50-vuotias nainen, ihastumisen merkkejä vai ystävyyttä???

Sydän sekaisin

Kysynpä teiltä nyt mielipiteitä. Itse olen 20 vuotta ihastustani nuorempi ja oletan et hänen kaikki merkkinsä kertovat vain ystävällisyydestä-ystävyydestä. yritän epätoivoisesti hakea pientä merkkiä joka viittaisi muuhun, mutta en osaa tulkita, osaatteko te? Tai siis en usko että ihastusta hänen puolelta olisi mitään, mutta niin toivon että olisi tai tulisi.

- kun tutustuimme niin hän katseli ja alkoi hymyillä kun mut näki, vitsailimme pian jo toisillemme asioista, ohimennessään joskus nikkaili silmää/kutsui vaikkapa muruksi ----> aloin tyhmä ihastua
- nykyisin kutsuu aina välillä hellittelynimillä kulta, muru ja sen sellaisia, kehuu ihanaksi ja sanoo väliin et on iloinen et olen olemassa
- olemme lähentyneet jonkin tason ystäviksi. Vielä emme ole monesti vapaalla tavanneet (muutaman kerran jumpassa mut hän ei kovin ahkerasti siellä käy) ja vielä en ole häntä muuallekaan mukaani "saanut", no en oo kovin yrittänytkään, ajattelin et hän harrastaisi vaikka väkisin jos oikeasti haluaisi olla kanssani
- kun ehdimme, juttelemme milloin mistäkin, kaikesta maan ja taivaan välillä, hän on kova puhumaan mutta kuuntelee minunkin huoliani, vitsailemme paljon toisillemme, kiusoittelemme
- mustasukkaiselta hän ei vaikuta ollenkaan suhteeni, puhumme miehistämmekin (ja lapsistamme) normaalisti, etenkin hän. Ja minä kihisen mustasukkaisuudesta vieressä enkä tietenkään näytä sitä :D
- olen aktiivisempi pitämään yhteyttä, lähettelemme viestejä monta kertaa viikossa, aina hän kyllä sitten vastaa. Olen kuitenkin tässä suhteessa huomattavasti aktiivisempi (sekin harmittaa)
- kosketus välillämme on erityisen helppoa. Mutta hän on kyllä siinä suhteessa kosketteleva kaikkia kohtaan, en ole ainoa. Mutta joka tapauksessa halaamme vähintään kerran viikossa, ihan muuten vaan, työssä, se on täysin luontevaa, ja jotenkin ihanaa.

Ei näistä kai voi tulkita mitään. Olen aika sekaisin tunteitteni kanssa, kun olemme kumpikin naimisissa ja perheellisiä. Haluaisin niin halia ja pussata häntä ja olla entistä läheisempi mutta en usko että saan tuon ikäistä itseeni ihastumaan...plaah. Ei tämä ensimmäinen nainen ole johon ihastun, ja olen ainakin kaksi saanut itseeni ihastumaan, mutta tämä on ensimmäinen perheellinen, vanhempi, lapsellinen, järkevä....en osaa tehdä mitään....

21

688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi video

      et sit parempaa keksinny

    • <x>

      Viisikymppinen minäkin ja olisin todella imarreltu, jos oma ihastukseni olisi noin innoissaan suhteeni. Meillä toimii oikeastaan aika samalla lailla, mutta käänteisesti ;) Joskus toivoisin häneltä hieman enemmän aktiivisuutta. On hän kyllä kerran pusun antanut oma-aloitteisesti, jota itse en ole kyennyt tekemään, mutta kylläkin pienessä sievässä.

    • 20+20

      Ei kantsi ihastua vanhaan Lyyliin, kun nuoriakin on Suomi pullollaan. Ota vaikka Lasse ennen Lyyliä.

      • <x>

        ;) Odotas vaan...olet se joskus, toivottavasti, sinäkin viisikymppinen ja samat tunteet tallella. Ehkä viimeistään silloin ajatusmaailmasi muuttuu. Sisältä ja ajatusmaailmaltani olen ihan se sama ihminen kuin nuorempanakin, vuodet vaan vierii... kuntoakin on varmasti enemmän kuin suurimmalla osalla nuoria naisia, joita todellakin on suomi pullollaan . Mutta, mitäpäs näitä asioita muille todistelemaan. Mä oon mikä oon, en voi muuksi tulla...


      • 18+19
        <x> kirjoitti:

        ;) Odotas vaan...olet se joskus, toivottavasti, sinäkin viisikymppinen ja samat tunteet tallella. Ehkä viimeistään silloin ajatusmaailmasi muuttuu. Sisältä ja ajatusmaailmaltani olen ihan se sama ihminen kuin nuorempanakin, vuodet vaan vierii... kuntoakin on varmasti enemmän kuin suurimmalla osalla nuoria naisia, joita todellakin on suomi pullollaan . Mutta, mitäpäs näitä asioita muille todistelemaan. Mä oon mikä oon, en voi muuksi tulla...

        X-täti on kai oikeassa, mut oon vast ** enkä uskalla skriivata numeroita.:((


    • Ihastunut vanhaan

      Juu, ja onhan nuoret kauniita, ihania, kokeilunhaluisia, avoimia, mutta ihastukseni on lämmin, avoin, olen aivan hulluna häneen, mitä sitten minkä ikäinen hän on, kemiat toimii, mutta kertokaahan voiko noista merkeistä päätellä niin yhtään mitään?

      • 11+13

        JUUPS! Onks se vahus ihastunut suhun? Laske kaikki sen rypyt * 2. Veikkaan et olet sille pelkkä riesa. Siis RIESA, jos on lukuvaikeuksia.


      • ihastunu
        11+13 kirjoitti:

        JUUPS! Onks se vahus ihastunut suhun? Laske kaikki sen rypyt * 2. Veikkaan et olet sille pelkkä riesa. Siis RIESA, jos on lukuvaikeuksia.

        Totta puhut, annan hänen elää vanhuksen elämää enkä enää "yritä" olla niin yltiökiva. Olinkin jo liiaksi :(


    • Ihastunut vanhempaan

      Ja jatkan vielä... Ei se ikä minun tunteitani katso, vaikka ikää onkin, on hän mielestäni kaunis, ihana, ja antaisin mitä vaan jos saisin suudella hänen kauniita huuliaan, silittää hiuksia ja pitää hyvänä. Ei ikä ihmistä rumaksi tee, päinvastoin. Mutta enhän minä häntä saa, vain ystäväksi ehkä, ja on kai sekin jotain....

    • $

      En usko, että kukaan viestittää / antaa merkkejä turhaan toiselle. Uskon, että se, minkä toinen osapuoli aistii ihastumiseksi / välittämiseksi kertoo kyllä niistä kemioista jotka toimii tai on toimimatta. Jos toinen esim, ketoo tykkäävänsä sinusta, saattaa se olla kuvainnollisesti sitä, että toinen koettaa kepillä jäätä , miten toinen siihen reagoi. Jos toinen on täysin välinpitämätön lausahdukseen, niin se siitä, mutta jos esimerkiksi vastaa, että samoin, niin on siinä kyllä jotain. Mene ja tiedä, aika kimuranttia hommaa kuitenkin.

      • ihastunu siihen 50+

        Kyllä varmasti kemiaa välillämme on, siitä olen jokseenkin varma. Mutta että onko siinä mitään isompaa vai vaan toverillista/tädillistä niin en tiedä... Itsehän voin heittää noin et sanon tai laitan viestillä jotain, ja koitan kuinka toinen reagoi. Saatan laittaa jotain kaunista, johon hän voi vastata esim. niin sääkin tai sinä oot ihana. Yleensä ainakin.


      • $
        ihastunu siihen 50+ kirjoitti:

        Kyllä varmasti kemiaa välillämme on, siitä olen jokseenkin varma. Mutta että onko siinä mitään isompaa vai vaan toverillista/tädillistä niin en tiedä... Itsehän voin heittää noin et sanon tai laitan viestillä jotain, ja koitan kuinka toinen reagoi. Saatan laittaa jotain kaunista, johon hän voi vastata esim. niin sääkin tai sinä oot ihana. Yleensä ainakin.

        Minkä ikäinen itse oot ?


      • ihastunu
        $ kirjoitti:

        Minkä ikäinen itse oot ?

        35


    • $

      Toivon sulle todella onnea matkaan ! Ihana, että olet olemassa juuri tuota ihastustasi varten. Jos voisin, niin olisin kyllä kateellinen kohteellesi jo pelkkä ajatus kutkuttaa mieltäni. Rohkenet olla avoimesti ihastunut itseäsi reilusti vanhempaan naiseen. Voi, kunpa oma ihastukseni kohde tuntisi samoin minua kohtaan. Sen tiedän, että hän kyllä tykkää minusta tosi paljon ja on pusunkin antanut, mutta onko se vain ystävien välistä sitä en tiedä nyt, enkä ehkä koskaan tule tietämäänkään.

      • ihastunu

        Miksi et tiedä? Tai miksi et saa tietää? Paljonko itselläsi on ikää? Miten itse käyttäydyt tuota nuorempaa kohtaan?
        Niin, olemme siis naimisissa tahoillamme kumpikin ja pidän tuota naista täysin heterona... En usko koskaan saavani edes sitä pusua, vaikka olisin kyllä valmis itse antamaan, jos hän haluaisi :). Ei minua ikä vaivaa, haluan hänestä ystävän, sen oikein läheisen ja lämpimän :). En halua perhettä perustaa, vaan siis oikeasti haluan vain Hänet sellaiseksi oikein läheiseksi ihmiseksi.
        Tunteeni menevät laidasta laitaan. Joskus tunnen, että hän oikeasti pitää minusta ja koitan raivata tietä hänen sydämeensä pikku elein, pikku jekuin ja avoimesti olemalla oma hurmaava itseni. Ei ole vaikeuksia vaikka halata häntä. Sitten toisinaan tuntuu ettei hän välitä minusta yhtään, sen kun olen missä olen eikä hän kaipaa tai yritä tulla luokseni, huomata tai muistaa...
        Todellista tunteiden vuoristorataa. Kiitos onnentoivotuksista. Niitä tarvitaan ja paljon!


    • $

      Olen vähän yli viisikymppinen :) ja ikäeroa reilut kakskyt vuotta. Ollaan oikein hyviä ystäviä ja käyttäydyn häntä kohtaan aika lailla samoin kuin sinä käyttäydyt tuota omaasi kohtaan. Vastkaiku kuulostaa myös melko samalta ja tunteet ...niin, onko niitä ? Laidasta laitaan mennään. Toisinaan tunnen itseni hyvinkin tärkeäksi hänen elämässään, mutta toisinaan tuntuu kuin olisi se ja sama olenko olemassa lainkaan. Tällä hetkellä annan hänelle tilaa ajatella mitä ajattelee. Ottaa yhteyttä jos ottaa. En halua enää kiusata itseäni, mutta ei se silti tunteitani poista. Me myös molemmat perheellisiä. Kesä tulee ja uudet kujeet. Ehkä se tästä laimenee. Vielä kerran vilpittömästi onnea sulle matkaan. Mä taidan jo väistyä.

      • ihastunu

        Äläs nyt, miksi väistyt? Olisin täydellisen otettu jos hän aivan avoimesti käyttäytyisi minua kohtaan kuten minä häntä. TOSIN jossain määrin hän käyttäytyykin kai... Oletko sinä se yhteydenottaja? Laitatko viestiä, pyydätkö jonnekin? Jos olet jo saanut pusun häneltä, kyllä tunteita on oltava :) Minä olen saanut vain yhden lentosuukon kerran, takerrunko siihen ;D. Tämä on itselleni vähän hankalaa sillä hän käyttäytyy avoimesti, koskettelevasti ja on ihana muillekin. Silti, joskus, jonain ohikiitävinä hetkinä, olen aistivinani, että merkitsen hälle jotain hiukan enemmän. Tai sitten se johtuu vain minun avoimuudestani häntä kohtaan, ja jekkuilusta...


    • ihastunu

      Olin väärässä. Hän on muille samanlainen. Juuri ystävättäreni, joka on hänen vanha työkaveri, kertoi että on käynyt joka päivä juttelemassa, ja samalla hiplaa olkapäätä tai sivelee käsivartta. Eli en ole erityinen, Se siitä ihanasta onnentunteesta. Jos olisi jotain, haluaisin olla erityinen.

    • sydän sekaisin

      No juu, oon kuin lapsi näiden kirjoitusteni kanssa. Mustasukkainen, kiukutteleva ja oikutteleva. Mielialat menee ylös ja alas. En usko et hän tajuaa ihastustani vaikka käyttäydyn hänen kanssa hassusti. Välillä oikutellen, välillä erittäin lämpimästi, punastelen, änkytän, ja toisella hetkellä oon rento ja juttelen kaikesta, kiusoittelen, kutittelen...ihmettelen ettei hän tajua. Meillä on ihan mukavat välit, sillä haleja ja lämpöisiä sanojakin riittää. Ei sitä jokaisen kanssa halata muuten vaan??? Mietin et hänen on PAKKO pitää minusta. Eihän tuolla lailla muuten voi käyttäytyä. Nyt edessä on 2,5kk pituinen kiduttava ero. Saanko syksyllä pitää tuon ystäväni, mitä sanoo tunteet, miten jaksan kesän, nähdäänkö syksyllä enää jne. Koville ottaa, hän on kamalan tärkeä mulle!

    • kyllä kelpais

      heh siis hyvänen aika, olettekos kaikki onnettomat ja epätoivoisen työpaikkarakastuneet opetusalalla (lomien perusteella) ??!! Nyt lopettakaa vatvominen ja tehkää jotain, siinä on sitte olkapään hiplaajilla kesä aikaa miettiä tunteitaan

    • sydän sekaisin

      Ei ole enää tehtävissä mitään, en käy työpaikalla pussaamaan ;). Kyllä mullekelpais kans jos ihastus sen tekis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe