Voisitko biseksuaalina seurustella transsukupuolisen kanssa? Nyt eritoten kysyn FTM eli naisesta mieheksi. Itse olen nimittäin sellainen ja sitten joskus kun teen asialle jotain niin käyttäisin testosteronia ja leikkauttaisin rinnat (muuta leikkauksia en tekisi)...
en varmaan uskalla lähteä jos tuntuu että yksin jään kun nytkin jo tarpeeksi vaikea löytää ketään! vaikka loppujen lopuksi pakko kai sitä on elää omana itsenään
Transsukupuolisen kanssa seurustelu?
5
353
Vastaukset
- Mappu1
Tietysti voi :) Olen biseksuaali ja seurustelen transpojan kanssa. Ei ole minkäänlainen este :)
- biega
miksei voisi? seurustelin transmiehen kanssa (rinnat pois ja testo). ihan varmasti löydät elämäsi rakkauden!
- minävain89
kiitoksia paljon piristyksestä!:)
eniten minua on pelottanut se, etten "kelpaisikaan" kenellekään ja jäisin yksin.
ehkä se helpottaisi jos etsisi kumppania paikoista joissa tietää olevan ihmisiä joita ei haittaa. ja ehkä voisin ujouttani yrittää karistaa pois. - biega
tottakai kelpaat! älä edes ajattele ettekö kelpaisi, jos joku järkyttyy tms. se on hänen menetyksensä. mä muistan että seurustelun alussa kun silloinen kumppani kertoi olevansa transmies niin hän järkyttyi enemmän siitä, että minä otin asian normaalisti. se oli jotenkin koomista kun toinen on usean päivän "ihan pihalla" kun minusta siinä ei ollut mitää epäormaalia. varmasti voi tulla pettymyksiä ihmissuhteissa, mutta hei, niitä tulee kaikille. oli kyse parisuhteesta tai ihastumisen tunnustamisesta, noita on niin hetero kuin muissakin suhteissa. älä stressaa. tsemppiä!
- prdyz
Olen biseksuaali ja voisin hyvinkin seurustella transmiehen kanssa. Ihminen on onnellisimmillaan silloin kun saa elää omana itsenään. Ei sillä sukupuolella/taustalla ole väliä kun ihastuu. Tsemppiä sulle prosessissa, ihan varmasti löydät vielä kumppanin! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504