Hei!
Oletko koskaan pelannut livemafiaa tai ihmissutta, tuttuja seurapelejä? Jos olet, niin Kylä on tehty juuri Sinulle! Kylässä pelataan näitä tuttuja seurapelejä internet-muodossa, jolloin juonittelu on entistäkin helpompaa, mielenkiintoisempaa ja monipuolisempaa!
Juonittelupelien idea on yksinkertainen: pelissä on kaksi puolta, hyvikset ja pahikset. Hyvikset eivät tunne muita pelaajia ja nämä yrittävät saada pahikset tapettua äänestämällä epäilyttävimpiä pelaajia. Pahikset taas tuntevat toisensa ja he voivat keskustella keskenään. Peli jakautuu myös yöhön ja päivään: päivisin kaikki pelaajat keskustelevat, mutta yöllä ollaan hiljaa. Öisin pahikset saavat tappaa haluamansa pelaajan ja hyvisten puolella olevat erikoishahmot voivat käyttää roolejaan.
Mikäli kiinnostuit, tsekkaa ihmeessä Kylän nettiosoite:
http://juonittelupelit.net/
Sieltä löydät foorumille pelien pariin ja wikistä löydät tarkempaa tietoa peleistä ja sen säännöistä. :) Rekisteröidy ihmeessä, jos kiinnostusta riittää!
Juonittelupelejä Kylässä
21
190
Vastaukset
- horaaneko
Jeah, mainostusta! ;3
- Zeyppäliini
Suosittelen :)
- JiiPeliMies
Oo! Kuulostaapa jännältä! Oon riparilla ja kaikkialla pelannu tämmösii ja oon aina halunnu pelata tämmösiä enemmän ja ÄÄÄÄ nyt vihdoinki löysin netistä tämmösen!! TUUN EHOTTOMASTI
- Mangoprinsessa
o.o Voiks tätä tulla pelaa vaik ei tiiä tämmösii tai oo koskaan pelannu?????
- Suru
Voi tulla. :) Ylhäältä löytyy osoite, tervetuloa!
- Mangoprinsessa
Kiitti!! ^^ vaikuttaa kyl tosi siistilt mestalta
- pieni kyläläinen
Totta kai voi! Sivuilta löytyy myös lisä ohjeita ja vinkkejä pelaamiseen ja oon huomannu et vanhat pelaajat neuvoo ja auttaa mielellään. :)
- Miltsi
Ihan loistava paikka, kannattaa liittyä ehdottomasti. Ei kukaan oo tullu muokaan pureen vaikka liityin vasta viikko sitten mukaan.
- Tuuuuuuulia
Hmm vois köydä tutustumassa
- Tytöntyllerö
Vois käydä kattoo, kuulostaa kyllä tosi kivalta ja jännältä :))
- 2984905
vaikuttaa aika monimutkaselta....
- Pahisennustaja
Sen oppii nopeasti! :) Rohkeasti vain yrittämään!
- 3x6 Paholaisen apuri
Vois käydä kattomassa... Kivalta tosin kuulostaa, mut onko kuinka vakavaa? Ettei mee ihan henkilökohtasuuksii?
- siilinpiikki
Kaikki pelaa siellä kyllä ihan huvinvuoksi :). Kyllähän ne keskustelut voi sisältää vättelyitä, mutta ne käydään hyvässä hengessä.
- 574552345209
Vaikuttaapa kivalta. :-)
- yvetttt
Onko joku jo kokeillut tätä??? Jos ootte niin voitteko kertoo mielipiteitä :-D koska voisin kokeilla mutten oikeen oo varma niinniin
- Kylä<3
Itte olen kokeillut ja on kyllä ihanaa puuhaa :) Yhteishenki on tosi hyvä ja peleissäkin viljellään huumoria. Olen nyt ollut Kylässä pian 2 vuotta ja lukuun ottamatta kahta kuukauden pituista taukoa, olen pelannut kokoajan :D Ja yleensä vielä 3 peliä kerralla ;) Eikä vieläkään tee mieli lopettaa :D
Eli suosittelen todella lämpimästi, peleissä tutustuu hyvin ihmisiin ja oma irc-kanavakin löytyy, jossa voi sitten hieman paremmin ihmisten kanssa jutella. Pelkästään pelejä kylässä ei ole, vaikka ne ovatkin paikan pääasia. :> - Damdidamdaa
Hei täähän on kivan kuulonen :o
- insert name
WTF, selittäkää joku niin että minäkin ymmärrän ._.
- Erikoishyvis
insert nami, juonittelupeleissä on vähän samantapainen idea kuin polttopallossa. Kaksi joukkuetta, joista pahikset ovat toista pienempi ryhmä. Peli itse jakautuu kahteen kierrokseen, jotka toistuvat. Yö on lyhyempi ja silloin pahikset kertovat pelinjohtajalle, ketä he haluavat "heittää pallolla" ja seuraavan kierroksen alussa pelinjohtaja kertoo muille, että pelaaja X on pudonnut eikä saa enää puhua. Pidemmän kierroksen aikana kaikki pelaajat keskustelevat topicissa ja äänestävät omasta mielestään pahismaisinta pelaajaa. Kierroksen päättyessä sitten eniten ääniä saanut pelaaja tippuu pois. Tällä tavalka jatketaan, kunnes kaikki pahikset on löydetty tai pahiksia on puolet pelaajista.
Jos on yhtään kiinnostusta, niin kannattaa ihmeessä rekisteröityä ja kokeilla. Kylässä otetaan ilolla kaikki uudet vastaan ja toivotetaan tervetulleeksi ja pelaamiseenkin saa tarvittaessa neuvoja muilta. Väittelyitä voi peleissä olla, mutta henkilökohtaisuuksiin ei mennä (olen pelannut kolmatta vuotta eikä ole kukaan mennyt henkilökohtaisuuksiin)
Ja Kyläwiki on todella hyödyllinen paikka uusia kyläläisiä ajatellen. Sieltä löytyy todella hyvät oppaat pelaamiseen ja pahiksen ja hyviksen oppaat, joissa selitetään kaikenlaista tarpeellista. Pahisroolia ei tarvitse myöskään pelata, koska siinä on kaveri vieressä, ja oman kokemukseni mukaan pahisjoukkuetoverit auttaa ja neuvoo mielellään (olin yhdessä ensimmäsistä peleistäni pahis ja sain korvaamatonta apua)- Erikoishyvis
Pahisroolia ei siis tarvitse pelätä. Onnistuin typottamaan pelkäämisen pelaamiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k743787On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382393Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712348Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä612238Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.332004Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711594- 761497
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581071Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?691024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40939