Moi!
Voisko joku ihana ihminen kertoo, että mitä sanoja yms koe kysymyksiä tämän vuoden valtakunnallisessa on? Mulla on tällä hetkellä enkusta 7, mutta jos en saa kokeesta kasia parempaa en saa nostettua numeroani, enkä pääse haluamaani lukioon!! Joten kiitos vastauksistanne! (::
englannin valtakunnallinen 2011
30
1855
Vastaukset
- itähelsinkiläinen
OK
kuuntelu oli Jalkapallo huliganismista, ja "Marin" kesätöistä
sit oli luetun ymmärtäminen vaihtooppilaista
sit sanoja piti osata esim rivitalo
esseenä oli 3 vaihtoehtoa, luonto juttu, kulttuuri tai joku jonka unohin
noil pääset aluun :D- mminä
Kertokaa sen luetun tmmärtämisen vastauksii. Tänään meinaan mulla se koe on huomenna!!! APUAAA en oo lukenu ku kerran!!! Ou nou....=//////
- kiitoskaikille
Kiitos!! Osaisko joku vielä vähän tarkemmin kertoo, että mitä sanoja pitäis osata ja että mitä kulttuurikysymyksissä kyseltiin? (::
- Persu
mikä luonto juttu.
- :D
Siis yks essee vaihtoehto oli "kulttuuri ja minä" ja siinä sai kertoo ihan mistä vain halusi. Sitten kannattaa opetella kaikki viimeisimmät kielioppiasiat mitä on nyt ysillä käyty, eli futuuri, imperfektit ja perfektit ym. Niistä oli yks tehtävä. Sanoja mitä pitää osata sen rivitalon lisäksi oli ainakin "Yhtäkkiä = Suddenly". Sit oli sellanen synonyymi juttu, ni opettele valmiiks synonyymit ainakin sanoille "exercise" ja "wonderful"
- Hirviö?
Kuuluuko the loch amerikkaan?
- Ihana olit
Hirviö? kirjoitti:
Kuuluuko the loch amerikkaan?
Ja kiitos paljon kulttuurikysymyksistä, tarpeeseen tuli ;)
- mminä
Ni onks tää minkä luokan koe? Onko kutos kuokan??? pliiiissss
- aaaaaaadsad
En tiedä onko valtakunnallinen jo tehty kaikkien osalta mutta kuulunymmärtämisesä A-osassa kysymyksessä 9
Kysytään Tytön kansalaisuutta.
Vastaus kysymykseen 9 on "Hollantilainen". Eli "Dutch" ( - Kiitos jo etukäteen
vain luonto?
- teuvo 95
Oliko kirjoitustehtävän aiheet annettu suomeksi?
- Enkunope
Thread reported to admin. STOP CHEATING!!!
- Vaisaari sucks
Is that hagrid?XD
- EnkunOpe
Mielestäni toisia saa auttaa.
- tyttö
höpöhöpö...auta aina lähimmäistäsi
- paskinkoulusaikinö
ei vittu mitä paskaa! kirjalliset 4,67 sillä mennää valtakunnalliseee!
- kassiopeija
kokeessa tuli imeä näitä säkkejä! ()()
T.jasmös
- kysilijä
Minkä luokan enkun valtakunnalinen???
- mminä
Hei sä hynmynaama eli " :D "
Onko noi sun vastaukset oikeesti totta? vai ookko keksiny kun mulla on huomenna se kuudesluokan valtakunnallinen koe ja mun enkku on nyt jo seiska en haluis et se menee kutosee:((
Mut kiitti jos ne on oikein..=D - mminä
Voisko joku vastata äkkii kun mulla on se koe huomenna. kiitos ihanat ihmiset
- Ekku998
Tietäiskö kukaan mitä on 6.luokan enkun valtakunnallisessa 2011? Vastauksia kiiitos : D
- lol?
eikö kannattais alottaa vähän aikasemmin lukee sit te valitatte että oon lukenu vaan kerran oma on ongelmanne
- 34bbbbbbbbbbb
lukea mitä? kirjoja? valtakunnalliseen ei oiken voi lukea enkun kirjasta.
- mä vaan
mun mielestä ei oo mitään järkee jättää lukemista vipaan iltaan kun enkkua kuitenkin tarvii jatkossa..Mulla on huomenna valtakunnalliset ja mä luin niihin Joka päivä vähän viimmest 2 viikkoo ja nyt jokku aattelee että oon joku himo mutta en osaa mitään jos en lue..ja joku sano tuolla että ei valtakunnalliseen voi lukee enkun kirjasta mutta kyllä Sieltä voi sanoja opetella... :) T:6 luokkalainen typy..
- 19uyiyuiuyiygjk
Oot helvetin paksa enkussa jos sun pitää lukea 2 viikkoa. Ite en lue koskaan kokeisiin ja enkku ysi.
- Teachinger
Vanha ketju... Mutta ajankohtaisesta aiheesta. Mun mielestä on epäreilua, että täällä jaellaan koekysymyksiä, kun toiset lukee ja käyttää vaivaa enkun numeronsa eteen, ja toiset saa hyviä numeroita ku tietää minkälaisia kyssäreitä on luvassa. Noh - ainakin lukiossa tuommoinen huijaus ei enää liene kovinkaan mahdollista :)
- HimoTauno69
Jos seiskaa näyttää ja lukioon meinaa, perseestä sisään semmoset ideat. Parhaassa tapauksessa pääsee tyhmäksi tumpeloksi hyvään ammattiin. Esim: eduskunnassa tarpeeksi lauta-apinoita on jo. Loppujen lopuksi tulin tänne vain nauramaan, että joka ei osaa maailman käytetyintä kieltä lukea tahi puhua, on kirjaimellisesti hyvin laiska tai yksinkertaisen tyhmä. Englanti maailman helpoimpia kieliä. En aio lukea sivuakaan valtakunnalliseen (tulevaan) ja monta tuntia olen kuluttanut katsomatta kertaakaan taululle. Lukiossa luultavasti kirjoitan enkun.
- tyttö kutoselta
Minust kannattais lukee enemmän ku kerran oon ite lukenu kaks kuukautta enkunvaltakunnalliseen ja mulla on huomen eka osa. Jos haluu parempii numeroita enkusta ni kannaittais panostaa enkkuun.
- Hellp
Voisko joku neuvoo mitä tulee enkun valtakunnallosee 2017 oon ihan pulassa ja tarvisin apua! Oon ikuisesti kiitollinen jos joku kertoo!!
Tiiän et vanha keskustelu mut ihan sama...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole472498Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.572145Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211143Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886