Tajuton ylinopeus

KulkijatarKo

23

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuuskytjarisat

      Joo noi viiskymppiset naiset on kyllä pahimpia kaahaajia täällä Porvoossa.

    • Ja taas!

      Ja taas ainakin 80km/h Haikkoon mäkeä alas.
      Mitä tällä ihmisellä liikkuu päässä?

      • Naapurikyttä

        Tuossa Nettiauton ilmoituksessahan on puh.nro, miksi et soita ja kysy?


      • Villaripyörä
        Naapurikyttä kirjoitti:

        Tuossa Nettiauton ilmoituksessahan on puh.nro, miksi et soita ja kysy?

        Soita. Olen samaa mieltä. Ja kerro sen jälkeen, mitä siellä päässä liikkuu; ja mikä on se tekosyy, jolla saa ajaa eri säännöillä kuin muut :)


    • veekuus

      täytyy olla alamäki että tollasella trimmerin koneella varustetulla autolla voi edes ajaa ylinopeutta :D

    • 121323

      Eikö Jetta mene kaupaksi ku täälläkin pitää mainostaa?

      • Motari

        onkohan jopa sama myyjä kuin noissa toisissa talojen-hinta-viesteissä kommentoiva naapuri. kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta jos meinaa jotain, vai?


      • http://www.nettiauto

      • paavo123

    • hoitsu34

      1,6 koneella hurjastelu ?

      • Sprengporten

        Kyllä se on mahdollista: usealla 1.6 koneella varustetulla autolla pääsee yli kuuttakymppiä.


      • 12+8
        Sprengporten kirjoitti:

        Kyllä se on mahdollista: usealla 1.6 koneella varustetulla autolla pääsee yli kuuttakymppiä.

        Oletko nyt ihan tosissasi? En usko :)


      • IMY
        12+8 kirjoitti:

        Oletko nyt ihan tosissasi? En usko :)

        Juu, ja tolla volkkarilla pääsee todistetusti kahdeksaakymppiä alamäessä.


    • vaarallista

      Haikkoon tiellä usea ajelee hirveitä ylinopeuksia. Autojen lisäksi ainakin yksi motoristi laskettelee menemään surutta. Mitä noiiden hurjastelijoiden päässä liikkuu? Lisää valvontaa niin kaasujalka kevenee...

    • KohtaSattuuTaas

      Vika on siinä tiessä. Se on kuin maantie, ja houkuttelee ajamaan 80km/h. Tasisin väliajoin siinä sattuu lasten yliajoja suojateillä ja mutkissa. Ja sitten aina hiljennetään pieneksi ajaksi...

    • elämähallinnassa

      Hei hankkikaa ihan oma elämä!

      • 14+14

        Se koira älähti johon kalikka kalahti : D


    • oma elämä

      Mustakaapumummon porukat vauhdissa?

    • 50 km/h

      ootko elälämähallinassa -nimmarityyppi kenties joku noista edesvastuuttomista ja muista piittamattomista kaahareista. Jos et välitä omasta hengestäsi niin ajattele edes kerran esim niitä lapsia jotka tuolla tallustelevat.

      • elämähallinnassa-not

        Eikäkö se on se viiskymppinen rouva itse, ihan selvästi! Se omasta mielestään saa ajaa eri säännöillä kuin muut.


    • Häh, mikä laki???

      Eri säännöt on, juu...

    • elämähallinnassa

      Voi pojat mitä potaskaa täältä saa lukea..heh..hehh..heh.. En edes asu Haikkoossa, en oo koskaan edes käynyt moisessa mestassa.

      Sanoinpahan vaan, että hankkikaa hyvät ihmiset jo OMA ELÄMÄ , niin ei tarvitse toisia kytätä ja taivastella näillä kanavilla.

      • OletpasSeSä

        Mutta kun sun suomenkieli, lauserakenteet ja ip-osoite on sama kuin sairaanhoitajalla...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe