkseni järjestetä, ei edes valokuvilla.

Olkapäät ovat aika "heikon" näköiset, kannattaa keskittyä niihin.

• Anna tulla.

"Miten "niistetään" naama uusiksi? Äläs kuule pullamössöläski ala isotteleen, vaikka sulla tota lihasta/ läskiä onkin, niin kyllä edelleen tekniikka ratkaisee.
      Tollaset plösöt laitetaan nippuun ja soitellaan koppiautoa hakeen, ainaki meilläpäin näin virkamiesten toimesta;) Sama rauta mullaki liikkuu ku sulla, vaikka ei oo horpalla tullut nuppia sekoitettua ja raajapituuskin on melkeen tuplaten sinun tappeihisi verattuna;) "

Minä en sinulle mitään koppiautoa soittele vaan ruumisauton v*tun hujoppi-natu-apina.

• kuva on poissa

Image has been removed or deleted

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      49
      2536
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2529
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2402
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      67
      2200
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1897
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      105
      1749
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      1221
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1054
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1045
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      59
      955
    Aihe