Pelkkä kasvisruoka tappavaa

sekaruokailija.

15

408

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+1

ainakin imeväiset tarvitsee äidinmaitoa tai jotain vastaavaa.

• harvemmin vegaanit

nääntyvät nälkään. Yhtä tuhteja löytyy kuin sekasyöjistä. Karkeissa ei ole lihaa jne.

• +

Et siis lukenut?

"Ainoa ravinto puolestaan oli vegaaniäidin äidinmaito. "

"Tyttö oli kuollessaan alipainoinen, lisäksi hän kärsi ruumiinavauksen mukaan myös pahasta A- ja B12- vitamiinien puutteesta. Äiti ei ollut syönyt vitamiinilisiä. "

Äidinmaitoon ei siunaannu mitään mitä äiti ei ensin syö.

• Jeebes

Paskoja vanhempia löytyy kaikkialta, ei se ruokavalio vaikuta jos ei ole kykenevä vanhemmuuteen. Kannattaisin ajokorttia ennen lapsenhankintaa, Suomessakin tehdään vuosittain tuhansia huostaanottoja.

• it aint oxymoron

No voi vittu ton kanssa, ei oo vegaaniruokavalio se syy vaan se et ne ei oo syöny monipuolisesti. Ja kasvissyönti EI sulje monipuolisuutta pois, monipuolisuus ei tarkoita välttämättä että ruokaa olisi monesta lähteestä vaan että ruuassa on kaikkea mitä ihmiskeho tarvitsee.

• apina kävelee

Kyllä oli surullinen juttu.

• Zinxiny

Älä huolehdi, mulle on hieno hautapaikka jo varattu ihan kirkon edestä, tässä odottelen että millon sinne pääsee. Tosin saatan ottaa esimerkkiä tässä naisesta.

http://raakaravinto.net/milta-nayttaa-72-v-raakavegaani/

• Ninyyyyy

Minä työskentelen lasten kanssa ja kyllä monet lihaa syövät lapsetkin näyttää aika sairailta ja harmailta, kotona ruokana on vain jotain makaronilaatikkoa ja lihamureketta. Eikä lapsen kunnosta huolehdita, tueta liikuntaharrastuksia vaan istutetaan tv:n ja tietsikan ääreen. Nämäkin opitut tottumukset varmasti tappavat, mutta vasta ehkä kun lapsesta on kasvanut jo aikuinen.

Yleensa kasvissyöjävanhemmat ovat valveutuneempia, tekevät monipuolisempaa ruokaa ja kasvattavat lasta fiksummin ja kokonaisvaltaisemmin.

• Kasvissyöjä nro 658

Esim. Intiassa on miljoonia ihmisiä, jotka ovat jo ties kuinka monessa polvessa täysin kasvissyöjiä joten puppua väittää, ettäkö pelkkä kasvissyönti olisi tappavaa.

• Ihmeellistä

Ahaa, silti olen elossa. Ja olen vieläpä 13-vuotias ja ollut puolitoista vuotta kasvissyöjä.

Olen varmaankin ihmelapsi :o (ja samoin molemmat siskoni, ja isänikin on varmaan aika ihmeellinen).

• Tuleva vainaja 2057

Kyllä sitä jokainen kuolee vaikka mitä söisi. Elämästä ei selviä hengissä.

• Deino

"Yleensa kasvissyöjävanhemmat ovat valveutuneempia, tekevät monipuolisempaa ruokaa ja kasvattavat lasta fiksummin ja kokonaisvaltaisemmin."

Kuulostaa siltä että kasvissyöjät pitävät itseään sekasyöjiä parempina.
      Mitä helv--?

• 2+8

Ei se ole pitämiskysymys: me olemme parempia.

Menes nyt puristelemaan finnejäsi, poju: äiskäsi tarjoaa kohta einesmaksalaatikkoa.

• Ei sovi kaikille
        2+8 kirjoitti:

Ei se ole pitämiskysymys: me olemme parempia.

Menes nyt puristelemaan finnejäsi, poju: äiskäsi tarjoaa kohta einesmaksalaatikkoa.

Kasvisruoka on vaarallista lapsille, nuorille ja odottaville tai imettäville äideille. Kohtuudella nautittuna se sopii tällaiselle viisikymppiselle miehelle.

• muistakaa tämäkin

Muistakaa katsoa Jimiltä Pavut ohjelma.Siinä oli juttua soija pavuista ja sen liika käyttämisestä.Aiheuttaa naisilla kuukautis häiriöitä ja miehillä siittiöiden vähenemistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2176
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      39
      2075
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      28
      1970
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      47
      1386
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1326
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      873
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      802
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      741
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      713
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      698
    Aihe