joo eli olen ostanut monta huti osumaa. On ollut Lorealin millionarea, Lorealin Double Extension, Maybellinen False Lash Mascara, Maybellinen Define A - lash ja muutamia Rimmelin omia. Lorealin omat antoivat pituutta mukavasti. Maybellinen omia en kyllä ikinä enää osta! En suosittele Maybellinen False lash mascaraa! Antaa kyllä tuuheutta, mutta varisee päivänaikana kokoajan pois, ja näyttää siltä kun olisit itkenyt. Rimmelistä en muista... Mutta nyt. En sinänsä välitä pituudesta, vaan tuuheudesta. Ja semmoinen joka ei varise pois? Onhan seki plussaa jos pituutta antaa, mutta kunhan vaan antaa sitä tuuheutta eikä varise pois. Olisiko Max factorilla tai Isadoralla jotain hyvää? Tai Goshilla? En viitsisi kuluttaa rahaa kuin roskaa huonoihin ripsiväreihin enää. Apuah?
Tuuheammat ripset?
13
509
Vastaukset
- 125487542201
Mä oon tykännyt Cliniquen ripsiväreistä, ei tarvi montaa kerrosta laittaa niin pidentää ja tuuheuttaa, ja mustan ripsivärin pigmentti on oikeasti musta eikä mikään kulahtaneen harmaa. Suosittelen.
- Max factor
Max Factorin ripsarit on kyllä hyviä. Yhtään täyttä hutiostosta ei ole niiden kanssa tullut. Kannattaa kokeilla Flase Lash Effectiä tai Masterpieceä. Noita suosittelisin ensin, vaikka ovat aika hintavia. Flase Lash kuivahtaa suht nopeasti, mutta kun olet saanut purkin loppuun niin säästä harja - sillä saa hyvin eroteltua ripset vaikka käyttäisi eri ripsiväriä. Max Factorin ripsarit ei varise pois ja kestää ainakin mulla vaikka lumisateessa.
- ankka-
Täällä toinen Max Factorin ripsareiden "suurkuluttaja" - monien pettymysten jälkeen olen päätynyt ostamaan vain MF:ia. Nyt hankin uutuuden, MF False Lash Effect Fusioinin ja se hakkaa jopa aiemman False Lash Effectin, vaikka luulin, etten parempaa voi löytää. Suosittelen!!!
- WannaBeTuksu:)
Oon ihan samaa mieltä ekan kirjottajan kanssa. Maybellinen ripsarit on ihan surkeita! Mutta tiiättekö että onko Rimmelin "sexy curves" -maskara hyvä? Se näyttää mielenkiintoselta, mutta haluisin siitä tosiasiat.
- mä vaan
Mä en tykkää tosta Sexy Curvesista. Mulla ainaki varisi pitkin päivää ja sai koko ajan olla pyyhkimässä pois sitä. Muuten se oli ihan ok. En sitte tiä,sehän voi johtua esim. rispsien rasvasuudesta ku joku oli tykänny kuitenki siitä. Varmaan kokeilemalla itte saat parhaiten selville.
- ?????
Sexy curves-ripsari on musta paras :) ...Pitäs käydä ostaan uus ku pääsi loppumaan.
Onkohan se uus "one by one"-ripsari hyvä?? ...se on kyll aika kallis mut vois kai sitä koittaa?! - minä vaan
Maybellinen one by one on aika nestemäistä eikä oikeen tuuheuta kauheesti mutta pidentää ainaki vähän.
Mitä mieltä ootte isa doran ripsiväreistä?? - laura*
Minusta parhaiten toimineet ripsarit:
Max Factor Lash extension effect ja xperience volumasing mascara
Isadora Build up -perusmascara
Rimmel Lash accelerator
Kaikki tuntuvat pidentävän ja tuuhentavan hieman, xperience tuuhentaa ehkä eniten.
Mutta lopputuloshan on täysin riippuvainen siitä millaiset ripset itse omistaa... Mulla melko harvat normipituiset ripset. - blinkkublinkki:D
Kiitos kaikille! Ostin Max Factorin False Lash Effect fusion - ripsivärin, ja olen todella tyytyväinen! Katson nyt viikon aikana miten se toimii ripsissäni(: kiitos teille
- Minä vaan
Saako niitä MF:n tuotteita Vapaa- valinnoista?? Jos ei niin mistä?
- blinkkiblinkki
MF:n tuotteita saa Anttilasta ainakin, emotionista, ja uskon että Citymarketistakin voisi löytyä. Sieltä aika varmasti mistä omat meikkisi ostat (: yleensä maybellinen, lorealin ja mf:n meikit löytyvät samasta paikasta ( ainakin täällä Kokkolassa ).
- d
Suosittelen käyttämään ripsentaivutinta jos haluat ripsistäsi tuuheamman näköiset. Vaatii hieman harjoittelua mutta opittuasi sen käytön ripset näyttävät ihanan pitkiltä ja tuuheilta! Muutamalla eurolla saa prismasta tai vastaavasta kaupasta hyvän ripsentaivuttimen.
- todennut toimivaksi
kannattaa kokeilla puuteroida ripset ennen ripsivärin laittamista, itse olen todennut toimivaksi ja jos taivutat ripsiä niin puuteroi ne taivuttamisen jälkeen, toinen kikka on se että laitat ensin ripsiväriä, annat kuivua pari minuuttia ja sitten laitat lisää. itselläni on TODELLA lyhyet ja ohuet( eli harvat) ripset ja kun olen laittanut ripsiväriä kaikki kyselevät onko minulla tekoripset, mutta huom, jos on hyvä ripsiväri niin saat todellakin ne kauniit pitkät ja tuuheat ripset, mutta jos ripsiväri on huono ja vähän "kuiva" ripsistä tulee paakkuiset ja ne muistuttavat lähinnä hämähäkin jalkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192176Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392065Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä271963Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471376- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698