Totelkaa Jumalaa! Uskokaa Jeesukseen, jotta pelastuisitte, niin Jumala käskee! Lukekaa vaikka itse nuo Uudesta Testamentista!
Raamattu on kokonaan Jumalan Sanaa!
5
63
Vastaukset
- Saagapolku
Kannattaa kuitenkin muistaa ettei ole olemassa erillistä Jumalaa.
Ihminen ei ole eikä Jumala ole erillinen, vaan on olemassa vain Yksi mitä on. - pahaihminen?
Enkö siis minä pääse taivaaseen, kun en osaa sanoa onko jumalaa olemassa?
En käy kirkossa, enkä rukoile joten olenko minä paha ihminen?- Saagapolku
Sinua Rakastetaan juuri yhtäpaljon kuin ketään muutakaan.
Jokainen on Jumalan silmissä yhtä Rakas.
Kenelläkään ei ole eritysasemaa.
Helvettiä ei ole muualla kuin maanpäällä.
Taivaasta me synnyttiin ja taivaaseen menemme takaisin kun kuolemme.
Siellä on meidän todellinen olomuotomme.
Olemme täällä vain kokemassa, eli Jumala kokee itseään meidän kauttamme. - DivineLight
Et tarvitse kirkkoa, et edes rukoilua tai uskontoja siihen, että Jumala sinua rakastaisi.
Ole huoletta, sillä olet rakastettu enemmän kuin arvaatkaan. Jumala on läsnä koko ajan, jokaisessa hengen vedossa. Kokemukset, tunteet, ja teot ovat Jumala tutkimassa itseään tässä dualistisessa maailmassa.
Palaamme takaisin kotiin kun sielumme on kokenut sen mitä on tullut kokemaan. Ketään ei rangaista kun on vain rakkautta mihin palata.
- mualimanloppu
Minä taas uskon naapurin Reijoa. Totelkaa naapurin Reijoa, jotta pelastuisitte, niin Reijo neuvoo. Istukaa vaikka itse naapurin Reijon pöytään lähibaarissanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole472498Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742487Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.572145Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321877Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841695Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211153Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886