Tiesitkö että ei ne kauniit 30v naiset huoli räkänokkaa vaan semmosen miehen, jossa on munaa :)
Meidän räkänokalla on täällä vain pieni pili koska ei siitä ole ottamaan matsia miestä vastaan.
Missä asut räkänokka? Ei kai sua pelota läski-burgerimies, eihän??
Hei 20v kenahousu ???
10
157
Vastaukset
- okei sitte stoppi ny
Mitä mitä no annetaa ny sitten olla! miksi sä sit koko ajan hinttaat täälä ku ei varmaa näy muutenki et vituttaa ku ei jaksakaan oottaa sun ikääs! painusit ite vittuun täältä jo!
PS. Kukaha se ite sanoo tääl ja leuhkii koko ajan et kolmekymppiset vie ja tekee jne. kyl sen hei kaikki tietää vittu miks otat kaike noin vakavasti!!!
Ps, nolaat vaa ittes koska jauhat tota samaa koko aja. voin mä täs myöntää et oot oikeas mones asias mut oot kylö perhana lapselline tapaus ku pitää jankata ja jankata. en tiiä miks???
mut jätetää riita tähä, mä en ala tommosen hormonipellen kans tosiaankaa riitaa haastaa missää muuala ku tääl et voit unohtaa. eipä kuule haittaa vaik saatki naisii ja oot avios jne. koska pyrin samaa iha itekin joten mitä haittaa vaik en saiskaa ku niit pissiksii! kyl mäki hei kasvan et varmaan haluu käsittää et. mut tää oli täs. - J33 steroidi runkkar
Mitä eikö meidän aikamiespoika janne osaa paremmin vittuilla?? kuulostaa ihan joltain 10v kakaralta jolle isot pojat kertonu tosiasioita..
, mitä etkö olekkaan kolmikymmpinen.
Huom ja sinä olet se läski-burgerimies. Mä oon tämmönen joka naisen unelma, nätti ja söpö ja komea 20v KYNÄNISKA!!! En mikään paskalle haiseva steroidi Bodari pelle jolla on jo järjenjuoksun kehitys lakannu 6vuotiaana, kiitos steroiidien.
Ps, Kynäniska parikymmpiset veis Steroidi runkkareiden naiset jos niillä semmoset ois: D:D:D:D:D:D
ja ps edeelleen komeet kakskymppiset vie komeiden kolmikymppisten naiset., Mutta ei luulis ton jannea noin ottavana päähän koska jannehan on justiin tommonen ruma steroidi-runkkari jolla niitä naisia ei edes ole.
Alatko janne pikkuhiljaa ymmärtää tosiasioita ? No niin,, joo etpä tietenkää mitäpä tommosen steroideilla pilatuilla aivoilla nyt vois ymmärttääkkään, Ei vittuakaan sun puheitten mukaan, - J33 *Jack Daniel's*
Ensin haluat sovintoa, sitten urputat taas? :)
Onko sinulla jakomielitauti?
Mutta kiva että myönsit häpeäsi. - J33 Black Daniel's*
Vitut oo kirjottanu tota viestiä vitun tampio. Etkö tajua että viestistä puuttuu mun allakirjotus jotenka se ei ole minun kirjottama..:::>ps, komeet kakskymmpiset vie komeiden kolmikymmpisten muijat,.:D:D:D
- J33.
Etpä tietenkään ole.... eh heh heh heh hee.... :D Myönnä jo kenahousu.
- J33 *kolmekymppinen*
"kakskymmpiset"
= Suomeksi "kaksikymppiset".
- J33 Jake la potta*
Toi on joku saamarin Helsingin pelle kirjotustyylistä päätellen joten se en ole minä.. En ole kuule KENAPERSE-JANNE sulta anteeks pyytämässä se on vissi!! Kannata kuvitella yhtään itestään liikoja.
PS komeet KAKSkymmpiset vie ihan näin Suomekis sanottuna komeiden KOLOMIKYMPPISTEN naiset.
"kakskymmpiset"
= ''Suomeksi "kaksikymppiset".'' < hienoperse alko sitte oikeen pilkkua viilaan:D
hehehehe iso mies ja tommosesta valittaa. hohhoijaa. - efwgfet
miks te ruokitte tota trollia?
- J33 *anna aron mies*
No miksi tämä yksi sitten ei myönnä kirjoittaneensa ?? :D:D
Onpa pikkupojalla huono itsetunto kun se kiukuttelee täällä meille komeille äijille kun itse ensin nolaa itsensä pyytelemällä anteeksi ja hakemalla sovintoa!
BUHAHAHAHA!
sainpas sen suuttumaan :D:D
"20v kynäniska"... ah hah hah komeako? kasva ensin aikuiseksi, ehkä sitten. - kjkjkjkkhkh
Jaajaa ei kuulu mulle eikä kiinnosta tietääkkään miksi ei myönnä. Ja kuules Jake La POTTA j33* jos täälä joku on suuttunu nii se on kyllä sinä. mähän vaan hymy perseesä täälä käyn sua härnäämässä ku sä yrität vituilla tosissaan.:D
"20v kynäniska"... ah hah hah komeako? kasva ensin aikuiseksi, ehkä sitten.
^^ Kyllä, kauniita NUORIA naisia riittää, ei tyttöjä!!. Ja jannen pitäs kasvaa aikuiseksi ei mun.hkkh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482519Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742507Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732382Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.612175Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321887Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1031739Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231185Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön57922