Entinen FBI pomo varoittaa kemikaalivanoista

33

ja vaatii että toiminnasta tehdään loppu. Ted Gundersonin mukaan kyseessä on joukkomurha, koska vanoissa levitettävät kemikaalit aiheuttavat satojen tuhansien kalojen ja lintujen kuolemia jatkuvasti. Gunderson on yritetty tappaa monta kertaa, se klassinen tarina kun ihminen kertoo totuuden!

http://www.youtube.com/watch?v=gR6KVYJ73AU&feature=player_embedded

10

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haige lehma pask

      Since his retirement, Gunderson has publicly claimed that several high profile deaths or crimes have been committed by prolific satanic cults, also often claiming involvement by high level government officials. Cases where he has made such claims include the death of Sonny Bono, the Oklahoma City bombing, the MacDonald case, and the Franklin child-prostitution ring allegations.

    • vanapää BillClitoris
    • hullut vanat
      • Ite Saatana 666

        http://geoengineeringwatch.org/

        "What can we do? Please, please?"
        "Please investigate for yourself"

        Sieltähän se tuli ihan vanasivustolta mitä olen koko ajan tolkuttanut: Tutkikaa asiaa! Ihan aikuisten oikeasti, systemaattisesti ja analyyttisesti. Tehkää havaintoja, ottakaa näytteitä, kerätkää todistusaineistoa. Älkää uskoko puhuviin päihin, vaan todistakaa kemikaaliruiskutusten olemassaolo ja vaikutukset.


      • Kiitos!
        Ite Saatana 666 kirjoitti:

        http://geoengineeringwatch.org/

        "What can we do? Please, please?"
        "Please investigate for yourself"

        Sieltähän se tuli ihan vanasivustolta mitä olen koko ajan tolkuttanut: Tutkikaa asiaa! Ihan aikuisten oikeasti, systemaattisesti ja analyyttisesti. Tehkää havaintoja, ottakaa näytteitä, kerätkää todistusaineistoa. Älkää uskoko puhuviin päihin, vaan todistakaa kemikaaliruiskutusten olemassaolo ja vaikutukset.

        Juuri näin tehdään. Kaikki mukaan!


      • flightno
        Kiitos! kirjoitti:

        Juuri näin tehdään. Kaikki mukaan!

        Eipä näy yksikään vanoja levittävä kone Flight-radarin livesivulla. Olisi mielenkiintoista katsoa, mitkä lentoyhtiöt osallistuvat tuohon myrkytykseen.


    • pojathan ne lentää..

      Eiköhän ne ole samat armeijan hornetit, jotka täälläkin kiertävät ympyrää taivaalla sauhuten helvetisti. Lentävät yleensä neljä tuntia päivittäin, viikonloput poislukien.
      Vituttaa, kun joutuu rahoittamaan tällaista toimintaa verojen kautta.
      Eikä taida olla ihan halpaakaan, olikohan se jotain 20kiloeuroa tunti / kone, eli mukava summa siitä kertyy, kun laskee 4h päivä miinus viikonloput kertaa muutamakymmentä hornettia.

    • ZZZZZzzzzzkrioooh !!

      Hohhoijaa....
      ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZ zzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZ zzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZ zzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZ zzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZ zzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZ zzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!! ZZZZZZzzzzzz.....krooh!!

      • HERÄTYS!

        Niin... Ihmiset ovat joukoittain todella syvässä unessa...


    • Hirveitä myrkkyjä

      Ihmisten elinikä pitenee siitä huolimatta koko ajan. Ilman noita myrkkyjä eläisimme jo 200 vuotiaiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      716
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      697
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      277
      683
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe