Olen 50 nainen ja menettänyt sukulaisia vuosien varrella sekä monen monta hyvää ystävää(kaikki syöpään) mutta nyt riipaisi todella läheltä ja yllättäen;isäni kuoli..ja maailma pysähtyi. Oman jaksamisen lisäksi on huoli äidin jaksamisesta..olivat melkein 50 vuotta yhdessä ja nyt toinen on poissa.
Haluaisin jakaa ajatuksia ja kokemuksia jonkun toisen ihmisen kanssa,joka on äskettäin tai aikaisemmin kokenut läheisen poismenon..(no meitähän on..)! Miten tästä oikein selviää..tuntuu että seinät kaatuu päälle ja ajatukset harhailee ja silmät on itkemisestä turvoksissa...maailma on pysähtynyt.
Onhan mulla toki ystäviä..mutta ei valitettavasti sellasia,joilla olis samanlaista kokemusta..(kuolema vei niin monta ystävää vuosien 80-2000 luvulla,että en oikein itsekään tajua et miten on mahdollista että mun ystäviä,kaikki naisia,meni yhdessä rysäyksessä syöpään..)
Mulla on vaan niin paha olla..tuntuu välillä että paniikkikohtauskaan ei oo etäällä..! Voisiko joku naispuolinen alkaa mulle *nettiystäväksi*,ja vaihtaa ajatuksia sähköpostin kautta? Se varmaan olis mulle jonkinlaista terapiaa sekin..kaipaan niin keskustelukumppania tän surun keskellä.
Voimia kaikille läheisensä menettäneille..;)
Isä kuoli..tarve puhua..
5
273
Vastaukset
- withmyself
Hei!
Itse olen menettänyt molemmat vanhempani,syöpä vei molemmat pari vuotta sitten.
Puhuminen on varmasti paras keino päästä eteenpäin.
Voisitko rekisteröityä ja laittaa minulle viestiä? - kevattuulahdus
Hei, mieheni kuoli yllättäen reilut viisi vuotta sitten, juttelen mielelläni, jos haluat.
Laita vaikka meiliä [email protected] - minulla myös
läheisiä kuollut. Vaikea sietää kaipauksen tuskaa. Tekisi mieli seurata perässä varsinkin kun ei saa missään inhimillistä kohtelua. Muutamat hyvät ihmiset auttaa jotenkuten jaksamaan. Tulevaisuutta en halua edes kuvitella. Yksin olen.
- mauno.m.
turhaan sitä murehdit, ei se sun oikea isäs ollu. etkö osaa yhtään päätäs käyttää? olet 50 vuotias ja "vanhempasi" olivat olleet yhdessä MELKEIN 50 vuotta....... herää pahvi!
- eikä muuta
Sinä olet tyhmä maunom.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462