(") -> Ei voi kylliksi tuoda esille totuutta teidän helvetti vääristelyjenne oikomiseksi!
Helvetti on tuhon, ei elämän paikka. Siellä kuollaan lopullinen ja täydellinen kuolema, eikä eletä iankaikkisesti. Miksikö?
Koska raamatunkin mukaan"helvetti on toinen KUOLEMA," eikä "toinen elämä."
Se on täydellinen kadotus, eli lopullinen ja täydellinen elämän kadottaminen, menettäminen, poispyyhkiminen jopa Jumalankin muistista.
Ja Jumalan muistissa on KAIKKI. Oletko ajatellut asiaa tältä kantilta?
Jumalan uudessa kaikkiallisuudessa EI YKSIKÄÄN ihminen sano olevansa vaivanalainen, vaan KAIKKI entinen on iäksi poissa ja Jumala on pyyhkinyt kaiken pahan ja vääryyden pois jopa omasta muististaan.
(")(")(")
4
76
Vastaukset
- Niin se menee
Luuk. 9:25
Mitä hyödyttää ihmistä, jos hän voittaa omakseen koko maailman mutta saattaa itsensä tuhoon ja turmioon?
2. Piet. 2:3
Ahneudessaan he pyrkivät käyttämään teitä hyväkseen esittämällä tekaistuja tarinoita. Mutta heille muinoin langetettu tuomio on yhä voimassa, heidän tuhonsa odottaa heitä.
2. Piet. 2:12
Nuo ihmiset herjaavat sellaista, mitä eivät tunne. Siinä he ovat kuin järjettömät eläimet, jotka luonto on tarkoittanut pyydystettäviksi ja tapettaviksi, ja eläinten lailla he myös tuhoutuvat..
2. Piet. 3:7
Ja sen saman sanan varassa ovat nykyiset taivaat ja nykyinen maa tulen tuhoa odottamassa. Niitä säilytetään sitä päivää varten, jona tuomio tulee ja jumalattomat tuhotaan.
2. Piet. 3:9
Ei Herra vitkastele täyttäessään lupaustaan, vaikka hän joidenkin mielestä on myöhässä. Päinvastoin: hän on kärsivällinen teitä kohtaan, koska ei halua kenenkään tuhoutuvan vaan tahtoo, että kaikki kääntyisivät.
2. Piet. 3:15 16
Ja pitäkää sitä pelastuksenanne, että Herra on kärsivällinen.
Näinhän myös rakas veljemme Paavali on hänelle annetun viisauden mukaisesti teille kirjoittanut. Samaa hän sanoo kaikissa kirjeissään, joissa puhuu näistä asioista. Niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, mitä tietämättömät ja haihattelevat ihmiset omaksi tuhokseen vääristelevät niin kuin kaikkia muitakin pyhiä kirjoituksia.
Room. 2:12
Ne, jotka ovat tehneet syntiä lakia tuntematta, myös tuhoutuvat laista riippumatta. Ne taas, jotka ovat lain tuntien tehneet syntiä, myös tuomitaan lain nojalla.
Room. 9:22
Näin on myös Jumala tehnyt näyttääkseen vihansa ja osoittaakseen voimansa. Suuressa kärsivällisyydessään hän on tosin säästänyt noita vihan astioita, jotka on määrätty tuhottaviksi.
Ilm. 11:18
Kansat ovat vihan vallassa, mutta nyt on sinun vihasi hetki. On tullut kuolleiden tuomion aika, aika palkita profeetat, sinun palvelijasi, ja kaikki pyhät ja kaikki jotka kunnioittavat sinun nimeäsi, pienet ja suuret. On aika tuhota ne, jotka tuhoavat maata.- Aivan Raamattu Ensin
Raamattua oli alusta loppuun ja ikuiseen piinaan uskojat vaikenivat Raamatun ilmoituksen edessä - ja hyvä niin.
- benedi
Ilm 11:18
" On tullut aika palkita profeetat sinun palvelijasi,....
Palkitaanko siis minutkin kun profetoin että
Lieksan adventtikirkko palaa 3 viikon päästä, ellei T. Hilberg
poista tai poistata epäjumalankuvaa kirkosta.
Ei poistanut, ja kirkko paloin maan tasalle, ja epäjumalankuva
samalla kertaa.
Kiitos rohkaisusta, ja lohdutuksesta....kiva että se menee niin. Ei helvetti todellakaan mikään ikuisen tuhon paikka ole, vaan täällä Maan päällä iankaikkisuutemme ratkeaa, tuho alkaa jo täällä, jos emme käänny. Oppikysymykset eivät ratakise onnellisuuttamme täällä eikä iäisyydessä vaan se, olemmeko me armon saaneet laupiaita meitä vastaan rikkoneille.
Matt. 5. VUORISAARNA
22 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.
23 Sentähden, jos tuot lahjaasi alttarille ja siellä muistat, että veljelläsi on jotakin sinua vastaan,
24 niin jätä lahjasi siihen alttarin eteen, ja käy ensin sopimassa veljesi kanssa, ja tule sitten uhraamaan lahjasi.
Jaak. 2:12
Vapauden lain mukaan teidät tuomitaan;
pitäkää se mielessänne, mitä puhutte tai teettekin.
13 Joka ei toista armahda, saa itse armottoman tuomion,
mutta joka armahtaa, saa tuomiosta riemuvoiton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435