Jos voin ja saan vain hiljaa huokaista Jumalan puoleen vielä,vaikka voimaa ei ole ..uupunut olen tielläni ja askeleet vie minne vie..sielu janoaa Jumalan puoleen mutta synti vetää toisaalle..ongelma on etenkin alkoholi josta niin toivoisin Herran minut vapauttavan.
illat menee itkuksi ja salaa juomiseksi..tuntuu että kaikki on riisuttu ja olen "alasti" .
Aamuisin alkaa itseinho joka taas jatkuu juomisena mikä helpottaa hetken ja tuo taas uuden tuskan."vuoristorataa"
Jumala kun ei heittäisi pois kasvojensa edestä.
Sen matkan minkä Herran kanssa aloitin olen itse tehnyt tuskaksi.
Armahda Jumala vielä!
Jeesuksen nimen tähden!
KUULEEKO TAIVAS?
6
68
Vastaukset
- mä***
Jumala ei koskaan omaansa hylkää! Sinun alkoholiongelmasi on ratkaistavissa. J'Shuan Messian Nimessä ja Veressä me vaadimme nyt, että tämä alkoholismin valta ja ote irrottaa otteensa sinusta ja väistyy! Sinä kuulut Jumalalle, ja millään muulla vallalla ei ole sinuun mitään asiaa! Herra tehköön vuoristoratasi tasaiseksi maaksi kävellä ja kulkea Hänen kanssaan.
Tunnusta Hälle kaikki syntisi ja pyydä anteeksi, J'Shuan Messiaan (Jeesuksen) Nimessä ja Veressä. Jumala armahtaa sinut ja vapauttaa sinut! HalleluJAH!
Kiitos Isä, Siunattu olkoon Sinun Nimesi! - Jumalan lapsi
Isä auta Jeesuksen nimessä tätä ihmispoloista ja vapauta alkoholin kahleista joka pitää häntä vankinaan. Jeesus Sinulle on kaikki mahdollista ei mahdotonta tapausta olekkaan, mistä ei vois vapautua. Kannan sut rukouksin Jeesuksen ristin juurelle.
- hän ei jätä
Luota vain ja ripu Jeesuksessa, älä koskaan hellitä toivoasi Hänestä. Hän vie sinut perille ja vapauttaa. Hänen verensä ja armonsa riittää!
- Jumala toimii!
Josko rohkaisisi lukea Jumalan auttavista ihmeistä? http://www.suomistory.com/page/IhmeDiary
- Taivas ei kuule
Jumala on satua ja höpötystä.
- miehen puolikas
voi olla että jumala ei sua enää "nosta" ... ei turhaan oo sanassa sanottu joka pysyy minussa ja jossa minun sanani pysyy kantaa paljon hedelmää, mutta joka ei pysy se leikataan irti ja heitetään tuleen.. toi jossa minun sanani pysyy tarkottaa että pysytään jumalan käskyissä... älkää juopuko viinistä vaan täyttykää Hengellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?433040Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n352258Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari582171Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa832041Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh561757Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä191586Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr641508Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http441305Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1261228Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian163991